Ny bil, var det noget?
Fra : Simone

Dato : 07-07-06 19:28

Fra : Kristian Svane

Dato : 07-07-06 19:37

"Simone" <solskin@email.com> skrev i en meddelelse
news:44aea7d0$0$12609$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=969493&page=14

Det er jo ikke engang sjovt!

Fra : Thomas

Dato : 07-07-06 19:39

"Simone" <solskin@email.com> wrote in message
news:44aea7d0$0$12609$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=969493&page=14
>

> /Simone

Hm fejl i annoncen... Den model kom først i 85' Desuden er der vel ikke
nogen der vil købe en udbrændt bil ?

Thomas

Fra : Neser

Dato : 10-07-06 20:46

> Hm fejl i annoncen... Den model kom først i 85' Desuden er der vel
> ikke nogen der vil købe en udbrændt bil ?
>
> Thomas

Det er ikke den eneste fejl, der står i overskriften at det er en 2-dørs,
men hvis man kigger efter er der 4 døre og det er endda en sedan-model.

- Neser

Fra : Henning

Dato : 07-07-06 19:42

On Fri, 7 Jul 2006 20:28:27 +0200, "Simone" <solskin@email.com> wrote:

>http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=969493&page=14

Eller denne "sæbekassebil"

Fra : Klaus G.

Dato : 07-07-06 19:53

> http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=969493&page=14

Kunne ikke lade være med at grine lidt, "Stort askebære" :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 08-07-06 22:38

> Kunne ikke lade være med at grine lidt, "Stort askebære" :)
>
> --
Jeg grinede også, dog ikke så meget af stavefegl.
Dejligt med en annonce, hvor du helt ærligt kan se hvad du får, når du køber
Opel.

Micahel

Fra : Fam. Olsen

Dato : 09-07-06 09:18

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Dejligt med en annonce, hvor du helt ærligt kan se hvad du får, når du
> køber Opel.

Opel?? Jeg troede det var en citroen LOL.

MVH Niels

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-07-06 16:43

Klaus G. wrote:

> Kunne ikke lade være med at grine lidt, "Stort askebære" :)

He he, det minder mig om en sjov historie.
Jeg var engang medhjælper ved en flytning og der var et par jyder med også.
Da vi er næsten færdige med at bære ud til lastvognen, står den ene jyde
inde i huset og råber ud: "Er der noet askebære ?"
Personen der skulle flytte, råbte straks tilbage: "Nej, de er pakket ned
allesammen"
Jyden kom undrende ud til os og kunne ikke rigtigt forstå hvad der blev
ment.
Han spurgte jo kun om der var noget han skulle bære

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport