Flyvende BMW
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 07-07-06 12:43

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-07-06 12:46

Morten Lorenzen skrev:

> http://s25.photobucket.com/albums/c72/everybodylikepi/?action=view¤t=m3flipmp4.flv

Sat*n g*leme - den ku sq ta noen snoninger!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 07-07-06 13:16

Morten Lorenzen wrote:
> http://s25.photobucket.com/albums/c72/everybodylikepi/?action=view¤t=m3flipmp4.flv

Holy sh*t - Hollywood ku' lære noget her.

Ebbe

Fra : Basse

Dato : 07-07-06 14:11

On 7-Jul-2006, "Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> wrote:

> Holy sh*t - Hollywood ku' lære noget her.
>
> Ebbe

Der har du fat i noget, det her ser da betydeligt bedre ud end de
mega-eksplosioner Hollywood er så glade for.
Hvor fedt det end ser ud, så håber jeg at føreren klarede den uden men.

Hygge,
Basse

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 07-07-06 15:14

"Basse" <schmonkei@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Der har du fat i noget, det her ser da betydeligt bedre ud end de
> mega-eksplosioner Hollywood er så glade for.
> Hvor fedt det end ser ud, så håber jeg at føreren klarede den uden men.

Det var vidst noget med en hjernerystelse....

-M
'05 BMW 325i E90
'86 Ford Sierra RS Cosworth

Fra : Per W.

Dato : 07-07-06 15:26

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> skrev i melding
> "Basse" <schmonkei@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det var vidst noget med en hjernerystelse....

Hvis det ikke var mer så var vel det nesten verdt det, det må jo ha vært
helt rått.

/Per W.

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 07-07-06 20:53

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> http://s25.photobucket.com/albums/c72/everybodylikepi/?action=view¤t=m3flipmp4.flv

Glimrende video at vise folk der tvivler på værdien af et sikkerhedsbur i
bilen.

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : Leonard

Dato : 07-07-06 22:00

"Ole Gaarde Kristensen" <netpost98@hotmail.com> wrote:

>Glimrende video at vise folk der tvivler på værdien af et sikkerhedsbur i
>bilen.

Den burde også give lidt stof til eftertanke hos dem, der har designet
banen og specielt det lille hop, der der sender bilen i luften ...

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Henrik W

Dato : 10-07-06 19:48

Leonard wrote:

> Den burde også give lidt stof til eftertanke hos dem, der har designet
> banen og specielt det lille hop, der der sender bilen i luften ...

Lige min tanke..

Der må være nogen, der har røde ører.

--
Henrik W