Thansen udstødning vs. Walker
Fra : Rune Larsen

Dato : 05-07-06 14:47

Et forrør til min Civic koster 500 hos THansen og 1.100 hos Mekonomen,
som sælger Walker.

Er kvallitetsforskellen stor nok til at berettige den prisforskel?

Mvh Rune
Honda Civic 1.5 V-TEC D15Z8 1998

Fra : Lars Knudsen

Dato : 05-07-06 15:18

On Wed, 05 Jul 2006 15:47:10 +0200, Rune Larsen <tazlyold@hotmail.com>
wrote:

>Et forrør til min Civic koster 500 hos THansen og 1.100 hos Mekonomen,
>som sælger Walker.
>
>Er kvallitetsforskellen stor nok til at berettige den prisforskel?

Købte en T.Hansen til vores Saxo sidste år i januar (altså januar
2005). Nu her i maj 2006 hvor vi solgte bilen var der tydelig og ret
kraftig tæring uden på røret.

Jeg køber ikke udstødning der igen.

** Lars

Fra : kazz

Dato : 05-07-06 15:36

T-Hansens udstødninger er ikke ret meget værd, købte et komplet udstødning
til en peugeot 405, den holdt i nøjagtigt 20 måneder, så gik mellempotten,
jeg reklamerede selvfølgeligt, da de giver 2 års garanti, men hvad hjælper
det når de skal have udstødninge sendt et eller andet sted hen for at
afklare en reklamation.
Man kommer så til at undvære sin udstødning i ca 14 dage inden man kan få
svar på om de vil bytte den.
Ikke en garanti som er meget værd )-:

Kazz

Fra : Rune Larsen

Dato : 05-07-06 17:22

Tak for svar Lars og Kazz.
Jeg har også selv dårlige erfaringer med THansen's udstødninger - fik en
der var 3 cm for kort - den kom aldrig til at sidde ordentligt. Jeg
køber en Walker hos Mekonomen!

Mvh Rune

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 05-07-06 18:41

Rune Larsen wrote:

> Et forrør til min Civic koster 500 hos THansen og 1.100 hos Mekonomen,
> som sælger Walker.
>
> Er kvallitetsforskellen stor nok til at berettige den prisforskel?

Jeg fik 2 nye potter på min Golf i Italien i april måned. Da jeg kom hjem,
undersøgte jeg diverse priser, bl.a. TSvansen og Quickgylle. VW var
billigst! :)

Men så nemt går det nok ikke når det er en Honda :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 05-07-06 22:51

Per Henneberg Kristensen skrev:

> Men så nemt går det nok ikke når det er en Honda :)

Der tager du fejl. Jeg har solgt originale reservedele til Honda. Og
leveret til grossister, fordi de var billigere originale end Walker og
hvad de ellers hedder.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Brian

Dato : 05-07-06 19:34

> [...]
> som sælger Walker.
>
> Er kvallitetsforskellen stor nok til at berettige den prisforskel?

Er der en FTZ eller Bak&Uhrenfeldt i nærheden?

Fra : Rune Larsen

Dato : 06-07-06 00:49

Brian wrote:
> "Rune Larsen" <tazlyold@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der en FTZ eller Bak&Uhrenfeldt i nærheden?

Ja, der er en i Åbyhøj, men sælger de overhovedet til private?

Mvh Rune Larsen, Århus
Honda Civic, MB3

Fra : Brian

Dato : 06-07-06 08:35

> Ja, der er en i Åbyhøj, men sælger de overhovedet til private?

Bak&Uhrenfeldt gør i stor stil her i Aalborg :)
Det kan vel ikke skade at spørge. I Aalborg er der en disk til
"Konto-kunder" og en "Kontant-salg"... hvis der er kø, så er det altid ved
kontant-salg :)

Fra : Brian

Dato : 06-07-06 19:08

Brian skrev:

> Bak&Uhrenfeldt gør i stor stil her i Aalborg :)

Det samme gør de i Horsens, så det er nok generalt over hele landet

/Brian