Flådeejerrabat
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 04-07-06 19:00

Hej

Hvor meget kan man i givet fald forvente at opnå i flådeejerrabat, hvis man
køber en ny bil til ca. DKK 300.000?

- Jensby

Fra : Henning

Dato : 04-07-06 21:43

On Tue, 4 Jul 2006 20:00:23 +0200, "Jan Bang Jensby"
<JanFJERN@FJERNbang-jensby.dk> wrote:

>Hej
>
>Hvor meget kan man i givet fald forvente at opnå i flådeejerrabat, hvis man
>køber en ny bil til ca. DKK 300.000?

Læs et par uger tilbage. Afhænger helt af bilmærke og model. En Toyota
Avensis får du ca. 60.000,- på, en Ford Mondeo ca. 80.000,-. Men ingen
af dem koster alligevel 300.000.

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 05-07-06 06:28

Hej

Jan Bang Jensby wrote:
> Hvor meget kan man i givet fald forvente at opnå i flådeejerrabat, hvis man
> køber en ny bil til ca. DKK 300.000?

Det kommer an på hvilket mærke du vælger. Nogle giver helt vanvittige
høje rabatter som Toyota og andre giver næsten ingenting.

Du kan se her hvad de store rabatter gør ved brugtprisen:
http://www.autobild.dk/Default.aspx?ID=2&M=News&PID=103&NewsID=128

Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk