anhængertræk...
Fra : anders

Dato : 03-07-06 19:26

hej...

jeg skal til at montere en jydekrog den kan ikke undværes når man har hus og
da bilen skal til syn på fredag er tiden jo perfekt..

men jeg er lidt i tvivl om hvordan der skal gøres og om det er en opgave for
en hjemme fusker som mig selv.. sættet jeg har bestilt er med vognbestemt
stik noget med nogle stik der skal monteres i baglygterne tror jeg men
hvordan skal det præcis gøres??? jeg har fundet et hul hvor jeg kan føre
kablet op i gennem men hullet er kun ca 3cm Ø og går fra bagage rummet til
ned i vangener det der det skal føres ned??

jeg fik at vide af en ven at der var 4-6 huller der skulle bolte igennem for
t gøde den fast men jeg var under bilen idag og jeg kunne hun finde 2 huller
er de 2-4 andre huller faldet af???

håber på lidt hjælp...

ups glemte at sige bilen er en mondeo fra 1994 1,8 motor sedan

Anders