Nysgerrig skabte nyt uheld på motorvej.
Fra : Ukendt

Dato : 30-06-06 20:08

Snappet fra tekst-tv:

Der var lige ved at være styr på det hele efter et mindre trafikuheld
på motorvejen vest for Odense, da en nysgerrig bilist i dag var skyld
i et nyt uheld.
En kvindelig bilist på den anden side af motorvejen var så optaget af
redningsarbejdet fra det første uheld, at hun kørte galt.
Hun ramte det midterste autoværn så voldsomt, at hendes bil snurrede
rundt flere gange.
Herefter kunne myndighederne starte forfra med oprydningen på
motorvejen ved afkørsel 53. Ingen kom slemt til skade ved de to uheld.

Det giver vist udtrykket "kiggekø" nye dimensioner
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 30-06-06 20:12

Ivan Madsen formulated the question :
> [...]
> redningsarbejdet fra det første uheld, at hun kørte galt.
> Hun ramte det midterste autoværn så voldsomt, at hendes bil snurrede

Hvor må det være pinligt at skulle forklare hvorfor man kørte galt...

> Det giver vist udtrykket "kiggekø" nye dimensioner

:)

Fra : Basil

Dato : 30-06-06 20:10

Ivan Madsen udtrykte præcist:

> Det giver vist udtrykket "kiggekø" nye dimensioner

....og at kvinder og biler er en farlig cocktail
Kai

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 30-06-06 20:27

Basil wrote:
> Ivan Madsen udtrykte præcist:

> ...og at kvinder og biler er en farlig cocktail

Jeg tænker aldrig at der er sket en ulykke fordi en mand skulle kikke efter
.... en kvinde :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Basil

Dato : 30-06-06 20:37

Per Henneberg Kristensen sendte dette med sin computer:

> Jeg tænker aldrig at der er sket en ulykke fordi en mand skulle kikke efter
> ... en kvinde :)

....og at kvinder og biler er en farlig cocktail
Den kan jo vendes og drejes som man lyster :oÞ
Kai

Fra : Anders Christensen

Dato : 30-06-06 20:47

Basil skrev:
> Per Henneberg Kristensen sendte dette med sin computer:

> ...og at kvinder og biler er en farlig cocktail
> Den kan jo vendes og drejes som man lyster :oÞ

Kan man ikke bare skære det ned til at kvinder er farlige?

Fra : Basil

Dato : 30-06-06 21:26

Anders Christensen har bragt dette til verden:

> Kan man ikke bare skære det ned til at kvinder er farlige?

Jo, både som passive og som aktive (i trafikken).
Kai

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 30-06-06 21:51

Basil formulated on fredag :

> Jo, både som passive og som aktive (i trafikken).

Hvilket faktisk er blevet statistisk bekræftet:
http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=462583 (i hvert fald at de
ikke er sikrere i trafikken end andre)

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 03-07-06 08:27

[snip]
> Jeg tænker aldrig at der er sket en ulykke fordi en mand skulle kikke
efter
> ... en kvinde :)

Du mener at man ku' risikere at få en bule pga. reduceret sommerpåklædning
af det modsatte køn?

Mvh
Michael

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-07-06 09:35

In article <e8agsv$dtn$1@news.al.sw.ericsson.se>,
"Michael Jørgensen" <nixenbixen@dukantronej.dk> wrote:

> [snip]
> efter
>
> Du mener at man ku' risikere at få en bule pga. reduceret sommerpåklædning
> af det modsatte køn?

Det er vel ikke nogen hemmelighed?

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 03-07-06 10:42

"Michael Jørgensen" <nixenbixen@dukantronej.dk> writes:

> [snip]
> efter
>
> Du mener at man ku' risikere at få en bule pga. reduceret sommerpåklædning
> af det modsatte køn?

I bilen eller i panden?

<fløjter uskyldigt>

Fra : Basil

Dato : 03-07-06 13:25

Peter Dalgaard har bragt dette til os:

> I bilen eller i panden?
>
> <fløjter uskyldigt>

Min kæreste spotter alt det lækre for mig, så kan jeg kigge når hun
siger der er noget at kigge efter, og koncentrere mig om trafikken for
resten af pengene. En glimrende ordning, der faktisk virker B-)
Kai

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 03-07-06 14:03

[snip]
> Min kæreste spotter alt det lækre for mig, så kan jeg kigge når hun
> siger der er noget at kigge efter, og koncentrere mig om trafikken for
> resten af pengene. En glimrende ordning, der faktisk virker B-)

Du skulle bare vide hvor mange der bliver filtreret fra

Mvh
Michael

Fra : Basil

Dato : 03-07-06 14:12

Michael Jørgensen formulerede mandag:
> [snip]
>
> Du skulle bare vide hvor mange der bliver filtreret fra
>
> Mvh
> Michael

Jeg smugkigger lidt, for at tjekke hende, og hun har endnu ikke snydt.
Hun er den dejligste kæreste, og min kommende kone
Hvis hun var jalous anlagt, så havde det nok ikke holdt mere end 2 dage

Kai

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 30-06-06 22:33

> Herefter kunne myndighederne starte forfra med oprydningen på
> motorvejen ved afkørsel 53. Ingen kom slemt til skade ved de to uheld.

Der er sgu utroligt... (der er vel det uheld ved 18 tiden, torsdag du
mener?) Jeg kørte forbi, mod jylland. Der var kilometerlang kø mod sjælland,
og jeg så et par stykker sidde ved autoværnet. 10 meter længere nede af
vejen, var der en bil, hvor der stadig sad nogle personer i. Herefter
kiggede jeg væk, da jeg ligesom ikke havde lyst til, hvad jeg troede, var
nogle der evt. skulle skæres fri eller lign. Politi + ambulance var kommet,
men der hastede hele tiden flere til fra begge sider, så jeg troede at det
var et kæmpe blodbad. Men heldigvis viser det sig åbenbart at det var det
modsatte.

/Jasper

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 03-07-06 09:45

<Ivan Madsen> wrote in message
> [...]
> En kvindelig bilist på den anden side af motorvejen var så optaget af
> redningsarbejdet fra det første uheld, at hun kørte galt.

Ja helt uden at generalisere kan jeg et eksempel fra Fredag eftermiddag. En
minimal kø ved Skanderborg vest (nordgående spor) forårsagede at en bilist
valgte at køre fra motorvejen ved nævnte frakørsel. I sig selv ganske
uskyldigt, havde det ikke lige været fordi konen valgte at gøre det ved at:

1) Beslutte sig *efter* den officielle frakørsel
2) Krydse tilkørselssporet fra Ryvej i sneglefart, så folk måtte foretage
undvigemanøvrer til højre og venstre
3) *BAKKE* ned af tilkørslen til Ryvej, lave en 270 graders vending og
fortsætte ind mod Århus ad Ryvej/Århusvej...

Med mindre koen var i akut fødsel var det sgu' direkte tåbeligt, og burde
have kostet hende pappet på stedet!

Mvh
Michael