Amennnnn.....
Fra : BJ

Dato : 30-06-06 17:55

Så er Paven fået en ny popemobile:

http://www.edmunds.com/insideline/do/News/articleId=115962

Hva´ ellers..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : MK

Dato : 30-06-06 17:58

news:44a5576a$0$2105$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Så er Paven fået en ny popemobile:
> www.edmunds.com/insideline/do/News/articleId=115962
> Hva´ ellers..

Forstår din begejstring, men jeg synes ikke om den. Jeg ville
hellere ha' en BMW, MB, Inxxxxx eller Lexus. De har sikkert valgt
Volvo, grundet dens "højt til loftet udtryk"

Fra : BJ

Dato : 30-06-06 18:02

"MK" <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Forstår din begejstring,

O.k.

> men jeg synes ikke om den.

Heller ikke jeg.

> Jeg ville
> hellere ha' en BMW, MB, Inxxxxx eller Lexus.

Jeg ville slet ikke have nogen af dem.

> De har sikkert valgt
> Volvo, grundet dens "højt til loftet udtryk"

Så burde de også have overvejet Range Rover, men den er jo engelsk.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : MK

Dato : 30-06-06 18:05

> Jeg ville slet ikke have nogen af dem.

Heller ikke jeg...

> Så burde de også have overvejet Range Rover, men den er jo engelsk.

Hey -> Range Rover Sport m/kompressor og 400 hk ! That's the one !

Fra : BJ

Dato : 30-06-06 18:07

"MK" <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hey -> Range Rover Sport m/kompressor og 400 hk ! That's the one !

Der er i hvert fald højt til loftet..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 30-06-06 19:25

"MK" <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

> Forstår din begejstring, men jeg synes ikke om den. Jeg ville
> hellere ha' en BMW, MB, Inxxxxx eller Lexus. De har sikkert valgt
> Volvo, grundet dens "højt til loftet udtryk"
Man kunne mistænke ham for at være kommet billigt til den, fordi den
eksistere pga. guds nåde? ;).

Fra : MK

Dato : 30-06-06 20:47

> Man kunne mistænke ham for at være kommet billigt til den, fordi den
> eksistere pga. guds nåde?

Måske - mig undrer det, at han ikke valgte en vogn fra Guds eget land

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 30-06-06 23:13

> Måske - mig undrer det, at han ikke valgte en vogn fra Guds eget land

I 4x4 ....

Hmm hvis det nu skulle være 4x4 som det blev, hvilken skulle det så være
derfra .. hmm .

Mvh

Lars Bisgaard

Fra : JBH

Dato : 30-06-06 19:12

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote in message
> Så er Paven fået en ny popemobile:
>
> http://www.edmunds.com/insideline/do/News/articleId=115962

Tjaa, Volvo har før været et foretrukket mærke blandt gejstelige (Hvem
husker ikke Brdr. bisp med deres voldsomme Volvo

mvh
JBH

Ps.undskyld jeg kom til at sende den privat, Bjørn

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-07-06 09:45

JBH wrote:
> Tjaa, Volvo har før været et foretrukket mærke blandt gejstelige (Hvem
> husker ikke Brdr. bisp med deres voldsomme Volvo

*ROFL*

Fra : BJ

Dato : 03-07-06 12:08

KLIP

> *ROFL*

En rød Corolla er vist også kendt i samme humoristiske kredse..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Peter Frost

Dato : 30-06-06 19:24

BJ skrev:

> Så er Paven fået en ny popemobile:
>
> http://www.edmunds.com/insideline/do/News/articleId=115962
>
> Hva´ ellers..

Kun guderne og deres folk, er de egentlige kendere, mht kvalitet ! Og så
alle os andre, der har taget det fornuftige valg...

Måske man skulle indskyde, de faktisk også er billige at holde kørende, nye
bagbremser stod mig i 1500 kr Volvo dele. Phuuuha, havde det været Siérra'en
havde ferien været aflyst... ! Ca 4000 ved Ford bare i dele, godt man blev
klogere ;)

--
Med Venlig Hilsen
Peter Frost - www.gregand.dk