Reparation i Frankrig Peugeot 406
Fra : akh2808@yahoo.dk

Dato : 29-06-06 22:33

Hej

Har en Peugeot 406, hvor aircondition ikke virker. Det skal skiftes
kondensor og i værste fald alle rør også. Er der nogen der har
erfaring med, om det kan betale sig at få det lavet i Frankrig eller
evt. Tyskland fremfor Danmark (koster + 15.000 her hvis både rør og
kondesor skal skiftes). Hvad koster en værkstedstime på et Peugeot
værksted i de to lande? Vi skal til Frankrig på ferie alligevel, og
kommer jo forbi begge lande

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 29-06-06 22:52

<akh2808@yahoo.dk> wrote in message
> [...]

>kondesor skal skiftes). Hvad koster en værkstedstime på et Peugeot
>værksted i de to lande? Vi skal til Frankrig på ferie alligevel, og

MIn erfaring er at de er væsentlig billigere med stumper i flensborg. En
stepmotor kostede 2500 i DK - jeg gav under 500kr for den i flensborg.
Værkføeren dernede taler dansk, så giv ham et ring og hør på prisen. Så vidt
jeg har hørt på hi-speed kan du enda få et lift ind til byen (det ligger
lidt alsides) så du kan dappe rundt derinde mens de fikser din bil.

--

/Dennis
Seat Leon 1.9 TDi - 303Nm at 2358rpm

Fra : akh2808@yahoo.dk

Dato : 29-06-06 22:59

Dennis Pedersen skrev:

> [...]
> jeg har hørt på hi-speed kan du enda få et lift ind til byen (det ligger
> lidt alsides) så du kan dappe rundt derinde mens de fikser din bil.

Super, tak for det hurtige svar - det vil jeg da prøve. Har du et
link, eller navn og telefonnummer?

Fra : Brian

Dato : 30-06-06 14:45

> <akh2808@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Super, tak for det hurtige svar - det vil jeg da prøve. Har du et
> link, eller navn og telefonnummer?

Et rent gæt:
http://www.autohaus-thormann.de/

Fra : Peter Larsen

Dato : 30-06-06 14:57

akh2808@yahoo.dk wrote:

> [...]
> kondesor skal skiftes). Hvad koster en værkstedstime på et Peugeot
> værksted i de to lande? Vi skal til Frankrig på ferie alligevel, og

jeg kan oplyse at et værksted i paris tog 120 Euro for at vikle en meget
stor plastikpose ud af min motor... det tog 1,5 time

--
Regards, Peter Larsen - Domæne.dk

Fra : J.K.Arning

Dato : 30-06-06 15:10

On Fri, 30 Jun 2006 15:56:52 +0200, Peter Larsen wrote:

> jeg kan oplyse at et værksted i paris tog 120 Euro for at vikle en meget
> stor plastikpose ud af min motor... det tog 1,5 time

Skal vi nu alle sammen sidde her og revne af nysgerrighed eller fortælle du
frivilligt hvordan det gik til ?

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk ::
Bor og lever du i Berlin så kontakt mig da jeg er på vej

Fra : Torben Scheel

Dato : 06-07-06 12:48

Peter Larsen wrote:
> jeg kan oplyse at et værksted i paris tog 120 Euro for at vikle en meget
> stor plastikpose ud af min motor... det tog 1,5 time

Morale : kvinder har ikke noget gøre i motorrummet - heller ikke de
oppustelige

--
vh
Torben