Hvad hedder den maskine, der trækker en pø~
Fra : Tychsen

Dato : 29-06-06 09:43

Hej,

Når man trækker en pølsevogn hen af gaden, så så har pølsemanden
sådan et lille køretøj han gør det med... hvad hedder sådan en, og
hvem producere dem?

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 29-06-06 09:56

"Tychsen" <mtychsen@hotmail.com> writes:

> Hej,
>
> Når man trækker en pølsevogn hen af gaden, så så har pølsemanden
> sådan et lille køretøj han gør det med... hvad hedder sådan en, og
> hvem producere dem?

Er det ikke simpelthen en del af pølsevognen, og så hedder det vel en
pølsevognsmotor? Det er næppe højteknologi, en passende lavt gearet
totakts knallertmotor skulle kunne gøre det.

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 29-06-06 10:11

"Tychsen" <mtychsen@hotmail.com> wrote in message
Hej,

Når man trækker en pølsevogn hen af gaden, så så har pølsemanden
sådan et lille køretøj han gør det med... hvad hedder sådan en, og
hvem producere dem?

Jeg hørte engang et indlæg på P3, hvor der blev sagt at det var et Honda
produkt, de gik ihvertifald meget op i HK osv på den :)

Hvad den blev kaldt kan jeg ikke huske.

Mvh
Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-06 10:28

> Jeg hørte engang et indlæg på P3, hvor der blev sagt at det var et Honda
> produkt, de gik ihvertifald meget op i HK osv på den :)

Det er den std Honda motor der bliver brugt til alt muligt, lige fra
pølsevogne til generatorer og plæneklippere !!

Mvh
Morten

Fra : Tychsen

Dato : 29-06-06 12:26

Jeg skal bruge sådan en motor/vogn... hvem skal man kontakte for at
få noget mere reelt at vide? Er der en grossist i danmark?

Fra : Carsten Dettmaring

Dato : 29-06-06 12:46

"Tychsen" <mtychsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Hej,

Når man trækker en pølsevogn hen af gaden, .....

Kig her http://www.poelsevogne.dk/ og ring til dem, de kan sikkert svare dig

VH
/Carsten

Fra : Eliasen

Dato : 29-06-06 12:51

"Tychsen" <mtychsen@hotmail.com> wrote in message

> Når man trækker en pølsevogn hen af gaden....

Hvorfor trække den, hvis den har motor?

--
Eliasen
Trækker på smilebåndet

Fra : Tychsen

Dato : 29-06-06 13:40

Tak for svarene... jeg finder ud af noget..

Fra : Basil

Dato : 29-06-06 14:47

Tychsen skrev:
> Tak for svarene... jeg finder ud af noget..

Prøv at tage til en gokartbane (udlejning) og hør dem om det.
Måske kan du endda få en godt brugt en, uden moms
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-06 17:13

[...]

Det hedder en pølsevognsrulator