Fabriksmont. Citroen radio - virkede da je~
Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 28-06-06 20:48

Jeg skal aflevere min nuværende firmabil, en Citroen C3, på fredag - efter
2½ års / 115.000 km's tro tjeneste.
I den forbindelse ville jeg sætte den originale bilradio tilbage på plads.
Den har nemlig været byttet ud med et Blaupunkt navi. anlæg, som jeg ikke
bare vil forære bort.
Originalradioen fungerede perfekt da jeg tog den ud - og nu, sker der intet.
Der er ikke indbygget display, da bilens eget display normalt bruges, men
der kommer ingen tekst.
Jeg har konstateret så meget, at der er strøm på det - jeg kan nemlig sætte
en CD i og tage den ud igen.
Spørgsmålet er så, om det kan være sådan noget key-code halløj? Den beder
ikke om noget (der kommer jo ingenting i display'et). Men jeg kan næsten
ikke komme i tanke om andet. Iøvrigt er anlægget af mærket Clarion.

/Kasper Hansen

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 28-06-06 21:43

"Kasper Hansen [8270]" <news@SLETpostmand.com> skrev i en meddelelse

> ikke komme i tanke om andet. Iøvrigt er anlægget af mærket Clarion.

Det er måske netop det, der er galt. Mærket. Noget slemt gødning, som
normalt kan erhverves i Metro o. lign. steder

--
Mvh, Peter Ingsø Laursen

Bianca 28 sejlere mødes også på:
http://www.cafecrema.dk

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 28-06-06 21:49

"Peter Ingsø Laursen" <psil@*fjern_dette*tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det er måske netop det, der er galt. Mærket. Noget slemt gødning, som
> normalt kan erhverves i Metro o. lign. steder

Hmm, nu kommer jeg i tvivl. Måske gør jeg mærket uret

Fra : Deaster

Dato : 29-06-06 10:05

Peter Ingsø Laursen skrev:
> "Kasper Hansen [8270]" <news@SLETpostmand.com> skrev i en meddelelse

> Det er måske netop det, der er galt. Mærket. Noget slemt gødning, som
> normalt kan erhverves i Metro o. lign. steder

Kender du overhovedet Clarion?

Mvh
Jesper

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 29-06-06 16:49

"Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse

> Kender du overhovedet Clarion?

Nej det var jo det, jeg skyndte mig at skrive i et ekstra indlæg. Jeg tror,
jeg kom til at forveklse det med et andet mærke

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 28-06-06 21:45

> Spørgsmålet er så, om det kan være sådan noget key-code halløj? Den beder
> ikke om noget (der kommer jo ingenting i display'et). Men jeg kan næsten
> ikke komme i tanke om andet. Iøvrigt er anlægget af mærket Clarion.

Hmmm, har sådan en karl et indbygget batteri, der nu er dødt....?
Har du prøvet at lade den stå med strøm på natten over?

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 28-06-06 21:48

> Hmmm, har sådan en karl et indbygget batteri, der nu er dødt....?
> Har du prøvet at lade den stå med strøm på natten over?

Godt spørgsmål... Det er ikke rigtigt til at finde noget info om den. Den
får alligevel lov at stå natten over - så må vi se om den virker i morgen
tidlig :)

/Kasper Hansen

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 28-06-06 21:59

> Jeg skal aflevere min nuværende firmabil, en Citroen C3, på fredag - efter
> 2½ års / 115.000 km's tro tjeneste.

Det er jo ikke din skyld radioen er gået i stykker :)
og det er jo "bare" en firmabil .....
Jeg ville nok bare aflevere den.

Mvh

Lars Bisgaard

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 29-06-06 05:37

> Det er jo ikke din skyld radioen er gået i stykker :)
> og det er jo "bare" en firmabil .....
> Jeg ville nok bare aflevere den.

Hehe, bare rolig - har heller ikke tænkt mig at poste penge i det... Men
hvis der nu var en simpel løsning, ville det jo være fint.

/Kasper Hansen