Hvorfor ikke bare købe en MR2 istedet??
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 26-06-06 19:12

Hej

Faldt lige over den her
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=754900056&page=1
Hvorfor spare man ikke bare et par hundrede tusinde og køber en alm MR2
istedet?

Stefan
Der stadigt mangler et par 13"'ere i nærheden af Randers til en Golf 2 og
fornuftig pris.

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-06 19:21

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=754900056&page=1
> Hvorfor spare man ikke bare et par hundrede tusinde og køber en alm MR2

Det gør man ikke, FORDI det kun er en 15 år gammel toyota der er stylet lidt

--
Tom

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 26-06-06 20:18

> [...]

> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=754900056&page=1
> Hvorfor spare man ikke bare et par hundrede tusinde og køber en alm MR2

Har du hørt den?, derfor ;).

Fra : Bo Velschow

Dato : 26-06-06 22:03

> Har du hørt den?, derfor ;).

Hørt den?? Det kan da godt være, den lyder federe end en alm. MR2 - men den
kommer da _aldrig_ til at lyde som en 355'er!! Den ligner da i øvrigt noget,
der er løgn IMO...

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 27-06-06 06:27

"Bo Velschow" <dr-bo@mail.invalid> skrev i en meddelelse

> Hørt den?? Det kan da godt være, den lyder federe end en alm. MR2 - men
> den kommer da _aldrig_ til at lyde som en 355'er!! Den ligner da i øvrigt
> noget, der er løgn IMO...

Det er præcis det jeg mener, de kan stoppe deres tojda op hvor solen aldrig
vil skinne :)).

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 27-06-06 10:00

> Har du hørt den?, derfor ;).
Den lyder vel som en MR2 med en stor udstødning!!! Det ændre jo ikke ved det
er spild af penge, ellers vil jeg da ha sådan et replica sæt til Golfen,
hvis prisen så stiger med 200kkr!

Stef

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 26-06-06 20:54

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> wrote in news:44a02350$0$67260
$157c6196@dreader2.cybercity.dk:

> Hvorfor spare man ikke bare et par hundrede tusinde og køber en alm MR2
> istedet?

Har du overvejet hvorfor den er til salg?

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-06 20:57

"Kent Oldhøj" <kent@FJERNESoldhoj.dk> skrev i en meddelelse
> "Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> wrote in news:44a02350$0$67260
> $157c6196@dreader2.cybercity.dk:

> Har du overvejet hvorfor den er til salg?

Han blev overhalet af en mondeo?

--
Tom

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 27-06-06 06:37

> Han blev overhalet af en mondeo?

Your desire...:))).

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-06 16:12

> Your desire...:))).

han MÅ jo have oplevet en nedtur, siden han skyder en Ferrari af for så få
penge

--
Tom

Fra : Jonas R.

Dato : 27-06-06 19:14

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> "Kent Oldhøj" <kent@FJERNESoldhoj.dk> skrev i en meddelelse

> Han blev overhalet af en mondeo?

Hvis den er bygget på en MR2 med en 3sge turbo motor, så bliver den nok ikke
overhalet af en mondeo.
IMO ville det være dumt at bygge den på andre motorer end den, måske lige en
4agze og så ville den heller ikke blive overhalet af en mondeo.
Kan en mondeo overhale noget? ;)

/Jonas R.

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-06 19:47

"Jonas R." <hihi@hihi.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> IMO ville det være dumt at bygge den på andre motorer end den, måske lige
> en 4agze og så ville den heller ikke blive overhalet af en mondeo.

ja den tager med lethed en yaris 1.0 en kadett 1.3s og masser af de gamle
gollere med 1.6 motor, plus polo'er....så en mondeo i standard trim er
faktisk en ganske kompetent bil til at køre ræs med.

--
Tom

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 28-06-06 01:20

> ja den tager med lethed en yaris 1.0 en kadett 1.3s og masser af de gamle
> gollere med 1.6 motor, plus polo'er....så en mondeo i standard trim er
> faktisk en ganske kompetent bil til at køre ræs med.

Og en masse andre mht. at ruste, man kan faktisk sige den er godt rustet til
det ;)).

Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 28-06-06 07:37

> [...]
> IMO ville det være dumt at bygge den på andre motorer end den, måske
> lige en 4agze og så ville den heller ikke blive overhalet af en

Ifølge biltorvet.dk blev MR2 kun bygget med en 2,0 GT 16V motor i 1991. Han
kan selvfølgelig have fået den registreret med en større motor, hvilket jeg
håber. Hvem gider dog have en Farrari-look-alike med 156 HK?

-Lasse

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 28-06-06 08:37

"Lasse Hoelgaard" <snoop@fedt.dk> wrote in news:44a22372$0$67261$157c6196
@dreader2.cybercity.dk:

> Hvem gider dog have en Farrari-look-alike med 156 HK?

Du bliver forbavset over hvor mange Ferrarier der stortset kun fremføres i
forhøjet skridttempo.

Fra : Anders Majland

Dato : 28-06-06 09:56

> Kan en mondeo overhale noget? ;)

Ja specielt når den er hvid, udstyret med radio og blink på taget ...

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 28-06-06 10:08

"Anders Majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote in

> Ja specielt når den er hvid, udstyret med radio og blink på taget ...

Osse kaldet Playmobil pakken. Leveres uden action figurer.

Fra : Benny Højvælde

Dato : 27-06-06 09:38

> [...]
> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=754900056&page=1
> Hvorfor spare man ikke bare et par hundrede tusinde og køber en alm MR2

Hvad gør man når man vil have Toyotas driftsikkerhed og Ferraris udseende?
Den her.

Benny

Fra : Per O.

Dato : 27-06-06 19:58

> [...]
> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=754900056&page=1
> Hvorfor spare man ikke bare et par hundrede tusinde og køber en alm MR2

hmm .. køberne er den type som køber kopier af Rolex ure og Louis Vuitton
tasker fordi de gerne vil ligne noget de ikke er .... ingen seriøse
mennesker vil køre i sådan et misfoster.
--
Per O.
www.billedsnedkeren.dk

Fra : Anders Majland

Dato : 28-06-06 09:59

> hmm .. køberne er den type som køber kopier af Rolex ure og Louis Vuitton
> tasker fordi de gerne vil ligne noget de ikke er .... ingen seriøse
> mennesker vil køre i sådan et misfoster.

Jo hvis prisen var en helt anden - men skulle der squ inte være ferrari
logoer eller andet på. Men den er da sjov som den er - Ligesom nogle af de
"misfostre" der er bugget på en gammel vw boble bund eller ditte 2cv.

Til sommerbrug ville jeg da gerne have et vw badekar (glasfiber buggy) og
sådan en stylet mr2 er da også sjov. Men de kommer over stregen da der blev
klistret ferrari logoer på. Så heælder designe et logo selv der på afstand
ligner lidt men giver er godt grin når man kommer tættere på

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 28-06-06 08:48

Per O. wrote:

> hmm .. køberne er den type som køber kopier af Rolex ure og Louis Vuitton
> tasker fordi de gerne vil ligne noget de ikke er .... ingen seriøse
> mennesker vil køre i sådan et misfoster.

Ligesom alle de hoveder der kører rundt i Cayanne på gule plader. "Se
min store dyre bil som jeg ikke har råd til"

Fra : Deaster

Dato : 28-06-06 11:19

Lars Hoffmann skrev:

> Ligesom alle de hoveder der kører rundt i Cayanne på gule plader. "Se
> min store dyre bil som jeg ikke har råd til"

Ville nærmere gætte på at de har råd til dem netop fordi de er på gule
plader.

Jesper

Fra : Lars

Dato : 29-06-06 20:10

>Ligesom alle de hoveder der kører rundt i Cayanne på gule plader. "Se
>min store dyre bil som jeg ikke har råd til"

Gule plader er for fattigrøve...

- Lars

Fra : Hr. Jensen

Dato : 30-06-06 09:01

Den Thu, 29 Jun 2006 21:10:23 +0200 sendte "Lars"
<Evil_twin@telstra.com> følgende røgsignaler:

>Gule plader er for fattigrøve...

Og hollændere...

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : Uffe Ravn

Dato : 30-06-06 14:05

Hr. Jensen wrote:

> Og hollændere...

Lastbiler?

Trailere?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 28-06-06 08:49

Per O. wrote:

> hmm .. køberne er den type som køber kopier af Rolex ure og Louis Vuitton
> tasker fordi de gerne vil ligne noget de ikke er .... ingen seriøse
> mennesker vil køre i sådan et misfoster.

Ligesom alle de hoveder der kører rundt i Cayenne på gule plader. "Se
min store dyre bil som jeg ikke har råd til"