Billeje Seattle
Fra : Bjarne Haug

Dato : 26-06-06 09:04

Nogen forslag til dette, jeg har selvfølgelig kigget på nettet osv og fundet
alle gængse, men typisk i USA er der mindre og ukendte udlejningsfirmaer som
er ligeså gode som de andre, dog billigere...

Spørgsmålet er jo så om der tilfældigvis er nogen her som kender sådan et
sted?

vh
Bjarne

Fra : Kaenguru

Dato : 26-06-06 20:18

Bjarne Haug skrev:

> [...]
> er ligeså gode som de andre, dog billigere...
>
> Spørgsmålet er jo så om der tilfældigvis er nogen her som kender sådan et

Jeg lejede selv bil i Seattle for ca. 2 1/2 år siden. Er rimelig
sikker på det var hos dem der hed Express Rent a Car.
http://www.bnm.com/express.htm

Jeg mener dog ikke de var meget billigere end de fleste andre (inkl. de
"store" som Budget og Hertz), men vi valgte dem pga. deres lave
aldersgrænse, der gjorde det muligt at leje bil hvis man ikke var
fyldt 21.

Vi fik en udmærket (så udmærket en amerikansk bil nu kan være) bil
af Ford Mondeo - størrelsen, og der var fin service ved afhenting og
aflevering, hvor vi blev kørt til og fra lufthavnen.

Bilen var dog ikke med fri km. (det var vist ca. 300 km. pr. dag) og
der var visse restriktioner omkring kørsel for langt fra Seattle.

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 27-06-06 12:38

"Nogen forslag til dette"

Jeg lejede ved Avis. De havde en genial service "GPS". En lidt klodset
"mobiltlf". Du kunne altid få fat i en operatør 24 timer i døgnet. Så
ringede man bare og sagde hvor man skulle hen. Og vupti, så guidede GPS'en.
Så kan man også lige få en lille hyggesnak, der er jo stor afstande
derovre...

--
Mvh.
Henrik