Ford Transit - efterlysning
Fra : Ole Gold

Dato : 25-06-06 21:38

Hej nyhedsgruppe

Jeg er i gang med et lille (ikke teknisk) skrift om danske Ford Transit'ter.

Er der nogle der kan hjælpe med billeder af danske Transit'ter i alle
afskygninger ?

Og er der nogle der har andet at fortælle om Transit er de også velkomne.

Med venlig hilsen

Ole Gold
J-bog
E-mail j-bog@privat.dk
Hjemmeside www.j-bog.dk

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-06 06:22

"Ole Gold" <ole-gold@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogle der kan hjælpe med billeder af danske Transit'ter i alle
> afskygninger ?

Find selv de danske :).
http://images.google.dk/images?q=Transit+Ford&hl=da&btnG=S%C3%B8g+i+billeder

Fra : Ole Gold

Dato : 26-06-06 20:16

> Find selv de danske :).

http://images.google.dk/images?q=Transit+Ford&hl=da&btnG=S%C3%B8g+i+billeder

> Mange tak for tippet (jeg havde prøvet det..). Men der er ikke mange
danske iblandt ! Helt forgæves var det dog ikke, for der var et par sider
med interessante oplysninger !

mvh
Ole Gold

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-06 06:17

> danske iblandt ! Helt forgæves var det dog ikke, for der var et par sider
> med interessante oplysninger !

Velbekomme, det var ikke en gang et forsøg på at være "morsom", for mange
kender ikke Google's univers.... tro det hvem som vil.