Att. Finn Guldmann
Fra : Basil

Dato : 24-06-06 15:51

Hej Finn.
Hvad betyder det i din signatur ?
> --
> MVH Finn
> ..der har fået arbejde. Kan nu ses i en Volvo FH12 "handicapbil" rundt
> om i landet. Selv hastigheden klarer den selv. Så "træd på speederen
> og drej på rattet" dækker ikke mere, nu skal der kun styres.

Kai

Fra : Finn Guldmann

Dato : 24-06-06 16:20

Basil skrev:
> Hej Finn.
> Hvad betyder det i din signatur ?

Hvis du læser nogle af de indlæg jeg har skrevet i andre tråde tror jeg
du vil få et godt billede af hvad det handler om.

Ellers må du lige skrive igen, så skal jeg nok forklare det, men det
bliver først i morgen. da jeg skal til at gøre mig klar til at tage i byen.

Fra : Basil

Dato : 24-06-06 16:23

Finn Guldmann:

> [...]
>
> Ellers må du lige skrive igen, så skal jeg nok forklare det, men det bliver
> først i morgen. da jeg skal til at gøre mig klar til at tage i byen.

Det er ikke altid jeg følger med i alle trådene.
Er ved at flytte, så det er meget overfladisk læsning i øjeblikket.
Kai