Nyt Bilblad
Fra : Tine Andersen

Dato : 24-06-06 14:24

Hej Alle i gruppen

Vi er ved at lave et nyt bilblad - online/offline !

Det bliver 100 % gratis, og derfor har vi behov for nogen der vil hjælpe os
med at lave test og anmeldelser.

Bladet bliver ikke et "Ferrari" blad.

Vi er lidt trætte af blade med test af en masse biler, vi danskere alligevel
ikke får råd til realistisk set.

Derfor har vi taget initiativet op.

Test af nye biler

Test af brugte biler

Test af både og MC

Hvis der er nogen der har evner til skrive og komme med artikler og test
osv. så skriv.

vh

Tine

ener@mail-online.dk

Fra : TDN

Dato : 24-06-06 14:39

"Tine Andersen" <ener@mail-online.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Test af brugte biler
>
> Test af både og MC
>
> Hvis der er nogen der har evner til skrive og komme med artikler og test

Jeg vil da gerne teste biler for jer hvis i stiller dem til rådighed.
Arbejder i Århus, bor på Djursland. Har abonneret på og læst bilblade i over
20 år. Læser normalt alle de biltest jeg kan komme i nærheden af. Du kan få
flere oplysninger ved at sende en mail til mig.

Mvh
Thomas
tdn@tele2fjerndetteadsl.dk
husk at undlade fjerndette i mailadressen.