Sofa knallert på lemans
Fra : Per Sørensen

Dato : 24-06-06 10:58

Efter vores tur til LeMans sidste weekend, er jeg kommet lidt i problemer.

Konen tror ganske enkelt ikke på mig, når jeg fortæller om de underlige
køretøjer der susede rundt på campingpladsen ved banen.

For at rede mig, kunne det være fint hvis der var en venlig sjæl der fik
skudt et billede af den sofaknallert der kørte rundt (specielt på grøn Houx
Annex), så jeg kan få tilliden tilbage fra hendes side....

mvh Per

Fra : Thomas Landberg

Dato : 24-06-06 11:34

> [...]
> skudt et billede af den sofaknallert der kørte rundt (specielt på grøn
> Houx Annex), så jeg kan få tilliden tilbage fra hendes side....

Der er en grund til at vi havde de her t-shirts på:
http://peecee.dk/?id=45035

Her har du sofaen: http://peecee.dk/?id=45034

Her et badekar: http://peecee.dk/?id=45036

Og et piratskib: http://peecee.dk/?id=45038

Vis dem til din kone og skrig efterfølgende "capiche"....

MVH

Thomas Landberg

Fra : Per Sørensen

Dato : 24-06-06 11:49

Tak for den hurtige redning. Så bliver det nok alligevel lørdag.....

mvh Per

Fra : Neser

Dato : 24-06-06 14:30

> Her har du sofaen: http://peecee.dk/?id=45034
>
> Her et badekar: http://peecee.dk/?id=45036
>
> Og et piratskib: http://peecee.dk/?id=45038

Håber de er fra en disance indenfor rimelighedens grænser hvis de har
transporteret de køretøjer derned...

- Neser

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 24-06-06 11:55

"Per Sørensen" <mit_fornavn@overmarken.dk> skrev i en meddelelse

> Konen tror ganske enkelt ikke på mig, når jeg fortæller om de underlige
> køretøjer der susede rundt på campingpladsen ved banen.

He-he, med lyserøde elefanter ikke?.

Fra : Anders Christensen

Dato : 24-06-06 14:14

Jørgen M. Rasmussen skrev:
> "Per Sørensen" <mit_fornavn@overmarken.dk> skrev i en meddelelse

> He-he, med lyserøde elefanter ikke?.

Fandme også skidt at vi mødte nogen flinke englændere der kørte i en
aston martin vanquish.. Efter at have siddet i den måtte jeg jo til at
spare op her nu hvor jeg er kommet hjem... :S