Det er ikke nemt at være bilejer
Fra : Kim Kristensen

Dato : 23-06-06 22:16

Fra : Leonard

Dato : 24-06-06 08:41

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> wrote:

>http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=4352907

Her kan man vidst godt tale om at man ligger som man har redt

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Kim Kristensen

Dato : 24-06-06 09:39

> Her kan man vidst godt tale om at man ligger som man har redt
>
> --
> Leonard
> ::: Never drive faster than Your Angels can fly :::
> ::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Ja, og det er vist ikke ret godt.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Hr. Jensen

Dato : 24-06-06 08:44

Den Fri, 23 Jun 2006 23:16:03 +0200 sendte "Kim Kristensen"
<kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> følgende røgsignaler:

>http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=4352907

Det må da være årets største klaphat indtil videre.

--
For fremtiden ryger alle der beskyttes
af den gratis SPAMFIGHTER i mit kill-filter

Fra : Kim Kristensen

Dato : 24-06-06 09:40

"Hr. Jensen" <dslfjern83452dette@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> af den gratis SPAMFIGHTER i mit kill-filter
> i 30 dage. Åge Halldorsson og Bo Warming
> er der permanent for at byde de nye velkommen.

Det ser I hvert fald ud som om, at han har slået et hul ned til de øvrige
konkurrenter som kan være svært at lukke igen.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Hr. Jensen

Dato : 24-06-06 11:22

Den Sat, 24 Jun 2006 10:39:57 +0200 sendte "Kim Kristensen"
<kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> følgende røgsignaler:

>Det ser I hvert fald ud som om, at han har slået et hul ned til de øvrige
>konkurrenter som kan være svært at lukke igen.

Eller hvad med denne her:
http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=4354698

Hvis man ikke holder ulovligt parkeret til at begynde med, så er der
også råd for det.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-06-06 12:03

Hr. Jensen used his keyboard to write :
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=4354698

> Hvis man ikke holder ulovligt parkeret til at begynde med, så er der
> også råd for det.

ROFL - det er da alt alt for komisk :) Forstår nu godt hun blev lidt
knotten over det.

Det må da også have været en ualmindeligt dum maler...

Fra : Hr. Jensen

Dato : 24-06-06 13:24

Den Sat, 24 Jun 2006 13:03:11 +0200 sendte Henrik Stidsen
<nntpspam@hs235.dk> følgende røgsignaler:

>Hr. Jensen used his keyboard to write :

>ROFL - det er da alt alt for komisk :) Forstår nu godt hun blev lidt
>knotten over det.

Jeg tør næsten ikke tænke på prisen for omlakeringen hvis det havde
været en Ferrari.
Også selvom kommunen skal æde regningen.