Blitzet for første gang..
Fra : Dak

Dato : 23-06-06 13:29

Ja nu er jeg ikke længere en jomfru på det område. men følelsen er dog
ikke helt som når man mister jomfruheden på et andet område.

Ja der var lige en ATK på Peder Lykkes vej og jeg kom kørende i en firmabil.
og så ikke lige på noget over til højre hvor fotovognen også var. Så mon
ikke de fik taget et billede lige hvor jeg blev blændet en del af den blitz.
men nu står jeg til min første bøde nogensinde og nok også til et lille
klip. Ved nemlig ikke helt hvad jeg kørte men nok på den gale side af de 70
på en 50 da jeg var i gang med at give gas uden at kigge på speedometeret.
For dem som ikke kender vejen så kan jeg så sige at den er mega bred og der
er gangsti under vejen efter 100m fra et lyskryds og så det har været en
acceleration fra 0km/t op til det jeg nu er blevet taget til. Heldigvis
tjente jeg ikke så meget sidste år så kan nok få en halvering af bøden.

Så nu venter jeg spændt på om billedet er taget godt nok. :-/

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Patrick

Dato : 23-06-06 13:59

Ja, det fandme noget lort :)

Hvor siger du den holdte?
Og ja vejen er meget større end andre..
Kører tit på den vej.. Men har aldrig set nogen fotovogn og er heller aldrig
blevet blitzet. Heldigvis :)

Pøjpøj med billedet.

Fra : Dak

Dato : 23-06-06 15:19

"Patrick" <svar@igruppen.dk> wrote in message
> Ja, det fandme noget lort :)
>
> Hvor siger du den holdte?

Lige udenfor den køreskole der er der, bare efter den indkørsel med helle
anlæg. og selvfølgelig i retningen mod byen.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 24-06-06 09:58

Dak wrote:

> Lige udenfor den køreskole der er der,

Smart, så er der ikke så langt at gå for dem der mister pappet helt

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Dak

Dato : 24-06-06 10:48

> Smart, så er der ikke så langt at gå for dem der mister pappet helt

he he.. ja og det var endda der jeg tog mit kørekort.

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 23-06-06 19:00

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev i en meddelelse
> Ja nu er jeg ikke længere en jomfru på det område. men følelsen er dog
> ikke helt som når man mister jomfruheden på et andet område.

Men for nogen er det sikkert det samme. En dyr fornøjelse der er hurtigt
overstået
Jeg krydser fingre for at de ikke klipper for meget i kortet.

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved