Fundet på www.qxl.dk: FERRARI 360 F1 PÅ DA~
Fra : Nenad Dragic

Dato : 23-06-06 12:03

Hejsa

Er der nogen af jer der ved hvad dette går ud på foruden at en eller
anden gerne vil tjerne penge:
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=26224481&ListingType=6&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=1

Mvh
Nenad

Fra : Hr. Jensen

Dato : 23-06-06 12:48

Den 23 Jun 2006 04:02:34 -0700 sendte "Nenad Dragic"
<newsgroup@dragic.com> følgende røgsignaler:

>Hejsa
>
>Er der nogen af jer der ved hvad dette går ud på foruden at en eller
> [...]

"Varebeskrivelse

Værsgo - her får du gratis Moneymaker Udgave nr 1 + 2 !"

Altså er det bladet moneymaker, der bydes på.
Læg også mærke til at der er 250 stk. til salg.

--
For fremtiden ryger alle der beskyttes
af den gratis SPAMFIGHTER i mit kill-filter

Fra : Kent

Dato : 23-06-06 13:15

"Hr. Jensen" <dslfjern83452dette@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Altså er det bladet moneymaker, der bydes på.
> Læg også mærke til at der er 250 stk. til salg.

Det tror jeg li'som godt han er klar over

Fra : PetrolHead

Dato : 23-06-06 13:10

Nenad Dragic skrev:

> Hejsa
>
> Er der nogen af jer der ved hvad dette går ud på foruden at en eller
> [...]

At dømme ud fra varebeskrivelsen lyder det da til at de muligvis
snakker om de såkaldte valutaplader eller hur?

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-06-06 13:28

Nenad Dragic wrote:
> Hejsa
>
> Er der nogen af jer der ved hvad dette går ud på foruden at en eller
> [...]

Viser bare igen QXL's seriøsitet :-?

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : JBH

Dato : 23-06-06 21:18

Nenad Dragic wrote:
> Hejsa
>
> Er der nogen af jer der ved hvad dette går ud på foruden at en eller
> [...]

Ja. og sælgeren snyder QXL så det driver, Auktionen er sat op så han scorer
29kr men kun betaler salær af 1kr, pr solgt enhed

mvh
JBH

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 24-06-06 09:11

> Viser bare igen QXL's seriøsitet :-?

Det er vel ikke QXL, der er useriøse - men sælgeren? Det står jo folk frit
for at sælge tossede varer på QXL - det samme gælder for køber. Hvis folk
vitterligt gider at smide penge ud af vinduet på den konto, må de da selv om
det.

> Ja. og sælgeren snyder QXL så det driver, Auktionen er sat op så han
> scorer
> 29kr men kun betaler salær af 1kr, pr solgt enhed

Ja, men det er vel op til QXL at tage stilling til? Det er jo ikke forbudt
at opkræve porto på auktioner, og det gælder vel også selvom der ikke er en
fysisk vare der skal sendes?

/Kasper Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-06 14:50

"Nenad Dragic" <newsgroup@dragic.com> skrev i en meddelelse
[...]

Der er formegentlig tale om det som vi alle ved i forvejen....altså en bil
over 2 tons som man indregistrer på gule plader......stik manden en
tudemariekiks fordi jeg lige har ødelagt hans forretning

--
Tom

Fra : Niels Bengaard

Dato : 23-06-06 15:10

> [...]
> over 2 tons som man indregistrer på gule plader......stik manden en
> tudemariekiks fordi jeg lige har ødelagt hans forretning

Du kan vel ikke få en Ferrari 360 på gule plader?

Niels

Fra : Hr. Jensen

Dato : 24-06-06 08:34

Den Fri, 23 Jun 2006 16:09:59 +0200 sendte "Niels Bengaard"
<bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> følgende røgsignaler:

>Du kan vel ikke få en Ferrari 360 på gule plader?

Jo, i Holland, Malawi og andre eksotiske lande.

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-06 15:16

On Fri, 23 Jun 2006 15:49:59 +0200, "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

> [...]
>over 2 tons som man indregistrer på gule plader......stik manden en
>tudemariekiks fordi jeg lige har ødelagt hans forretning

Nææh - han skriver jo hvide plader og at der skulle køre ca. 1000
luksusbiler i DK indregistreret efter hans model Men fidusen er
vist noget med, at man køber en pose varm luft i form af et abonnement
på et blad
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Martin Kiefer

Dato : 23-06-06 19:25

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

> [...]
> luksusbiler i DK indregistreret efter hans model Men fidusen er
> vist noget med, at man køber en pose varm luft i form af et abonnement

Og ikke at glemme, hvis man bestiller inden 10 dage får man et success
inspirationskursus med. Som har en vejl. pris på 2000 + moms *G*

Martin Kiefer
www.kiefer.dk/m/

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 17-07-06 10:21

Kasper Hansen [8270] wrote:

> [...]
> vitterligt gider at smide penge ud af vinduet på den konto, må de da selv om

QXL burde vel sørge for at det var ordentlige sælgere.
Men sådan er det åbenbart med netauktioner.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-06 12:16

>QXL burde vel sørge for at det var ordentlige sælgere.
>Men sådan er det åbenbart med netauktioner.

Øh - giver ikke helt mening - på qxl bliver hver enkelt handel
karaktergivet - her er da der i det mindste en chance for at vurdere sælger
inden et evt. køb.
- Du kan endvidere cpr-bekræfte sælgere - det giver da en vis sikkerhed.

Den mulighed er meget begrænset her. (og ja, der er "måder" - men kan jo
ikke rigtig sammenlignes specielt mht. et hurtigt overblik)

>QXL burde vel sørge for at det var ordentlige sælgere.
synes altså at det er et sjovt udsagn... tak for et godt grin :)