Tranport af bil - Kbh.-> Frederikshavn
Fra : Mister Mister

Dato : 23-06-06 08:20

Hej

Jeg "kom til" at købe en bil på Sjælland et sted, og nu skal jeg så have den
bragt hjem.

Nogen som kender nogen som kører med ledig kapacitet som kan gøre det for en
rimelig pris ?

Skal nok lige siges at den skal transporteres på lad/trailer, kan ikke
køre......

mvh

Kenneth

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 23-06-06 19:03

"Mister Mister" <vimmer@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en
> rimelig pris ?
>
> Skal nok lige siges at den skal transporteres på lad/trailer, kan ikke

Prøv at spørge en af de lokale brugtvognsforhandlere.
Her på øen går der sindrige historier om hvordan de såkaldte
jyllandsopkkøbere kommer og henter læssevis af biler.
Måske en af dem havde et afbud og dermed plads til din.

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : 2

Dato : 23-06-06 21:07

On Fri, 23 Jun 2006 09:20:13 +0200, "Mister Mister" <vimmer@ofir.dk>
wrote:

> [...]
>rimelig pris ?
>
>Skal nok lige siges at den skal transporteres på lad/trailer, kan ikke

Der går vist en fragtrute fra Hundested til Ålborg, vil det hjælpe?

Torben

Fra : MK

Dato : 23-06-06 21:39

"Mister Mister" <vimmer@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen som kender nogen som kører med ledig kapacitet som kan gøre det for
> en
> rimelig pris ?

Rimelig pris - tja' ka' vel forhandles :)
www.smallblock.dk/modules/MyAnnonces/index.php?pa=viewannonces&lid=22357

Fra : Steen Andersen

Dato : 24-06-06 13:16

> [...]
> en
> rimelig pris ?
>
> Skal nok lige siges at den skal transporteres på lad/trailer, kan ikke

Toms Autotransport hedder det vist, bor i Sulbæk mellem Fr. havn og Sæby.
Kører i en VW transporter med eftermonteret "boggie". Du har sikkert set
den, hvis du bor i Fr-havn området.

-Steen