Blaffere
Fra : Pemo

Dato : 20-06-01 22:16

Jeg har lagt mærke til motorcyklister der tager pis på blaffere.
Lader som om de vil tage dem op, men fiser lige forbi, vel vidende, at det
ikke er muligt uden hjelm,tøj osv...
Jeg synes ikke at det er sjovt ?
Er der nogen der synes det her på nyhedsgruppen ?

Pemo

Fra : Thomas

Dato : 20-06-01 22:23

> Jeg har lagt mærke til motorcyklister der tager pis på blaffere.
> Lader som om de vil tage dem op, men fiser lige forbi, vel vidende, at det
> ikke er muligt uden hjelm,tøj osv...

Tager blafrene ikke pis på motorcyklisterne, hvis de prøver at tomle en tur
på en mc?

> Jeg synes ikke at det er sjovt ?
> Er der nogen der synes det her på nyhedsgruppen ?

Tjaaa... nææ.....

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 20-06-01 23:33

> Jeg synes ikke at det er sjovt ?
> Er der nogen der synes det her på nyhedsgruppen ?

Måske nok, men ikke mig. Hvad vil de også med en motorcykel?

Mvh
Steen

Fra : Karsten

Dato : 20-06-01 22:54

JA !!

Fra : Flemming

Dato : 21-06-01 14:19

On Wed, 20 Jun 2001 23:16:06 +0200, "Pemo" <ukendt_bruger@yahoo.com>
wrote:

> [...]
>ikke er muligt uden hjelm,tøj osv...
>Jeg synes ikke at det er sjovt ?
>Er der nogen der synes det her på nyhedsgruppen ?

Jeg har sgi tit spekuleret på, hvad sådan en blaffer-ting ville sige,
når nu jeg stoppede op og hev en ekstra hjelm fra og sagde "hop du
bare på..." ... ha ha... Nå, nej, så ikke da... men så må
blaffer-tingen jo være faldet i søvn med tommelen ude, og så opdager
de jo alligevel ikke noget...

--
Flemming - XJ600S, som nu kraftigt overvejer at tilbyde en blaffer en
tur... (guuuud - det TØR jeg sgu da ikke!)

Fra : DieselPower

Dato : 21-06-01 16:45

--

"Pemo" <ukendt_bruger@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> ikke er muligt uden hjelm,tøj osv...
> Jeg synes ikke at det er sjovt ?
> Er der nogen der synes det her på nyhedsgruppen ?

Der er da en helt god grund :) har hun en god krop kan hun komme med...
ellers ikke :) hæhæ

Moller
MZ ETZ 251/250CDi 90/87'er og har haft 2 blaffere indtil nu :) begge
velformet spændte blondiner :) jipiiiiii
Suzuki GT380L 75'er ingen blaffere her :(

Fra : Thomas

Dato : 21-06-01 16:49

> MZ ETZ 251/250CDi 90/87'er og har haft 2 blaffere indtil nu :) begge
> velformet spændte blondiner :) jipiiiiii

Hvad fik du så ud af det?

ref: de grå sider