Faktiske benzinforbrug på Grand Vitara
Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 20-06-06 15:22

Nu er der efterhånden mange som har den nye Suzuki Grand Vitara og den
skulle ifølge fabrikken køre omkring 10km/l, men hvordan er det i den
virkelige verden?

Hvad køre din Grand Vitara på literen? Det skal være den nye model.

Jeg prøvede en da den var ny og synes der var en del
transmissionsstøj i den, men har læst at det forsvinder når den har
kørt nogle tusind kilometer, er det rigtigt?

Er I ellers tilfredse med jers?

Mikael

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 20-06-06 16:01

MikLarsen@gmail.com wrote:
> [...]
> transmissionsstøj i den, men har læst at det forsvinder når den har
> kørt nogle tusind kilometer, er det rigtigt?

Min mors 2,0 aut. går kun ca. 7 km/l...

Så jeg er meget interesseret i at høre om andre også gør det eller der er
noget galt...

Jeg har en kunde, som har en 2,0 man, som kørte ca. 10,5-11,0 km/l.

Fra : Peter Weis

Dato : 20-06-06 16:34

MikLarsen@gmail.com wrote:
> [...]
> virkelige verden?
>
> Hvad køre din Grand Vitara på literen? Det skal være den nye model.

Vi har en 2.0TD'er og den går næsten 15 km/l.

> Jeg prøvede en da den var ny og synes der var en del
> transmissionsstøj i den, men har læst at det forsvinder når den har
> kørt nogle tusind kilometer, er det rigtigt?
>
> Er I ellers tilfredse med jers?

Udmærket. Vores er den forrige version, ogden harrustikkekøreegenskaber
der ikke frister til højhastighedskørsel på motorvejen.

mvh
Peter

Fra : Kim

Dato : 20-06-06 17:34

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> skrev i en meddelelse

> Udmærket. Vores er den forrige version, ogden harrustikkekøreegenskaber
> der ikke frister til højhastighedskørsel på motorvejen.

"Rustikke køreegenskaber".... Den var go'

Mvh, Kim

Fra : Preben Nørgaard

Dato : 20-06-06 19:22

<MikLarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Jeg har kørt ca. 2000 kilometer i min glx 2.0 benzin, og kører 10 km pr.
liter. Det eneste jeg har at klage over, er at strømudtaget i bagagerummet
ikke virker.

Preben

Fra : hindkjaer

Dato : 22-06-06 10:36

Jeg kører ca. 9-10 km./liter på motorveje og biveje i min Grand
Vitara 2.0 GLX benzin. Jeg har kun haft småfejl i de 2 måneder jeg
har haft den. Jeg synes gearstangen ryster lidt i tomgang (kunne ikke
løses), en periodisk lyd i højre side ved handskerum (ikke løst) og
dørene trængte til lidt ekstra smørelse i hængslerne da de pev.
Jeg kan varmt anbefale bilen. Det er en fornøjelse og den lever fuldt
ud op til mine høje forventninger. Jeg har en god håndfuld links til
testartikler og tv-tests af modellen hvis I er interesseret.

Kurt