Lidt utæt køler
Fra : sdsf

Dato : 20-06-06 05:44

Jeg har opdaget at min køler på bilen er lidt utæt.
Det er ikke på grund af vandforbrug at jeg har opdaget det,
for så meget er det åbenbart ikke, men jeg kan se en lile fugtig plet
på køleren.

Er der noget der har gjort sig erfaringer med hvordan sådan en
utæthed kan/vil udvikle sig?

Kan man lodde utæthedern?

Kan man bruge plasticpadding?

Er det klogt at bruge kølercement?
http://www.biltema.dk/products/product.asp?iItemId=82897
Umiddelbart synes jeg ikke det lyder så tiltalende at hælde
sådan et produkt i kølevandet.

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-06 06:04

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Er der noget der har gjort sig erfaringer med hvordan sådan en
> utæthed kan/vil udvikle sig?

Den kan blive større ;).

> Er det klogt at bruge kølercement?
> http://www.biltema.dk/products/product.asp?iItemId=82897
> Umiddelbart synes jeg ikke det lyder så tiltalende at hælde
> sådan et produkt i kølevandet.

Det kommer jo sikkert andre steder end køleren :(. Du kan prøve at skrue en
selvskærende skrue i hullet, men det bedste er en udsk. .

Fra : Galaxy

Dato : 20-06-06 08:50

Prøv med 1-2 tskf stødt ingefær rørt op i et halvt glas lunkent vand. Hæld
blandingen direkte i kølevandet når bilen er varm, og kør så en tur bagefter
så det kommer rundt i systemet. Det kan faktisk godt finde på at tætne
hullet.

Lars.

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-06 09:40

"Galaxy" <odensegalaxy@hotmail.com> skrev i en meddelelse
i et halvt glas lunkent vand. Hæld
> blandingen direkte i kølevandet når bilen er varm, og kør så en tur
> bagefter så det kommer rundt i systemet. Det kan faktisk godt finde på at
> tætne hullet.

Det samme kan æggehvider., Men igen, det kommer rundt i hele kølesystemet,
er det godt?, og hvornår går der hul igen?. Jeg tør ikke stole på det.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-06-06 21:48

In article <4497b34f$0$2108$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> wrote:

> [...]
> >
> Det samme kan æggehvider., Men igen, det kommer rundt i hele kølesystemet,
> er det godt?, og hvornår går der hul igen?. Jeg tør ikke stole på det.

Det er også skidegodt når det ligger og klumper sammen i et kølerør til
turboen.. .nemlig ja...

Nej ny køler det er det eneste som dur ;)

MVH

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 20-06-06 22:15

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse

> Det er også skidegodt når det ligger og klumper sammen i et kølerør til
> turboen.. .nemlig ja...

Det er ægge så godt, nemlig ;).

> Nej ny køler det er det eneste som dur ;)

Eller skruen hvis man er gambler, det holder ikke evigt. Det andet juks :(.