Verdens mindste V8
Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 19-06-06 08:24

Okay, jeg ved godt at en rigtig V8 skal være stor. Det er denne her
ikke:

http://www.youtube.com/watch?v=Vm9YzdhfO14

Hvis vi nogensinde skal bruge ordet "nuttet" her i gruppen, er det vist
nu det skal være

Ebbe

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 19-06-06 15:56

Hej

Ebbe Kristensen wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=Vm9YzdhfO14
>
> Hvis vi nogensinde skal bruge ordet "nuttet" her i gruppen, er det vist
> nu det skal være

Den hører helt klart hjemme på en plæneklipper eller en lille gocart

Fra : BJ

Dato : 19-06-06 16:00

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Den hører helt klart hjemme på en plæneklipper eller en lille gocart

Nej, i en radiostyret modelbil:

http://www.conleyprecision.com/

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : p.jarnbak

Dato : 19-06-06 19:43

"Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> wrote in message
[...]

Den er da stor.Prøv at se den v8 dohc med 32 ventiler de sælger her
http://www.replicaengines.com/images/aurorapic.jpg
Prøv også at se under company profil på det photo af damen der samler
topstykkerne,de er på længde med en hånd.
Hej Palle.

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 20-06-06 12:11

p.jarnbak wrote:

> Den er da stor.Prøv at se den v8 dohc med 32 ventiler de sælger her
> http://www.replicaengines.com/images/aurorapic.jpg

Ja, de er osse søde. Den jeg linker til er så verdens mindste
supercharged'e V8

Ebbe

Fra : BJ

Dato : 20-06-06 15:35

"Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

>Ja, de er osse søde. Den jeg linker til er så verdens mindste
>supercharged'e V8

En skam en brand har ødelagt firmaets forme ellers havde du muligheden for
også at købe verdens mindste V10.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Daniel Pedersen

Dato : 20-06-06 20:30

> En skam en brand har ødelagt firmaets forme ellers havde du muligheden for
> også at købe verdens mindste V10.

Det har han jo som sådant stadigvæk, den er dog temmelig dyr ;)

http://www.conleyprecision.com/pictures.htm
Nederst på siden står der 250k$.

Cheers,
Daniel