kølebox
Fra : noboby

Dato : 16-06-06 18:25

Hejsa

Jeg vil gerne høre om der er nogen som ved hvor man kan købe en kølebox på
ca . 30x30 cm. 0g med en højde på ca 40 cm den skal kunne 12v + 220 v.
Jeg håber at høre fra nogen som kan hjælpe.

Hilsen Jens

Fra : Preben Andersen

Dato : 16-06-06 19:07

"noboby" <jens_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 12v + 220 v.
> Jeg håber at høre fra nogen som kan hjælpe.

Den var ikke ret stor, hvis det er udvendigt mål. Indvendigt vil der
næppe være plads til meget mere end 2 dåseøl oven på hinanden
Forhandlere af campingudstyr er et godt sted at starte, men jeg ved
ikke, om der findes noget i den størrelse.

mvh
Preben