106'er lugter brændt
Fra : lhm

Dato : 16-06-06 12:13

Hej
Jeg har en Peugeot 106 fra '95, som lugter brændt når den har kørt. Det er
stort set uden betydning om det er en kort eller lang tur. Der er olie og
kølervæske på og ikke umiddelbart nogen utætheder. Man er jo altid lidt
nervøs, når noget virker forkert. Er der nogen, der har et bud på, hvad det
kan være?

MvH
lhm

Fra : Christopher Stein

Dato : 16-06-06 12:31

lhm skrev:
> [...]
> nervøs, når noget virker forkert. Er der nogen, der har et bud på, hvad det

har du noget snavs hængende omkring udstødningen ? undervognsbehandling
elelr ligenende?

Fra : lhm

Dato : 16-06-06 12:39

"Christopher Stein" <cstein@softhome.net> skrev i en meddelelse

> har du noget snavs hængende omkring udstødningen ? undervognsbehandling
> elelr ligenende?

Har lige fået skiftet udstødning og fået den undervognsbehandlet, men
problemet var der også før, så jeg tror næppe det kan være det.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-06-06 12:39

lhm wrote:
> [...]
> nervøs, når noget virker forkert. Er der nogen, der har et bud på, hvad det

Lugter den brændt fra motor eller ?
Sædevarmen i vores har brændt hul i 2 sæder, kan den være slået
til / kortsluttet ?

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : lhm

Dato : 16-06-06 12:48

lhm wrote:
> [...]
> kan være?

>Lugter den brændt fra motor eller ?
>Sædevarmen i vores har brændt hul i 2 sæder, kan den være slået

Man bemærker det først når man står ud af bilen, så jeg tror heller ikke det
kan være sædevarmeren. Det virker som om det kommer fra motoren. Det er
heller ikke bremsen, der hænger.

Fra : Brian

Dato : 16-06-06 13:02

"lhm" <lhm@virkerikke.dk> skrev i en meddelelse

> Man bemærker det først når man står ud af bilen, så jeg tror heller ikke
> det kan være sædevarmeren. Det virker som om det kommer fra motoren. Det
> er heller ikke bremsen, der hænger.

Koblingen måske?

Fra : lhm

Dato : 16-06-06 13:16

"Brian" <Suzuki@cool.dk> skrev i en meddelelse

> Koblingen måske?

Måske. Hvordan finder jeg ud af det?

Fra : Brian

Dato : 16-06-06 21:18

> Måske. Hvordan finder jeg ud af det?

Kan du forklarer lugten? Hvad minder det om? Brændt gummi, plastik, papir,
træ osv. Kan du "smage" lugten?

Fra : lhm

Dato : 17-06-06 10:21

> "lhm" <lhm@virkerikke.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du forklarer lugten? Hvad minder det om? Brændt gummi, plastik, papir,
> træ osv. Kan du "smage" lugten?

Svært at sige. Nærmest gummi, tror jeg.