Krog
Fra : YJ

Dato : 15-06-06 21:38

Jeg skal have en krog på bilen, men kan man det uden at hele bilen skal
synes??

YJ

Fra : Rene LArsen

Dato : 15-06-06 21:59

Synsfri træk... tror jeg der er noget der hedder......

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 15-06-06 22:05

YJ skrev:
> Jeg skal have en krog på bilen, men kan man det uden at hele bilen skal
> synes??

Ja og nej og måske. Det er svarene du kan få med de oplysninger du
kommer med. Alder?.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : YJ

Dato : 15-06-06 22:15

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> wrote in message

> Ja og nej og måske. Det er svarene du kan få med de oplysninger du
> kommer med. Alder?.

Golf
Fra omkring 90'erne

Aner ikke så meget om den, men kan vel undersøge det.
Er ovenstående nok?

YJ

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 15-06-06 22:20

> Golf
> Fra omkring 90'erne

mere end 8 år . skal synes.
/ad

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 15-06-06 22:29

YJ skrev:

> Golf
> Fra omkring 90'erne
>
> Aner ikke så meget om den, men kan vel undersøge det.
> Er ovenstående nok?

Det er det. Den skal til syn efter montering.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Neser

Dato : 15-06-06 22:15

> Jeg skal have en krog på bilen, men kan man det uden at hele bilen skal
> synes??

Hvis bilen er under 8 år, og du får monteret det på et værksted (De skal
skrive under på at det er korrekt monteret), kan det lade sig gøre.

Ellers er det bare at køre til syn.

- Neser