Fugleklatter
Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 15-06-06 17:23

Hej gruppe

Jeg fik så sent som igår omlakeret hele min motorhjelm efter et lille
stenskud som fik lakken til at springe lige omkring en kant på klappen =
omlakering.

Den ser godt ud nu men præcis idag har en fugl valgt at skide på
motorhjelmen.

Hvad er bedst? Vaske/spule med vand - vaske den med børste - eller lade det
sitte???

VH Esben

Fra : Troels - around 9000

Dato : 15-06-06 17:26

> Hvad er bedst? Vaske/spule med vand - vaske den med børste - eller lade
> det
> sitte???

Få det for guds skyld af, det ætser lakken, det lort!

// Troels

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 15-06-06 17:51

"Troels - around 9000" <troels@fjern.dette.plougmann-olsen.dk> skrev i en
meddelelse news:wSfkg.256

> Få det for guds skyld af, det ætser lakken, det lort!

Jeps, VASK, alt andet er bedre :(. Brug rigeligt med vand, og tryk ikke mere
end nødvendigt.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 16-06-06 00:11

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> skrev
> ... Brug rigeligt med vand, og tryk ikke mere
> end nødvendigt.

Nej, der skulle ikke gerne komme afføring andre steder
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 16-06-06 08:27

> "Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> skrev
>
> Nej, der skulle ikke gerne komme afføring andre steder
> [...]

hahaha - bare rolig - det er ordnet uden problemer :)

VH Esben