Våd Leon
Fra : Reebuz

Dato : 15-06-06 13:47

Hej

Min Seat Leon 2006 bliver plaskvåd imellem dørene og karossen når den har
været i vaskehal. Der ligger vand både på paneler og hele vejen op ad
indersiden af dørene. Er det noget man bør påtale overfor forhandleren? Er
der andre Leon-ejere der har oplevet noget tilsvarende?

PFT
Patrick

Fra : Christopher Stein

Dato : 15-06-06 15:03

Reebuz skrev:
> [...]
> indersiden af dørene. Er det noget man bør påtale overfor forhandleren? Er
> der andre Leon-ejere der har oplevet noget tilsvarende?

gør der ikke det på alle biler?

Fra : Rene LArsen

Dato : 15-06-06 15:13

prøv at fylde bilen op med vand inden i lige som Q8 quick tanken.......

nej driller... hvis det står ind med vand, så se om du kan kigge ud for
neden kan du det ja så hør forhandleren ad om hvad han kan gøre....

om ikke andet så har du en vaske ægte flintstone bil......

P.S. mine biler jeg har haft bliver også våd i siderne efter en bil
vask...... gad vide om rusten er gennemtæret... ej driller bare... he he he
men min bliver også våd i en vaskehal.....

Fra : Martin Bak

Dato : 15-06-06 15:42

"Christopher Stein" <cstein@softhome.net> skrev i en meddelelse

> gør der ikke det på alle biler?

Øh ava?

Ingen af mine biler er nogensinde blevet våd på indersiden af dørene efter
vask. Det skal man da ikke finde sig i.

Martin

Fra : Christopher Stein

Dato : 16-06-06 07:14

Martin Bak skrev:

> Øh ava?
>
> Ingen af mine biler er nogensinde blevet våd på indersiden af dørene efter
> vask. Det skal man da ikke finde sig i.
>
> Martin

det er jo ikke på indersiden af døren, men i sprækken mellem døren og
karossen..
det er derfor der er en gummiliste der skal forhindre vadet i at trænge
ind i kabinen! ;)

Fra : Reebuz

Dato : 16-06-06 14:58

> [...]

> karossen..
> det er derfor der er en gummiliste der skal forhindre vadet i at trænge

Jo, det er faktisk både på indersiden af døren (på alle sider), på panelet
og på 'dørkarmen' (hvis det da hedder det). Og det er på alle døre.

- Patrick

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 15-06-06 17:27

"Reebuz" <psg@myreget2net.dk> skrev i en meddelelse news:449156cb$0$15786

Er det noget man bør påtale overfor forhandleren? Er
> der andre Leon-ejere der har oplevet noget tilsvarende?

Ja, hvis der er nogen former for garanti. Er det alle døre?, for det lyder
som om, der ikke er lukket ordentligt efter der har været rodet med
centrallås, el.vinduer el. højtalere.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 15-06-06 20:21

> [...]
> indersiden af dørene. Er det noget man bør påtale overfor forhandleren? Er
> der andre Leon-ejere der har oplevet noget tilsvarende?

Alle biler bliver da våde i "dørkarmen" indtil gummilisten.
Bliver bilen derimod våd på den anden side af listen, ja
så er der grund til klage

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-06-06 23:16

Reebuz skriver:

> [...]
> indersiden af dørene. Er det noget man bør påtale overfor forhandleren? Er
> der andre Leon-ejere der har oplevet noget tilsvarende?

Det er ganske normalt at der ligger vand på "trinbrættet" i mange biler.
Det der undrer mig mest er at de laver dem vadrette, så der netop kan
stå vand der.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Turbogrilstarter: http://home6.inet.tele.dk/moppe/tgs.html

Fra : TDN

Dato : 18-06-06 16:15

> [...]
> indersiden af dørene. Er det noget man bør påtale overfor forhandleren? Er
> der andre Leon-ejere der har oplevet noget tilsvarende?

På tidligere Leon har der været problemer med de yderste tætningslister på
dørene, måske det stadig er et problem. Jeg ville køre til forhandlen og
bede om at få det fixet på garantien.

Mvh
Thomas