Hvor det lige man kan forsikring bil uden ~
Fra : Bjarne Haug

Dato : 15-06-06 09:43

Jeg og en kammerat påtænker at købe en gammel Volvo 240 gulplade bil til at
køre lidt skrammel rundt i... Som en ekstrabil
Og i den forbindelse gider vi jo ikke gøre det store nummer ud af tingene...
Men skal lige finde en forsikring som ikke kræver alt muligt commitment...

vh
Bjarne

Fra : Bjarne Haug

Dato : 15-06-06 09:44

Det var da vist noget forfærdentligt sludder jeg fik skrevet i den
overskrift... Men mon ikke I fanger pointen...

/Bjarne

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-06-06 09:58

Bjarne Haug skriver:

> [...]
> Men skal lige finde en forsikring som ikke kræver alt muligt commitment...

Som regel er det en fordel at forsikre den samme sted som bil nummer 1.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Turbogrilstarter: http://home6.inet.tele.dk/moppe/tgs.html

Fra : Bjarne Haug

Dato : 15-06-06 10:23

> [...]
>

> Klaus
> Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:

Ja, men lige min forsikring tager kun én bil desværre..

/Bjarne

Fra : Anders Majland

Dato : 15-06-06 10:39

> Ja, men lige min forsikring tager kun én bil desværre..

Hvad med kammeratens selskab ?
Men ellers den generelle - ring rundt vilkår er så uigennemskuelige at der
næsten ikke kan siges noget generelt om hvad der er bedst og billigst... Men
GF, Runa/bauta/lærestanden og FDM plejer at være i dne billige ende. Jeg så
også COOP/FDB havde et godt tilbud på et tidspunkt..... Jeg mener heller
ikke at FAir har som krav at man skal flytte andet med.