Hvilke dæk skal jeg vælge til min Passat 1~
Fra : Claus H Madsen

Dato : 14-06-06 22:54

Størrelsen skal være 205/55-16. I øjeblikket tilbud hos quick pot på 4 stk.
pirelli P6000 men det er vist et rent sportsdæk?? Er der andre bud på hvad
man kunne se efter?
Mvh Claus

Fra : Kim Kristensen

Dato : 15-06-06 00:18

"Claus H Madsen" <c.h.m@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
stk.
> pirelli P6000 men det er vist et rent sportsdæk?? Er der andre bud på hvad

Jeg ville gå efter Bridgestone Turanza RE300 som har klaret sig rigtigt godt
i tests, jeg skal selv have sådan et sæt til den ene af vores biler. De
koster noget mere end det aldrende P6000 hos Quick Pot, men FirstStop-kæden
har dem resten af måneden til 3999,-

http://194.39.141.68/upload/down_files/793835_6/FirstStop-forår-2006-4.jpg

Med venlig hilsen Kim

Fra : Ole Frederiksen

Dato : 15-06-06 22:24

Hej

Hvis man kan få en til at smide dem på fælgene, så leverer www.daekonline.dk
Bridgestone Turanza ER 300 til 698,10 kr/stk og det er endda lige til døren.
Så har du 1200 kr til at få dem monteret, det skulle vist kunne lade sig
gøre at få dem af og på flere gange for det beløb. :)

Pirelli P6000 koster 646,10 kr/stk

Hjemmesiden er også god med masser af links til test hos bl.a. ADAC.

Håber det gør dig klogere og ikke mere forviret i stedet.

M.v.h. Ole Frederiksen