Lstbil udbrændt ved motorvejen fra kbh
Fra : Kim Persson

Dato : 14-06-06 14:10

Det fik mig lidt til at tænke på på Mont Blanc-tunnel ulykken.

På discovery har de en dokumentar om det, hvor konklusionen var at noget
varmt i luftindsuget have antændt lastbilen.
Den varme genstand mente de måtte være et cigaretskod.

Så kære medbilister, smid ikke affald ELLER cigaretskoder ud af vinduet-
desuden er det også ret irriterende at få affald i hovedet, når man kører
motorcykel.

Fortsat go' sommer

//Kim

Fra : Troels - around 9000

Dato : 14-06-06 17:57

> Så kære medbilister, smid ikke affald ELLER cigaretskoder ud af vinduet-
> desuden er det også ret irriterende at få affald i hovedet, når man kører
> motorcykel.

Det forstår folk ikke. Arme ham der finder ud af at han lækker benzin, ved
at han får et skod under vognen på motorvejen.

// Troels

Fra : Hr. Jensen

Dato : 14-06-06 18:33

Den Wed, 14 Jun 2006 18:57:20 +0200 sendte "Troels - around 9000"
<troels@fjern.dette.plougmann-olsen.dk> følgende røgsignaler:

>Det forstår folk ikke. Arme ham der finder ud af at han lækker benzin, ved
>at han får et skod under vognen på motorvejen.

Så er det jo rart med et par lastbilchauffører med fyldte flasker....

--
For fremtiden ryger alle der beskyttes
af den gratis SPAMFIGHTER i mit kill-filter

Fra : Basil

Dato : 14-06-06 19:28

Hr. Jensen har bragt dette til os:

> For fremtiden ryger alle der beskyttes
> af den gratis SPAMFIGHTER i mit kill-filter
> i 30 dage. Åge Halldorsson og Bo Warming
> er der permanent for at byde de nye velkommen.

Jeg får altid en stille griner når jeg ser din signatur
Kai

Fra : Jonas R.

Dato : 15-06-06 08:56

"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote in message
> Hr. Jensen har bragt dette til os:

> Jeg får altid en stille griner når jeg ser din signatur
> Kai

Den er også pænt grinern :)

/Jonas R.

Fra : Kim Jespersen

Dato : 14-06-06 19:43

Kim Persson skrev:
> [...]
> desuden er det også ret irriterende at få affald i hovedet, når man kører

Hvor skal man så gøre af sine cigaretskoder, når man nu har købt en ny
Mercedes til 1.2 Mio kr. og ikke har gidet købe den med rygepakke
(Askebæger & cigarettænder foran) til 140,- kr.? :D

Fra : Brian S Jensen

Dato : 16-06-06 14:40

"Kim Persson" <5th@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> desuden er det også ret irriterende at få affald i hovedet, når man kører

Ja, det er nogle båtnakker der smider deres ulækre skoder ud af vinduet,
og jeg må tilstå at jeg engang (i mine unge og uerfarne dage) blev så gal
over sådan en fyr som lavede nummeret lige foran mig (ramte motorhjelm)
at jeg overhalede ham og "tabte" min ½ liter sodavandsflaske (plastik) ud
af soltaget - og den ramte

Ja,ja - det var dumt og jeg kunne ikke finde på det i dag - men så ku' han
lære det, ku' han

Mvh.
Brian S Jensen