Fiorano, Maranello
Fra : BSL

Dato : 14-06-06 12:59

Hej i gruppen

Vi kører til Italien i ferien og første stop er selvfølgelig i Maranello
hvor vi skal se alt om Ferrari. Bl.a. Fiorano banen, men der skulle efter
sigende være et højt hegn rundt om den, så man ikke kan kigge ind.
Er der nogen der har været der, og ved hvor man nemmest kan komme til at få
et kik ind på banen? Skulle jo gerne have spottet en 599'er
Hvad er ellers must-see i Maranello ud over museet, shoppen, fabrikken og
banen? Er det muligt at komme ind på selve fabrikken?

Mvh. Bjarne

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 14-06-06 13:51

BSL wrote:
> [...]
> Hvad er ellers must-see i Maranello ud over museet, shoppen, fabrikken og
> banen? Er det muligt at komme ind på selve fabrikken?

Hej

Jeg var der selv i 2002 og da var vi inde og se Gallaria Ferrari.
(http://www.galleria.ferrari.com/) Derudover er der en mindre hær af
Ferrari shops. Fabrikken er desværre lukket område, eller det var den
ihvertfald da vi var dernede.

Med hensyn til banen: Den er spæret af, men nogle steder kan man kigge
ind igennem hegnet. Jeg stod her: http://www.lauritsen.info/maranello.jpg

Har lige smidt mine billeder fra banen på nettet, de kan ses her:
http://billeder.lauritsen.info/

Det giver måske en ide om hvor meget man kan se ind på banen.

Håber du kan bruge det til noget.

God tur!

mvh.
Rasmus