Så der noget ved at være færdselsbetjent..~
Fra : Bjarne Haug

Dato : 13-06-06 08:58

Se lige den her heftige sag...:

http://www.bilsport.se/news.php?id=36108

Det er jo en monster mod fjenden, måske en 16årig som lige skulle prøve sin
mormors bil... De har sq en sjov form for attitude de amerikanske
betjente...

vh
Bjarne

Fra : Kim Persson

Dato : 13-06-06 09:38

> Se lige den her heftige sag...:
>
> http://www.bilsport.se/news.php?id=36108

Hvis jeg skulle være betjent så ville jeg nok tage til italien istedet.

Lønnen er væsentlig højere: ussel løn+bestikkelse=millionær

Nåjo, deres tjenestebiler er da heller ikke kedelige
http://www.bilmagasinet.dk/nyheder/default.asp?mode=1&id=2648

//Kim

Fra : Bjarne Haug

Dato : 13-06-06 09:44

> Nåjo, deres tjenestebiler er da heller ikke kedelige
> http://www.bilmagasinet.dk/nyheder/default.asp?mode=1&id=2648
>
> //Kim

Jo kender godt den der, så den i fjerneren en dag... Korruption hehe, tjae
det nok lettere dernede... Men jeg er dog stadig mest imponeret af den
Hummer ikke mindst fordi hele det amerikanske concept der ligger bag... Det
lidt uhyggeligt faktisk..

..: Bjarne

Fra : Kim Persson

Dato : 13-06-06 11:29

Kombineres
> http://www.bilsport.se/news.php?id=36108

Med
http://ekstrabladet.dk/112/article203783.ece

så bliver det først rigtigt svært at identificere

//Kim

Fra : Bjarne Haug

Dato : 13-06-06 12:59

"Kim Persson" <5th@image.dk> wrote in message
> Kombineres
>
> Med
> http://ekstrabladet.dk/112/article203783.ece
>
> så bliver det først rigtigt svært at identificere
>
> //Kim

hehehe klart... Det en giftig cocktail....

..: Bjarne

Fra : Basil

Dato : 13-06-06 15:10

Efter mange tanker skrev Kim Persson:
> Kombineres
>
> Med
> http://ekstrabladet.dk/112/article203783.ece
>
> så bliver det først rigtigt svært at identificere
>
> //Kim

Lidt morbidt, men fandme sjovt
Kai