En opfordring.
Fra : Patruljen

Dato : 31-08-06 20:17

Ok. Terningerne er kastet

Jeg har læst, denne Malkas opfordring til Jørgen om at begår
selvmord.

Samtidig ser jeg en begynder på usenet, skrive, at sjældent har jeg
set så ubehagelig læsning. Selv havde jeg samme oplevelse. Sjældent
havde jeg læst så perfide personlige betragtninger, før denne Malka
kommenterede på mit indlæg.

Jørgen skriver meget lidt. Men jeg kan forstå, tror jeg, at der var
tale om depression?

Når jeg skriver her, at jeg er terapeut, læner jeg mig ikke op af
visitkort, links til websider mv.

Man kan tage mit skriv for pålydende, diskutere med mig, men jeg
understøtter ikke indlæg med visitkort etc. Eller ægte autoritet.
Bliver jeg angrebet verbalt, svarer jeg tilbage, med det jeg tænker.
Mit skriv er anonymt. Muligheden, ikke at tage tingene til efterretning
eksisterer.

Det gør denne Malka, og fremstår derfor i dette rum, som en person
med autoritet.

Efter min bedste overbevisning er dette en betragtelig forskel.
Mennesker her har ikke brug for en "autoritet", som opfordrer til
selvmord.

Og/ eller nedgør folk på det groveste. Der syntes at være mindst at
være en dagsorden. Som bl. andre mere omhandler religiøs observans
end ret meget andet.
Jeg har tidligere skrevet, at jeg opfatter denne Malka på linie med de
rabiate sekter, han mener at bekæmpe. Som svar, da en debatør skrev,
at Malka var uhyggelig.

Tingene her er mere pudsige end, det umiddelbart syntes. Skal jeg sige,
mystiske sammenfald. Synkronisitet efter Jungs forslag.
Det korte af den lange historie er, at tingene her pludselig har min
seriøse interesse.

De som er enige, please...

Jeg vil meget gerne opfordre til :
At denne Malka ikke kan gemme sig bag indlæg, der forsvinder efter 6
dage. Tilbage står brudstykker, kommentarer og reaktioner.

Tingene skal kopieres hele.

Dette gøres ikke ved bare en link henvisning. Den forsvinder også.
Der skal mere ihærdighed til. Tingene skal kopieres på en sådan
måde, at hele teksetn står tilbage. Udenom serveren.

Venlig hilsen Bruun

Fra : B æ 9

Dato : 31-08-06 20:32

Patruljen wrote:

> Det gør denne Malka, og fremstår derfor i dette rum, som en person
> med autoritet.

jamen ham og konen er gået i hi

de har ikke været her siden i forgårs kl. 00.02 - som jeg ser det

Fra : Patruljen

Dato : 31-08-06 20:35

B æ 9 wrote:

> jamen ham og konen er gået i hi
>
> de har ikke været her siden i forgårs kl. 00.02 - som jeg ser det

Nope...

Venlig hilsen Bruun

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 31-08-06 22:59

Patruljen skrev:

> [...]
> set så ubehagelig læsning. Selv havde jeg samme oplevelse. Sjældent
> havde jeg læst så perfide personlige betragtninger, før denne Malka

Jeg må sige at jeg efterhånden har lidt svært ved at forstå behovet for
fortsat at beskæftige sig med Malka'erne, især da de nu tilsyneladende
helt er forsvundet herfra - eller blot følger passivt med - som resultat
af flere nye skribenters temmeligt tunge "bombardement" af dem i en pæn
del endog MEGET personligt nærgående indlæg: Uanset at jeg ikke bryder
mig særskilt om Britt og Cyril og dertil bestemt også fandt deres usle
selvmordsopfordringer til Jørgen direkte modbydelige og svinske, så
synes jeg altså at denne her mere eller mindre organiserede "kampagne"
imod Malka-ægteparret efterhånden er ved at være gået totalt over gevind.

Man må jo snart spørge sig selv, om der egentlig er så pokkers stor
kvalitetsforskel på den opførsel, nogle Malka'ernes mest indædte
modstandere herinde efterhånden selv udviser, og så dèn adfærd, man
ellers hævder at have til hensigt at kritisere hos Malka'erne? Det er nu
engang aldrig særligt kønt at bevidne sådanne "gruppeoverfald", uanset
om det så er "Madame et Monsieur", som rotter sig parvist sammen mod
enkeltskribenter eller en endnu større flok, der stiller sig i kø for at
verbalafklapse dem begge grundigt og eftertrykkeligt...

Det ligner jo desværre efterhånden en vertitabel underafdeling af
dk.snak.mudderkastning herinde: Måske bør der endda ligefrem oprettes en
"dk.snak.personforfølgelse.og.grov.chikane"-gruppe i det danske
Usenet-hieraki for folk med særlige behov for dèn slags?

(Hmmm...Hvorfor er det mon at jeg pludselig kommer til at tænke på
Daniel i Løvekulen? *Smiler nervøst* "Here, kitty-kitty-kitty?" )

Anders Peter Johnsen

Fra : Poul Nielsen

Dato : 01-09-06 09:39

meddelelse news:44f75b46$0$84033$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> synes jeg altså at denne her mere eller mindre organiserede "kampagne"
> imod Malka-ægteparret efterhånden er ved at være gået totalt over gevind.

Jeg erindrer da ellers at katolikken og holocaustbenægteren Jakob Munck der
af en samstemming gruppe blev bedt om at skrubbe af for en 4-5 år siden, så
det er set før. men man spekulerer da på om Malkaerne selv er med i koret.

Fra : Patruljen

Dato : 01-09-06 09:42

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> synes jeg altså at denne her mere eller mindre organiserede "kampagne"
> imod Malka-ægteparret efterhånden er ved at være gået totalt over gevind.

Igen, Andres. Din manglende forståelse, behøver ikke nødvendigvis
begrænse
omverden.
Selvom du da gør ihærdige forsøg

> [...]

> "dk.snak.personforfølgelse.og.grov.chikane"-gruppe i det danske
> Usenet-hieraki for folk med særlige behov for dèn slags?

Der er ikke tale om grov chikane. Der er tale om at standse grov
chikane.
Og at indsamle materiale. Når debatører har behov for at deres skriv
forsvinder efter 6 dage. Hvad mener du da, behovet er et udtryk for ?

> (Hmmm...Hvorfor er det mon at jeg pludselig kommer til at tænke på
> Daniel i Løvekulen? *Smiler nervøst* "Here, kitty-kitty-kitty?" )

Jeg tænker, det er et spørgsmål, du burde stille digselv lidt oftere

Hvorfor er det lige jeg kommer til at tænke på ......

Best regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 01-09-06 10:12

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> det er set før. men man spekulerer da på om Malkaerne selv er med i koret.

Tro mig. Det kor, der begynder at synge, nu, deltager Malkaerne ikke i

Hilsen Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 01-09-06 10:17

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
>
> (Hmmm...Hvorfor er det mon at jeg pludselig kommer til at tænke på
> Daniel i Løvekulen? *Smiler nervøst* "Here, kitty-kitty-kitty?" )

Din Goebbels virksomhed her på usenet syntes yderst selektiv, Anders.

Hvorfor reagerede du ikke, da Malka satte en tråd i med mit navn i
overskriften?
Hvorfor reagerer du ikke på tråden om killfilter på bæ9 ?

Hvad er dine " bedømmelses kriterier " ?

Regards Bruun