Low profile til to skærme
Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 31-08-06 05:18

Pusler med indkøb af en 24' skærm som f.eks. Dells 2407FPW eller HPs L2335,
som til spillebrug skal trækkes af et grafikkort so hedder ASUS Extreme
N7800GTX/2DHTV.

Samme 24' tommer skærm skal desuden indgå i et samarbejde med en HP L1925,
så til min arbejdspc skal jeg have fundet et low profile AGP-grafikkort, der
kan betjene to skærme, hvor der i øvrigt afvikles InDesign, Photoshop og
lignende. Findes det?

--
¸.·´¯)
)><((((º> ´\

Fra : Esben

Dato : 31-08-06 09:42

"3140 Bjørgheim" <pialykke@SLETget2net.dk> skrev i en meddelelse
> Pusler med indkøb af en 24' skærm som f.eks. Dells 2407FPW eller HPs
> L2335, som til spillebrug skal trækkes af et grafikkort so hedder ASUS
> Extreme N7800GTX/2DHTV.

L2335 er udgået og erstattet af LP2465

> [...]
> der kan betjene to skærme, hvor der i øvrigt afvikles InDesign, Photoshop

Det bliver nok svært. Til PCI-E findes Nvidia nvs 285, men jeg kender ikke
umiddelbart noget tilsvarende til AGP, hvis du skal køre over DVI. Hvis du
vil køre over VGA, så kan du måske være heldig at finde et Nvidia nvs 280,
men det er lidt synd med sådan en skærm.

--
Esben

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 09-09-06 07:07

3140 Bjørgheim wrote:
> [...]
> AGP-grafikkort, der kan betjene to skærme, hvor der i øvrigt afvikles
> InDesign, Photoshop og lignende. Findes det?

Rettelse: Min arbejdspc anvender PCI.

--
¸.·´¯)