Killerfilter?
Fra : Harald Mossige

Dato : 31-08-06 00:00

Jeg forsøker å legge "B æ 9" inn i killerfilterert, men han slipper igjennom
alikevell.

Hva skal jeg skrive i "from"-feltet for at det skal fungere?

HM

Fra : B æ 9

Dato : 31-08-06 00:20

Harald Mossige wrote:
> Jeg forsøker å legge "B æ 9" inn i killerfilterert, men han slipper igjennom
> alikevell.
>
> Hva skal jeg skrive i "from"-feltet for at det skal fungere?
>
> HM

ja - det triks kender du nok ikke!

prøv at skrive bæ9

har i overhovedet "æ" i norge?

Fra : Patruljen

Dato : 31-08-06 00:35

B æ 9 wrote:

> ja - det triks kender du nok ikke!
>
> prøv at skrive bæ9
>
> har i overhovedet "æ" i norge?

Nu burde Anders Goebbels principielt dukke frem med et lille foredrag
om fundsatser, børskurser og " de ældstes orale lovgivning og
belæringer ".

Vi skulle aldrig have ladet Norge løsrive sig. Også deres forbold er
en skændsel. Som nu deres killfiltre. I kærlighedens navn skulle vi
have invaderet dem og netop hjulpet dem med fodbold og killfiltre.

Deres konge er for så vidt også en skændsel for nordiske
traditioner.

Hilsen Bruun

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-08-06 08:20

In news:1156980897.465790.150470@i3g2000cwc.googlegroups.com,
Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> Vi skulle aldrig have ladet Norge løsrive sig.

Norge løsrev sig ikke fra Danmark. Historie er ikke din stærke side?

> Også deres forbold er
> en skændsel. Som nu deres killfiltre. I kærlighedens navn skulle vi
> have invaderet dem og netop hjulpet dem med fodbold og killfiltre.

Der er ikke noget galt med Norge og nordmænd. Faktisk er nordmænd så søde,
at alle familier burde have én.

> Deres konge er for så vidt også en skændsel for nordiske
> traditioner.

Hvorfor?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Vidal

Dato : 31-08-06 09:18

Harald Mossige wrote:
> Jeg forsøker å legge "B æ 9" inn i killerfilterert, men han slipper igjennom
> alikevell.
>
> Hva skal jeg skrive i "from"-feltet for at det skal fungere?

Måske skulle du også tage Patruljen med i filtret for at det
virker.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : B æ 9

Dato : 31-08-06 10:27

Vidal wrote:

> Måske skulle du også tage Patruljen med i filtret for at det
> virker.

har nordmænd ikke et indbygget filter oven i hovedet.
kan nordmænd ikke læse i listen, og så tænke - hvo, det er et indlæg fra
bæ9, så det vil jeg ikke læse, eller siger krybdyrhjernen - hov det er
et indlæg fra bæ9 - det vil jeg læse, så jeg kan få vitaminer til min
forargelse

men, det er måske lettere for nogen at ha computeren til at styre
filtrene end sin egen hjerne......

Fra : Andreas Falck

Dato : 31-08-06 18:18

B æ 9 skrev i news:44f6ab6e$0$3542$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

[ ... ]
> har nordmænd ikke et indbygget filter oven i hovedet.

Nej, kun i destilationsapparatet.

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : B æ 9

Dato : 31-08-06 20:09

Andreas Falck wrote:
> B æ 9 skrev i news:44f6ab6e$0$3542$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
> [ ... ]
>
> Nej, kun i destilationsapparatet.

nårh ja - der er jo dérfor de ikke har noget oven i hovedet

Fra : struer

Dato : 31-08-06 10:17

Jens Bruun skrev:

> Hvorfor?

Han er forud for sin tid, han mener den næste Konge

Erik L

Fra : Claudio Adam

Dato : 31-08-06 11:11

--

Hil Fleksnes!

Fra : B æ 9

Dato : 31-08-06 11:23

Claudio Adam (slet 5EF0H) wrote:
> [...]

D A I O ! ! !

Fra : Patruljen

Dato : 31-08-06 12:03

Jens Bruun wrote:

> Norge løsrev sig ikke fra Danmark. Historie er ikke din stærke side?

Nej. Historie er ikke lige min største interesse. Hvis Norge ikke
løsrev sig, hvad gjorde de så? Danmark har da været ejer af Norge
engang.

> Der er ikke noget galt med Norge og nordmænd. Faktisk er nordmænd så søde,
> at alle familier burde have én.

Ja, jow. De er da meget søde. Jeg skriver nu heller ikke, der er noget
galt med dem.
Kun at de har brug for hjælp og støtte til en del.

> Hvorfor?

Cyrel Malka har andetsteds henvist til og kommenteret på en
undersøgelse om udviklingsparathed.

Island, som er gammelt dansk område er nr. 1. Danmark nummer 2.
Sverige nr. 3 Frankrig nr.4 Og først på 5 pladsen kommer Norge.

Det syntes jeg egentlig godt er til at se, når kongen betragtes.

Best regards Bruun

Fra : B æ 9

Dato : 31-08-06 12:20

Patruljen wrote:

> [...]
> Sverige nr. 3 Frankrig nr.4 Og først på 5 pladsen kommer Norge.
>
> Det syntes jeg egentlig godt er til at se, når kongen betragtes.

indavl er noget skidt - det ses osse i danernes kongerække

indspisthed er heller ikke godt - det ses i d.l.k

Fra : Harald Mossige

Dato : 31-08-06 13:19

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

Jens Bruun wrote:

> Norge løsrev sig ikke fra Danmark. Historie er ikke din stærke side?

# Nej. Historie er ikke lige min største interesse. Hvis Norge ikke
# løsrev sig, hvad gjorde de så?

Den danske kongen spillte høy poker ved å føre krig på Napoleons side. Han
tapte, og ble tvunget til å gi fra seg Norge til Sverige.

HM

Fra : Vidal

Dato : 31-08-06 12:35

B æ 9 wrote:

> har nordmænd ikke et indbygget filter oven i hovedet.
> kan nordmænd ikke læse i listen,

Sådan et har Harald ihvertfald til mig, så måske får
slet ikke læst mine meningsfyldte indlæg.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Patruljen

Dato : 31-08-06 16:53

Harald Mossige wrote:
> [...]
>
> Den danske kongen spillte høy poker ved å føre krig på Napoleons side. Han
> tapte, og ble tvunget til å gi fra seg Norge til Sverige.

Øv, da.
Ja. Den Napoleons ting, var vist ikke helt smart. Næsten ligesom
samarbejdsregeringen under 2.ww ikke var helt smart. Men der havde vi
så lært at foretage damage control.

Bortset fra, at Island lige benyttede sig af lejligheden. Det skulle vi
heller ikke have tilladt.
En invasion havde været en god løsning. Og de er ikke så mange
heller. Så det havde været sikker sejr. Godt for moralen.

Og så alt det olie. tsk.tsk, tsk.

Vi skulle have taget Norge tilbage.

Det må i da også selv have ønsket mange gange, ikke ?
Så havde i f.eksempel været med, ligesom, da vi vandt EM i 92.

Nu må i trøste jer med en aktie i FCK

Venlig hilsen Bruun

Fra : B æ 9

Dato : 31-08-06 18:01

Patruljen wrote:

> [...]
>
> Det må i da også selv have ønsket mange gange, ikke ?
> Så havde i f.eksempel været med, ligesom, da vi vandt EM i 92.

m h t island, så er det pay-back-time - de er ved at købe danmark.......
og de har vist endda råd til det.

men det ku jo være godt for troen, at vi fik lidt konkurrence ind fra
folketroen imod den etablerede tro - det er der muslimerne har deres
berettigelse! Og fallaffel smager jo osse godt og sommerhuse i tykistan
er billige og med gode skattefordele i denne regeringstid

Fra : struer

Dato : 02-09-06 05:13

Andreas Falck skrev:

> B æ 9 skrev i news:44f6ab6e$0$3542$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
> [ ... ]
>
> Nej, kun i destilationsapparatet.

og forstår ikke at filtrer spritten og PCen

Erik L

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-09-06 11:38

struer skrev i news:1157170359.384634.119370@b28g2000cwb.googlegroups.com

[... ]

> og forstår ikke at filtrer spritten og PCen

He he, ja du har sikkert ret