Mundharpe?
Fra : Christina Rudkjøbing

Dato : 20-06-01 21:23

Hejsa.
Jeg er lige begyndt at spille på mundharpe; både kromatisk og diatonisk.
Jeg har en udmærket lærebog til at komme igang med den kromatiske mundharpe,
men jeg mangler nogle fifs til at spille på den "alm." diatoniske mundharpe.
Er der nogle, der kender nogle goder bøger, steder på nettet eller lignende,
så skriv.

Jeg kunne også godt tænke mig at få at vide, om der er nogen der ved, om man
kan finde noderne til mundharpen i forskellige sange- fx. Rollo og King's,
eller diverse bluessange. Alle slags sange er faktisk velkomne, men
selvfølgelig helst de lidt mere kendte

På forhånd tak.

Fra : Tommy.T

Dato : 20-06-01 21:42

http://www.google.com/search?q=harmonica&btnG=Google-s%F8gning&hl=da&lr=

> Hejsa.
> Prøv denne søgning i Goggle, så får du ca. 43000 links til mundharpespil
af enhver slags.

Hilsen Tommy

Fra : Johnny Bonde

Dato : 21-06-01 16:03

> kan finde noderne til mundharpen i forskellige sange- fx. Rollo og King's,
> eller diverse bluessange. Alle slags sange er faktisk velkomne, men
> selvfølgelig helst de lidt mere kendte

har du bemærket at du hos os kan Vinbde en mundharpe endda en Blues en

Kjærlig hilsen Mr Smile
--
Din fest bli'r festligere med den gode musik fra: www.festmusik.dk
Hvad sker der i populærmusikkens verden?