" Thank you for smoking "
Fra : Claudio Adam

Dato : 28-08-06 07:50

Ohøj!

Filmen: " Thank you for smoking " vil uden tvivl falde i god jord
her.

Kan varmt anbefales, se den før din nabo!

Mvh. Adam.

Fra : B æ 9

Dato : 28-08-06 15:47

Claudio Adam (slet GC1PZ) wrote:

> Ohøj!
>
> Filmen: " Thank you for smoking " vil uden tvivl falde i god jord
> her.
>
> Kan varmt anbefales, se den før din nabo!
>
> Mvh. Adam.

hør sig mig - har du aktier i et filmselskab

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 28-08-06 16:17

B æ 9 skrev:
> hør sig mig - har du aktier i et filmselskab

Hehe.

Film skal da ses i biografen....

[Måske derfor jeg prøver at overbevise fruen om surround-sound.... ]

Henrik, Dianalund

Fra : Harald Mossige

Dato : 28-08-06 16:25

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@gmx.net> wrote in message

> Hehe.
>
> Film skal da ses i biografen....
>
> [Måske derfor jeg prøver at overbevise fruen om surround-sound.... ]

Er du ikke fornøyd med surround-tanker?

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 28-08-06 17:23

Harald Mossige skrev:
> "Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@gmx.net> wrote in message
> Er du ikke fornøyd med surround-tanker?

Surround sound ville nu være endnu bedre... ;->

Henrik, Dianalund

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-08-06 18:19

Henrik Vestergaard skrev i

[... ]

> Surround sound ville nu være endnu bedre... ;->

Ja, for tanker er der jo ikke mange af. Du har jo ikke andre tanker end dem
Cyril og Britt Malka giver dig!

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside