Paulus og gnosticisme (1)
Fra : Cyril Malka

Dato : 27-08-06 23:02

Paulus er den mest indflydelsesrige kristne overhovedet.

Der er 13 breve, der tilegnes ham i de græske skrifter, hvilket
repræsenterer en fjerdel af den kristne canon. Ud over disse handler
Apostlenes Gerniger om ham.

Men hvem var han?

Han opfattes gerne som en bastion af den ortodokse kristendomm og en
korsfarer mod falsk lære kommende fra blandt andre gnostikerne.

Det er dog tankevækkende, at gnostikerne selv aldrig så ham sådan.
Tværtimod. De store gnostiske vise fra det tidlige 2. århundrede omtalte
Paulus som "den store apostel" (1) og ærede ham som den største
inspirationskilde til gnostisk kristendom... resten kan læses her:
http://www.nytestamente.org/content/view/24/2/

--
Venligst,

Cyril

Det nye testamente - Fortæller man dig alt? =>
http://www.nytestamente.org
.... Klart man er bitter, når man tror, man er übermensch og blot bor i
Hvidovre

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-08-06 10:38

Cyril Malka (ham der opfordrer psykisk syge til at begå selvmord)
skrev i news:news-62F2BA.00020328082006@sunsite.dk

> [...]

> Paulus som "den store apostel" (1) og ærede ham som den største
> inspirationskilde til gnostisk kristendom...

Ja, og den limpind hopper Cyril Malka (ham der opfordrer psykisk syge til at
begå selvmord) gerne med på. Men føre dokumentation for sine angreb mod
kristendommen formår han som sædvanligt ikke.

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : Karsten Krambs

Dato : 28-08-06 14:31

On Mon, 28 Aug 2006 11:37:54 +0200, "Andreas Falck"
<dewnull@tiscali.dk.invalid> wrote:

>Ja, og den limpind hopper Cyril Malka (ham der opfordrer psykisk syge til at
>begå selvmord) gerne med på. Men føre dokumentation for sine angreb mod
>kristendommen formår han som sædvanligt ikke.

Er det den samme Cyril Malka som ikke vil fortælle om han har taget
kandidateksamen i filologi som det netop stod på hans hjemmeside på
dette link; http://www.malka.biz/home/cyril/interesser/kunst/
Et link hvis indhold først blev ændret, og nu helt nedtaget, selvom
resten af hjemmeside er intakt.

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Fra : Zoran-sen

Dato : 28-08-06 14:33

Karsten Krambs wrote:

> [...]
> dette link; http://www.malka.biz/home/cyril/interesser/kunst/
> Et link hvis indhold først blev ændret, og nu helt nedtaget, selvom

Nåh, ham dårli løgner ham...?

Fra : Zoran-sen

Dato : 28-08-06 14:35

Zoran-sen wrote:

> Nåh, ham dårli løgner ham...?

....løyner?

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-08-06 18:17

Karsten Krambs skrev i news:gmr5f2h285hcol9uchlh8rms4a76k4a4do@4ax.com

[... ]

> [...]
> dette link; http://www.malka.biz/home/cyril/interesser/kunst/
> Et link hvis indhold først blev ændret, og nu helt nedtaget, selvom

Ja, det er den samme løgnagtige semijøde Cyril Malka som nu har fjernet
nogle løgnagtige dele fra en af hans mange hjemmesider.

Han har det sikkert ikke særligt godt med de mange afsløringer af hans
løgnagtigheder i de seneste dage.

Fra : ThomasB

Dato : 28-08-06 18:59

"Andreas Falck" <dewnull@tiscali.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogle løgnagtige dele fra en af hans mange hjemmesider.
>
> Han har det sikkert ikke særligt godt med de mange afsløringer af hans

Hvis det var mig der blev beskyldt for at være psykoterapeutkvaksalver, så
skulle jeg med glæde fremvise de relavante papirer.

Derimod ødelægger han det endnu mere for sig selv, ved at lave en video af
hans hus (som i øvrigt koster en brøkdel af mit og flertallet af danske
huse), hvor han zoomer ind på ét diplom (affiliate diplom!!) og en masse
kuglepenne(!) - det er satme tyndt og beviser bare at manden klart har noget
at skjule.

Som skrevet mange gange efterhånden, så lider Cyril Malka af en
narcissistisk personlighedsforstyrrelse:
http://www.netpsykiater.dk/Htmsgd/Narcissistisk.htm

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-08-06 19:43

ThomasB skrev i news:44f32f01$0$75042$14726298@news.sunsite.dk

[ ... ]
> [...]
> huse), hvor han zoomer ind på ét diplom (affiliate diplom!!) og en masse
> kuglepenne(!) - det er satme tyndt og beviser bare at manden klart har

Ja, og det er nok ved at være gået op for alle andre end Malkaerne selv og
så Henrik Vestergaard Blunck, deres lille trofaste følgesvend der endda
bakker Cyril op når han opfordrer psykisk syge personer til at begå
selvmord!

De dersens 3 semijøder er en "køn" samling af individer, og man må da håbe
at de ikke formerer sig!

Fra : ThomasB

Dato : 31-08-06 14:02

Andreas Falck skrev:

> [...]
> selv og så Henrik Vestergaard Blunck, deres lille trofaste følgesvend
> der endda bakker Cyril op når han opfordrer psykisk syge personer til

Britt er en ubetydelig grim og fed so, det samme med Vestergaard som dog kan
være ret sympatisk, når han ikke spiller malkahøjrøvet og tror at vi andre
janter ham.

Cyril derimod er bums der tror han er psykoterapeut. Maden må ikke engang se
sine egne børn - hvor mange andre "psykoterapeuter" kender du der har fået
forbud mod at se sine børn pga. grov vold?

> De dersens 3 semijøder er en "køn" samling af individer, og man må da
> håbe at de ikke formerer sig!

Cyril må ikke se sine børn mere, Britt kan pga. fedme og andre skavanker,
ikke få børn.

Fra : B æ 9

Dato : 31-08-06 14:34

ThomasB wrote:

> [...]
> forbud mod at se sine børn pga. grov vold?

> Cyril må ikke se sine børn mere, Britt kan pga. fedme og andre skavanker,

hva faen ved du om det - er du gynækolog?

Fra : ThomasB

Dato : 31-08-06 14:42

B æ 9 skrev:

> hva faen ved du om det - er du gynækolog?

Nej jeg er synsk.

Fra : B æ 9

Dato : 31-08-06 16:09

ThomasB wrote:

> Nej jeg er synsk.

det praler britt m. osse af at være, så bare pas på

Fra : ThomasB

Dato : 31-08-06 16:31

B æ 9 skrev:

> det praler britt m. osse af at være, så bare pas på

Hun forveksler synsk med snæversynsk...

Fra : B æ 9

Dato : 31-08-06 17:56

ThomasB wrote:

> Hun forveksler synsk med snæversynsk...

snæver? så derfor kan hun ikke få børn? Endsige blive befrugtet......
hmmmm, det forklarer måske noget...

Fra : Andreas Falck

Dato : 31-08-06 18:15

ThomasB skrev i news:44f6ddcb$0$75028$14726298@news.sunsite.dk

[ ... ]
> Cyril derimod er bums der tror han er psykoterapeut. Maden må ikke engang
> se sine egne børn - hvor mange andre "psykoterapeuter" kender du der har
> fået forbud mod at se sine børn pga. grov vold?

Jeg har aldrig hørt om andre.

> Cyril må ikke se sine børn mere, Britt kan pga. fedme og andre skavanker,
> ikke få børn.

Ja, visse fordele for samfundet er der da forbundet med med netop det.

Fra : B æ 9

Dato : 28-08-06 20:25

ThomasB wrote:
> [...]
> at skjule.
>
> Som skrevet mange gange efterhånden, så lider Cyril Malka af en
> narcissistisk personlighedsforstyrrelse:

hvorfor han også i fulde drag nyder din opmærksomhed

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-08-06 21:54

In news:44f32f01$0$75042$14726298@news.sunsite.dk,
ThomasB <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote:

> [...]
> (affiliate diplom!!) og en masse kuglepenne(!) - det er satme tyndt
> og beviser bare at manden klart har noget at skjule.

Jeg er næsten stum af forbavselse. Du klikkede rent faktisk på hans link?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 28-08-06 23:29

> Jeg er næsten stum af forbavselse. Du klikkede rent faktisk på hans link?

Godt set, Jens

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-08-06 10:04

In news:44f36e2f$0$75031$14726298@news.sunsite.dk,
ThomasB <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote:

> Godt set, Jens

+4 på venstre, +3 på højre.

Mens jeg har dig: Hvad tror du, det er, vi pt. oplever med MatchMaker,
Patruljen og Les Malkas? Et eller andet sted virker det noget iscenesat, og
hvis Søren Bo Rødgaard Henriksen er involveret (soren.somet.dk), kan alt jo
være muligt. Jeg er ikke helt overbevist om, at alt er, hvad det giver sig
ud for at være. Hvad mener du?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bekan

Dato : 29-08-06 10:25

> [...]
> alt jo være muligt. Jeg er ikke helt overbevist om, at alt er, hvad det
> giver sig ud for at være. Hvad mener du?

"Appearances are of four kinds:
things either are as they appear to be;
or they neither are nor appear to be;
or they are but do not appear to be;
or they are not and yet appear to be."
Epictetus

Fra : B æ 9

Dato : 29-08-06 19:19

Jens Bruun wrote:

> [...]
> være muligt. Jeg er ikke helt overbevist om, at alt er, hvad det giver sig

øhhhh - måske:

Godt set, Jens

Måske det er dem selv der snakker med sig selv

hvem og hvad er egentlig jens bruun?

Fra : ThomasB

Dato : 30-08-06 00:01

> +4 på venstre, +3 på højre.

Det er da også bedre end at være snæversynet.

> [...]
> alt jo være muligt. Jeg er ikke helt overbevist om, at alt er, hvad det
> giver sig ud for at være. Hvad mener du?

Jeg synes dit syn virker bedre end +4 på venstre og +3 på højre!

Fra : The MatchMaker

Dato : 31-08-06 21:07

On Tue, 29 Aug 2006 11:03:36 +0200
(<2qOdnQporKB1n2nZnZ2dnUVZ8qGdnZ2d@giganews.com>), "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>+4 på venstre, +3 på højre.
>
>Mens jeg har dig: Hvad tror du, det er, vi pt. oplever med MatchMaker,
>Patruljen og Les Malkas? Et eller andet sted virker det noget iscenesat, og

Inden der går for meget konspirationsteori i tingene, så vil jeg lige
afsende et Harpoon missil efter den overvejelse, da det naturligvis
kunne have været en mulighed.

At jeg er havnet i denne strøm af indlæg omkring Cyril Malka beror på
lidt af en tilfældighed. Den oprindelige og egentlige hensigt med min
profil var, da den blev oprettet, en anden end den hvori den indgår
pt, og er i denne sammenhæng uinteressant og uvæsentlig, men det er et
samspil af flere forhold som har bevirket at jeg nu havnet der hvor et
er tilfældet:

Den første anledning var lidt af et tilfælde da jeg sad og læste en
trække tråde i bl.a. denne nyhedsgruppe, og faldt over et indlæg af
Karsten Krambs fra 31. juli hvor han skriver.

>Ser det altså ud til at Cyril bruger titlen (M.Sc.)
>Det er vist en beskyttet titel som ikke alle kan bruge, så mon ikke
>der er noget om snakken, at Cyril har en M.Sc.
>
>Det skal lige siges at jeg ikke kan læse et pip fransk, og der kunne
>for så vidt i teksten lige som godt stå at han netop IKKE har den
>beskrevne title. Men ofte skriv man sin title efter navn.
>
>Så Cyril har altså evt. en universitetsgrad. Og i så fald kan det vel
>hurtigt opklares så den dialog kan lægges på hylden.

Jeg kommenterede dette den 13. august med:

>Cyril Malka har ingen dansk universitetsgrad. Han har læst de første
>to år af grunduddannelsen i dansk på Københavns Universitet i den
>sidste halvdel af 80'erne. Han har ganske vist hævdet at være
>cand.phil. i nordisk filologi, men det afivses af KU.

.... som et bidrag til at få den dialog lagt på hylden.

Samtidig havde Patruljen skrevet en række indlæg omkring sin
oplevelse/vurdering af Cyril Malka, som jeg fandt yderst rammende og
beskrivende, som jeg valgte at tilkendegive min enighed i hans
betragtninger.

Hvad der imidlertid slog hovedet på sømmet, dråben der fik bæret til
at flyde over, so to speak, var kombinationen af Cyril Malka's ageren
krydret med Britt Malka's udmelding:

>Især da argumentationsformer som følgende ofte benyttes her i gruppen:
>
>Eksempel:
>
>Cyril Malka siger at han [indsæt selv din yndlingsløgn her fx er
>uddannet cand.psyk eller cand. noget andet, som Cyril aldrig har sagt
>eller skrevet.]
>
>Det er løgn, fordi det siger [indsæt selv passende instans der tager sig
>af det].
>
>Altså, man påstulerer en løgn som om det er noget, der er sagt/skrevet,
>hvorefter man tilbageviser løgnen som løgn.
>
>Jeps, den sidste idiot er endnu ikke født.

En ting er at Cyril og Britt Malka opretholder en del af deres
selvtiltrækkelighed ved hjælp af vrangforestillinger om sig selv og
andre, men når de fx smædeskrifter her på internettet og ved inddrage
andre i opretholden af deres vrangforestillinger uden tanke for de
konsekvenser dette kan have, så er det for mig en anden situationen.

Et eksempel på dette er den psykoanalytiker hos hvem Cyril Malka i sin
tid gik i terapi hos og som han har henvist til ved navns nævnelse,
som omstændighedsbevis for hans påståede sin psykoanalytiske
uddannelse, hvilket bl.a. medførte at hans navn pludselig optråde i en
avisartikel. En af mine bekendte kender den pågældende psykoanalytiker
ganske godt, og han fortalte mig for vel efterhånden 1½ år siden om
psyanalytikerens irritation over at han uden at ville det pludselig at
blev inddraget i en sammenhæng med dette Malka-cirkus.

Qua mit arbejde møder jeg med jævne mellem både psykiatere,
privatpraktiserende psykologer og andre terapeuter, men jeg har ved
gud aldrig mødt en der blot tilnærmelsesvis kommer noget der ligner
det Cyril Malka præsterer (ud fra en helhedsbetragtning, hvilket jeg
nævner for at understrege, at alle har deres mangler og fejl, alle kan
begå fejl, etc. men at der fra tid til anden optræder brådne kar, hvor
man på et tidspunkt siger 'enough is enough', og der er det kommet til
for mit vedkommende.

Well, nok om det, men iscenesættelse, nej tværtimod.

The MatchMaker

"Man må kende sin fortid for at kunne forstå sin nutid og forme sin fremtid."

Fra : B æ 9

Dato : 29-08-06 19:05

Jens Bruun wrote:

> Jeg er næsten stum af forbavselse. Du klikkede rent faktisk på hans link?

boligprogramdillen er måske kommet til frankrig?

ka man ikke komme i tv ka man komme på nettet

Fra : B æ 9

Dato : 28-08-06 20:23

Andreas Falck wrote:

> Han har det sikkert ikke særligt godt med de mange afsløringer af hans
> løgnagtigheder i de seneste dage.

You wish!!!

Fra : Vidal

Dato : 28-08-06 12:55

Andreas Falck wrote:
> [...]
> begå selvmord) gerne med på. Men føre dokumentation for sine angreb mod
> kristendommen formår han som sædvanligt ikke.

Måske skal vi til at betegne Paulus som den store agnostel.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-08-06 18:14

Vidal skrev i news:1156766077.557874.162950@p79g2000cwp.googlegroups.com

[ ... ]
> Måske skal vi til at betegne Paulus som den store agnostel.

God humor er meget befriende

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-08-06 21:52

In news:44f32582$0$75042$14726298@news.sunsite.dk,
Andreas Falck <dewnull@tiscali.dk.invalid> wrote:

> God humor er meget befriende

Usær hvis det bare nydes uden at blive dissekeret alt for meget ud.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-08-06 22:33

Jens Bruun skrev i news:5KCdnSsVTrvOym7ZnZ2dnUVZ8qWdnZ2d@giganews.com

> Usær hvis det bare nydes uden at blive dissekeret alt for meget ud.

Jeps

Fra : Peter

Dato : 28-08-06 20:58

"Cyril Malka" <news@nytestamente.org> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der er 13 breve, der tilegnes ham i de græske skrifter, hvilket
> repræsenterer en fjerdel af den kristne canon. Ud over disse handler

Men hvem er Cyril når det kommer til stykket?. Jo mere jeg læser af det
Cyril skriver jo mere går det op for mig hvor uhyggelig en person han er.

Fra : patruljen

Dato : 28-08-06 21:52

B æ 9 wrote:

> hvorfor han også i fulde drag nyder din opmærksomhed

Halløjsa. Det er pointen. Opmærksomheden ikke alene nydes. Den er en
nødvendighed.
Hvis ingen positiv opmærksomhed, så hellere negativ. Men
opmærksomhed skal der til.

Det er åndelig føde " Mennesket lever ikke af mad alene ".
Specielt ikke omnipotente narcisistiske psyker. Der er opmærksomhed en
bydende nødvendighed. En bekræftelse på værdi, betydning og en
anledning til at blive forelsket i eget spejlbillede. Så trives man
herligt.

Der er et behov for selv - iscenesættelse ud over alle grænser. Men
det kan samtidig være en markedsføringsmekanisme. Altså tjene 2
samtidige helt nødvendige formål.

Jeg er ikke teolog. Men jeg kan dog gennemskue, at der leveres
udokumenterede antagelser omkring kristendom. Spørgsmål besvares ikke
lødigt.

Jeg vil mene, der er en skjult dagsorden ud i religiøse anliggender.

Jeg kan også gennemskue, at der hovedsageligt citeres fra andre
kilder. Derudover falder der ikke rigtig de store guldkorn ind. Banal
paratviden og udenadslære.

Best regards Bruun

Fra : B æ 9

Dato : 29-08-06 19:04

patruljen wrote:

> Halløjsa. Det er pointen. Opmærksomheden ikke alene nydes. Den er en
> nødvendighed.

nødvendig - > nYdvendig?

det er behovstilfredsstillese - og hvis så behovene ikke er dækket på
rette tid i f t udvikling eller behovet dækkes på rette tid, men dækkes
forkert, så må man jo fortsætte op i voksenalderen og så bliver
fremtrædelsen af trangen til behovstilfredsstillelse påfaldende
besynderlig eller endda absurd

sådan gør vi alle, for ingen har fået AL den opmærksomhed fra far og mor
som udviklingen fordrer, men er der voldsomt underskud er der også
efterfølgende voldsom trang

Fra : patruljen

Dato : 28-08-06 21:55

Peter wrote:
> "Cyril Malka" <news@nytestamente.org> skrev i en meddelelse

> Men hvem er Cyril når det kommer til stykket?. Jo mere jeg læser af det
> Cyril skriver jo mere går det op for mig hvor uhyggelig en person han er.

Jeg vil mene, Malka er præcis så uhyggelig, som de rabiate sekter,
han mener at bekæmpe. Dybest set kæmper Malka, mod nøjagtig de ting,
han hader ved sigselv.

regards Bruun

Fra : B æ 9

Dato : 29-08-06 19:06

patruljen wrote:

> Jeg vil mene, Malka er præcis så uhyggelig, som de rabiate sekter,
> han mener at bekæmpe. Dybest set kæmper Malka, mod nøjagtig de ting,
> han hader ved sigselv.
>
> regards Bruun

prøv at pege på en anden person og se hvor mange fingre der peger på dig
selv.....

banalt, men et godt billede a la splinter i brødres øjne og bjælker i eget

Fra : Patruljen

Dato : 29-08-06 22:59

Jens Bruun wrote:

> [...]
> være muligt. Jeg er ikke helt overbevist om, at alt er, hvad det giver sig

Iscenesat. Hm.
Hvad skulle være iscenesat ? Og hvordan ?
Nu bliver jeg lige lidt nysgerrig, må jeg tilstå.
Søren Bo Rødgaard Larsens tilstedeværelse gør alt muligt? Ikke
forstået.

Hilsen Bruun

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-08-06 23:30

In news:1156888738.340190.187700@b28g2000cwb.googlegroups.com,
Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> Iscenesat. Hm.

Ja, lige mine ord.

> Hvad skulle være iscenesat ? Og hvordan ?

Aner det ikke. Bare sådan en fornemmelse, ikke?

> Nu bliver jeg lige lidt nysgerrig, må jeg tilstå.

Også jeg.

> Søren Bo Rødgaard Larsens tilstedeværelse gør alt muligt? Ikke
> forstået.

Tja, når man ser, hvad omtalte person beskæftiger sig med, så er alt da
muligt i denne forbindelse - synes du ikke? Har du et kendskab til denne
Søren Bo Rødgaard Larsen, Patruljen, eller er din nysgerrighed rent
akademisk? Hvad hedder du forresten, eller er det sagen uvedkommende?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 30-08-06 00:05

> [...]
[snip]

> [...]
> Søren Bo Rødgaard Larsen, Patruljen, eller er din nysgerrighed rent
> akademisk? Hvad hedder du forresten, eller er det sagen uvedkommende?

Gad vide hvor det her"Henriksen/Larsen"-halløj fører hen?

Fra : Karsten Krambs

Dato : 30-08-06 00:18

On Wed, 30 Aug 2006 00:30:22 +0200, "Jens Bruun"

> [...]
>Søren Bo Rødgaard Larsen, Patruljen, eller er din nysgerrighed rent
>akademisk? Hvad hedder du forresten, eller er det sagen uvedkommende?

Jeg har selv undret mig over hvem han er, efter div. indlæg med hans
navn nævnt. En google på hans navn giver første hit på et Cyril Malka
site (som jo ellers ikke lader sig indeksere) hvor han beskrives som
utroværdig. Eksemplerne er spøjse fx. at denne Søren skulle vælge at
ændre sit navn så det skulle ligne Cyril's. Desuden nævnes at man ikke
kan kalde sig stud.xxx. hvis man studerer på åbent universitet. I DK
er kurser på åbent universitet fuldstændig lig med kurser på den alm.
universitets uddannelse, samme pensum samme professorer, man går endda
op samme til samme eksamen.

Prøv fx at sammenlign disse to kurser;

Åbent universitet
Hovedlinjer i Kirke- og Teologihistorien 1 og 2
http://www.sis.ku.dk/lp/viskursus.asp?knr=71515&sprog=dk&inframe=0&forrige=33990

Teologi
Hovedlinjer i Kirke- og Teologihistorien 1 - Hold A
http://www.sis.ku.dk/lp/VisKursus.asp?Knr=79097&Sprog=DK&InFrame=0

Jeg fortrækker stadig at man kalder sig stud.mag selvom det er på
åbent universitet, end at man kalder sig cand.phil uden at have
bestået kandidat eksamen.

Resten af Søren Bo Rødgaard Larsen vidner om at Cyril og ham deler
interesser.

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Fra : B æ 9

Dato : 30-08-06 11:46

Jens Bruun wrote:

> [...]
> Søren Bo Rødgaard Larsen, Patruljen, eller er din nysgerrighed rent
> akademisk? Hvad hedder du forresten, eller er det sagen uvedkommende?

gåklede lige på "Søren Bo Rødgaard Larsen", men der var ingen hint

hvem er Søren Bo Rødgaard Larsen

Fra : B æ 9

Dato : 30-08-06 11:41

Patruljen wrote:

> [...]
> Nu bliver jeg lige lidt nysgerrig, må jeg tilstå.
> Søren Bo Rødgaard Larsens tilstedeværelse gør alt muligt? Ikke

det er nok en konspirationsteori om at der kun er dig og så en anden der
skriver til gruppen og at denne anden figurerer under et utal af synonymer.

i princippet kan det godt lade sig gøre at føre lange samtaler med sig
selv og et synonym - det er set før og ennda ofte

Fra : Patruljen

Dato : 29-08-06 23:09

B æ 9 wrote:

> Måske det er dem selv der snakker med sig selv

Ja, du. Der kommer et tidspunkt, hvor der ikke er tale om en dialog
Det er nyttesløst.

> hvem og hvad er egentlig jens bruun?

Ja. Og hvem og hvad er B æ 9? Og hvorfor hedder han mon det?

Er det levnedsmiddelkontrollen, mon?

Venlig hilsen Bruun

Fra : B æ 9

Dato : 30-08-06 11:42

Patruljen wrote:

> [...]
> Det er nyttesløst.

> Ja. Og hvem og hvad er B æ 9? Og hvorfor hedder han mon det?

tjae - Q8 og Bæ9 og jeg hedder i virkligheden Benny (eller gØr jeg?)

men jeg har en nebensgeschaft hos Echelon

Fra : Patruljen

Dato : 30-08-06 09:08

Jens Bruun wrote:

> Ja, lige mine ord.

> Aner det ikke. Bare sådan en fornemmelse, ikke?

Din intuition. Tja. Jeg ved ikke, hvordan det skulle lade sig gøre, at
iscenesætte ret meget. Det ville formentlig kræve en form for
koordination.

Jeg er endnu nysgerrig. Hvilke ting betyder, at du tænker diskussionen
har været iscenesat?

> [...]
> Søren Bo Rødgaard Larsen, Patruljen, eller er din nysgerrighed rent
> akademisk? Hvad hedder du forresten, eller er det sagen uvedkommende

Jeg har læst ting af Søren B.R.Larsen. Eksempelvis hans hjemmeside,
et par artikler til Kristeligt dagblad. Derudover kender jeg ikke
manden.
Jeg er blevet opmærksom på Sørens eksistens, ved at læse på Malkas
hjemmeside.
Der er lagt personlige oplysninger på Søren Bo ud. Og jeg har
reageret og kommenteret på tingene, da det hverken er almindeligt
eller specielt forsvarligt. Faktisk har jeg aldrig set noget lignende
fra en terapeuts hånd.
Som tidligere nævnt oplever jeg oplysningerne, som direkte uetiske.
Meget forkert, kort og godt. Tillidsbrud og tavshedspligt etc.

Jeg kan ikke rigtigt forstå din konklusion? At fordi Søren Bo er
socialpædagog og udøver konsulentbistand til institutioner mv, skulle
alt være muligt.
En socialpædagogisk uddannelse betyder almindeligvis ikke at alt er
muligt.
Kan du ikke lide pædagoger?

Jeg vil nødig have mit navn frem. Det vil give mig problemer ikke at
være anonnym.
Jeg mener, at have skrevet lidt om de motiver, der ligger til grund.

Dertil kan jeg bare se undrende til, når jeg betragter Malkas
reklamevirksomhed for egen person og privatliv. Det går langt videre,
end hvad der almindeligvis er i en terapeuts interesse i relation til
selve funktionen. Mekanismer omkring, spejling overføringsmekanismer
har jeg vist også kort beskrevet.
Kender klienten til din person og privatliv inden vedkommende
overhovedet træder ind i lokalet, sætter du værdifulde værktøjer
ud af kraft eller gør dem langt mere vanskelige at udrede og analysere
på.
Den professionelle baggrund kan have interesse for andre. Ikke ting,
der hører til i privatlivet. Tværtimod.

Min interesse ligger i de ting, jeg har oplevet, her på usenet. Der er
en professionel / faglig interesse, nu.

Venlig hilsen Bruun

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-08-06 10:38

In news:1156925298.588149.123440@74g2000cwt.googlegroups.com,
Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> Jeg er endnu nysgerrig. Hvilke ting betyder, at du tænker diskussionen
> har været iscenesat?

Skal vi ikke bare lade det blive ved "intuition"?

> Jeg har læst ting af Søren B.R.Larsen. Eksempelvis hans hjemmeside,
> et par artikler til Kristeligt dagblad. Derudover kender jeg ikke
> manden.

Hmm.

> [...]
> Som tidligere nævnt oplever jeg oplysningerne, som direkte uetiske.
> Meget forkert, kort og godt. Tillidsbrud og tavshedspligt etc.

Ja, der er vist ingen grænser for Cyril Malkas særprægede adfærd.

> Jeg kan ikke rigtigt forstå din konklusion? At fordi Søren Bo er
> socialpædagog og udøver konsulentbistand til institutioner mv, skulle
> alt være muligt.

Ja, og jeg tror egentlig også, du ved, hvad jeg hentyder til.

> En socialpædagogisk uddannelse betyder almindeligvis ikke at alt er
> muligt.

Nej, men du beskrev jo heller ikke hele Søren B. R. Larsens baggrund, vel?
Hvorfor "glemte" du det for denne diskussion og gruppe allermest vigtige
element?

> Kan du ikke lide pædagoger?

Jeg har ikke det fjerneste mod pædagoger.

> Jeg vil nødig have mit navn frem. Det vil give mig problemer ikke at
> være anonnym.

Fint nok. Du kan sende mig en privat mail med dit navn. Jeg garanterer 100%
diskretion, men vil meget gerne vide, hvem du er.

> [...]
> end hvad der almindeligvis er i en terapeuts interesse i relation til
> selve funktionen. Mekanismer omkring, spejling overføringsmekanismer

Ja, det er jeg enig med dig i.

> Venlig hilsen Bruun

Du har tidligere fortalt, dit efternavn ikke er Bruun. Hvorfor underskriver
du dig med "Bruun"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : B æ 9

Dato : 30-08-06 12:03

Jens Bruun wrote:

> Fint nok. Du kan sende mig en privat mail med dit navn. Jeg garanterer 100%
> diskretion,

LOL - TV-SHOPPEN

samler du osse på bilnumre? - det var ret brugt blandt 8 - 10 årige i
50-erne..

Fra : B æ 9

Dato : 30-08-06 12:04

Jens Bruun wrote:

> Du har tidligere fortalt, dit efternavn ikke er Bruun. Hvorfor underskriver
> du dig med "Bruun"?

rofl - som du dog prøver....

Fra : B æ 9

Dato : 30-08-06 11:57

Patruljen wrote noget om at han eranonym:

Bæ9 svarer:

ja - forbliv endelig anonym. du er blandt galninge!!

Fra : Patruljen

Dato : 30-08-06 09:11

ThomasB wrote:
> [snip]

Gad vide hvor det her"Henriksen/Larsen"-halløj fører hen?

Gad vide Det er vist dig, som er tilknyttet psykiatrien, ikke? Det
lyder sådan i dine formuleringer.
Tja, hvor fører det hen? Aner det ikke, det må tiden vise....
Sidst. Hvem er nu Henriksen?

Venlig hilsen Bruun

Fra : ThomasB

Dato : 31-08-06 14:05

Patruljen skrev:

> Gad vide hvor det her"Henriksen/Larsen"-halløj fører hen?
>
> Gad vide Det er vist dig, som er tilknyttet psykiatrien, ikke?

Nej det er jeg ikke.

> Det
> lyder sådan i dine formuleringer.

Nå? Hvad synes du lyder specielt psykiatriagtigt?

> Tja, hvor fører det hen? Aner det ikke, det må tiden vise....
> Sidst. Hvem er nu Henriksen?

Ham du bliver ved med at kalde Larsen....

Fra : Patruljen

Dato : 30-08-06 09:18

Karsten Krambs wrote:

> [...]
> bestået kandidat eksamen.
>
> Resten af Søren Bo Rødgaard Larsen vidner om at Cyril og ham deler

Jamen, så har du jo selv påvist Malkas troværdighed i sin
oplysningsvirksomhed ud i Søren Bo Larsens person. Jeg må give dig
absolut ret. Det er spøjse informationer, Malka lægger ud. Og
motiverne Malka må have, svæver i det uvisse.
Umiddelbart falder der tanker ind om så lidet flaterende ting, som
brødnid og konkurence.

Venlig hilsen Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 30-08-06 11:04

Jens Bruun wrote:

> Skal vi ikke bare lade det blive ved "intuition"?

> Hmm.

> Ja, der er vist ingen grænser for Cyril Malkas særprægede adfærd.

> Ja, og jeg tror egentlig også, du ved, hvad jeg hentyder til.

Nej. Det er derfor jeg spørger ?

> Nej, men du beskrev jo heller ikke hele Søren B. R. Larsens baggrund, vel?
> Hvorfor "glemte" du det for denne diskussion og gruppe allermest vigtige
> element?

At Søren Bo R. Larsen er tidligere JV ?
Mener du, det er det vigtigste?

> Jeg har ikke det fjerneste mod pædagoger.

> Fint nok. Du kan sende mig en privat mail med dit navn. Jeg garanterer 100%
> diskretion, men vil meget gerne vide, hvem du er.

Hvilken grund har du til det, mon. Tror du, vi er i familie ?

Bruun er en del af mit navn

Hilsen Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 30-08-06 12:00

B æ 9 wrote:

> tjae - Q8 og Bæ9 og jeg hedder i virkligheden Benny (eller gØr jeg?)
>

> men jeg har en nebensgeschaft hos Echelon

ROLF...

Øh. Det da løgn. Folk, der skriver og svarer sigselv
Er der tale om lange dialoger, så, ligefrem ?

Venlig hilsen Bruun

Fra : B æ 9

Dato : 30-08-06 12:17

Patruljen wrote:

> ROLF...
>
> Øh. Det da løgn. Folk, der skriver og svarer sigselv
> Er der tale om lange dialoger, så, ligefrem ?
>
> Venlig hilsen Bruun

jeg kunne jo skrive

      MOSEGÅRD

( - så nu sker der sku noget op langs vestkysten.... LOL )

eller var det kolding..... (fnis)

se det var cyberkunst af klasse

Fra : Vidal

Dato : 30-08-06 12:17

B æ 9 wrote:

> gåklede lige på "Søren Bo Rødgaard Larsen", men der var ingen hint
>
> hvem er Søren Bo Rødgaard Larsen

Han har skrevet i gruppen i mange år. Hvem han
som sådan er, ved jeg ikke. Måske er det ham
med tilnavnet Diogenes, han bor efter sigende i
tønder.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : B æ 9

Dato : 30-08-06 12:39

Vidal wrote:

> Han har skrevet i gruppen i mange år. Hvem han
> som sådan er, ved jeg ikke. Måske er det ham
> med tilnavnet Diogenes, han bor efter sigende i
> tønder.

hvor poetisk

Fra : Patruljen

Dato : 30-08-06 12:44

B æ 9 wrote:

> hvor poetisk

Han bor i tønder. I en 3 eller 4 tønders ?

Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 31-08-06 15:55

ThomasB wrote:

> Nej jeg er synsk.

Se. Det må være herligt
Det kunne jeg godt tænke mig at kunne. Men måske ikke lige hvis
besøget går omkring Britts underliv. Hm..

Ja. Det er rigtigt. Jeg tager fejl at Larsen og Henriksen. Ja, ja.
Navnene betyder ikke meget, her

Hilsen Bruun

Fra : ThomasB

Dato : 31-08-06 16:33

Patruljen skrev:

> Se. Det må være herligt
> Det kunne jeg godt tænke mig at kunne. Men måske ikke lige hvis
> besøget går omkring Britts underliv. Hm..

Haha!

> Ja. Det er rigtigt. Jeg tager fejl at Larsen og Henriksen. Ja, ja.
> Navnene betyder ikke meget, her

Okay