Cyrel Malka ønsker sine nedgørende persona~
Fra : Patruljen

Dato : 20-08-06 20:14

Det er interessant, at kikkes der lidt nærmere på Cyril Malkas
indlæg og skriverier, eksisterer de indlæg som understøtter en vis
seriøsitet, når der refereres fra undersøgelser
og tilsvarende.

Kikker man nærmere efter i forskellige debatøres indlæg, kan der her
og der læses meget anderledes personangreb, hvor andre tilskrives
sprogets mest nederdrægtige, nedladende
gloser.

Dette skyldes, at Malka beder om at få slettet sine sproglige overgreb
på andre skribenter.

Kan dette forhold mon skyldes, at Malka ikke kan tåle, at kunne
citeres for indlæg efter de beskrevne etiske standarter?

Best regards Bruun

Fra : Andreas Falck

Dato : 20-08-06 23:41

Patruljen skrev i news:1156101249.911750.85720@m73g2000cwd.googlegroups.com

[ ... ]
> Kan dette forhold mon skyldes, at Malka ikke kan tåle, at kunne
> citeres for indlæg efter de beskrevne etiske standarter?

Ja, han vil ikke stå ved de modbydeligheder han udgyder på usenet. Han er en
tøsedreng, en hykler og en løgner af rang.

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : MatchMaker

Dato : 21-08-06 09:45

Patruljen skrev:

> [...]
>
> Kan dette forhold mon skyldes, at Malka ikke kan tåle, at kunne
> citeres for indlæg efter de beskrevne etiske standarter?

Det er der jo nok flere grunde til, men en af disse har du selv
tidligere så rammende beskrevet:

On 18 Aug 2006 08:51:10 -0700
(<1155916270.623827.284630@b28g2000cwb.googlegroups.com>), "Patruljen"
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Enhver pædagog eller terapeut, som ville overhøre ovenstående svada,
>slynget ud på grundlag af fantasier, antagelser og forestillinger,
>fremsat af en kollega ville umiddelbart reagere og klasificere
>budskaberne, som et udtryk for overgreb eller psykisk vold.

Præcis hvad der er tilfældet for Cyril Malka, der efter forældrenes
skilsmisse endte hos moderen. Her blev han dog fjernet fra pga.
vandrøgt. Og i det meste af hans barn- og ungdom har han oplevet megen
mopning (som ifølge Cyril Malka skyldtes at hans far var jøde).

Der er så hvad det være vil, men når den gode mand så samtidig har
problemer med at få talt om de ting der går ham på, tja så giver
det jo lige som sig selv. Og bedre bliver det jo ikke af, at manden
åbenbart har haft eller stadig har problemer med sine krigsoplevelser
fra sine tre månders krigstjenste i den israelske hær i 1982, da han
var med til at "rydde op" i Beirut.

(Kilde: "Cyril Malka" <cyril@malka.dk>, "religion@malka.dk"
<religion@malka.dk> Emne: [Religion] Tanker fra en veteran... Dato: 11.
september 2001 23:02)

(Kilde: http://www.f-a-r.org/home/cyril/britt.html)

>Men her har vi, så vidt jeg kan forstå, en person som er imod
>overgreb iværksat af religiøse bevægelser, og ligefrem bruger stor
>energi på samme. Iøvrigt uden at bidrage med noget nyt, men der
>kæmpes dog, trofast og vedvarende.
>
>Dette er et paradoks. Eller en modsattet rette bevægelse. " jeg gør
>det, jeg mener at bekæmpe ". .....

Og dette for du meget godt eksemplificeret ved følgende mail:

{CITAT START} ---------------------------------

{CITAT SLUT} ---------------------------------

>.................................. Såvidt jeg forstår, påstår Malka, at
>han er psykoanalytiker. Gad vide om ikke, en anden kollega, ville finde
>et iøjenfaldende behov, for en tid med terapi til Malka

Interessant er det, at den psykoanalytiker som Cyril Malka gik i
terapi/analyse hos frasiger at skulle have ført ham frem til et punkt,
hvor han kan kalde sig psykoanalytiker:

"Den dansk-franske psykoanalytiker Jean Christian Delay bekræfter, at
han har haft Cyril Malka i terapi gennem to-tre år, men han har ikke
ført Cyril Malka frem til det punkt, hvor han kunne kalde sig
psykoanalytiker." (Kristeligt Dagblad, 10. august 2001)

Påfaldende er det også, at Cyril Malka på sin hjemmeside
(http://www.malka.biz/home/cyril/interesser/kunst/) hævder at være
"cand. phil. i nordisk filologi". Dette afvises af Københavns
Universitet som oplyser, at han kun har gennemført de to første år
af grunduddannelsen i dansk.

>Jeg vil mene, der er grund til at antage, at Malka, bekæmper de ting,
>han ikke er bevidst omkring ved sin egen personlighed. At
>forestillingen om, at " de andre, er "onde" " trives i bedste
>velgående, mens Malka selv, udlever sine modbydeligheder. Men ikke
>opfatter dem sådan, eller er bevidst omkring sin skygge, men
>projicerer dem ud på alverden, der ikke, efter Malkas vurdering, deler
>Malkas begrebsopfattelse eller verdensanskuelse.

Deri kan jeg kun være enig med dig. Det er således interessant at
grave lidt rundt i de emner eller temaer som Cyril Malka har
beskæftiget sig med gennem årene, og sammenholder dem med de
oplysninger som er tilgængelige om hans liv og levned, som hen gennem
tiden har ladet komme frem. - Og det er måske en af flere medvirkende
årsager til at der er visse ting han lært, at får han ikke slettet
visse af sine spor, kommer de tilbage til ham, på tidspunkter hvor han
mindst venter det eller ønsker det.

The MatchMaker

Fra : ThomasB

Dato : 21-08-06 14:45

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>Det er interessant, at kikkes der lidt nærmere på Cyril Malkas
>indlæg og skriverier, eksisterer de indlæg som understøtter en vis
>seriøsitet, når der refereres fra undersøgelser
>og tilsvarende.

Så interessant er han vel heller ikke. Manden er gabende uinteressant,
løgner, børnemishandler(/pædofil?) og småpsykopat, så hvorfor bruge sin tid
på sådan et skvat af en mand?

Ingen, uden undtagelse, er vel i tvivl om at Cyril Malka & Soheks er syge i
hovedet?

Fra : B æ 9

Dato : 21-08-06 16:19

ThomasB wrote:
> [...]
> på sådan et skvat af en mand?
>
> Ingen, uden undtagelse, er vel i tvivl om at Cyril Malka & Soheks er syge i

du har nu sådan et charmerende sprog

Fra : ThomasB

Dato : 21-08-06 18:55

B æ 9 skrev:

> du har nu sådan et charmerende sprog

du har nu sådan et charmrende navn

Fra : B æ 9

Dato : 22-08-06 20:56

ThomasB wrote:

> du har nu sådan et charmrende navn

ska det være os to basse

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-08-06 22:15

In news:44eb6163$0$191$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
B æ <b@e.9> wrote:

> ska det være os to basse

Der er ikke megen substans i dig, Bæ, men det er du vel klar over?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : B æ 9

Dato : 23-08-06 07:03

Jens Bruun wrote:

> Der er ikke megen substans i dig, Bæ, men det er du vel klar over?

det er heller ikke min hensigt i et medie der i den grad mangler
substans og med en vrimmel af substansløse (hedder det det?) omkring sig
- dig incl.

hedder du i øvrigt basse?

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-08-06 09:30

In news:44ebef88$0$184$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
B æ <b@e.9> wrote:

> det er heller ikke min hensigt i et medie der i den grad mangler
> substans og med en vrimmel af substansløse (hedder det det?) omkring
> sig - dig incl.

Hvad er så din hensigt, Bæ? Du er jo bare en latterlig personage, der råber
op med uintelligente ligegyldigheder for at få lidt opmærksomhed. Du har
INTET at byde på. Du er ikke engang sjov, provokerende eller andet, det
kunne bidrage med bare en smule underholdning. Du er fuldstændig og totalt
intetsigende, og desværre også rent tidsspilde. Hvorfor finder du dig ikke
noget fornuftigt at tage dig til?

> hedder du i øvrigt basse?

Gør du, Bæ?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : B æ 9

Dato : 23-08-06 16:04

Jens Bruun wrote:

> [...]
> intetsigende, og desværre også rent tidsspilde. Hvorfor finder du dig ikke

nejda, jeg hedder Orla v. Schrambutt

Fra : ThomasB

Dato : 23-08-06 13:14

"B æ 9" <b@e.9> skrev i en meddelelse

> ska det være os to basse

Ik i aften skat.

Fra : B æ 9

Dato : 23-08-06 16:14

ThomasB wrote:
> "B æ 9" <b@e.9> skrev i en meddelelse
>
> Ik i aften skat.

skal du ud med en lort

Fra : ThomasB

Dato : 23-08-06 23:40

> skal du ud med en lort

nej blev der sagt

Fra : Patruljen

Dato : 21-08-06 15:59

ThomasB wrote:
> [...]
> på sådan et skvat af en mand?
>
> Ingen, uden undtagelse, er vel i tvivl om at Cyril Malka & Soheks er syge i

Det kan være interessant, at få så mange oplysninger frem om Malka
som der er mulighed for.

Malka påstår sig kvalificeret i psykoanalyse. Min vurdering er vel
tydelig på nuværende tidspunkt, og de oplysninger, som kommer frem
her, bekræfter mine konklusioner. Jeg tænker, årsagen til Malkas
frit opfundne argumenter for at ignorere mine spørgsmål og
synspunkter langt fra er en tilfældig strategi. Og jeg har ellers
bevæget mig meget langt for at fremprovokere en debat, må jeg
tilstå.

Malkas teknik er velkendt, også fra politiske spindoctors. Har man en
håbløs sag, ignoreres den ud af banen. Og Malka er afhængig af at
profilere sin virksomhed.
Ser man på det antal sider, den gode Malka har lagt på webben, kan
der konstateres et
behov, for at gøre opmærksom på sin eksistens. Og derigennem skaffe
sig et kundegrundlag. Der er forbundet med indtjening af kroner og
ører.

Jeg har i en tråd kunne iagttage en debatør, som af Malka personligt
nedgøres, fordi vedkommende på et tidligere tidspunkt har beskrevet
et psykiatrisk behandlingsforløb, han har gennemgået.
Debatøren har et andet synspunkt end Malka, der derfor opfordrer
vedkommende til at blive indlagt på den lukkede. Der er ærlig talt
lettere rystende, al den stund at Malka påstår, han er en kompetent
fagperson.
Ikke på grundlag af nogetsomhelst andet, end at debatøren ikke deler
Malkas synspunkt, erklærer Malka vedkommende som værende psykisk syg.

Når Malka fører sig frem med en sådan agression, må jeg være
særdeles bekymret for de mennesker, der har psykiske vanskeligheder og
derfor er særdeles skrøbelige, som er så uheldige at komme i kontakt
med Malka.

Når du beskriver Malka som løgner, børnemishandler og psykopat, hvad
er da dine argumenter. Kan du konkretisere eller give eksempler.

Best regards Bruun

Fra : ThomasB

Dato : 21-08-06 18:55

Patruljen skrev:

> [...]
>
> Malka påstår sig kvalificeret i psykoanalyse. Min vurdering er vel
> tydelig på nuværende tidspunkt, og de oplysninger, som kommer frem

Ingen har nogensinde været i tvivl om at Cyril Malka aldrig har været
psykoanalytiker. Manden er gak gak.

> [...]
> synspunkter langt fra er en tilfældig strategi. Og jeg har ellers
> bevæget mig meget langt for at fremprovokere en debat, må jeg

Ham og hans klamme kone kører på mental-autopilot. De er uden for pædagogisk
rækkevidde.

> [...]
> behov, for at gøre opmærksom på sin eksistens. Og derigennem skaffe
> sig et kundegrundlag. Der er forbundet med indtjening af kroner og

Ingen tvivl om at Malka leger psykolog og sektbuster for at tjene penge.

> Jeg har i en tråd kunne iagttage en debatør, som af Malka personligt
> nedgøres, fordi vedkommende på et tidligere tidspunkt har beskrevet
> et psykiatrisk behandlingsforløb, han har gennemgået.

Malka er en fej kujon, som kun tør gå efter de svage - de stærke smider han
i sit killfilter.

> [...]
> Ikke på grundlag af nogetsomhelst andet, end at debatøren ikke deler
> Malkas synspunkt, erklærer Malka vedkommende som værende psykisk syg.

Cyril Malka lider bl.a af narcissistisk personlighedsforstyrrelse.
http://www.netpsykiater.dk/Htmsgd/Narcissistisk.htm

> [...]
> særdeles bekymret for de mennesker, der har psykiske vanskeligheder og
> derfor er særdeles skrøbelige, som er så uheldige at komme i kontakt

Er det værre end astrologoer, numerologer, clairvoyante og ligende kravl?

> Når du beskriver Malka som løgner, børnemishandler og psykopat, hvad
> er da dine argumenter. Kan du konkretisere eller give eksempler.

Der foreligger papirer (på nettet) fra statsamtet er beskriver hvordan han
har mishandlet sine børn, slået deres hoveder sammen, revet øret halvt af
hans søn og smidt dem i koldt bad med tøj på. Hvis man gør sådan noget
overfor sine egne børn, kan man vist ikke kaldes meget andet end psykopat.
At han så også lyver om det gør det ikke bedre - hvis han da så bare
angrede. Han må i øvrigt ikke se sine børn mere - og de gider heller ikke
svare på hans breve.

Som sagt, manden er gak gak og ikke værd at spilde 5 minutter på (for sent
for mit vedkommende)

Hans kone - ja hun er et kapitel for sig selv - Jens Bruun kan måske
fortsætte her?

Fra : Bekan

Dato : 21-08-06 21:52

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Malka er en fej kujon, som kun tør gå efter de svage - de stærke smider
> han i sit killfilter.

Just what I sku' til to say. Hold dem konsekvent i korte tøjler når de
begynder at blæse sig op - en eller anden.

Ellers synes jeg faktisk at dette emne begynder at blive godt trættende.

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-08-06 10:22

In news:44e9f374$0$75042$14726298@news.sunsite.dk,
ThomasB <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote:

> Hans kone - ja hun er et kapitel for sig selv - Jens Bruun kan måske
> fortsætte her?

Uhadada, nej. Det ødelægger min nattesøvn (billeder, gå væk!).

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-08-06 10:37

In news:44e9f374$0$75042$14726298@news.sunsite.dk,
ThomasB <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote:

> Ingen har nogensinde været i tvivl om at Cyril Malka aldrig har været
> psykoanalytiker.

Jeg er ikke enig. Titlen er ikke beskyttet, så Cyril Malka har lige så meget
ret til at kalde sig psykoanalytiker, som du og jeg har. I stedet bør man
måske fokusere lidt på, at mennesker, der således benytter ikke-beskyttede
titler hvori indgår "psyko", "analytiker", "terapeut" o.lign., som oftest er
mennesker, der ikke har helt rent mel i posen.

> Manden er gak gak.

Der er han givet.

> Ingen tvivl om at Malka leger psykolog og sektbuster for at tjene
> penge.

Det er jeg ikke helt sikker på. Jeg tror, Cyril Malka har store, sjælelige
problemer. Når han giver den som "psykoanalytiker", "psykoterapeut",
"sektbuster" o.lign. kan det lige så godt være et forsøg på at få en
åbenbart stærkt påkrævet opmærksomhed eller følelse af at betyde noget i en
ellers indifferent verden. Cyril Malkas behov for bekræftelse er større end
spædbarnets eller kvindens.

> Malka er en fej kujon, som kun tør gå efter de svage - de stærke
> smider han i sit killfilter.

Bull's eye. Vi fik dem lokket en tur over i dk.snak.mudderkastning for noget
tid siden. Det siger sig selv, parret ikke holdt lang tid dét, hvor de fik
kvalificeret modstand. Faktisk brillerede de med at gøre noget, ingen andre
kan få sig selv til i netop dén nyhedsgruppe, da man så automatisk
diskvalificere sig som mudder-skribent: Benytte kill-filter.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 23-08-06 15:13

> [...]
> ikke-beskyttede titler hvori indgår "psyko", "analytiker", "terapeut"
> o.lign., som oftest er mennesker, der ikke har helt rent mel i posen.

Fin tommelfingerregel!

> [...]
> en ellers indifferent verden. Cyril Malkas behov for bekræftelse er større

Du har sikkert helt ret.

> [...]
> ingen andre kan få sig selv til i netop dén nyhedsgruppe, da man så
> automatisk diskvalificere sig som mudder-skribent: Benytte kill-filter.

He he he

Fra : MatchMaker

Dato : 21-08-06 18:08

Patruljen skrev:

> Det kan være interessant, at få så mange oplysninger frem om Malka
> som der er mulighed for.

Nedenstående optegnelse er Cyril Malka's egen, og nok det mest
redelige der er set fra hans hånd (måske også grunden til at den
tilsyneladende ikke er umiddelbar tilgængelig via søgemaskiner?!):

Uddannelse

1990 - Psykoanalytiker (J.C. Delay og Anders Westenholz)

Min kommentarer:

Som nævnt i en tidligere mail har J.C. Delay tilkendegivet, at han
ikke har ført Cyril Malka frem til en punkt, hvor han kan kalde sig
psykoanalytiker.

(http://pwww.religion.metropol.dk/tema/tema:fid=100001041:aid=5156)

Hvad angår Anders Westenholz har jeg mine tvivl, om Cyril Malka har
haft anden kontakt til ham ud over de har været naboer.

(http://www.mail-archive.com/edb@malka.it/msg01123.html)

Hvad Cyril Malka måske heller ikke lige har tænkt over er, at han på
et tidspunkt, under navnet "Chill" i et øjebliks ubetænktsomhed har
underskrevet sig som "autodidakt psykoanalytiker".

(http://www.mail-archive.com/edb@malka.it/msg01694.html)

1989 - Sygehjælper

1986-88 - Nordisk Filologi i KUA

Min kommentar:

Som tidligere nævnt har Cyril Malka læst de to første år af
grunduddannelsen i dansk, og KUA afviser at han har en kandidatgrad som
hævdet.

1986 - HF (9,6 i gennemsnit) - Tilvalgsfag: Engelsk, psykologi,
fransk

1984 - 10. klasse dansk og 9. klasse tysk

1983 - Kita Aleph i hebraisk

1981 - EFG-niveau i elektronik

Erhvervserfaring

2000 - Underviser for EducA-erhverv og Kreaktivsskolen

2000 - Britt Malka og jeg adskiller MalkaDesign fra Malka I/S. Malka
bliver ved med at beskæftige sig med psykologi og MalkaDesign
beskæftiger sig med edb, salg af pc'er, salg af domæner og
hjemmeside opbygning.

1999 - Redaktør og layoutmand for Forum Mentum (Mensa-Danmarks
medlemsblad)

1997 - Britt Malka og jeg grundlægger Malka I/S i december 1997.
Virksomheden beskæftiger sig hovedsagligt med undervisning inden for
psykologi, personudvikling, regnskab og edb.

1997 - Underviser i edb, grafisk design, kommunikation, servere,
psykologi, personlig udvikling (Se side om undervisning)

1996-97 - Redaktør for 'Natflyveren', DUK's medlemsblad

1993-2000 - Underviser for Frit Oplysningsforbund i Odense. Deriblandt
for flere projekter i samarbejde med Odense kommune, EU m.m. (se denne)

1989-94 - Arbejder som sygehjælper på forskellige plejehjem og på
hospital.

1986-91 - Underviser for AOF i Hovedstaden. Underviser i psykologi og
sprog.

1987-92 - Underviser for BLS i Frederiksberg. Underviser i
kommunikation og sprog.

1983-87 - Arbejdede i forskellige rengøringsfirmaer ifm. studier.

1983 - Ankomst til Danmark

1982 - Et år i Kibbutz i Israel. Diverse arbejde i fabrik, køkken,
mark, m.m.

1981 - Sælger af Hi-Fi og fjernsyn i Etablissements Desnos i Saint
Malo

1978-80 - Lærling i elektronik i Etablissements Bernard - Dinan

1976-78 - Sælger tøj i tøjforretningen: Time 2000 - Dinan

(Kilde: http://www.malka.biz/home/cyril/data/index.html)

> [...]
> særdeles bekymret for de mennesker, der har psykiske vanskeligheder og
> derfor er særdeles skrøbelige, som er så uheldige at komme i kontakt

En velbegrundet bekymring. En af mine gamle veninder har været i
"behandling" hos Cyril Malka mens han boede i Odense, et
behandlingsforløb der blev ret kort, og hun havde alt andet rosende
ord om ham og hans påberåbte kvalifikationer. Hendes egen konklusion
var, at der burde advares imod ham.

> Når du beskriver Malka som løgner, børnemishandler og psykopat, hvad
> er da dine argumenter. Kan du konkretisere eller give eksempler.

{CITAT START} - - - - - - - -

Fyns Statsamt
Notat efter § 6 i lov om Offentlighed i
forvaltningen
Den 14. august 1998- J.nr. 1997-13/1276

Heri hedder det bl.a.:

Fxxxx og Gxxxxxx fortæller om at blive revet i håret trukket i
øreflipperene så de revner, få knaldet hovederne sammen, blive
afstraffet ved at komme i koldt bad med jogging tøj på og at blive
last inde på værelse i flere timer af faderen.

{CITAT SLUT} - - - - - - - -

Så meget for denne gang, ... ... ...

The MatchMaker

Fra : Karsten Krambs

Dato : 23-08-06 15:19

On 21 Aug 2006 10:08:23 -0700, "MatchMaker" <match@besked.com> wrote:

> [...]
>"cand. phil. i nordisk filologi". Dette afvises af Københavns
>Universitet som oplyser, at han kun har gennemført de to første år

Er dette her korrekt? Jeg er kan slet ikke forestille mig at man
skulle have brug for at lyve om en udd. På dette link står der iøvrigt
at han har studeret filologi, ikke han er kandidat, enten fejlciterer
du, eller hjemmesiden er blevet rettet. Har du et skærmdump af siden
før den blev rettet?

Det må være forholdsvist nemt at afklare om du, eller Cyril lyver.
Hvorfor poster Cyril ikke bare et link til et scannet eksamensbevis,
det må da være irriterende for ham at blive mistænkt for at lyve ang
en kandidatgrad, og meget nemt at afvise denne anklagen.
Hvorfor undgår Cyril at svare på indlæg ang. hans udd. niveau?

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-08-06 15:43

In news:d1ooe21m6pdkdpmhsb636p7bvr4tkdg37d@4ax.com,
Karsten Krambs <snabelulrich@DONTSPAMhotmail.com> wrote:

> [...]
> skulle have brug for at lyve om en udd. På dette link står der iøvrigt
> at han har studeret filologi, ikke han er kandidat, enten fejlciterer

Siden er ændret. Der var en anden tekst i går.

> Har du et skærmdump af siden
> før den blev rettet?

Tro mig - siden ER ændret. Manden er desuden så durkdreven en svindler og
charlatan, at han sørger for, at hans og koens usenet-indlæg ikke gemmes
samt at hans svindelskrifter ikke registreres af Google.

> [...]
> en kandidatgrad, og meget nemt at afvise denne anklagen.
> Hvorfor undgår Cyril at svare på indlæg ang. hans udd. niveau?

Ja, det er ikke godt at vide. Vi kan konkludere, at han læser med i denne
tråd, men jeg vil godt vædde på, vi ikke hører fra ham.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Karsten Krambs

Dato : 23-08-06 16:58

On Wed, 23 Aug 2006 16:43:09 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>In news:d1ooe21m6pdkdpmhsb636p7bvr4tkdg37d@4ax.com,
>Karsten Krambs <snabelulrich@DONTSPAMhotmail.com> wrote:

>Siden er ændret. Der var en anden tekst i går.
Måske ligger det i din internet explorer cache stadig?
Hvis jeg klikker properties på selve siden kan jeg se den er rettet d.
23.08.2006, men det siger vel ikke så meget?

>Tro mig - siden ER ændret. Manden er desuden så durkdreven en svindler og
>charlatan, at han sørger for, at hans og koens usenet-indlæg ikke gemmes
>samt at hans svindelskrifter ikke registreres af Google.
tja, det er da klart hvis det virkelig er sandt at han pryder sig med
lånte fjer, så har jeg da intet tilovers. Religion, politik etc kan
jeg være uenige med ham i, men at sige man er kandidat uden at være
det er sgu lavt.

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Fra : B æ 9

Dato : 23-08-06 18:39

Karsten Krambs wrote:

> men at sige man er kandidat uden at være
> det er sgu lavt.

tugthhuskandidat?

Fra : N/A

Dato : 24-08-06 03:43

Fra : N/A

Dato : 24-08-06 03:43

Fra : Karsten Krambs

Dato : 24-08-06 03:43

On Thu, 24 Aug 2006 00:00:08 +0200, Cyril Malka
<news@nytestamente.org> wrote:

>Stud.vigtigper ?

Det var en ringe flame, og et meget følelsesladet indlæg. Jeg er på
ingen måde vigtig, men jeg lyver ikke om mine uddannelser, måske er
det dig som er stud.vigtigper.. altså en digtet uddannelse man tager
på fakultetet Illusioria

Jeg er glad for du tog dig tid til at svare, det er nemlig en rigtig
grim anklage det at fratages mange års slid (som en kandidatgrad jo
er) og så endda i noget som simpelt som på usenet. Dog er dit svar
lidt bizart, men skidt nu med det.

>- Jeg er pissehamrende ligeglad med hvad Jens lortebrun, karsten
>lillekrebs, Søren og Mette (herindbefattet deres forskellige pseudoer),
>og Videintet eller andre mindrebemidlet fjolser tænker, mener og synes.
Jeg antager det er mig du bl.a. henvender dig til. Jeg noterer mig at
du har haft brug for at kalde mig øgenavn. Det virker faktisk ikke som
om du er ligeglad. I øvrigt har jeg faktisk forsvaret dig, og sagt at
anklagen måtte bero på en fejl, men det gik måske hen over dit hoved?

>Endelig: Nej, jeg agter ikke at scanne eller sende eller sætte online
>ine papirer, beviser eller andet.
Det ville ellers være en super hurtig løsning på noget så ækelt som
den anklage Hr. Matchmaker stiller med; at du ikke skulle være
indehaver af de uddannelser du selv nævner. Men fair nok, du valgte en
for dig, meget smartere løsning, nemlig dette meget følelsesladet
indlæg med øgenavne, i stedet for blot at scanne det ind. Herved kunne
du ellers tvære anklagen og anklageren i gulvet. Du har vel i øvrigt
bemærket at det ikke var mig som kom med den anklage, men at jeg
faktisk satte spørgsmålstegn ved anklagen.

>Når det nu er sagt, så var det måske en idé at nogle af de
>dobbeltmoralske og latterlige skribenter i denne gruppe tog sig lidt
>sammen og fandt på at skrive om kristendommen i den gruppe der rent
>faktisk handler om kristendommen og ikke om malka, malka, malka og
>malka.
Når anklagen er løgn, så synes jeg det fortjener at blive belyst. Og
med dit lange følelsesladet indlæg, og behovet for at kalde folk
øgenavne, må det da have betydet noget.

>Åh, ja: min hjemmeside, som ikke er linket til på nogen måde og som
>nogen ret best person har brugt flere dage på at finde frem til er ret
>gammel og ikke fornyet men jeg er i gang med at flytte den fordi jeg vil
>hoste den på vores egen server herhjemme, nemlig cylle.com.
ja... og?

>Skal nok huske at sende anbefalet brev til gruppen her først, så folk
>ikke panikerer... Undskyld min tankeløshed om ikke at have advaret
>Karsten Reje om opdatering på den side først.
Jeg antager det er mig du bl.a. henvender dig til. Hvorfor har du brug
for at kalde mig øgenavn? Når der kommer seriøse anklager ang. en
debattørs identitet og når der stilles spørgsmål ved uddannelse, så
spørger jeg ind til det. Hvem det end måtte være.

>P.s.: Det er dårlig netikette at sætte personnavne i subjekt... Men det
>er vel lige meget, når det ikke berører nogen af denne nyhedsgruppes
>faste ekstremist?
Ja, ligesom øgenavne er noget pjat.
- og i øvrigt "Two wrongs don't make a right"

Hvis anklagen om din påstået kandidat eksamen i filologi er falsk, er
det meget meget usselt, og min sympati er hos dig, og jeg vil således
være glad for at jeg spurgte ind til det, og ligeglad med hvad du
synes om mig i den akt, både som krabbe og reje.

Hvis anklagen er sand, er du utroværdig, lige meget hvilken server din
hjemmeside måtte hostes på.

Fik du den?

PS:
http://kortlink.dk/2xcv - indlægget er skrevet af dig, og lige bagved
dit navn er nævnt (M.Sc.) ergo har du selvfølgelig en grad equvivalent
til den danske kandidatgrad.

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Fra : Steen Johansen

Dato : 24-08-06 07:59

"Karsten Krambs" <snabelulrich@DONTSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ingen måde vigtig, men jeg lyver ikke om mine uddannelser, måske er
> det dig som er stud.vigtigper.. altså en digtet uddannelse man tager

Jamen kære du, hvis du har en tante eller en andet relevant, kan du så ikke
fortælle det til rette vedkommende?
MvH Steen

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-08-06 10:31

In news:news-CA3966.00000024082006@sunsite.dk,
Cyril Malka <news@nytestamente.org> wrote:

> - Jeg har de nødvendige uddannelser (bemærk flertal)

Inklusive cand. phil. i nordisk filologi? Hvilke uddannelser er det, du har?

> - Jeg har de nødvendige papierer (bemærk flertal)

På, at du er cand. phil. i nordisk filologi?

> - Jeg har den nødvendige viden og fagkundskab

*lol*

> - Jeg har de nødvendige tilladelser.

Til at tæve dine børn?

> - Jeg har de nødvendige godkendelser.

Til at have dine børn boende hos dig?

> - Jeg har de nødvendige adgangspas

Hvad er et adgangspas? Er det ikke sådan noget, man køber i Tivoli? Eller
måske er det det tvungne identitetspapir, man som borger i Frankrig er
tvunget til altid at have på sig? "Ihre papire, bitte. Schnell". Er det ikke
sådan, de franske gendarmer siger?

> og tilladelser til både offentlige
> og privat instanser som gør at jeg har arbejdet med den danske stat og
> forksellige kommuner og med en franske stat og forskellige kommuner.

Skal vi gætte på, du snart mister alle samarbejdsmuligheder med danske,
offentlige instanser?

> [...]
> lillekrebs, Søren og Mette (herindbefattet deres forskellige
> pseudoer), og Videintet eller andre mindrebemidlet fjolser tænker,

Hvor voksent og følsomt. Pseudoanalytikeren må ty til øgenavne, der hverken
er sjove, intelligente eller endda ondskabsfulde. Du er godt nok en tarvelig
eksistens, jeg - hvis du ikke var sådan et dum svin - ville have medlidenhed
med. Nu har jeg bare lyst til at gøre livet allerhelvedets svært for dig og
koen.

> Hvis de synes, jeg er så vigtig at de vil bruge deres tid på at vende
> og dreje hvert ord jeg siger og skriver, glæder det mig og det sætter
> eksistensielle spørgsmål i gang. Enten er jeg en yderst vigtig person,
> som de gider bruge så meget af deres tid på, eller også er jeg dum,
> idiot og meget andet og så er de virkelig fuldstændig psykotiske at
> bruge deres tid på det.

Tja. Det kan du jo så tænke lidt over...

> men her igen: Jeg foretrækker at være så vigtig for så mange frem for
> ikek at betyde noget for de fleste, som flertalet af skribenterne i
> denne gruppe.

Flot. Du har opnået dit livs mål.

> Endelig: Nej, jeg agter ikke at scanne eller sende eller sætte online
> ine papirer, beviser eller andet. Dels fordi disse hænger på væggen i
> min terapiværelse, dels fordi jeg vil ikke sætte sådanne ting online.

Hehe. Nye toner. Dine motiver er godt nok også vanvittigt svære at
gennemskue.

> Jeg kan ikke se, hvorfor jeg skulle berettige noget som helst for et
> par idioter på en dansk nyhedsgruppe, og især ikke sætte dem online,
> hvor de kan kopieres, behandles eller andet. Jeg skylder ingen fjols
> i denne gruppe noget som helst.

Nej, men vi andre skylder dig rigtigt meget, som vi med glæde vil
tilbagebetale. Du ser kun starten...

> [...]
> forsøg på at snakke om religion og kristendom i denne gruppe som
> tydeligvis har dybt kontaktangst hver gang det omhandler religion og

Hykleriske narrøv. Ingen starter flere OT-tråde i nærværende gruppe end dig
og koen.

> [...]
> gammel og ikke fornyet men jeg er i gang med at flytte den fordi jeg
> vil hoste den på vores egen server herhjemme, nemlig cylle.com.

Ja, og ganske tilfældigt fik du lige fjernet én af dine mange løgne. Som
sagt: Du er ynkelig.

> Så kan pseudo Sherlock Holmes undre sig nok så meget om at sider er
> blevet ændret for nyligt.

Ingen undrer sig. Vi forventede alle, at du ville ændre din side. Du levede
flot op til vores forventninger. Tak. Du er faktisk det, man kalder "nem".
Lidt lige som en dukke i snor, der opfører sig nøjagtigt, som man beder den
om.

> Det vil de nok igen snart siden vi har et
> hav af domæner og vi arbejder på dem efter tur.

I har et hav af domæner? Narj, det er da ikke galt. Til gengæld er samtlige
af dem ganske ubehjælpsomme.

> Skal nok huske at sende anbefalet brev til gruppen her først, så folk
> ikke panikerer... Undskyld min tankeløshed om ikke at have advaret
> Karsten Reje om opdatering på den side først.

Er det virkelig det bedste, du kan komme op med?

> P.s.: Det er dårlig netikette at sætte personnavne i subjekt... Men
> det er vel lige meget, når det ikke berører nogen af denne
> nyhedsgruppes faste ekstremist?

Ja, det er lige meget. Der er dømt fri jagt, når det gælder dig og koen.

PS: Du glemte helt at fortælle, at du havde sat FUT på dit indlæg - apropos
netikette.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : N/A

Dato : 24-08-06 18:25

Fra : Patruljen

Dato : 21-08-06 22:52

ThomasB wrote:

> [...]
> http://www.netpsykiater.dk/Htmsgd/Narcissistisk.htm

Er det værre end astrologoer, numerologer, clairvoyante og ligende

Ja, det er værre. Meget værre. Astrologer, numerologer
krystalhealere, ved man dog ikke tager et udgangspunkt i almindelig
accepteret terapi.
Begrebet psykoanalytiker lyder meget anderledes, og kan lade mennesker
tro, der er tale om mere end lommefilosofi, banale teknikker,
halvstuderede røvere og repræsenterer egentlig faglig viden.

Dertil visse etiske principper.

> [...]
> for mit vedkommende)

> Hans kone - ja hun er et kapitel for sig selv - Jens Bruun kan måske

Hans kone har ingen interesse. Som edb person har hun ingen mulighed
for at skade eller føre bag lyset.

Best regards Bruun

Fra : B æ 9

Dato : 22-08-06 21:00

Patruljen wrote:

> Hans kone har ingen interesse. Som edb person har hun ingen mulighed
> for at skade eller føre bag lyset.
>
> Best regards Bruun

hmmmm - har du aldrig hørt om bill gates?

Fra : Patruljen

Dato : 21-08-06 23:18

Bekan wrote:
> [...]

>begynder at blæse sig op - en eller anden.

>Ellers synes jeg faktisk at dette emne begynder at blive godt trættende.

Trættende, ja, måske. For dig. Vi er nogen, som er har været igang i
en tid, med at
samle informationer om gråzoneterapeuter.

Der er visse, som der bør advares imod. Faktisk et ikke ringe antal.
Der er intet samlet materiale om emnet. Sårbare mennesker kunne drage
nytte, af en
" anmeldelse " af personers praksis, personlighed og metoder, inden de
beslutter sig for at søge hjælp eller rådgivning.

Usenet har vist sig at være et effektivt redskab til indsamling af
information og andres erfaringer i adskillige sammenhænge. Se bare de
eksempler andre har leveret, her i tråden. Godt materiale at arbejde
videre med. Og tak for det

Venligst Bruun

Fra : Bekan

Dato : 22-08-06 08:12

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

[...]
> [...]

information og andres erfaringer i adskillige sammenhænge. Se bare de
eksempler andre har leveret, her i tråden. Godt materiale at arbejde
==============================

Bekan: enhver der har opholdt sig her 'inde' i selv en kortere periode er
klar over hvordan det forholder sig med visse individer og en hel masse
fokus på det eller dem gør det hverken bedre eller værre. Personligt synes
jeg ikke det er berettiget - ligesom det nærmest er en tilbedelse af
personerne at oprette en separat debatgruppe om dem.
For the record: Dem her forekommer mig nærmest som en joke. Hvis man har
lidt kendskab til kabbalistiske talmudister og deres gennemgribende 'målet
helliger absolut alle midler modus operandi' så har man en grundforståelse -
een forskel er dog at disse her personer, de er ikke de jøder som de så
desperat forsøger at være - de er bare en forsimplet udgave af gemene
lejesvende der hver gang tror de har fat i den ultimative sandhed og i det
ærinde bevæger de sig på et niveau langt under gulvplankerne. Bevæger man
sig lidt omkring på usenet opdager man at der er masser af den slags.
Men det er som sagt helt fint med mig - jeg er på ingen måde uenig med
formålet - selv om fokus ofte ikke har den ønskede effekt. Og mht 'sårbare
mennesker' i terapi er dette forum bare ikke et godt nok forum for at nå
bredt igennem.

Mvh
Bk

Fra : MatchMaker

Dato : 22-08-06 01:00

Patruljen skrev:

> [...]
> tro, der er tale om mere end lommefilosofi, banale teknikker,
> halvstuderede røvere og repræsenterer egentlig faglig viden.

Også på dette punkt demostrerer Cyril Malka en tydelig mangel på
forståelse og respekt for de etiske principper som bør råde i
klient-terapeut forholdet, endsige faglig ansvarlighed.

Jeg er for eksempel i besiddelse af en mail fra en mand som skriver om
en bekendt til ham, som fortæller at Cyril Malka *under
terapiforløbet* fik en del at vide om ham, f.eks. at han er halv
jøde, har aftjent værnepligt i den israelske hær, at hans børn gik
i katolsk skole, at han efter eget udsagn har dræbt libanesiske
soldater. Endvidere skriver han: "Under terapiforløbet virkede han som
her i [nyheds-]gruppen, han ønsker hele tiden det sidste ord."

Et andet eksempel er hentet fra Kristeligt Dagblad, 30. juni 1999
(www.malka.dk/dl/19990630.pdf): Her lader Cyril Malka en tidligere
klient med navn og billede stå frem og berette om Cyril Malka's
fortræffeligheder som psykoanalytiker. Artiklen slutter af med at hun
takket være Cyril Malka har lært at leve med sin kristne tro og nu
tilmed er begyndt at gå i kirke fra tid til anden (den katolske, Cyril
Malka var selv katolik på det tidspunkt).

Et tredje eksempel er ligeledes hentet fra Kristeligt Dagblad, 26. juli
1999 ) (www.malka.dk/dl/19990726.pdf). Her skriver Cyril Malka, at det
er vigtigt at terapeuten synliggør sine personlige (religiøse)
holdninger over for klienten. Cyril Malka skriver: "Jeg vil naturligvis
ikke gøre mig til fortaler for, at man skal missionere under terapien.
Men terapeuten skal vær sig selv så bevidst, at han ved hvor han
står, og melde det klart ud til klienten. Tror man på astrologi som
en medvirkene faktor (nogle psykologer gør) eller diverse naturmedicin
m.m., skal dette meddeles klart og tydeligt til klienten., og man skal
ikke lade som om man er »neutral« eller irreligiøs." Og Cyril Malka
afslutter sin kronik med følgende: "Man kan kort sige, at terapeuten
er nødt til at tage Gud med i terapien. Under en eller anden form."

The MatchMaker

Fra : struer

Dato : 22-08-06 03:24

Ihhhhh altså ?

Står der ikke at alt hvad du har i hjertet, løber munden over med ?

Erik L

Fra : Patruljen

Dato : 22-08-06 14:23

Bekan wrote:
> [...]

'sårbare
mennesker' i terapi er dette forum bare ikke et godt nok forum for at

hej Bk.
En hurtig esked her fra jobbet.
Du har så sandelig ret i at usenet ikke har en tilstrækkelig bred
gennemslagskraft.

Derfor vil der blive benyttet andre medier

Best regards Bruun

Fra : MatchMaker

Dato : 23-08-06 17:06

Karsten Krambs skrev:

> [...]
> at han har studeret filologi, ikke han er kandidat, enten fejlciterer
> du, eller hjemmesiden er blevet rettet. Har du et skærmdump af siden

Cyril Malka har rettet teksten, det er jo godt nok, ..... og jo jeg har
et naturligvis et skærmdump (det seneste er fra 22.08.06 - 02:50).

> [...]
> det må da være irriterende for ham at blive mistænkt for at lyve ang
> en kandidatgrad, og meget nemt at afvise denne anklagen.

Jeg tror så ment ikke de generer Cyril Malka det fjerneste at blive
beskyldt for at lyve; hvad der der imod får ham helt ud af fatningen
er, når han bliver afsløret eller bliver bragt i en situation, hvor
det er tydligt at han er utroværdig.

> Hvorfor undgår Cyril at svare på indlæg ang. hans udd. niveau?

Det svar synes næsten givet på forhånd, for ethvert ærligt svar
ville punktere det billede han søger at fremstille sig selv i. Hvor
smart er det at hævde at være cand.phil., når den eneste anerkendte
uddannelse han har gennemført er som sygehjælper, at han siden da har
ført sig frem i lånte fjer?

Og lur mig, om der ikke dukker flere interesante oplysninger frem, hvis
man for alvor vil bruge tid på at søge i hans spor.

The MatchMaker

Fra : Karsten Krambs

Dato : 25-08-06 14:17

On 23 Aug 2006 09:05:31 -0700, "MatchMaker" <match@besked.com> wrote:

>Cyril Malka har rettet teksten, det er jo godt nok, ..... og jo jeg har
>et naturligvis et skærmdump (det seneste er fra 22.08.06 - 02:50).

Må jeg se det?

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Fra : Patruljen

Dato : 23-08-06 17:30

Jens Bruun wrote:

> [...]
> titler hvori indgår "psyko", "analytiker", "terapeut" o.lign., som oftest er
> mennesker, der ikke har helt rent mel i posen.

En sund portion skepsis er tilrådelig.

Det er et solidt udgangspunkt for undersøgelse af uddannelses niveau,
at overveje om vedkommende kunne blive ansat i det offentlige sociale
system.Om det er yderligere kompetancegivende i en stilling.
Eller om vedkommende udelukkende er henvist til at drive privat
virksomhed.

Samtidig kan det tilføjes, at for de mennesker, som har invisteret
tid, energi og måske penge i en uddannelse, som er anderkendt og
sober, er disse at sammenligne med parasitter og udøvere af
underminerende virksomhed for faget generelt.

Forestil jer, at hvemsomhelst kunne åbne en lægekonsultation.

Best regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 23-08-06 17:34

Karsten Krambs wrote:

> [...]
> lånte fjer, så har jeg da intet tilovers. Religion, politik etc kan
> jeg være uenige med ham i, men at sige man er kandidat uden at være

Det er korrekt. Siden blev ændret. Det er fuldstændig korrekt.
Fantastisk.

Best regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 23-08-06 23:07

Fra : MatchMaker

Dato : 24-08-06 06:46

Cyril Malka skrev:

> Stud.vigtigper ?

Stud.Torsk?, Stud.Varm.Luft?

> Alt det her er vist ret meget off-topic, er det ikke?

Wow, her er da lige en mand med selverkendelse, at han endelig har
fattet at han er off-topic.

> Lad os lige få et par ting slået fast:
>
> - Jeg har de nødvendige uddannelser (bemærk flertal)

Til hvad? Ud over at være sygehjælper?

> - Jeg har de nødvendige papierer (bemærk flertal)

Er det et større lager af kopipapir du har indkøbt til
masseudsendelse af dine infantile fantasier?

> - Jeg har den nødvendige viden og fagkundskab

Om hvad?

> - Jeg har de nødvendige tilladelser.

Har du endelig får kørekort til knallert?

> - Jeg har de nødvendige godkendelser.

Til hvad? Til at have en utildækket gylletank i baghaven?

> [...]
> lillekrebs, Søren og Mette (herindbefattet deres forskellige pseudoer),
> og Videintet eller andre mindrebemidlet fjolser tænker, mener og synes.

Hvad i alverden, giver Fru Malka dig også lov til at forlade hjemmet
fra tid til anden? Er det nu også sikkert? Jeg mener, her troede jeg
at det var små blå mænd der var tale om, og nu fortæller du
gudhjælpemig at de er brune og lyserøde. Tror du ikke det er på tide
du lige får talt med Fru Malka om at du nu heller ikke kan kende
forskel på farverne. Man kunne jo frygte at du er faldet og har slået
hovedet.

> [...]
> som de gider bruge så meget af deres tid på, eller også er jeg dum,
> idiot og meget andet og så er de virkelig fuldstændig psykotiske at

Wow, Wow, og atter Wow: Hold da fast, nu rykker du virkelig.
Selverkendelsen er virkelig kommet frem på første række.

Er du iøvrigt sikker på at der er tale om flere forskellige personer
der jagter dig? Tror du ikke, at der i virkeligheden kun er tale om en
person med mange forskellige identiteter?

> men her igen: Jeg foretrækker at være så vigtig for så mange frem for
> ikek at betyde noget for de fleste, som flertalet af skribenterne i
> denne gruppe.

Så er det nok ikke lige det rigtige sted for dig at være, for "vi"
synes ikke du er vigtigt, du er kun tragisk og morsom, ..... eller var
det morsom og tragisk?

> [...]
> idioter på en dansk nyhedsgruppe, og især ikke sætte dem online, hvor de
> kan kopieres, behandles eller andet. Jeg skylder ingen fjols i denne

Mangler du en scanner, er det der problemer ligger. Jeg er ret sikker
på at "vi" gerne vil låne dig en på ubestemt tid.

Men på den anden side, hvad skal du bruge den til, for der er jo ikke
plads for alle dine tegninger fra skolen.

> [...]
> forsøg på at snakke om religion og kristendom i denne gruppe som
> tydeligvis har dybt kontaktangst hver gang det omhandler religion og

Hvis det kun handler om kristendommen, hvorfor fanden har du så
ulejliget os med dit latterlige indlæg.

> [...]
> gammel og ikke fornyet men jeg er i gang med at flytte den fordi jeg vil
> hoste den på vores egen server herhjemme, nemlig cylle.com.

Er du sikker på at du ikke har skrevet forkert, skulle der ikke have
stået: gylle.com ?

> Så kan pseudo Sherlock Holmes undre sig nok så meget om at sider er
> blevet ændret for nyligt. Det vil de nok igen snart siden vi har et hav
> af domæner og vi arbejder på dem efter tur.

"Vi" undrer os ikke, "vi" konstaterer blot.

> Skal nok huske at sende anbefalet brev til gruppen her først, så folk
> ikke panikerer... Undskyld min tankeløshed om ikke at have advaret
> Karsten Reje om opdatering på den side først.

Du behøver ikke at ulejlige dig. Det er bedre at du passer dine
lektier og ellers holder dig hjemme under mors skørter.

> P.s.: Det er dårlig netikette at sætte personnavne i subjekt... Men det
> er vel lige meget, når det ikke berører nogen af denne nyhedsgruppes
> faste ekstremist?

Hvis det er så forkasteligt, hvorfor lod du det så stå?

The MatchMaker

Fra : B æ 9

Dato : 24-08-06 18:04

MatchMaker wrote:

> Er du sikker på at du ikke har skrevet forkert, skulle der ikke have
> stået: gylle.com ?

LOL

Fra : Patruljen

Dato : 24-08-06 13:40

Britt Malka wrote:

> Åh, synes du?
>
> I en gruppe, der gr under betegnelsen dk.livssyn.spændetrje? Hvis ikke
> folk skulle have lov at være vanvittige her, hvor s? I det virkelige
> liv? Der ville de nok snart f sig et par over snuden.

Nu kan jeg først og fremmest konstatere, at den sympatiske Britt
Malka, selv skriver, der er adskillige i hendes killfilter.
Der er derfor ingen grund til at antage, at Briit Malka har en
interesse i en dialog. Iøvrigt kan det konstateres at Britt Malkas
evner ud i egentlig dialog indskrænker sig til en envejskomunikation,
hvor Britt Malka trives bedst, med personlige nedladende bemærkninger
og sæninger grebet ud af kontekst.

Når det er sagt, vil jeg nu svare på tiltale anyway. Hendes
udgydelser af bitre sætninger skal ikke have lov at stå
ukommenterede.

Først og fremmest kan det læses, senere, at Britt Malka, er af den
opfattelse, at jeg er idiot, da jeg ikke staver Cyrels navn korrekt
Der rammes et ømt punkt i den omnipotente selvopfattelse. Her er der
en verdensberømthed, og "idioten" kan ikke stave navnet. Reaktionen
var aldeles forudsigelig, det måtte kommenteres og nedgøres

Samtidig kan der så påbegyndes en optælling af stavefejl i
Malkaernes skriblerier, hvor alene de første 3 - 4 sætninger
indeholder adskillige stavefejl. Malkaerne kan ikke stave til ord som ;
så - få osv. etc.

Det er så iøjenfaldende lattervækkende, at det er til at få sig en
mavekrampe af.

Efter at have sat en tråd i usernet med overskriften ; " Til Bruun og
andre mindrebemidlede fjolser ". Whiner og klynker Malkaerne over, at
denne tråd ikke er god netetikette og er of topic. Det er ikke mindre
lattervækkende end klagerne over, at " de andre " ikke kan stave
korrekt til den verdensberømte Cyrel.

ROFL

Når mavekramperne har fortaget sig, kan vi forstå, at vi har kunne
observere endnu en overføring fra Malkaernes side. Det er så herlig
let at se " de andres " fejl, at man hverken kan få øje på egne
stavevanskeligheder eller egen etik og of topic emner.
Jeg vil mene, at er Cyrel Malka analytiker, har han gode fagudfryk for
fænomenet.
Så måske skal vi lade Cyrel om at forklare yderligere, hvilke
mekanismer der ligger til grund

> Det er det, der er galt.
>
> Nr man selv er smal- og ensporet, s kan man ikke fatte, at andre kan
> have flere uddannelser endsige hjerneceller end en selv.
>
> Hvis man er stud.ba.cl eller hvad man nu kan finde p at kalde sig, s
> kan man ikke være andet end det. Man kan kun vide noget om ba.cl. Ikke
> noget om ps.cy.
>
> Ah, det er nok ikke helt rigtigt i vrigt, men i Danmark, hvor alt er
> smt, især skoene (men ikke hatten), s gælder den slags regler.

Hvor mange stavefejl kan du finde ovenover ?

> Aner det ikke. Jeg læser ikke flertallet af skribenterne i denne gruppe,
> fordi de en efter en er dumpet i mit killfilter.

Der er mange variationer over temaet, fortrængninger og benægtelse

Hvor mange stavefejl kan der betragtes, ovenover ?

> Fælles ydre fjende ... Det er meget mere sikkert at have en fælles
> fjende, de onde, onde Malkaer, end at skulle tænke over sin tro. En
> kolos p lerfdder.

Jeg tror egentlig ikke Malkaerne er onde. Jeg vil mene, Malkaerne har
alvorlige psykiske vanskeligheder. Og selv tænker de er " gode ". De
bedste. Og verdensberømte.

Hvor mange stavefejl kan betragtes ovenover ? Rofl...

> Fnis, jamen, det holder dem væk fra bingo-bordene, nr de skal ringe
> rundt til uddannelsessteder, sge efter din hjemmesider osv.

Gad vide om Malkaerne har inkluderet clairvoyance i deres konsultation.
Det må være herligt, at vide hvad " de andre " foretager sig i deres
fritid. Malkaerne er så omnipotente at de er alvidende. En ikke ringe
egenskab

> Mske skal vi lave en konkurrence her p dk.livssyn.spændetrje?

Så køb dog en ordbog, Malka.

> Hvem kan finde flest af dine sider?

> (Hint: De er alle offentligt tilgængelige, men de er s stolte, nr de
> finder en).

Kære Briit Malka. Endnu 2 stavefejl på så problematiske ord, som ;
så - når.
Efter dine kriterier, må der være tale om organiske fejl i
pandelappen, eller hvordan ?

Vi lader Malkaernes fantasier stå for sigselv. Og henleder til
begreberne projection og overføring.

> Hvilket pesonnavn?

Endnu en stavefejl. Er vi ovre i alvorlige dysfunktioner i
koordinationsevnerne, udover organsike skader i pandelappen, Britt?

> Idioten, der har startet trden, kan ikke engang finde ud af at kopiere
> fem bogstaver uden at lave en fejl.

Her leverer Brit så et eksempel på at ordet; " tråden ", heller ikke
har været slået op i ordbogen, mens der i samme sætning klynkes over
andres stavefejl.

Cyrel. Her må du vist lige fortælle din kone, hvilke udtryk der
dækker fænomenet, når du nu skriver om dine fine kvalifikationer

Keep up the good work.

Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 24-08-06 14:29

Patruljen wrote:
> [...]

Du er ikke mere " pisse hamrende ligeglad ", Cyrel, end du skriver et
langt indlæg, med fantasier og antagelser om andre mennesker. Du aner
ikke til hvem eller hvad du skriver om.
Men det afholder dig selvfølgelig ikke fra at fantasere. Du skal være
velkommen.

Ja, Cyrel. Opmærksomheden glæder, Også negativ. Og det sætter
eksistensielle
spørgsmål igang i dig.
Det er der næppe tvivl om, men det er da rart, at du understreger
tankegangen

> Enten er jeg en yderst vigtig person,

Her demonstreres hovedsageligt en begrænsning i at tænke over andre
menneskers motiver og antal muligheder for samme. Verden er så herligt
enkel for Cyrel Malka.
Der er 2 muligheder. Næsten som; " os og de andre " - " de gode og de
onde ". Enten / eller.
Et glimrende eksempel på kategorisk tænkning. Og meget længere er
den ikke.
Hverken Cyrels motiv 1 eller 2 er andet end fantasier, som det
selvfølgelig er muligt at kikke nærmere på, senere.

Ja,da. Cyrel foretrækker at være meget vigtig. Det er let at
konstatere, men rart at Cyrel selv understreger tankegangen.

Der er en del terapeuter, som hænger sine papirer og " beviser " op

væggen.
Det understreger autoritet, når autoriteten ikke er specielt
iøjenfaldende. Samtidig er der tale om en selv iscenesættelse, som
når Bush står på sin talerstol, med et stort skilt foran. Det er
herligt for en omnipotent psyke.
Bedre end 7 linier på underskriften

Ligeså godt, som at tilhøre guds udvalgte.

Igen mener den sympatiske og tillidsvækkende Cyrel, at han taler til
idioter og fjolser.
Narcisisme og omnipotente tendenser udtrykker sig ofte i enkle og
nedgørende kategorier. Det må du vide Cyrel, som kvalificeret
fagperson?

Nu kan der foreløbig konstateres at visse emner ud i religiøse
spørgsmål, er så angstfremkaldende for Cyrel, at han selv skriver om
alt muligt andet. Og leverer en ren lærebog i primitive
forsvarsmekanismer i praktisk anvendelse.

Lad os lige tage en ting af gangen, Cyrel.
Dine fantasier og deres egentlige betydning kan vi beskæftige os med
efterfølgende. Vi skal vist ikke øge dit kaos.

Er det her vi kan iagttage vigtigheden af opmærksomhed,
eksistensberettigelse,
værdier og bekræftelse på betydning og eksistens, som du så
glimrende overførte på andre?
Et hav af domæner. Ude af drift. Har du da været forsvundet i dit
cyberhul, imellemtiden, Cyrel ?

Det er ikke nødvendigt. Dine skriverier om , hvilke personer, der har
været indlagt på hvilke psykiatriske afdelinger og for hvad, Malka.
Er værre end Se og Hør.
Spild af tid, kort og godt. Medmindre der er en interesse i den slags
smuds og vrøvl.

Best regards Bruun

Fra : B æ 9

Dato : 24-08-06 18:25

Patruljen wrote:

> [...]
> Er værre end Se og Hør.
> Spild af tid, kort og godt. Medmindre der er en interesse i den slags

huja hvor detgår.....

mer mer!!

Fra : Patruljen

Dato : 24-08-06 14:47

Cyril Malka wrote:
> In article <news-5ECF2B.23311223082006@sunsite.dk>,

> i denne gruppe som tydeligvis har dybt kontaktangst hver gang

Kære Cyrel.

Hvem undlader at svare på spørgsmål, med andet end nedladende,
nedgørende skældsord, som ikke er kontaktskabende ?

Hvem fortæller om sine killfiltre ?

Kære Cyrel og Britt Malka. Hvem mon det egentlig er, der beskrives
ovenfor i jeres sætning ?

Kan vi få et fagligt kvalificeret svar på disse spørgsmål,
Eller endnu en demonstartion ud i kontaktangst og projection ?

Keep up the good work.
regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 24-08-06 15:03

Britt Malka wrote:

> [...]
> folk skulle have lov at være vanvittige her, hvor s? I det virkelige
> liv? Der ville de nok snart f sig et par over snuden.

Hvis du her mener, jeg vil få en over næsen, af at møde dig og din
mand, er i velkomne. Den største fare vil formentlig være, ikke at
falde om i krampelatter. Jeres selvbillede af evner ud i kampsport kan
jeg hurtigt sørge for, at realitetskorrigere. Og i må gerne tage
jeres fæætre med

> Det er det, der er galt.

Ifølge dit eget udsagn, Britt Malka, er man idiot, hvis man ikke
staver korrekt. Ovenover er der en række eksempler på
vanskelighederne ved at stave til " nødvendighed "
6 forsøg rækker ikke for Cyrel. Hvordan vil du beskrive tilstanden?

Keep up the good work.
Bruun

Fra : MatchMaker

Dato : 25-08-06 15:52

Karsten Krambs skrev:

> Må jeg se det?

Naturligvis, jeg har sendt det til dig i går aftes (21:52), men der er
så ikke nået frem. Send din mail til mig og jeg sender den fluks til
dig ... alternativt et link hvor jeg kan gøre det alment
tilgængeligt.

The MatchMaker

Fra : B æ 9

Dato : 25-08-06 19:17

MatchMaker wrote:

> alternativt et link hvor jeg kan gøre det alment
> tilgængeligt.
>
> The MatchMaker

ja tak!

Fra : Karsten Krambs

Dato : 25-08-06 21:03

On 25 Aug 2006 07:52:02 -0700, "MatchMaker" <match@besked.com> wrote:

>Naturligvis, jeg har sendt det til dig i går aftes (21:52), men der er
>så ikke nået frem. Send din mail til mig og jeg sender den fluks til
>dig ..

match@besked.com

Jeg har lige sendt dig en mail til ovenstående adresse.

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Fra : MatchMaker

Dato : 25-08-06 16:34

Patruljen skrev:

> [...]
>
> Kan dette forhold mon skyldes, at Malka ikke kan tåle, at kunne
> citeres for indlæg efter de beskrevne etiske standarter?

Der er uden tvivl flere forklaringer, for samtidig at han ønsker mange
af sine indlæg på usenet slettet, så har han samtidig et sygeligt
behov for at blive set og hørt, og ikke mindst at få det sidste ord.

En forklaring på dette paradoks kan muligvis iagttages ved at se lidt
nærmere på hans egen samling af debat- og nyhedslister som kan se på
denne adresse:

Da jeg her til eftermiddag lige tog en tur forbi denne oversigt, stod
der følgende:

- Our users have posted a total of 1469 articles
- We have 45 registered users

Det er da imponerende, 45 forskellige mennesker der siden 1. marts i
år har bidraget med 1469 indlæg.

Og så, var det lige at det hele ændrede sig, da jeg klikkede på
linket til medlemslisten, for her kunne følgende læses (oversigtens
rækkefølge er ændret af undertegnet, og med mine kommentarer
undervejs):

# Username Email Location Joined Posts Website

1 chill    France    28 Feb 2006 11
4 Cyril Malka    01 Mar 2006 140
5 Chill -       01 Mar 2006 79
6 Cylle       01 Mar 2006 33
7 Malka       01 Mar 2006 79
8 Cyril       01 Mar 2006 0
9 Cyril på News      01 Mar 2006 141

Gylle Malka, 7 identiteter, og har skrevet i alt 483 indlæg, svarende
til 33% af det samlede antal indlæg.

2 Britt       28 Feb 2006 234
10 BrittNews       01 Mar 2006 97
11 Britt M.       01 Mar 2006 41

Britt Malko, med sine tre identiteter er ophavsmand/kvinde til 372
indlæg, hvilket betyder at hun står for 25% af samtlige indlæg.

3 Henrik       28 Feb 2006 199
12 h_blunck Denmark    01 Mar 2006 150
38 Henrik-news Denmark   02 Mar 2006 28

Og så har vi den evigt lalleglade taxichauffør m.m., Henrik Plonk,
der med overbevisning har formået at skrive intet mindre end 377
indlæg, imponerende, og står dermed for 25% af indlæggene.

15 lbrj Baghdad, Iraq,   01 Mar 2006 47
17 Ole       01 Mar 2006 52
36 Steen       01 Mar 2006 90
40 hansen       09 Mar 2006 35

4 debattører har med 224 indlæg lagt beslag på 15% af de 1469
indlæg. De følges af 11 debattører, der med 26 indlæg står for 2%
af de indsendte mails.

20 Anders Zuschlag    01 Mar 2006 1
22 Pia       01 Mar 2006 1
29 Bente Holm Nielsen   01 Mar 2006 1
39 lars (hotmail)    07 Mar 2006 1
41 spentrup       19 May 2006 1
42 David       30 Jun 2006 1
37 Starkonline IRAQ    02 Mar 2006 2
23 Ruddi Denmark    01 Mar 2006 4
26 maersk Lejre    01 Mar 2006 4
24 lars.christensen    01 Mar 2006 5
31 Sorteknud32    01 Mar 2006 5

Og sidst, men ikke mindst er der denne lille gruppe på 17 personer,
som intet har skrevet. Gad vide hvorfor?

13 nek       01 Mar 2006 0
14 k.frost Denmark    01 Mar 2006 0
16 gingko       01 Mar 2006 0
18 metex       01 Mar 2006 0
19 erikja       01 Mar 2006 0
21 Keld Rasmussen    01 Mar 2006 0
25 hellfire       01 Mar 2006 0
27 betty77       01 Mar 2006 0
28 oesters       01 Mar 2006 0
30 Mette Hoegh    01 Mar 2006 0
32 Shadow       01 Mar 2006 0
33 caspersj Thisted    01 Mar 2006 0
34 keld-k       01 Mar 2006 0
35 hans01       01 Mar 2006 0
43 Rynke       20 Jul 2006 0
44 VanessaLee213 USA    24 Aug 2006 0
45 freddy Svendborg    25 Aug 2006 0

Som den kvikke læser vil bemærke har Gylle Malka intet mindre end 7
identiteter, Britt Malko har 3 identiteter og som den evige behagesyge
og halelogrende discipel er der Henrik Plonk med 3 identiteter.

Og det der så så flot ud med 45 medlemmer viste sig at dække over
blot 35 personer, hvoraf de 17 intet har skrevet.

Ud af 1469 indlæg har det multipersonelle trekløver, eller den
multipersonelle treenighed om man vil, ophavsretten til 83% eller 1232
af disse.

Uden på nogen måde at overdrive kan man konkludere at de 3 næsten
selvtilstrækkelige taler meget med hinanden, hvilket med al tydelighed
må være meget ensformig og nedslående, hvorfor ellers deltage i
denne nyhedsgruppe, og på den måde som de gør.

At selveste psykoanalytiker og cand.phil. (det vil sige nu pludselig
forhenværende cand.phil.) er repræsenteret med hele 7 identiteter er
vel næppe overraskende og forklarer måske ganske udmærket hans
udtalte problemer med at blive klog på sig selv, at han har seriøse
problemer med at huske hvad han egentligt og hvad han fantaserer sig
til, ikke at forglemme hvad han har sagt og skrevet, og hvor.

Og sidst men ikke mindst, hvorfor mange af hans usenet-indlæg skal
slettes efter blot 6 dage: På det tidspunkt er hans grænse for
overblik og differentiering allerede overskredet med 10 dage.

Det siges at forskellen mellem geniet og idioten er forsvindende lille,
men i nærheden af at være et geni har han nu aldrig været.

The MatchMaker

Fra : Patruljen

Dato : 25-08-06 18:20

MatchMaker wrote:

> [...]
>
> Det siges at forskellen mellem geniet og idioten er forsvindende lille,
> men i nærheden af at være et geni har han nu aldrig været.

Kære Matchmaker.

Læser du mine indlæg, vil du kunne konstatere, at jeg har konstateret
og påvist samme
karaktertræk. Ikke udfra den argumentation du benytter, men ved at
læse og analysere
på et forholdsvis begrænset antal indlæg.

Læser du på den allerførste personlige nedrakning af min person,
Malka leverer og mit efterfølgende svar, vil du finde, at vi er nået
samme konklusion, men af forskellige værktøjer

Du bekræfter min konklusion vedrørende malkas psyke,karakter og
personlighed.

Best regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 25-08-06 18:22

MatchMaker wrote:

> [...]
> så ikke nået frem. Send din mail til mig og jeg sender den fluks til
> dig ... alternativt et link hvor jeg kan gøre det alment

Kære Matchmaker. villle du være så venlig, at sende mig samme info ?

Patruljen@yahoo.dk

Best regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 25-08-06 18:30

Karsten Krambs wrote:

> Må jeg se det?
>

> --
> Karsten Ulrich Krambs
> Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Læser du på Malkas hjemmeside, kan du finde personlige informationer
omkring en Søren, tidlige Jehovas vidne.

Jeg har gemt skriverierne. Søren beskrives som havende psykiske
problemer. Ikke desto mindre lægges detaljerede informationer ud på
nettet.

Det er ikke alene, meget dårlige etik, Malka her synliggør for
alverden. Det grænser til
psykiske overgreb, foretaget af en "professionel" psykoanalytiker.
Sjældent har jeg læst en så dårlig stil, grænsende til alvorlige
overtrædelser af tavspligt.

Har den gode Søren ,været i et terapeutisk forløb, hos Malka, er der
givet tale om en krænkelse af tavspligt og fortrolighed.

Best regards Bruun

Fra : The MatchMaker

Dato : 25-08-06 19:09

Patruljen skrev:

> Kære Matchmaker. villle du være så venlig, at sende mig samme info ?

Naturligvis, den kommer sent i aften eller i morgen formiddag. Jeg har
ikke adgang til filen fra denne PC'er.

The MatchMaker

Fra : Patruljen

Dato : 25-08-06 19:36

Karsten Krambs wrote:

> Ja, ligesom øgenavne er noget pjat.

> - og i øvrigt "Two wrongs don't make a right"

Hej Karsten Kramps.

Det er almindeligvis også min grundindstilling. Som et udgangspunkt.
2 wrongs don`t make a right. Eksemplets indflydelse, rollemodel, etc.

Jeg har været socialpædagogg, idrætspædagog og er nu
specialpædagog og terapeut.
I rigtig mange år. Og den teori, har jeg erkendt, har sine
begrænsninger.

Skal du eksempelvis i en dialog,etablere en relation eller skabe
kontakt og kommunikation til en "gorilla i urskoven", nytter det ikke
altid, hverken at forstå, accepetere eller tale pænt og nydeligt
rigsdansk.

Der er ting, som må have en konsekvens. Det er ikke altid, adfærd
skal forståes eller
rummes og containes. Der er sager, som ganske enkelt ikke skal
forekomme. Men adfærdsreguleres, da adfærden skaber ofre.

Best regards Bruun

Fra : Karsten Krambs

Dato : 25-08-06 21:15

On 25 Aug 2006 11:35:31 -0700, "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>kontakt og kommunikation til en "gorilla i urskoven", nytter det ikke
>altid, hverken at forstå, accepetere eller tale pænt og nydeligt

Desværre har du nok ret. Det er bare sjældent jeg kan tvinges ind i en
dialog på det præmis. Men okay, hvis man har svinget med sidste udvej
(øgenavne) tja, hvorfor så ikke.

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Fra : The MatchMaker

Dato : 25-08-06 20:02

Patruljen skrev:

> [...]
> samme konklusion, men af forskellige værktøjer
>
> Du bekræfter min konklusion vedrørende malkas psyke,karakter og

Jeg kan kun være enig med dig i dine betragtninger og konklusioner.
Desværre tror jeg ikke at Cyril Malka endnu blot tilnærmelsesvis har
fattet hvor præcist du har "afsløret" ham.

Jeg tror heller ikke at Cyril Malka på nogen måde er i nærheden af
at være inden for pædagogisk rækkevidde, beklageligvis. Tilgængæld
er jeg ret overbevist om nødvendighed af, at der advares mod hans
dybest set ansvarsløse og respektløse leg og omgang med terapi,
psykologi, psykoanalyse, what ever. Han har til overmål demostreret
sig som komplet uegnet til arbejde med mennesker, hvad enten det
handler om terapi, personlig udvikling eller relationsarbejde.

Hvor om alt er, vil jeg fortsat nyde dine skriverier.

The MatchMaker

Fra : Patruljen

Dato : 25-08-06 20:46

The MatchMaker wrote:

> [...]
> handler om terapi, personlig udvikling eller relationsarbejde.
>
> Hvor om alt er, vil jeg fortsat nyde dine skriverier.

Tak, da. Og i lige måde. Den analyse og statistik var på Malkaernes
debatforum, ville jeg nødigt have været foruden Solidt, kort og
godt.

Regards Bruun