Økumeni forførende Åndsmagter
Fra : struer

Dato : 16-08-06 05:27

http://www.katolsk.dk/2206/

Hvorfor vil katoliker pludslig være "et" med de katolsk Lutherske
afhopper, Baptister, Pinsefolk, Mormoner, Jerhoveds Vidner, Adventister
og mange ander kirker.

Med Jesus bøn fra Joh 17 råber og skriger Paven "vi skal alle være
et"

Joh 17,20
"Ikke for dem alene beder jeg, men også for dem, som ved deres ord
tror på mig, at de alle må være ét, ligesom du, Fader, i mig og jeg
i dig, at de også må være i os, for at verden skal tro, at du har
udsendt mig"

Men læg mærke til at enheden der kalles til, ikke er enhed i Guds
Ordet, men enighed i at acceptere andres tro på lige kår med sin egen
tro.

Erik L