Kristen voldtaget fordi hun nægtede at kon~
Fra : Cyril Malka

Dato : 25-07-06 12:32

Hun blev slået og voldtaget af sin mand da hun nægtede at læse i
Koranen. Den unge pige på 15 lever nu i skjul i Pakistan.

Asya Khadim, som er fra kristen familie, levede sammen med sin mor og
sin fem søskende i Wazirabad, en by med muslim flertal.

Hun blev tvangsgift til en muslim af sin storebror, som lige havde
konverteret til Islam og hun blev slået og svinet til af sin
svigerfamilie da hun nægtede at lære Koranen.

"De betragtede mig som urørlig. Min mand slåede mig hver dag i to
måneder, fortæller hun. I januar, vendte hun hjem til sin mor imens
hendes mand var på forretningsrejse. Der bliver derefter indledt en
skilsmissesag i den islamiske ret hvor de bagefter flyttede allesammen
ca. 30 km derfra i Guranwala, idet de håbede på at undslippe mandens,
Tanveer Qadir, represaljer.

Men han fandt frem til dem igen og, hjulpet af en halv snes venner,
kidnappede han Asya : "Han kørte mig til sin søster, låste mig ind og
han slog og voldtog mig. Han truede med at gøre de igen, hvis ikke jeg
konverterede til Islam."

Idet hun blev bevogtede af en gamle kkone, lykkedes det Asya at flygte
og vende tilbage til sin mor.

Hjulpet af en advokat, fandt hun frem til en forening.

Hun lever lige p.t. i skjul.

Hele familien, med undtagelsen af Asya, havde konverteret til Islam i
december 2004 efter at broderen havde truet dem til konversion.

Lovligt set, betragtes de stadig væk som muslimer, selv om de er vendt
tilbage til deres oprindelig religion, kristendom.

De er alle i dødsfare da det er forbudt enhver konvertit at vende
tilbage til sin oprindelig tro i Paksitan.

Asya håber ikke på at retfærdigheden skal ske for det, hun har lidt.

Denne historie og flere detaljer (på engelsk) her:
http://www.kortlink.com/asya

--
Venligst,

Cyril

Det nye testamente - Fortæller man dig alt? => http://www.nytestamente.org
12 nye tegninger => http://www.malkaz.com/karikaturer

Fra : Poul Nielsen

Dato : 25-07-06 14:12

"Cyril Malka" <news@nytestamente.org> skrev i en meddelelse
> Hun blev slået og voldtaget af sin mand da hun nægtede at læse i
> Koranen. Den unge pige på 15 lever nu i skjul i Pakistan.

Nu laver han gruppen om til en forpost til dk.politik det her har intet med
kristendom at gøre.

Fra : Andreas Falck

Dato : 26-07-06 07:41

Poul Nielsen skrev i news:44c618b6$0$15794$14726298@news.sunsite.dk

[ ... ]
> Nu laver han gruppen om til en forpost til dk.politik det her har intet
> med kristendom at gøre.

Netop, men du får næppe psykopatterapeuten, der opfordrer psykisk syge til
at begå selvmord, til at rette sig efter gruppens fundats. Han og de to
andre malka-sektmedlemmer (der støtter op om denne selvmordsopfordring)
kører deres helt eget løb.

http://bibeltro.dk/ + http://ny.skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : B æ 9

Dato : 26-07-06 09:22

Andreas Falck wrote:
> [...]
> to andre malka-sektmedlemmer (der støtter op om denne
> selvmordsopfordring) kører deres helt eget løb.

og dig, andresen. Du er ikke gået i gang med dit eget selvmord, men du
er i hvert fald gået i selvsving.....

du er en nar

hop i havet!

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 26-07-06 13:26

B æ 9 skrev:

> og dig, andresen. Du er ikke gået i gang med dit eget selvmord, men du
> er i hvert fald gået i selvsving.....
>
> du er en nar
>
> hop i havet!

Jeg er slagen over forundring over at se, hvordan en person med det
selvvalgte fækalie-fikserede brugernavn "Bæ 9" - som i øvrigt stadig
ikke har formået at skrive eet blot nogenlunde meningsfyldt debatindlæg
herinde - i sit åbenlyse hovmod drister sig til at kalde en væsentligt
mere seriøs skribent og gammel gruppedeltager for "en nar".

Det indikerer blot en uhyggeligt infantil indstilling, når det åbenbart
for vedkommende drejer sig om at ødelægge gruppen og ligefrem hidsigt
støtte andre aktivt deri: Det minder mig mest af alt som disse
13-17-årige bøller, der uden at blinke slår sagesløse folk, som altså
bare beder dem eller deres venner om at udvise almindelig pæn opførsel
på offetnligt område, ned, angiveligt fordi de ud fra deres egen
psykopatparanoide indbildskhed at dømme måtte føle sig "gået for nær" af
enhver som måtte prøve at begrænse for deres uhæmmede, destruktive
storhedsvanvid...

Med andre ord: Hvorfor har folk som dig og Henrik Vestergaard så
pissetravlt med ligefrem at støtte Malkaerne i deres psykopatadfærd,
mens alle, der gør indsigelse, ligefrem skal flames af jer som var i et
par andre letkøbte lejesvende?

Det er mig totalt ubegribeligt at man virkelig kan forvrænge situationen
SÅ meget at man ligefrem skulle dyrke Malkaerne som "artige uskyldsrene
martyrer", hver gang de altså svares igen på deres uartige urimeligheder.

Anders Peter Johnsen

Fra : B æ 9

Dato : 26-07-06 19:00

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> selvvalgte fækalie-fikserede brugernavn "Bæ 9" - som i øvrigt stadig
> ikke har formået at skrive eet blot nogenlunde meningsfyldt debatindlæg

det er fordi du ikke fatter meningen

> - i sit åbenlyse hovmod drister sig til at kalde en væsentligt
> mere seriøs skribent og gammel gruppedeltager for "en nar".

Seriøs - at kale folk for psykopater?

Gammel deltager? Er det msåske Alzheimers der er ved at indtræffe?

> Det indikerer blot en uhyggeligt infantil indstilling, når det åbenbart
> for vedkommende drejer sig om at ødelægge gruppen

det er så din tolkning

> og ligefrem hidsigt

andresen er sgu da om nogen et arrigt spektakel.... og voldsom hadsk,
såeh....

> [...]
>

> Med andre ord: Hvorfor har folk som dig og Henrik Vestergaard så
> pissetravlt med ligefrem at støtte Malkaerne i deres psykopatadfærd,

nå - du taler osse pænt, kan jeg høre

> [...]
> SÅ meget at man ligefrem skulle dyrke Malkaerne som "artige uskyldsrene
> martyrer", hver gang de altså svares igen på deres uartige urimeligheder.

ja fy da føj, hvor er de dog uartige. De sku ha smæk, sku de.

ka du huske lærer madsen - med skinger stemme: "jeg gør det her for din
skyld", og så tævede han løs. i gud navn.

gu ve om han osse vaskede underhylerne i guds navn......

Fra : N/A

Dato : 26-07-06 22:29

Fra : N/A

Dato : 26-07-06 22:29

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 26-07-06 22:29

Britt Malka skrev:
> [...]

Som så meget andet er dét den rene og skære løgn i din mund, Cyril: Der
er endda tale om hele TO nederdrægtige løgne i kun eet indlæg.

Hvis du nu ellers kunne dansk nok til at læse, hvad jeg rent faktisk har
skrevet i dèn indlæg, du selv linker til, så ville du for det første
forstå at jeg aldrig blev indlagt og for det andet for længst er kommet
mig over dèn nedtur.

Så meget desto værre forekommer det mig dog altså grotesk, at du således
som påstået "psykoanalytiker" fremfor at retteligt _respektere_, så
tværtimod ligefrem _angriber_ folk for netop at erkende at de måtte have
haft psykiske problemer: Det borger jo altså ikke ligefrem overdrevent
godt for en evt. "professionalisme" hos dig, vel? Jeg kan i hvert fald
ikke opfatte det som synderligt tillidsvækkende adfærd hos en mere eller
mindre autodidakt, selvudnævnt behandler at han ter sig sådan i et
offentligt forum.

Af samme årsag har jeg som bekendt herinde åbent spekuleret i, hvorvidt
du måske måtte have haft Henrik i een eller anden form for privat
"psykologbehandling" og om hvorvidt det mon måtte være dèr, årsagen til
hans helt påfaldende ukritiske forsvar for jer egentlig måtte ligge:
Nemlig at han med rette måtte kunne frygte for din og din kones åbenlyse
hensynsløshed, i tilfælde af at han skulle have private, personfølsomme
oplysninger i klemme hos jer, velvidende at I sagtens ville kunne
nedværdige jer til at misbruge det til at hænge ham offentligt ud, hvis
han nu altså ikke ifølge jeres semi-sekteriske, selvhøjtidelige
opfattelse skulle vise sig at være en tilstrækkeligt "artig" (altså:
underdanig) patient/proselyt.

> Faktisk var det, ifølge det citat du viderebringer, ikke et rigtigt
> Jerusalems Syndrom, fordi det optræder naturligvis kun i Jerusalem i
> forbindelse med et besøg der.

Nej, dèt gør det faktisk ikke udelukkende: Det KAN nemlig - i hvert fald
ifølge Wikipedia - være latent FORUDGÅENDE for eventuel pilgrimsfærd dertil.

> Det, som vi læste om her, lyder som ren og skær sindssyge, hvilket vel
> også er godt nok.

Well, jeg har egentlig svært ved tolke det som meget andet end stærkt
underbyggende for min pointe om "madame et monsieurs" afstumpede
Usenetadfærd, at dette personangreb på undertegnede - fremfor noget
egentligt forsvar for jeres egen direkte afskyelige og ulækre adfærd
over for Jørgen - nu bringes til torvs.

Ærgeligt, men egentligt nok også bare, hvad man måtte desværre kunne
forvente fra jer. Mere er der vel sådan set ikke at sige til dèt...

Anders Peter Johnsen

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 26-07-06 22:51

meddelelse news:44c7dea3$0$84027$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Usenetadfærd, at dette personangreb på undertegnede - fremfor noget
> egentligt forsvar for jeres egen direkte afskyelige og ulækre adfærd over

Cyril er jo selv blevet behandlet for en psykisk lidelse,
såvidt jeg erindrer.

Måske styrker det ham at forsøge at ramme personer,
han tror svagere end sig selv. Det er jo en almen kendt
mekanisme.

Det er selvfølgeligt ikke tiltalende, men det kan måske
angive årsagen til hans fremfærd i gruppen her. Det er
sandsynligvis ganske enkelt et symptom.
--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N/A

Dato : 27-07-06 00:24

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-07-06 00:24

Don't quit your day job, fede ko: http://www.foxladi.com/cook.jpg

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 27-07-06 21:15

"Britt Malka" <news@foxladi.com> skrev i en meddelelse
> In article <44c7e401$0$12595$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
> <vidal@mail.dk> wrote:

> Hjælp mig lige, ikke?

Altid til tjeneste.

> Hvor er du bedst?

..På ferie.

> Hvad kan du?

Som du selv kunne have udtrykt det: You don't
want to know.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 30-07-06 00:31

> [...]

> Hvad er egentlig bedst?
>
> Din hukommelse?
>
> Eller din evne til at stave? Jeg mener ... dansk er da dit modersmål,

Ah, skolelærertaktikken. Har man ikke flere argumenter kan man altid
kritisere modpartens stavning eller grammatik.

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : N/A

Dato : 30-07-06 14:58

Fra : B æ 9

Dato : 30-07-06 14:58

Britt Malka wrote:

> Jeg har masser af argumenter, men det var ikke dig, jeg talte til. Et
> andet godt argument er "plonk".

dét er et meget svagt argument........

Fra : N/A

Dato : 30-07-06 15:39

Fra : B æ 9

Dato : 30-07-06 15:39

Britt Malka wrote:

> Det er søndag ... shabbat i går. Skal lige vænne mig til at være led
> igen.

øhhhh - dér ku jeg godt sige noget, men.....

Fra : N/A

Dato : 30-07-06 19:42

Fra : B æ 9

Dato : 30-07-06 19:42

Britt Malka wrote:

> Ja, men da du jo ikke er kristen, så siger du det ikke, vel?

bruger du silly bang når du pudser din glorie?

jeg er ikke kristen - jeg tror end ikke på en gud,

men jeg tror heller ikke på en skyttegravskrig, og en sådan er du og din
mand en del af og der kommer osse en del gylle fra jeres kant.

jeg har luret jeres hensigter - tror jeg - nemlig at påvise sekterisme -
hvilket er et godt mål - og at hive bukserne af de mest skinhellige i
den her gruppe, og det er et sjovt mål - men jeres mål sløres af at i er
gået noget i selvsving omkring jeres tilhørsforhold til jødedommen

kors og bånd og stjerner kommer man på folk uden hjerner

folk uden hjerner går meeeeget op i titler,

Hr og fru jøde Malka
eller Hr. kristen Jensen
eller Hr. Jehovas Vidne Jørgensen
eller Hr. Muslim Petersen
eller Hr. Ugudelig Benny

jamen - er det da ikke pisse lige meget?

Fra : Vidal

Dato : 30-07-06 21:32

B æ 9 wrote:

> Hr og fru jøde Malka
> eller Hr. kristen Jensen
> eller Hr. Jehovas Vidne Jørgensen
> eller Hr. Muslim Petersen
> eller Hr. Ugudelig Benny

Du kan vel ikke have noget imod, at man
i en nyhedsgruppe, der er oprettet til at
diskutere religion, diskuterer religion.

Du vil vel ikke bebrejde, at man i vits-gruppen
fortæller vitser?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : B æ 9

Dato : 31-07-06 13:24

Vidal wrote:

> Du kan vel ikke have noget imod, at man
> i en nyhedsgruppe, der er oprettet til at
> diskutere religion, diskuterer religion.
>
> Du vil vel ikke bebrejde, at man i vits-gruppen
> fortæller vitser?

overhovedet ikke.

men jeg harcelerer over at for mange går op i at føre sig frem som et
eller andet.

der er skutte meget rummelighed eller fremadrettethed eller for den sags
skyld næstekærlighed i at skråle at "jeg er jøde og i andre er dumme og
vise versa"

Fra : N/A

Dato : 31-07-06 13:34

Fra : B æ 9

Dato : 31-07-06 13:34

Cyril Malka wrote:

> Da vel ikke i en nyhedsgruppe, der har kristendom (og altså en religion)
> som grundlag?
>
> Måske var det på sin plads med en tur ved fundats?

en nyhedsgruppe om kristendom eller for den sags skyld alle grupper om
religion burde afskaffes, idet man skulle nøjes med livssyn.

Fra : Vidal

Dato : 31-07-06 14:21

B æ 9 wrote:

> en nyhedsgruppe om kristendom eller for den sags skyld alle grupper om
> religion burde afskaffes, idet man skulle nøjes med livssyn.

Jamen, så smut du over i dk.livssyn, så kan
de få glæden af at have dig. Hils!

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : B æ 9

Dato : 31-07-06 17:48

Vidal wrote:

> Jamen, så smut du over i dk.livssyn, så kan
> de få glæden af at have dig. Hils!

nu er det så lige mig der glæder mig over at være her - men ka du ikke
li mig ka _du_ jo smutte

Fra : Andreas Falck

Dato : 31-07-06 17:56

B æ 9 skrev i news:44ce3431$0$3447$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

[ ... ]
> nu er det så lige mig der glæder mig over at være her - men ka du ikke
> li mig ka _du_ jo smutte

Nu er det jo dem der bevidst vælger stort set hele tiden at være off-topic
der er dem der ska smutte (ingen nævnt, ingen glemt).

Fra : Vidal

Dato : 31-07-06 20:25

B æ 9 wrote:

> nu er det så lige mig der glæder mig over at være her - men ka du ikke
> li mig ka _du_ jo smutte

Du er imod gruppens eksistens og du ser klart ned
på alle, der skriver her, bortset fra "les Malkaz".

Du mener, såvidt jeg kan se, at dem, der ytrer sig
i bedste fald er idioter, i værste fald sindsyge, som
vil gøre sig selv og andre en tjeneste ved at begå
selvmord.

Du bidrager aldrig med en seriøs kommentar, men kommer
kun med dine småfnisende indfald.

Hvad er det du søger? Vil du gerne have, vi skal
kunne lide dig? Eller føler du dig som et stort
menneske, fordi vi andre er så dumme? Styrker det
din selvtillid? Er det derfor, du glæder dig over
at være her?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : B æ 9

Dato : 31-07-06 21:27

Vidal wrote:

puha - det var mange ting

> Du er imod gruppens eksistens og du ser klart ned
> på alle,

nej

der skriver her, bortset fra "les Malkaz".

nej

> Du mener, såvidt jeg kan se, at dem, der ytrer sig
> i bedste fald er idioter,

tal for dig selv

i værste fald sindsyge, som
> vil gøre sig selv og andre en tjeneste ved at begå
> selvmord.

det var da en mulighed

> Du bidrager aldrig med en seriøs kommentar, men kommer
> kun med dine småfnisende indfald.

det ka da godt være du fniser - det så op til dig

> Hvad er det du søger? Vil du gerne have, vi skal
> kunne lide dig?

nej

Eller føler du dig som et stort
> menneske, fordi vi andre er så dumme?

nej - omend jeg i nogle tilfælde fristes deraf

Styrker det
> din selvtillid?

Dén fejler ikke noget - ikke noget alvorligt i hvert fald

Fra : Vidal

Dato : 31-07-06 21:50

B æ 9 wrote:
> Vidal wrote:
>

> puha - det var mange ting

> nej

Hvad mener du så, når du skriver:

"en nyhedsgruppe om kristendom eller for den sags skyld alle grupper om
religion burde afskaffes, idet man skulle nøjes med livssyn. "

Det virker lidt skizo ...

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : B æ 9

Dato : 01-08-06 08:22

Vidal wrote:

> Hvad mener du så, når du skriver:
>
> "en nyhedsgruppe om kristendom eller for den sags skyld alle grupper om
> religion burde afskaffes, idet man skulle nøjes med livssyn. "
>
> Det virker lidt skizo ...

religion er opium for folket - det er fordummende

Fra : N/A

Dato : 01-08-06 08:39

Fra : B æ 9

Dato : 01-08-06 08:39

Britt Malka wrote:

> Og jeg vil lige signalere, at jeg er ikke enig med Bæ9, når han
> opfordrer folk til at hoppe i havet.
>
> Jeg er imod miljøforuening.

er jeg så sparket ud af klanen?

Fra : N/A

Dato : 31-07-06 13:47

Fra : B æ 9

Dato : 31-07-06 13:47

Britt Malka wrote:

> Er du blevet smittet af nogen her i gruppen?

dét håber jeg da ikke

> Siger ordet "ironi" dig noget?

> Til lykke!
>
> Regner du med en medalje eller noget?
>
> Flot, stor dreng. Helt uden sut.

> Jeps.

> Nøh, det er ikke min hensigt i hvert fald.
>
> I starten kom jeg her for at få en god diskussion.

det samme her - eller om ikke andet så overvære en god diskussion, men
så fandt jeg hurtigt ud af at nogle få VIL have at det der siges her i
gurppen SKAL være efter deres mølle. en form for "eftermodificering".

> Det fandt jeg hurtigt ud af, at man ikke kunne få. Der er ingen
> debattanter her, kun kombattanter.

enig

> Så kan man enten smide med mudder, lort eller lagkage.
>
> Jeg vælger det sidste for at få lidt sjov ud af det.

jeg har generelt svært at tage visse ting alvorligt, og jeg resonerede
nogenlunde det samme - og sjovt, det er det sgu

> Kan du se, hvad jeg mener med ikke at kunne få en god diskussion?

arhhh - i går meget op i at jøder er bedre end kristne og så mener jeg
at filmen knækker. det er ikke næstekærligt og endnu mindre tilgivelse -
rummeligt anerkendende whatever, men jeg skal ikke være hellig myself,
da jeg selv ind imellem kommer med knobrede bemærkninger til f ex folk
der i ramme alvor ævler om at jorden kun er 6000 år gammel og at ham
hippien - horeungen - ku gå på vandet..... til sidst kommer der stråler
ud ad væggen og så må man ind på de røde papirer

> [...]
> optræder latterligt i medierne og derved får nogen omtale.

> Folk uden hjerner, talent, succes og penge går meget op i misundelse,
> brødnid, andres "ufortjente" titler m.m.

> Tjah, det er muligt. Jeg omgås ikke folk uden hjerner, men det er da
> rigtigt, at enkelte deltagere her i gruppen har været interesseret i at
> putte folk i bås. Det har nu ikke så meget med titler at gøre, synes jeg.
>
> En anden tendens her i gruppen, hvilket ofte er en tendens hos nosseløse
> kujoner, det er at gemme sig bag et pseudonym eller et intetsigende navn.

tjae - jeg er så nosseløs, men i den her varme ved jeg nu nok bedre!!!!

men jeg gider ikke at du ved hvem jeg IRL, for så er der jo ikke noget
ved det

> Jeg pisser altid lige. Måske ikke altid lige meget, men lige.

nå - jeg har nu ellers hørt at piger plasker mere end mænd, men måske
jeg har hørt forkert

Fra : B æ 9

Dato : 31-07-06 13:58

B æ 9 wrote:

> nå - jeg har nu ellers hørt at piger plasker mere end mænd, men måske
> jeg har hørt forkert

forresten må jødiske mænd vel også sjældnere være dem der pisser på
brædtet, men det ved du vel bedre end jeg......

Gammel vits:

A: Ved du hvor de gør af al den forhud de snitter af de små drenge i israel

B: Nej, men jeg spiser aldrig chips når jeg er på de kanter!

Fra : Martin Honoré

Dato : 31-07-06 20:13

> A: Ved du hvor de gør af al den forhud de snitter af de små drenge i israel
>
> B: Nej, men jeg spiser aldrig chips når jeg er på de kanter!

Du mener vel oste-ringe, eller hvad de nu kaldes, de ring-formede
oste-chips.

--
Copyright© Martin Honore, 2006, alle rettigheder forbeholdes.
Overtrædelser vil blive retsforfulgt i henhold til §140 og §299b.

Fra : B æ 9

Dato : 31-07-06 21:23

Martin Honoré wrote:

> Du mener vel oste-ringe, eller hvad de nu kaldes, de ring-formede
> oste-chips.

ostehaps

Fra : N/A

Dato : 01-08-06 08:38

Fra : B æ 9

Dato : 01-08-06 08:38

Britt Malka wrote:

> Rigtige mænd slår brædtet op først.

ordenlige kvinder slår brættet op når de er færdige!!

> Jeg kender den i en anden og lidt længere version, hvor der kommer en
> skattekontrollør tilbage. Gider ikke at fortælle den her. Nu fik du
> pointen.

hehe - jeg tror sku du har humor..... og at du kan grine af dig selv, og
det er vel nok en af de bedste egenskaber ved mennesker

Fra : N/A

Dato : 01-08-06 08:35

Fra : B æ 9

Dato : 01-08-06 08:35

Britt Malka wrote:

> Det er din tolkning.

enten er i provokerende når i hele tiden siger grimme ting om kristne og
så forstår jeg ikke ironien i det eller osse mener i at jøder er bedre
end andre, og så knækker filmen

> Ja, det siger vores kastrerede hankatte også.

altså - i går, qua at i er jøder - ind for at snitte små drenge i
pitten og nu vedkender i jer også at det er ok at snitte kuglerne af
dyrerne - hvad med lidt næstekærlighed, også til dyrerne. vi har alle
krav på en anstændig behandling, både katte og drengebørn

> Det kommer vel an på, om man har personlighed eller ej.

du VIL ikke vide hvem jeg er.......

> Hvis du har det sjovere med, at Vidal tror, at du er en berømt
> billigbibel-afbrænder, så skal det nok passe, især hvis du bare er Benny
> Pedersen fra Østerbro.

jeeg er ligeglad med hvad forlk tror - om mig, men du ved nok at hvor
der er en prøst er der osse en general og det er i den boldgade min
aversion mod religion befinder sig.

jeg kan ikke døje hykleri - så, hvad gør jeg så egentlig her i denne
gruppe med så mange hyklere

Fra : Bekan

Dato : 05-08-06 11:54

"B æ 9" <b@e.9> skrev i en meddelelse
> [...]
er jøder bedre end kristne jøder? Hvad menes med 'bedre'?

[...]
> jeg kan ikke døje hykleri - så, hvad gør jeg så egentlig her i denne
> gruppe med så mange hyklere

Er du ikke en lille hyykler du også?

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-08-06 17:07

In news:news-6FCFB5.16223630072006@sunsite.dk,
Britt Malka <news@foxladi.com> wrote:

> Det er søndag ... shabbat i går. Skal lige vænne mig til at være led
> igen.

Nu ikke så beskeden. Du er og bliver en led, fed ko - shabbat eller ej.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : B æ 9

Dato : 01-08-06 17:54

Jens Bruun wrote:

> Nu ikke så beskeden. Du er og bliver en led, fed ko - shabbat eller ej.

du lyder sku som en forsmået bejler

på 13

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-08-06 06:28

In news:44cf872a$0$159$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
B æ 9 <b@e.9> wrote:

> du lyder sku som en forsmået bejler

Lev med det, Bæ.

> på 13

Bare det var så vel.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : B æ 9

Dato : 02-08-06 08:22

Jens Bruun wrote:

> Lev med det, Bæ.

> Bare det var så vel.

tåmodighed min dreng, tålmodighed

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 30-07-06 20:40

Britt Malka <news@foxladi.com> wrote:

> Jeg har masser af argumenter, men det var ikke dig, jeg talte til.

Når du deltager i et offentligt debatforum taler du i princippet til
alle.

> Et
> andet godt argument er "plonk".

Nej, det er det præcis ikke.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 27-07-06 00:55

vidal@mail.dk skrev:
> [...]
> meddelelse news:44c7dea3$0$84027$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Cyril er jo selv blevet behandlet for en psykisk lidelse,

Jaså: Så er der er da noget, der måske så småt begynder at falde på plads...

(Jeg troede faktisk et kort øjeblik at du i dit andet indlæg her i
tråden skrev om /Henrik/, forstået på dèn måde at HAN måtte have været
Britts - daværende - mand, som altså ifølge dèt rædselsscenarie jeg akut
så udfolde sig havde mistet sin kone til sin personligt betroede
psykolog: Det ville nemlig også hurtigt have kunnet forklare ganske
meget om mandens tilsyneladende "klemthed" i forhold til Cyril og Britt!
Jøsses da også, for en rent ud sagt "shitty situation" at befinde sig i...)

> Måske styrker det ham at forsøge at ramme personer,
> han tror svagere end sig selv. Det er jo en almen kendt
> mekanisme.

Ja, simpel selvværdskompensationssøgning af den allerværste, mest
negative slags: Jeg har imidlertid - for lige hermed at blæse i egen
trompet og prale ukristeligt af det uden dog at afsløre nogen detaljer i
henhold til privat-betroet personlig viden - selv haft en masse god,
positiv gavn af min nedtur ved at kunne snakke uforpligtende med
(ikke-troende) jævnaldrende bekendte i min ret brede omgangskreds, som
selv måtte kæmpe med psykiske problemer af varierende type og grad. Jeg
prøver NETOP i denne henseende at undgå denne mekanisme fordi det altså
alene drejer sig om at støtte dem, så godt jeg nu ellers måtte kunne som
almindeligt "menigt" medmenneske og lidelsesfælle:

Jeg oplever nemlig at jeg - så vidt jeg da ellers selv bilder mig ind og
med KLART OG MANIFEST erklæret forbehold om at jeg jo altså modsat deres
respektive psykiatere _IKKE_ er professionelt kyndig! - i modsætning til
så mange andre af deres "normale" venner så meget desto lettere
omvendt kan sætte mig ind i, hvordan de til tider kan have det psykisk
dårligt.

Samtidig prøver jeg også - og dèt altså ligeledes klart UDEN at forsøge
at ophøje mig selv til en eller anden afgudsagtig "rollemodel", hvilket
jeg bestemt heller ikke kan siges at være for nogen, der kender mig -
at vise dem at man altså trods ellers ret lede psykiske nedture og
problemer faktisk godt KAN komme videre i sin tilværelse, idet jeg for
så vidt har været så langt desto længere "psykisk ude at vende" i et
regulært vanvidshelvede end dem. (Ikke at dét dog heller på nogen måde
skal bruges til billige bagatelliseringer af _deres_ respektive
personlige problemer!)

Det er blot utroligt vigtigt for dem at få at vide vide, at der altså
trods alt ER håb, da det desværre netop er den umiddelbare følelse af
håbløshed, som man så vidt jeg kan forstå uvilkårligt rammes hårdt af
ved en eventuel "livsvarig" psykiatrisk diagnose, ganske automatisk
leder til den påfaldende høje selvmordsrate for sindslidende: Det er
desværre uhyggeligt logisk at folk, der i forvejen måtte kæmpe bravt med
selvhad og forskellige former for selvdestruktive tvangstanker og dertil
(for?) hurtigt "opgives" som "håbløse" af psykiatrien, subsidiært
samfundet, tager livet af sig selv.

(Og det er netop her, jeg også bliver så rasende på Cyril og Britt over
deres helt afsindige, afstumpede adfærd!)

Men man skal lige netop også vare sig ENORMT for ligefrem at agere
"professionel behandler", endsige forsøge at hævde sig negativt i dèn
henseende og "træde nedad".

Jeg har måske selv en ret "usund" interesse i (andre) psykisk syge qua
mine egne personlige erfaringer med psykisk sygdom, og jeg skal da for
alt i Verden vare mig for at "blande mig" uretmæssigt i folks egentlige
professionelle psykiatriske behandling (herunder især medicinering!),
men jeg føler på een eller anden absurd - og nej, jeg mener faktisk helt
ærligt ikke at der er tale om noget "sygdomsrelateret eller -fornægtende
storhedsvanvid" - måde at jeg nu engang er sat i en situation, hvor mine
egne bitre erfaringer helt oprigtigt kan vendes positivt og konstruktivt
til mine medmenneskers bedste.

Vi taler altså om "med-lidenhed" i helt bogstavelig, personlig-pligtfølt
forstand her (og ikke at dèt dermed er noget, jeg selv på nogen som
helst - og dermed hverken politisk eller teologisk - måde mener mig
"lønberettiget" for, hvilket ret konkret definerer mit politiske
udestående med såvel socialisme som min teologiske afsky for søgt
gerningsretfærdiggørelse!)

"Guds veje er uransagelige", som man jo siger, og hvis jeg som en god og
betroet ven så at sige kan agere frivillig, uforpligtende og ubetalt
"støtte/kontaktperson" over for umiddelbare medmennesker, der ligeledes
måtte have psykiske problemer inde på livet, ja, så betragter jeg det
altså - Gudhjælpemig, bogstaveligt talt! - faktisk som en slags ret
konkret, praktisk "kald" i kraft af dèn situation, jeg selv har oplevet
at befinde mig i.

Alternativet ville måske være en ligeledes umiddelbart usund fornægtelse
og afstandtagen, som min (i hvert fald forsøgsvise) ærlige
selverkendelse dog på det kraftigste modsiger mig: Jeg kan ikke løbe fra
at jeg i hvert fald engang har været splitterragende gal, og jeg gider
da såmænd slet heller ikke at forsøge på det.

Tværtimod ligger "guldkornene" i simpel selverkendelse og i måske at
kunne dreje negative oplevelser til brugbar erfaring for sig selv og andre.

> Det er selvfølgeligt ikke tiltalende, men det kan måske
> angive årsagen til hans fremfærd i gruppen her. Det er
> sandsynligvis ganske enkelt et symptom.

Manglende sygdomserkendelse efter den go'e gamle "Det er ikke mig, men
alle de andre, der er sindssyge!"-model?

(Når jeg så i øvrigt måtte gi' den som "stående lidt til højre for
Djenghis Khan" i dk.politik, må du endelig ikke blive personligt
bekymret i relation hertil: Der er unægteligt et overlagt element af
bevidst provokation fra min side i den derværende "skyttegravskrig",
hvor vi to vel egentlig også står ret forskelligt holdningsmæssigt!)

I dèn henseende er mit eget problem nok at jeg skal passe afsindigt på
med mere eller mindre at fastholde mig selv i en for mine omgivelser
måske uudholdelig og uddebatteret sygdoms-selvopfattelse, mens jeg på
den anden side ikke på nogen måde kan fornægte at jeg vitterligt selv
har været ganske langt ude i ret alvorlige skizofreni-lignende
vrangforestillinger.

Det kan være en YDERST svær balancegang, "men hey, der er jo på den
anden side heller ikke nogen, der har sagt at det ligefrem skulle være
LET at være menneske, vel"?

Og da vel ret beset nok om nogen SLET ikke Jesus Kristus, nu vi lige
skriver i dette specifikt kristendomsrelaterede forum: Lidelsen er jo
desværre menneskets allersimpleste, eksistensielle grundvilkår,
kristeligt set!

P.S.: Alt dette minder mig i øvrigt om, at jeg nok lige ved lejlighed
skal be' min daværende psykiater om aktindsigt, da jeg på den ene side
nok mener at være kommet mig, især takket være et taknemmligt stærkt
socialt netværk: Jeg blev desuden siden min efterhånden så famøse nedtur
erklæret "egnet" ved min session, hvilket jeg altså vælger at fortolke
så optimistisk som at man fra militærets side faktisk måtte betragte mig
rask nok til ligefrem at håndtere våben!

Blandt andet derfor har jeg heller ikke umiddelbart har lyst til at
opsøge min psykiater igen for en eventuelt nok desværre ret
uladsiggørlig "sygdomsfrikendelse", men på den anden side gider jeg nu
heller heller ikke at fremstå som een af disse seriøst
sygdomsfornægtende skizofrene, som jeg selv er stødt på så mange gange:
Een af de psykisk sygdomsramte personer, jeg kender, lider nemlig
desværre af dèn ærgelige vrangforestilling at vedkommende selv ligefrem
skulle være BEHANDLER ved dèt kommunale psykiatriske værested, hvor
vedkommende tydeligvis kommer som BRUGER.

Og det er altså lige netop sådan, jeg - erfaringsmæssigt belært herom -
IKKE ønsker at fremstå med alt det halvbillige selvros, jeg lige selv
har skrevet her...

Anders Peter Johnsen

Fra : B æ 9

Dato : 27-07-06 00:28

Anders Peter Johnsen wrote:

klip noget sprutte sprutte

> Jørgen

nårh ja - hvad blev der af jørgen?

klip et løfte om at holde kaje

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 27-07-06 01:01

B æ 9 skrev:
> Anders Peter Johnsen wrote:
>
> klip noget sprutte sprutte

> nårh ja - hvad blev der af jørgen?

Ja, hvad er er der mon blevet af ham?

Forudsat at manden altså ikke ligefrem er blevet tippet ud over kanten
af dine kære Malka-venner og således skulle have taget livet af sig, så
er det dog ret forståeligt, hvis han for fremtiden måtte afholde sig fra
denne gruppe.

Tillykke med en "virkelig flot og ihærdig indsats"!

Jeg må vel næsten ligefrem gratulere jer!

Anders Peter Johnsen

Fra : Vidal

Dato : 02-08-06 09:45

B æ 9 wrote:

> nej helt seriøst - jeg mener at kunne huske at det var en skide sjov
> historie der foregik i denne gruppe og at det medførte en vild virak -
> osse i tv og trykte medier

Jeg tror, du husker fejl, det må have været i en anden
gruppe, vits-gruppen måske?

Men det er rigtigt, moseanden, som visse kaldte ham,
spammede en masse grupper og folk var generelt sure
på ham.

Der var vist ingen, der syntes, det var sjovt, måske bortset
fra ham selv?

Der var ikke noget på TV, så skulle det da have været
en lokalstation.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 26-07-06 22:38

> [...]
> forbindelse med et besøg der.
>
> Det, som vi læste om her, lyder som ren og skær sindssyge, hvilket vel

Kan vi ikke få lidt at høre om, hvad din mand blev
behandlet for, da han gik hos psykolog. Jeg erindrer
det ikke helt, havde han slået hovedet eller var det
ren og skær sindssyge? Han var da indlagt i en periode,
ikke, eller kunne det klares ambulant?

Er han kommet over sine problemer? Han ser ud til
at føle sig vel tilpas i gruppen her, kan der være en
sammenhæng? Han føler sig åbenbart i godt selskab.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : B æ 9

Dato : 27-07-06 00:29

vidal@mail.dk wrote:
> [...]
> at føle sig vel tilpas i gruppen her, kan der være en
> sammenhæng? Han føler sig åbenbart i godt selskab.

nåh - du vil osse være med......

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 27-07-06 21:24

> nåh - du vil osse være med......

Hvorfor skulle du være den eneste?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N/A

Dato : 27-07-06 00:32

Fra : B æ 9

Dato : 27-07-06 00:32

Britt Malka wrote:

> Min mand er aldrig gået til psykolog.
>
> Du må forveksle ham med en anden her i gruppen. Eller måske en af
> stemmerne i dit hoved?

dette er simpelthen den sjoveste gruppe på usenet! ROFL. Så meget lort
og løgn. Det er fame underholdende.

og man skal næsten ikke prikke før galningene farer rundt i deres
gummiceller.

hal da kæft hvor er detgriner.

Men jørgen - hvad blev der af jørgen.......

Fra : N/A

Dato : 27-07-06 13:52

Fra : Peter

Dato : 27-07-06 13:52

> Vi fik da fred for ham, men du skal ikke regne med at være fri for ham
> her i gruppen. Manden kan alt for meget lide at pive og ynkes og skælde
> ud på Gud for at holde sig væk fra gruppen her ret længe ad gangen.
>
> Det er også smart at skælde ud på Gud, fordi vi andre "hernede" vil
> sandsynsligvis ikke finde sig i hans adfærd uden at give igen med samme
> mønt.
>
> --
> Venligst,
>
> Cyril

Så er idioterne på krigstien igen, der er sikkert sket et eller andet
dårligt og nu skal skribenterne i denne gruppe ha verbale tæsk fordi Cyril
ikke kommer til at se sine børn igen. Eller noget i den stil.

Fra : B æ 9

Dato : 27-07-06 17:29

Peter wrote:
> [...]
> dårligt og nu skal skribenterne i denne gruppe ha verbale tæsk fordi Cyril
> ikke kommer til at se sine børn igen. Eller noget i den stil.

LOL - prik prik

Fra : Peter

Dato : 28-07-06 10:09

Cyril

> LOL - prik prik

Jeg kan sgu da godt fortså du kalder dig selv Bæ 9 du er jo røvslikker på
Malkaerne.
Men ikke mere lort til mig, du tar en tur ned i den digitale lokumstønde
kaldet killfilteret.
**PLONK**

Fra : B æ 9

Dato : 28-07-06 11:05

Peter wrote:
> [...]
> Malkaerne.
> Men ikke mere lort til mig, du tar en tur ned i den digitale lokumstønde

tak min dreng

Fra : N/A

Dato : 28-07-06 11:51

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-07-06 11:51

Cyril Malka skrev i news:news-4FD0D9.12191728072006@sunsite.dk

[ ... ]
> Skulle nok omdøbes til dk.livssyn.gummicelle men...

Og den eneste plausible begrundelse er at Malkaerne, incl. Bæ-klatten,
gebærder sig her.

Fra : B æ 9

Dato : 28-07-06 12:47

Andreas Falck wrote:
> Cyril Malka skrev i news:news-4FD0D9.12191728072006@sunsite.dk
>
> [ ... ]
>
> Og den eneste plausible begrundelse er at Malkaerne, incl. Bæ-klatten,
> gebærder sig her.

hovhov -- du glemte noget!!

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-07-06 12:54

B æ 9 skrev i news:44c9f934$0$14021$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

[ ... ]
> hovhov -- du glemte noget!!

Den slags kommer med alderen. Det du og Malkaerne lider af, har ikke noget
med alder at gøre.

Fra : B æ 9

Dato : 28-07-06 16:11

Andreas Falck wrote:
> B æ 9 skrev i news:44c9f934$0$14021$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
>
> [ ... ]
>
> Den slags kommer med alderen. Det du og Malkaerne lider af, har ikke
> noget med alder at gøre.

jeg lider skunte - jeg hygger mig

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-07-06 16:58

B æ 9 skrev i news:44ca2903$0$14007$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

> jeg hygger mig

Du hygger dig altså med at lide af det samme som Malka-sekten. Det er nok
derfor du går så godt i spænd med dem?

Fra : B æ 9

Dato : 28-07-06 17:07

Andreas Falck wrote:
> B æ 9 skrev i news:44ca2903$0$14007$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

> Du hygger dig altså med at lide af det samme som Malka-sekten. Det er
> nok derfor du går så godt i spænd med dem?

der er vist mange lidelser herinde.

nogen kan man få medicin for.

hvad hedder _din_ medicin, andreas

Fra : N/A

Dato : 28-07-06 17:18

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-07-06 17:18

B æ 9 skrev i news:44ca360a$0$14021$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

[ ... ]
> hvad hedder _din_ medicin, andreas

Sommer, sol og høje temperaturer

Fra : Harald Mossige

Dato : 28-07-06 19:36

"B æ 9" <b@e.9> wrote in message

> der er vist mange lidelser herinde.
>
> nogen kan man få medicin for.
>
> hvad hedder _din_ medicin, andreas

Jørgens medisin.

HM

Fra : ThomasB

Dato : 28-07-06 11:53

"Peter" <wega@llan.com> skrev i en meddelelse

> "B æ 9" <b@e.9> skrev i en meddelelse

> Cyril

> Jeg kan sgu da godt fortså du kalder dig selv Bæ 9 du er jo røvslikker på
> Malkaerne.

Øh, nej det er omvendt.

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-07-06 11:55

ThomasB skrev i news:44c9ec90$0$15788$14726298@news.sunsite.dk

[ ... ]

> Øh, nej det er omvendt.

Eller gensidigt?

Fra : B æ 9

Dato : 28-07-06 16:10

Andreas Falck wrote:
> ThomasB skrev i news:44c9ec90$0$15788$14726298@news.sunsite.dk
>
> [ ... ]

> Eller gensidigt?

andreas kommer med vitser - og ikke nok med det, de er frække og nu
kommer clou'et - de handler om noget analt

der røg enkeltbilletten til sky og harpe definitivt.... du er evigt
fortabt i helvedes flammer.......

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-07-06 16:59

B æ 9 skrev i news:44ca28ca$0$14007$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

> du er evigt fortabt i helvedes flammer.......

Så kommer jeg i det mindste ikke til at fryse.

Fra : Vidal

Dato : 29-07-06 14:50

B æ 9 wrote:

> andreas kommer med vitser - og ikke nok med det, de er frække og nu
> kommer clou'et - de handler om noget analt
>

> der røg enkeltbilletten til sky og harpe definitivt.... du er evigt
> fortabt i helvedes flammer.......

Der er vist ingen regler for acceptable sexstillinger
i kristendommen, så analt skulle være i orden.

AF kan altså beholde sin billet med pil opad.
Hvis din ikke peger i den rigtige retning, er
det således ikke pga af dit (g)ensidige forhold
til Malka'erne, men andre ting, der gør sig
gældende.

Intet nævnt, intet glemt.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : B æ 9

Dato : 30-07-06 14:27

Vidal wrote:

> dit (g)ensidige forhold
> til Malka'erne,

?? jeg er da lodret ligeglad med malkaerne sovel som evhver i denne gruppe

Fra : Vidal

Dato : 30-07-06 18:43

B æ 9 wrote:

> ?? jeg er da lodret ligeglad med malkaerne sovel som evhver i denne gruppe

Kedelige mand, nu havde jeg lagt så mange
stikord ind, du kunne brodere videre på.

Du og Malka'erne er, om du erkender det eller
ej, beslægtede sjæle, flygt ikke fra din skæbne.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : B æ 9

Dato : 30-07-06 19:47

Vidal wrote:

> Kedelige mand, nu havde jeg lagt så mange
> stikord ind, du kunne brodere videre på.
>
> Du og Malka'erne er, om du erkender det eller
> ej, beslægtede sjæle, flygt ikke fra din skæbne.

hvad blev der af min bibliografi

Fra : ThomasB

Dato : 28-07-06 20:09

"Andreas Falck" <dewnull@tiscali.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Eller gensidigt?

Gensidig "fransk"

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-07-06 20:11

ThomasB skrev i news:44ca60c3$0$15793$14726298@news.sunsite.dk

> Gensidig "fransk"

hi hi - bemærk lige første linie LOL

XFUT dk.snak.off-topic

Fra : B æ 9

Dato : 28-07-06 20:36

ThomasB wrote:
> "Andreas Falck" <dewnull@tiscali.dk.invalid> skrev i en meddelelse
>
> Gensidig "fransk"

LOL - en af de bedre....

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-07-06 21:28

B æ 9 skrev i news:44ca66f4$0$14043$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

> LOL - en af de bedre....

Tænkte det nok

Fra : B æ 9

Dato : 28-07-06 21:47

Andreas Falck wrote:
> B æ 9 skrev i news:44ca66f4$0$14043$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

> Tænkte det nok

jeg havde engang et job i et fritidshjem..... hvorfor kommer jeg lige
til at tænke på det?

Fra : ThomasB

Dato : 29-07-06 12:33

"B æ 9" <b@e.9> skrev i en meddelelse

> LOL - en af de bedre....

Nej, den var stanghamrende god

Fra : Andreas Falck

Dato : 27-07-06 14:47

Cyril Malka skrev i news:news-0A11AF.12333427072006@sunsite.dk

[ ... ]
> Det er også smart at skælde ud på Gud, fordi vi andre "hernede" vil
> sandsynsligvis ikke finde sig i hans adfærd uden at give igen med samme
> mønt.

Du vil jo i al fald hellere opfordre psykisk syge personer til selvmord, end
du vil indgå i saglige debatter!

Fra : B æ 9

Dato : 27-07-06 17:35

Andreas Falck wrote:

> Du vil jo i al fald hellere opfordre psykisk syge personer til selvmord,

det vil jeg osse: hop i havet

Fra : N/A

Dato : 27-07-06 17:16

Fra : B æ 9

Dato : 27-07-06 17:16

Britt Malka wrote:

> Du vil ikke vide det!

jo - kom nu - sig det!

Fra : N/A

Dato : 27-07-06 17:42

Fra : B æ 9

Dato : 27-07-06 17:42

Cyril Malka wrote:

> Det er fordi han ikke kan skrive på computeren med hænderne bundet i
> ryggen. Han har ikke lært at bruge pandepind, som andresen.

ROFL

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 27-07-06 11:52

> Min mand er aldrig gået til psykolog.

Det kan selvfølgeligt være mig, der tager fejl..

> Du må forveksle ham med en anden her i gruppen.

Tror du? Det er måske, fordi han optræder i så mange roller.
Men han har jo også rige muligheder for det med de mange
uddannelser, der optræder i hans cv: hjemmehjælper,
magister i nordisk sprog og litteratur, psykolog og hvad mere?
Kan vi få en opgørelse, så vi kan skønne på rigdommen og
dybden i hans formelle kundskaber.?

Han burde være Danmark taknemmelig for at have bekostet
den perlerække af uddannelser.

> Eller måske en af
> stemmerne i dit hoved?

Det er straks vanskeligere at gøre op, ihvertfald af andre end
mig. Med mindre, også du har overnaturlige evner.
Men kommer der andre end min egen, ved jeg jo, hvor jeg
kan henvende mig og få kærlig omsorg.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N/A

Dato : 27-07-06 13:50

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 27-07-06 13:50

Britt Malka skrev:

> Det siger du ikke!

> Som en af de få her optræder Cyril kun under ét navn og i én rolle - ham
> selv. Ikke som visse andre, der optræder som Gud, dommer, tømrersøn,
> Bibi osv. osv. osv.
>
> Der er nok til en hel psykiatrisk konference.

Hvad er jeres eget ærinde her så?

> Ikke psykologi, ikke magister, men selvfølgelig, det må være svært for
> en simpel mand,

Øj, læste du dèt, Vidal? Du er i Madame Malkas øjne intet mere en
SIMPEL! Wow!

(Fruentimmeret har da vist tydeligvis roterende storhedsvanvid?)

> ikke at alene at læse en side med mange svære ord, men
> også at fatte, at man kan have mange evner.

....og ingen formelle, daglige eksamener i nogen af dem, formoder jeg?

> Nu er vi ikke kristne, så vi har ikke en nasser til afgud. Derfor
> betaler vi bl.a. selv vores uddannelse -- og de bøger vi læser.

Javel, så: Det er vel egentlig også bare en anden måde at sige
"autodidakt kvaksalver" på?

> Det har jeg ikke. Ikke overnaturlige. Jeg er ganske god til at læse
> tanker, men det fordrer, at der er nogen, og at der kun er én stemme i
> hvert hoved, hvis du forstår.

Man forestiller sig det levende: Et lille stribet cirkustelt med et
stort skilt, hvorpå der står "Tankelæsersken Madame Malka"

> Nej, vi tager ikke imod sindssyge.

"Vi"?

> Desuden ville du ikke komme her alligevel. Sygesikringen vil ikke
> betale. Så nasserøve plejer at holde sig væk. Man skal nemlig selv kunne
> tage ansvar for sin behandling.

Hmmm....

Er jeg mon virkelig den eneste herinde, der rent ud sagt finder det DYBT
mistænkeligt at Britt åbenbart er så personligt involveret i Cyrils
psykolog-praksis, som tilfældet tilsyneladende er?

Eller passer det bare alt for godt med mit hidtige indtryk af den spøjst
_sekteriske_ mekanisme, hvor konen altså netop leger "ypperstepræstinde"
og/eller "orakelformidler" for manden, der fremstilles som "den store,
utilnærmelige guru"?

Anders Peter Johnsen

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 27-07-06 14:29

meddelelse news:44c8b684$0$84040$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Øj, læste du dèt, Vidal? Du er i Madame Malkas øjne intet mere en SIMPEL!
> Wow!

Jamen, hun har desværre ret.

> (Fruentimmeret har da vist tydeligvis roterende storhedsvanvid?)

Nej, hun forsvarer bare sin mand.

> Man forestiller sig det levende: Et lille stribet cirkustelt med et stort
> skilt, hvorpå der står "Tankelæsersken Madame Malka"

Hehe. Så kan Cyril lave tryllekunstner og måske optræde med
hypnose.

Eller give seminarer i kristendom.

> [...]
> _sekteriske_ mekanisme, hvor konen altså netop leger "ypperstepræstinde"
> og/eller "orakelformidler" for manden, der fremstilles som "den store,

Ind imellem er dine forestillingsevner uforlignelige.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : B æ 9

Dato : 27-07-06 17:28

Anders Peter Johnsen wrote:

> "Vi"?

hehe

> [...]
> _sekteriske_ mekanisme, hvor konen altså netop leger "ypperstepræstinde"
> og/eller "orakelformidler" for manden, der fremstilles som "den store,

hmmmjaehhh....

har man et iltert sind ryger der jo let en finke af panden - eller hvor
nu underbevidstheden sidder.....

(sagte kluklatter)

Er du forvirret?
Det vil du ikke være efter næste afsnit af "DLK"

- the never ending usenet-story - lårklaskende morsomt

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 27-07-06 14:18

> In article <44c89d50$0$164$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
> <vidal@mail.dk> wrote:

> det må være svært for
> en simpel mand, ikke at alene at læse en side med mange svære ord, men
> også at fatte, at man kan have mange evner.

Du har ret, jeg må slå mig på munden i forbløffelse
over din visdom.

> De folk, der har forstand på det, skønner på det.
>
> Du minder mig om en anden kristen, som engang skældte mig ud for at være
> intelligent.

Det vil jeg bestemt aldrig skælde dig ud for. Bare
rolig.

> Misundelse er en god kristen dyd, måske?

Det er vist en alment-menneskeligt drivkraft.

> Nu er vi ikke kristne, så vi har ikke en nasser til afgud. Derfor
> betaler vi bl.a. selv vores uddannelse -- og de bøger vi læser.

Også hjemmehjælperbøgerne? Hvis I kommer til Danmark
kan Cyril nemt få et job, der er mangel på hjemmehjælpere
for tiden.. Gem bøgerne, hvis han skal læse op på faget.

> Det har jeg ikke. Ikke overnaturlige. Jeg er ganske god til at læse
> tanker, men det fordrer, at der er nogen, og at der kun er én stemme i
> hvert hoved, hvis du forstår.

Den er tæt på at overstige min forståelse. Jeg føler
mig helt splittet.

> Nej, vi tager ikke imod sindssyge.

Det gør jeg, så I må gerne komme på besøg. Jeg har ægte
fransk papvin af god årgang.

Tag bare Bæ med . Og Henrik, selvfølgeligt.

> Desuden ville du ikke komme her alligevel. Sygesikringen vil ikke
> betale. Så nasserøve plejer at holde sig væk. Man skal nemlig selv kunne
> tage ansvar for sin behandling.

Øv, så er det ikke lige mig.

> Hvordan kan du fordoble din læsehastighed

Ved at læse Bæ's indlæg?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : B æ 9

Dato : 27-07-06 17:33

vidal@mail.dk wrote:

> Den er tæt på at overstige min forståelse. Jeg føler
> mig helt splittet.

i så fald hedder "vi" føler "os" helt splittede

> Tag bare Bæ med . Og Henrik, selvfølgeligt.

fame om jeg gider drikke papvin!! hvad skal jeg i øvrigt i jeres selskab??

> Ved at læse Bæ's indlæg?

hva faen - er mine skriblerier nu ophøjet til undervisningsmateriel?

tjae - så blev jeg osse til noget her i livet - en yndig svaaaane

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 27-07-06 21:09

> i så fald hedder "vi" føler "os" helt splittede

Njah, det er nærmere noget med syv sind.

> fame om jeg gider drikke papvin!!

Nå? Det er ellers en Merlot 2005, slotsaftappet i
Svendborg, Hvem kan forlange mer?

Jeg har også dåsechampagne, (egen import fra Otto
Duborg), hvis du er mere til boblevand. Eller øl fra
Aldi. Her er stort set ingen grænser for velsignelserne.

> hvad skal jeg i øvrigt i jeres selskab??

Det spørger vist de fleste sig selv om.

> hva faen - er mine skriblerier nu ophøjet til undervisningsmateriel?

Ja, jo før man er færdig med dig, jo bedre.

> tjae - så blev jeg osse til noget her i livet - en yndig svaaaane

Så nåede du dit mål? Endda uden at flytte fra Odense.
Det havde vist ingen turdet satse på.

Praise the Lord.
--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : B æ 9

Dato : 28-07-06 10:36

vidal@mail.dk wrote:

> Nå? Det er ellers en Merlot 2005, slotsaftappet i
> Svendborg, Hvem kan forlange mer?

hva er det da lige for et slot der ligger i svendborg?

> Det spørger vist de fleste sig selv om.

ja ja - godt ord igen

> Så nåede du dit mål? Endda uden at flytte fra Odense.

nu bor jeg ikke I odense, men VED odense - det er en vigtig forskel!

Fra : B æ 9

Dato : 27-07-06 16:29

vidal@mail.dk wrote:

> Han burde være Danmark taknemmelig for at have bekostet
> den perlerække af uddannelser.

er du ude i noget dansk fjolseparti her?

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 27-07-06 17:22

> er du ude i noget dansk fjolseparti her?

Nej, overhovedet ikke.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : B æ 9

Dato : 27-07-06 00:22

Britt Malka wrote:

> [...]
> forbindelse med et besøg der.
>
> Det, som vi læste om her, lyder som ren og skær sindssyge, hvilket vel

NOPE - sindsyge er ski da ikke godt nok! det er fame dårligt!!

men det er da i det mindste godt de har internet på afd p. så går tiden
da med det.....

findes der forresten en nyhedsgruppe der hedder dk.livssyn.napoleon ?

eller osvald helmuths vits om standerlampen.....

LOL - godt det ikke er mig...

Fra : N/A

Dato : 27-07-06 17:16

Fra : B æ 9

Dato : 27-07-06 17:16

Britt Malka wrote:

> Du ved godt, at rigtig sindssyge ikke selv ved, at de er det, ikke? Så
> nu du skriver, at du ikke er det ... Man kan aldrig vide sig sikker, vel?

man kan vel have en vis formodning om ikke andet - og jeg sover nu godt
om natten når jeg altså ikke sveder grundet varmen

Fra : Peter

Dato : 26-07-06 23:08

> [...]
>

> Nu skal man også huske at Anders Peter Johnsen, som vist skriver det
> indlæg du svarer på, har tilbragt en vis tid på den lukkede fordi han

Var der ikke noget med at du selv havde et trafikuheld der var så voldsomt
at du var ved at dø og du var bevidstløs eller husker jeg forkert. Men hvis
du hader danskerne så¨meget som du giver udtryk for, hvorfor så spilde din
kostbare tid hos os.

Fra : N/A

Dato : 26-07-06 23:32

Fra : Peter

Dato : 26-07-06 23:32

--
> Venligst,
>
> Cyril
Jamen så er det da mærkeligt at du reagerer så voldsomt, er der sket noget
siden du er helt oppe at køre

Fra : B æ 9

Dato : 27-07-06 00:16

Cyril Malka wrote:

> [...]
> kong David, eller Jesus eller andre...
>
> For hvad Anders Peter Johnsen angår, så mener han, at han er arvingen
> til Kristus-titlen. Han skriver selv (jeg citerer det, fjolset skrev
> offentligt):
>
> Jeg mente vist mere eller mindre at jeg var den begavde læser, som kunne
> "løse opgaven" og derfor skulle være en slags "arving" til
> Kristus-titlen.
>
> Du kan læse hele hans indlæg her: http://www.kortlink.com/syndrom
>
> (hvis du gider bruge tid på det)
>
> Flere af denne gruppes deltager, tror jeg, lider mindst af samme

ikke om jeg gider - han er da vist osse en nar

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-07-06 00:26

In news:44c7f7aa$0$13954$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
B æ <b@e.9> wrote:

> ikke om jeg gider - han er da vist osse en nar

Flot, Bæ.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : B æ 9

Dato : 27-07-06 00:39

Jens Bruun wrote:

> Flot, Bæ.

same to you - bare uden komma

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-07-06 08:12

In news:44c7fd21$0$13954$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
B æ 9 <b@e.9> wrote:

> same to you - bare uden komma

Dine evner til at formulere dig overgås alene af dit intellekt, din humor og
indtrykket af, du er et selvstændigt væsen, der ikke bare troller på vegne
af halvjøderne.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : B æ 9

Dato : 27-07-06 09:51

Jens Bruun wrote:

> Dine evner til at formulere dig overgås alene af dit intellekt, din humor og
> indtrykket af, du er et selvstændigt væsen, der ikke bare troller på vegne
> af halvjøderne.

øhhhh - var det ris eller ros.....

jeg tager i hvert fald ikke parti - jeg synes bare det er sjovt at
overvære et godt rivegilde, og man må sige at det er et af de bedre der
udspiller sig i en gruppe der beskæftiger sig (eller BURDE beskæftige
sig )med næstekærlighed og tilgivelse....

de fleste i denne NG - om ikke alle - ryger lige lukt i helvede med de
jammerlige menneskelige egenskaber de lægger for døren,

- men så ses vi jo dér

Fra : N/A

Dato : 27-07-06 16:26

Fra : B æ 9

Dato : 27-07-06 16:26

Cyril Malka wrote:

> Hvor har du fra, at de lukker dig ind, dér?

ja - hvis der kun to veje - op eller ned - så må det da være nedad jeg skal.

og lukker de mig ikke ind, er jeg jo udodelig - og det er fame kedeligt
i det lange løb...... tror jeg.

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-07-06 00:20

In news:news-3303AF.22175626072006@sunsite.dk,
Cyril Malka <news@nytestamente.org> wrote:

> Nu skal man også huske at Anders Peter Johnsen, som vist skriver det
> indlæg du svarer på, har tilbragt en vis tid på den lukkede fordi han
> blev ramt af "Jerusalems syndrom".

Tja. APJ har trods alt ikke Statsamtets ord for, at han er børnemishandler,
som du har. Hvad man så synes, er værst, et selvfølgelig et personligt valg,
men APJ har trods alt ikke udsat børn for vold, så deeet...

> Flere af denne gruppes deltager, tror jeg, lider mindst af samme
> syndrom, hvis ikke værre...

Enig.

Hvad var det nu, du kaldte dig selv? Var det "psykoterapeut"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 27-07-06 00:47

> [...]
> børnemishandler, som du har. Hvad man så synes, er værst, et selvfølgelig
> et personligt valg, men APJ har trods alt ikke udsat børn for vold, så

Hele Cyrils børnemishandlingssag, hvor han fik frakendt retten til at se
sine børn, findes på skrift på nettet et sted. Måske www.archive.org kan
hjælpe?

> Enig.
>
> Hvad var det nu, du kaldte dig selv? Var det "psykoterapeut"?

Baaaah, der er mere guld i en guldfisk end der er psykoterapeut i Cyrill
Malka.

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-07-06 08:16

In news:44c7fef7$0$15795$14726298@news.sunsite.dk,
ThomasB <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote:

> Hele Cyrils børnemishandlingssag, hvor han fik frakendt retten til at
> se sine børn, findes på skrift på nettet et sted. Måske
> www.archive.org kan hjælpe?

Ellers kan jeg. Jeg har sikret mig kopi af relevante sider.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 30-07-06 00:31

> [...]

> (hvis du gider bruge tid på det)
>
> Flere af denne gruppes deltager, tror jeg, lider mindst af samme

Og hvad beviser dette andet end at APJ er et fejlbarligt menneske som
alle os andre? Mener du at der er noget foragteligt i at have besøgt en
psykiatrisk afdeling??!

Fra : B æ 9

Dato : 30-07-06 14:30

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> Og hvad beviser dette andet end at APJ er et fejlbarligt menneske som
> alle os andre? Mener du at der er noget foragteligt i at have besøgt en
> psykiatrisk afdeling??!

Nemlig - jeg har da selv tit besøgt en psykiatrisk afdeling -

i besøgstiden

Fra : Vidal

Dato : 30-07-06 18:45

B æ 9 wrote:

> Nemlig - jeg har da selv tit besøgt en psykiatrisk afdeling -

> i besøgstiden

Får du så lov til at bruge deres computer?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : B æ 9

Dato : 30-07-06 19:47

Vidal wrote:

> Får du så lov til at bruge deres computer?

det har jeg ikke tid til - jeg lusker rundt ude ved medicinskabet......

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 30-07-06 20:40

B æ 9 <b@e.9> wrote:

> det har jeg ikke tid til - jeg lusker rundt ude ved medicinskabet......

Har du så mødt Floyd Landis? :D

Fra : B æ 9

Dato : 31-07-06 12:36

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> Har du så mødt Floyd Landis? :D

LOL - Tour de Farce = narkomaner på hjul

Fra : N/A

Dato : 30-07-06 20:40

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 30-07-06 20:40

Cyril Malka <news@nytestamente.org> wrote:

> Det beviser at du kan få ret svært ved at have en nogenlunde rationnel
> debat eller diskussion med mange af deltagerne her.

Og hvorfor mener du at folk der har lidt af sindslidelser og været
indlagt på psykiatrisk af deling nødvendigvis er irrationelle?

Fra : N/A

Dato : 31-07-06 06:44

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 31-07-06 06:44

Cyril Malka <news@nytestamente.org> wrote:

> Hvor har du fra, at de skulle være rationnelle?

Det udtaler jeg mig ikke om. Jeg udtaler mig blot om at de ikke
konsistent er irrationellle, mere end almindeloige mennesker er det.

> Er det her ikke en anelse off-topic?
>
> Jeg er, helt ærlig, ikke interesseret i at indgå i en dybere samtale om
> lige dette emne 1) på den forkerte newsgroup

Ah, men pudsigt nok var nyhedsgruppen ikke den forkerte da du opfordrede
Jørgen til at begå selvmord, selvom dette dybest set skulle være
foregået i dk.helbred, hva?!

> og 2) med den forkerte
> person

Og hvad mener du at der er forkert ved min person?

> 3) på det forkerte grundlag.

Hvad er der galt med det grundlag denne debat foregår på?!

Fra : Vidal

Dato : 31-07-06 10:01

B æ 9 skrev:

> hvad blev der af min bibliografi

Den med den nye kunstart?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : B æ 9

Dato : 31-07-06 13:49

Vidal wrote:

> Den med den nye kunstart?

ej fattet - er det et hint - så kom med et mere

Fra : Vidal

Dato : 01-08-06 11:59

Britt Malka wrote:

> Hm, jeg troede, at det var det, Mosegård havde gjort.

Er Mosegård berømt?

Det tror jeg ikke, måske berygtet og afskyet for sin internet
-happening.

Er Bæ mosegård? Jeg ville nærmere sige, Mosegård er bæ.
Men det er der ikke megen viden i.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : B æ 9

Dato : 01-08-06 16:41

Vidal wrote:

> Er Bæ mosegård?

ja hvem ved?

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 30-07-06 00:31

Andreas Falck <dewnull@tiscali.dk.invalid> wrote:

> [...]
> at begå selvmord, til at rette sig efter gruppens fundats. Han og de to
> andre malka-sektmedlemmer (der støtter op om denne selvmordsopfordring)

Andreas,

er du ikke flink at dokumentere denne grove beskyldning?

Fra : ThomasB

Dato : 30-07-06 01:04

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Andreas,
>
> er du ikke flink at dokumentere denne grove beskyldning?

Jeg har set Andreas linke til et indlæg der dokumenterer det.

Fra : B æ 9

Dato : 30-07-06 14:31

ThomasB wrote:
> ""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har set Andreas linke til et indlæg der dokumenterer det.

og........?

Fra : ThomasB

Dato : 30-07-06 17:53

> og........?

Hvad vil du sige mere end "og"?

Fra : B æ 9

Dato : 30-07-06 19:23

ThomasB wrote:
> "B æ 9" <b@e.9> skrev i en meddelelse

> Hvad vil du sige mere end "og"?

du skrev at du havde set noget - der skal da mere til at overbevise mig
og formentlig mange andre.

jeg så osse hvad cyril skrev, og hva faen - ska der ikke mere til, så er
det sku da rådne æg man har med at beskaffe - så er folk da nogen tudefjæs

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 30-07-06 02:02

Peter Bjørn Perlsø skrev:

> Andreas,
>
> er du ikke flink at dokumentere denne grove beskyldning?

Uden at svare på Andreas Falcks vegne, så kan jeg anbefale dig at prøve
at læse tråden "Hjemmesider om lidelsens problem" lidt længere oppe,
hvor Cyril Malka - der ellers har dèn udtalte frækhed at påstå at være
"psykoterapeut" - direkte opfordrer Jørgen (een af gruppens gamle
skribenter, der åbent har skrevet herinde om sine svære personlige
problemer med bla. tvangstanker, fordi han desværre lider af skizofreni)
til at begå selvmord!

Når Andreas Falck - OG undertegnede - mere eller mindre ironisk skriver
om "Malka-sekten", så skyldes det at Cyril Malka ynder at fremstille sig
selv offentligt som "sektsekspert": Imidlertid synes hans selvdyrkelse -
og ikke mindst konen Britts åbenlyse tilbedelse af ham og hans indbildte
"autoritet" - sjovt nok at ligne den netop fra religiøse sekter så
sørgeligt velkendte og ikke desto mindre ganske uhyggelige
"guru-prædikanten og hans trofaste kone / førstediscipel /
ypperstepræstinde"-model til forveksling.

Ikke nok med det, men den her i gruppen ligeledes huserende Henrik
Vestergaard, som angiveligt har een eller anden form for personligt
kendskab - eller måske endda ligefrem venskab - med bemeldte ægtepar
dukker med næsten usvigelig sikkerhed op for at forsvare disse to, når
de - hvilket efterhånden ligefrem synes at være "deres religiøse kald"
her i tilværelsen - konsekvent skriver nedsættende om Kristendommen og
kristne.

De var sjovt nok begge troende katolikker, lige indtil de for et par år
siden så Mel Gibsons "Passion of The Christ" og har siden da haft travlt
med at være direkte Kristendomshadske, idet de åbenbart begge mener at
have fundet tilbage til Cyrils oprindelige (halv-?)jødiske ophav: De
giver den med et gammelt Woody Allen-udtryk som "Jews with a vengeance"
og dette i en grad så jeg personligt ynder at sammenligne dem med hhv.
"Bonnie & Clyde" eller måske mere nutidigt-fiktivt med "Mickey &
Mallory" (fra "Natural Born Killers") eller måske endda ligefrem de to
sølle taber-røvere "Ringo & Yolanda" (a.k.a. "Pumpkin" & "Honey-Bunny")
fra "Pulp Fiction": Deres kedelige attitude og adfærd herinde synes i
hvert fald at matche sidstnævnte ganske påfaldende, sådan som de har
travlt med at komme brasende og forstyrre pæne, fredelige mennesker...

Ikke desto mindre synes denne Henrik Vestergaard - der sjovt nok OGSÅ
synes at hælde mere til wannabe-jødiske end kristne trosopfattelser
(endskønt hans børn vist ifølge hans egen hjemmeside er udmærket
kristendøbte?) - at have så travlt med at forsvare dem, at undertegnede
på et tidspunkt blev ledt til at tro at der var tale om en decideret
"skyggeskribent", altså et alias for Britt Malka: Nu da jeg - blandt
andet fordi manden altså har været i Ekstra Bladet for bogstaveligt talt
at have modtaget lort med posten (se den af undertegnede startede tråd
"Det' da løgn?!" herinde) - imidlertid er blevet overbevist om at manden
altså rent faktisk findes i virkeligheden og ikke er et dæknavn, så
betragter jeg - og muligvis også Andreas Falck, der dog selvfølgelig
skal have lov at svare for sig selv - ham som noget nær decideret
proselyt af Malkaægteparrets småsekteriske foretagende.

At der faktisk desværre ER tale om ligefrem påfaldende sekts-lignende
virksomhed fremgår ganske utvetydigt af dèt faktum at Britt Malka om sin
mands(!) tvivlsomme, selvbestaltede "psykoterapeutvirksomhed" direkte
skriver i "vi"-form andetsteds i denne tråd: Netop dette minder ganske
ubehageligt om f.eks. Moon-bevægelsens "familie"-koncept, hvor ikke bare
stifteren - som angiveligt selv mener at være noget i retning af en
reinkarneret Jesus (ud fra stort set samme Johannesåbenbarings-
overfortolkningsvanvid som undertegnede skam også selv engang for næsten
10 år siden gerådede ud i under en heftig hashpsykose) - betragtes som
en "fader", men dertil også at hans kone betragtes som en "moder" blandt
tilhængerne.

Oven i alt dette kommer denne unavngivne, anonyme skribent med det lidet
flatterende brugernavn "Bæ 9", som ligeledes OGSÅ har mærkeligt travlt
med at støtte Malkaerne i deres direkte ubehagelige og modbydelige
adfærd over for Jørgen, ved blandt andet hidsigt at flame Andreas Falck.

Han synes dog ikke blot tilnærmelsesvist så proselyt-følgagtig som
Henrik Vestergaard, men mere som en tilfældig ballademager, der af een
eller anden usagt årsag deler Malka'ernes destruktive interesse i at
gøre dette ellers engang så ganske hyggelige forum uudholdeligt for
seriøse skribenter, der altså i henhold til fundatsen OGSÅ bruger
gruppen her som en slags "alternativt menighedsfællesskab", hvor man
frit kan diskutere dybere, personlige trosrelatetede emner med andre
kristne af forskellige denominationer.

Jeg håber at dette kan gøre dig bare en smule klogere på hele
situationen her.

Anders Peter Johnsen

Fra : ThomasB

Dato : 30-07-06 11:12

meddelelse news:44cc04fd$0$84035$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Jeg håber at dette kan gøre dig bare en smule klogere på hele situationen
> her.

Ja, det står bare endnu tydeligere at de er gak gak gak..

Fra : Poul Nielsen

Dato : 30-07-06 11:19

meddelelse news:44cc04fd$0$84035$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Jeg håber at dette kan gøre dig bare en smule klogere på hele
> [...]
Du beskriver IMHO situationen ret godt.

MVH Poul

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 30-07-06 14:35

Poul Nielsen skrev:
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
> meddelelse news:44cc04fd$0$84035$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Du beskriver IMHO situationen ret godt.
>
> MVH Poul

Mange tak skal du have.

Anders Peter Johnsen

Fra : B æ 9

Dato : 30-07-06 14:45

Anders Peter Johnsen wrote:

klip klap

> Oven i alt dette kommer denne unavngivne, anonyme skribent med det lidet
> flatterende brugernavn "Bæ 9",

hov hov - ikke tale nedsættende om benzinselskaberne

> [...]
>
> Han synes dog ikke blot tilnærmelsesvist så proselyt-følgagtig som
> Henrik Vestergaard, men mere som en tilfældig

det sagde min mor osse.....

ballademager,

det sagde min far osse

der af een
> eller anden usagt årsag deler Malka'ernes destruktive interesse i at
> gøre dette ellers engang så ganske hyggelige forum

var det dengang i sad cirka 5 - 8 stykker og klappede hinanden på ryggen
og andre ikke måtte komme med nye meninger?

uudholdeligt for
> seriøse skribenter, der altså i henhold til fundatsen OGSÅ bruger
> gruppen her som en slags "alternativt menighedsfællesskab",

korrekt

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 30-07-06 20:40

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> Jeg håber at dette kan gøre dig bare en smule klogere på hele
> situationen her.
>
> --
> Mvh
> Anders Peter Johnsen

Jotak!

Fra : Karsten Krambs

Dato : 31-07-06 11:51

On Sun, 30 Jul 2006 03:02:05 +0200, Anders Peter Johnsen
> [...]

>skribenter, der åbent har skrevet herinde om sine svære personlige
>problemer med bla. tvangstanker, fordi han desværre lider af skizofreni)

I et indlæg her;
http://kortlink.dk/google/2vpr

Ser det altså ud til at Cyril bruger titlen (M.Sc.)
Det er vist en beskyttet titel som ikke alle kan bruge, så mon ikke
der er noget om snakken, at Cyril har en M.Sc.

Det skal lige siges at jeg ikke kan læse et pip fransk, og der kunne
for så vidt i teksten lige som godt stå at han netop IKKE har den
beskrevne title. Men ofte skriv man sin title efter navn.

Så Cyril har altså evt. en universitetsgrad. Og i så fald kan det vel
hurtigt opklares så den dialog kan lægges på hylden.

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Fra : B æ 9

Dato : 01-08-06 08:51

Karsten Krambs wrote:

> [...]
> der er noget om snakken, at Cyril har en M.Sc.
>
> Det skal lige siges at jeg ikke kan læse et pip fransk,

mødte engang en kineser der sagde privtu irpoq rit og så sagde jeg osse
OK, hvorefter han forsøgte at hive bukserne af mig - se, det var fame
noget af en misfortolkning

siden forsøger jeg endnu ihærdigere at vide hvad jeg taler inden jeg taler

og jeg underskriver mig endnna ikke med fine titler som du - min
selvtillid er ikke dertil, og som studerende, burde du da om nogen vide
at man skal lave forarbejdet ordentligt inden man afleverer opgaven.

nå men du blev jo osse kun bachelor - det ka enhver revalident sku opnå
selv med ugentlige ihærdige besøg i fredagsbaren

nu er du så hoppet på teologien, og enhver påstand kan underbygges med:
jamen, det er et spørgsmål om tro.

men man skal passe på - galileo galelei var ved at miste knoppen fordi
han havde hjerne. det er ikke tilladt i reliøse kredse.

Fra : Karsten Krambs

Dato : 01-08-06 11:43

On Tue, 01 Aug 2006 09:51:18 +0200, B æ 9 <b@e.9> wrote:

> [...]
>noget af en misfortolkning

>siden forsøger jeg endnu ihærdigere at vide hvad jeg taler inden jeg taler
det ses tydeligt

>og jeg underskriver mig endnna ikke med fine titler som du - min
jeg synes ikke mine titler er fine, det kan udelukkende være din
perception.

>nå men du blev jo osse kun bachelor - det ka enhver revalident sku opnå
>selv med ugentlige ihærdige besøg i fredagsbaren
præcis, nu er du ved lære det - det er ikke fine titler..

>nu er du så hoppet på teologien, og enhver påstand kan underbygges med:
>jamen, det er et spørgsmål om tro.
næh...

>men man skal passe på - galileo galelei var ved at miste knoppen fordi
>han havde hjerne. det er ikke tilladt i reliøse kredse.
teologi er et akademisk fag på universitet, tro må klares uden for
undervisningen.

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Fra : B æ 9

Dato : 01-08-06 16:39

Karsten Krambs wrote:

> det ses tydeligt

> jeg synes ikke mine titler er fine, det kan udelukkende være din
> perception.

nårhhhh den er nu meget almindelig

Fra : B æ 9

Dato : 30-07-06 14:28

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> Andreas,
>
> er du ikke flink at dokumentere denne grove beskyldning?

det ka andresen ikke - jan er bare en messedreng.....

Fra : Vidal

Dato : 01-08-06 09:33

Britt Malka skrev:

> [...]
> Pedersen fra Østerbro.

En berømt billigbibel-afbrænder? Det tror jeg da ikke ...

Og hvad er der i vejen med Benny Pedersen? Jeg kender
hans far, Kurt.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : B æ 9

Dato : 01-08-06 16:34

Vidal wrote:

> En berømt billigbibel-afbrænder? Det tror jeg da ikke ...
>
> Og hvad er der i vejen med Benny Pedersen? Jeg kender
> hans far, Kurt.

ja og hans morfar HC

Fra : N/A

Dato : 01-08-06 16:37

Fra : B æ 9

Dato : 01-08-06 16:37

Britt Malka wrote:

> Hm, jeg troede, at det var det, Mosegård havde gjort.

LOL - Mosegård - tihi - er han i folks bevidsthed endnu......... fedest!

Ham er jeg sommetider blevet "beskyldt" for at være. Takkede da osse for
tilliden.

var det ikke ham med den døde kvinde fra kolding oder so?

Fra : Vidal

Dato : 01-08-06 18:42

B æ 9 wrote:

> LOL - Mosegård - tihi - er han i folks bevidsthed endnu......... fedest!

Det tror jeg ikke, Britt kom blot, måske
uforvarende, til at skrabe bunden.

> var det ikke ham med den døde kvinde fra kolding oder so?

Det aner jeg ikke.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N/A

Dato : 02-08-06 08:17

Fra : B æ 9

Dato : 02-08-06 08:17

Fra : struer

Dato : 25-07-06 14:46

Cyril Malka skrev:

> [...]
>
> Asya Khadim, som er fra kristen familie, levede sammen med sin mor og
> sin fem søskende i Wazirabad, en by med muslim flertal.

altså, hun lever i skjul med sine fem søskende i Wazirabad, Pakistan
og ingen ved hun gør det, ikke engeng Cyril,

Erik L

Fra : kjaer

Dato : 26-07-06 21:26

struer wrote:

> altså, hun lever i skjul med sine fem søskende i Wazirabad, Pakistan
> og ingen ved hun gør det, ikke engeng Cyril,

Tag nu lige en pause. Islam er en religion der er kørt agterud, og i
desperation kommer der grusomme metoder i brug, "i guds navn". De ansvarlige
for de hårde metoder ved godt at udviklingen er sket, men de kæmper til det
sidste.
De der startede den famøse "muhamedtegning-parodi" ved også godt at toget er
kørt, men de giver sig åbenbart ikke. Da nazismen var nedkæmpet men endnu
fungerede, blev metoderne også grimme.
I Danmark har vi jo lært det af Grundtvig og andre kloge mennesker, hele den
epoke med oplysning for oplysningens skyld har de ikke haft i de muslimske
lande. De forbyder kvinderne at få en uddannelse fordi de så er lettere at
indoktrinere, (tror de) men det holder ikke i fremtiden. Globaliseringen er
i fuld gang.

Fra : N/A

Dato : 26-07-06 22:55

Fra : Peter

Dato : 26-07-06 22:55

> In article <DdQxg.94$xi6.39@news.get2net.dk>,
> "kjaer" <udvillyknj@udgreennet.gl> wrote:
>>
> Muhammedparodien gik dog så langt så at danske ambassader blev brændt
> af, og Danmark blev boykottet m.m.

Jamen det havde du jo intet imod.

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-07-06 00:30

In news:news-EF8E42.23054026072006@sunsite.dk,
Cyril Malka <news@nytestamente.org> wrote:

> Der var to (2!) (franske!) aktivister som dukkede op i den
> islamistiske demonstration iført danske farver og de bar plakater for
> udtryksfrihed.

Du tager fejl. Det var to danskere, der dukkede op. Franskmænd har i
århundreder praktiseret "appeasement". Et par gange eller fire i forhold til
Tyskland. En enkelt gang i forhold til Vietnam. I vore dage nøjes Frankrig
med at slikke muslimerne i røven. Hvordan føles det, franske halvjøde?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 27-07-06 00:49

>Hvordan føles det, franske halvjøde?

Cyril bliver sgu da aldrig halvjøde. Højest wannabejøde.

Fra : MatchMaker

Dato : 13-08-06 18:19

Karsten Krambs skrev:

> [...]
>
> Så Cyril har altså evt. en universitetsgrad. Og i så fald kan det vel
> hurtigt opklares så den dialog kan lægges på hylden.

Cyril Malka har ingen dansk universitetsgrad. Han har læst de første
to år af grunduddannelsen i dansk på Københavns Universitet i den
sidste halvdel af 80'erne. Han har ganske vist hævdet at være
cand.phil. i nordisk filologi, men det afivses af KU.

The MatchMaker

Fra : MatchMaker

Dato : 13-08-06 18:24

Poul Nielsen skrev:

> "Cyril Malka" <news@nytestamente.org> skrev i en meddelelse
> >
> Nu laver han gruppen om til en forpost til dk.politik det her har intet med
> kristendom at gøre.

Nej, men hva' pokker, er der efterhånden ikke ved at gå mode i at
rode politik og religion sammen?

Meeen, det ville nu være befriende his de to ting kunne holdes adskilt
- men det kan jeg jo drømme om til dommedag, ...... hvis jeg da lige
troede på den ....

The MatchMaker

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 15-08-06 01:41

MatchMaker skrev:

> [...]
>
> Meeen, det ville nu være befriende his de to ting kunne holdes adskilt
> - men det kan jeg jo drømme om til dommedag, ...... hvis jeg da lige

Jeg kan kun anbefale dig at læse Martin Luthers geniale manifest "Om
Øvrigheden og Lydighedens grænse" fra 1523, hvor Martin Luther - som
selv var stillet mellem en katolsk kirke, han som munk egentligt hørte
til og en sækulær myndighed, hvis potentielle verdslige magtmisbrug han
selvfølgelig måtte være yderst skeptisk over for - blandt andet skriver
om, OG også med en næsten alarmerende moderne kynisme ADVARER imod:

"Ja, ganske vist er det sandt, at kristne ikke for deres egen skyld er
underlagt nogen lov eller noget sværd og heller ikke behøver det, men
sørg først for at få fyldt verden med ægte kristne, før du styrer den
kristeligt og evangelisk. Det vil du aldrig kunne, for verden og
flertallet er og bliver ikke-kristne, selv om de så alle sammen er døbte
og kaldes kristne. De kristne bor langt fra hinanden, som man siger.
Derfor er det umuligt her på jorden, at et kristent styre kan omfatte
hele menneskeheden, ja ikke engang et land eller en stor gruppe
mennesker. For de onde er der altid mange flere af end de gode. At ville
styre et helt land eller hele verden efter evangeliet, er nøjagtigt det
samme, som hvis en hyrde sætter ulve, løver og får sammen i én stald og
lader dem færdes frit imellem hinanden og så siger: Æd nu af foderet,
vær gode og fredelige mod hinanden, stalden står til jeres rådighed,
foder er der nok af, hyrdehunde eller hyrdestave behøver I ikke at være
bange for. Fårene skulle nok holde fred og fredeligt lade folk opdrætte
dem og styre dem, men de ville ikke få noget langt liv. Det ene dyr
ville ikke få lov til at leve for det andet.

Derfor må man omhyggeligt holde disse to styreformer adskilt og
lade begge eksistere. Den ene frembringer fromhed. Den anden skaber ydre
fred og hindrer onde gerninger. Ingen af dem kan undværes her i verden.
For uden Kristi åndelige styre kan ingen blive from i Guds øjne ved det
verdslige styre. Men Kristi styre omfatter ikke alle mennesker. Nej, de
kristne er altid i mindretal og lever midt imellem de ikke-kristne. Hvis
nu det verdslige styre eller de verdslige love er ene om at herske, kan
det kun føre til skinhellighed, selv om det så også drejede sig om Guds
bud selv. For uden Helligånden i hjertet er der ingen, der bliver
virkelig from, ligegyldigt hvor strålende gerninger man gør. Men hvis
det åndelige styre er ene om at herske over land og folk, så får
ondskaben frie tøjler og al slags ugerninger frit slag. For det store
flertal tager ikke imod det eller forstå det."

Se hele teksten på:
http://www.lutherdansk.dk/Web-%D8vrigheden%20og%20dens%20gr%E6nse/index.htm

Luther var bestemt ikke så "fanatisk naiv", som hans modstandere siden
har villet gøre ham.

Jo, Luther var skam i sin tid selv både "hellig" katolsk augustinermunk
SAMT sjælesørgende præst for den lokale lægfolksmenighed i Wittenberg OG
teologisk professor-doktor i Bibelen over for sine teologi-studerende
ved Wittenberg Universitet.

Men han var SAMTIDIG også en skarp selvkritisk iagttager af sin egen
kristne omverden: Han KUNNE ikke tillade sig selv at tro på at han selv
som katolsk munk skulle kunne være decideret "klassepriviligeret"!

Luthers "styrke" lå netop i selve den grumme og grufulde erkendelse af
den almenmenneskelige, latent selvbedrageriske selvophøjelsesesvaghed:
Luther mente ikke selv at han som om nok så ellers edssvoren munk og
endda akademisk set "højhellig" teologidoktor havde nogen som helst
egentlig "hellighed" at hævde over for de lokale sognebørn.

Tværtimod lærte han en vis respekt for såkaldt "almindelige mennesker",
som atter ledte til hans decideret anti-klerikale "revolution" -
Reformationen - hvor han logisk må spørge: Er Paven og kardinalerne i
det gejstlige system "helligere" end alle andre "menige kristne medborgere"?

Jeg bryder mig normalt ikke det mindste om politisk-erklæret
"socialisme", men jeg bøjer mig ganske dybt i støvet over for dèn form
for "religiøs socialisme", som jeg mener at Jesus Kristus i Sin tid
oprindeligt prædikede og som jeg mener at Martin Luther i direkte
evangelisk forlængelse deraf prædikede EVANGELISK i begyndelsen af
1500-tallet...

Anders Peter Johnsen

Anders Peter Johnsen

Fra : Harald Mossige

Dato : 15-08-06 03:05

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in message
> MatchMaker skrev:
>
> Jeg kan kun anbefale dig at læse Martin Luthers geniale manifest "Om
> Øvrigheden og Lydighedens grænse" fra 1523,

* klipp*

Joda. Du kan nok fremstille helten din, ML, i et posetivt lys ved å trekke
frem noen posetive trekk og fortie eller benekte de negative trekkene;
presteskapet foretar den åndelige terroren og keiseren foretar den
økonomiske terroren. Presteskapet maner til underkastelse under keiseren, og
keiseren slår ihel dem som bryter kirkens bud. Meget praktisk
rollefordeling.

Du i din tur får så ryggdekkning fra ML når du hevder at sosialt opprør og
sosial tankegang er identiskt med å bli styrt av Faen.

Jeg vemmes.

Fra : MatchMaker

Dato : 13-08-06 18:28

B æ 9 skrev:

> dét er et meget svagt argument........

Nu er du godt nok sød, ....... er du sikker på at det ikke var
ekko'et fra "plonk" du hørte?

The MatchMaker