Ørken.
Fra : Claudio Adam

Dato : 22-07-06 14:44

At tænke sig:
At samtlige oliebrønde i Mellemøsten og, og nærliggende Regioner på
omkring samme breddegrad:
Alle var placeret i Nordsøen - Norskehavet og op i det Grøndlandsk
Territorial Farvand.

Kort sagt de eneste " Naturalier " dette scenario ville efterlade sig
i Mellemøsten: var hovedsaligt Ørken.

Hvor meget pondus ville Mellemøsten så kunne kraæve at ligge inde med?
- overfor Vesten )

Hvor meget clout ville Religion i dette deciderede område så
kunne påkalde sig/og kræve rent politisk, selvfølgelig!

Eller skal jeg hellere udtale:
Hvor stor en interessere ville Vesten ligge inde med: For en af slige
Regioner i området?

Er der nogen der vil konkluderer noget?
Konkludere noget vedrørende Religiøs magt, og hvor dybt den egentlig
bunder? ( også, det rent politisk selvfølgelig også da!

Hvad med dig Falck, har du pumpet: Rulatoren
- eller er du som vanligt kørt fast i eget,: tale?

Med venlig Hilsen, Adam.

Fra : struer

Dato : 23-07-06 02:10

Fra : Harald Mossige

Dato : 23-07-06 04:15

"struer" <erikelarsen@hotmail.com> wrote in message

Claudio Adam skrev:

> [...]
>
> Hvad med dig Falck, har du pumpet: Rulatoren
> - eller er du som vanligt kørt fast i eget,: tale?

sturer er fabelaktig til å klargjøer tankene sine.

HM

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-07-06 07:26

Harald Mossige skrev i news:44c2e9a5$1@news.wineasy.se

[ ... ]
> sturer er fabelaktig til å klargjøer tankene sine.

Jeg ved ikke hvem sturer er.

Men jeg ved at der slet ikke er nogen grund til at du skulle citere hele det
foregående indlæg for blot at tilføje ca ½ linie med intetsigende tekst.

Læs mere i linket i min signatur

FUT dk.admin.netikette

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret

Fra : Claudio Adam

Dato : 23-07-06 08:26

Harald Mossige <haraldmnospam@hkabel.no> skrev:

Ohøj, H. M.!

Jeg tænker at A.F.: Mega trolden af bjerg-trolde,:
koordinerer sine indlæg med Malka Klanen etc.
- Rent privat:
Vil jeg dog tro at De: Kører deres projekt fra et og samme
skrivebord.

Det lugter sgu af fisk som De siger/sagde på Vestkysten.

Harald: kan jeg konkludere at der i verden findes vitterligt få
faste troende mennesker:
Hovedstrømmen er enten styret af ren grådighed: ( se penge )
eller ren desperation/ og eller had til eksempelvis Vesten.
- som på bundlinien igen vil være penge/magt/grådighed, se
Ekspansion af Landområder.

Hvad ellers er nyt under solen?

Med venlig hilsen Claudio Adam:
Ærke Lutheraner.
- Hil Martin Luther:
en Mand, en Mand jah, og ikke nogen fetdspillende kratlusker.

NB.Måned August vil for mit vedkommende være Net fri Måned:
hyg dig Harald, og hilse De pragtfulde Norske Kvinder.