Tak Israel!
Fra : Cyril Malka

Dato : 18-07-06 23:36

For millioner af libanesiske kristne, som er på afstand fra deres
hjemmeland er "Tak Israel" det, de råber. Den Libanesiske Fundation for
Fred, en international libanesisk kristen gruppe har sagt følgende i en
meddelelse rette mod Ehud Olmer, Israel statsminister, om de israeliske
angreb mod Hizbollah:

"Vi spørger jer om at slå dem hårdt og om at tilintetgøre deres
terrororganisation. Israel er ikke alene om ikke at tåle denne situation
længere. Libanons stille flertal kan ej heller tåle Hizbollah, men er
magtesløs over for denne situation, idet de frygter represaljer...

Resten kan læses på FrontPage Mag her:
http://frontpagemag.com/Articles/ReadArticle.asp?ID=23406

--
Venligst,

Cyril

Det nye testamente - Fortæller man dig alt? => http://www.nytestamente.org
12 nye tegninger => http://www.malkaz.com/karikaturer

Fra : Andreas Falck

Dato : 19-07-06 07:34

Cyril Malka skrev i news:news-BDE58E.00360819072006@sunsite.dk

[ ... ]
> Resten kan læses på FrontPage Mag her

Hvad har dit politiske indlæg med kristendomsgruppen at gøre?

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : Claudio Adam

Dato : 21-07-06 10:17

Nu skal jeg ikke kunne sige om i 2 drabanter,:
kører på 6 volt, - - eller om det er kronisk?

Men Religion og Politik er begge en rem af huden.

Jeg ved fra tidligere år at det er svært for nogle af jer: "
bibelhøvlere " at akceptere,
- men prøv dog for søren da!

Adam.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 24-07-06 17:30

"Andreas Falck" <dewnull@tiscali.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> Cyril Malka skrev i news:news-BDE58E.00360819072006@sunsite.dk
>
> [ ... ]
>
> Hvad har dit politiske indlæg med kristendomsgruppen at gøre?

At han er antitesen på kristendom og kristentro. At det er ok at smadre et
helt land, at dræbe i hundredevis af civile i flæng, lægge byer øde, at vise
verden én ondskab der bogstaveligt talt er er helt uden grænser.

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-07-06 17:52

Poul Nielsen skrev i news:44c4f567$0$15783$14726298@news.sunsite.dk

[ ... ]

> At han er antitesen på kristendom og kristentro. At det er ok at smadre et
> helt land, at dræbe i hundredevis af civile i flæng, lægge byer øde, at
> vise verden én ondskab der bogstaveligt talt er er helt uden grænser.

Hans indlæg har stadig intet med kristendom at gøre!

http://bibeltro.dk/ + http://ny.skabelsen.info/ + *DebatForum*

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-07-06 21:18

In news:44c4f567$0$15783$14726298@news.sunsite.dk,
Poul Nielsen <pol@lan.com> wrote:

> [...]
> smadre et helt land, at dræbe i hundredevis af civile i flæng, lægge
> byer øde, at vise verden én ondskab der bogstaveligt talt er er helt

Slap af. Om få uger er Hizbollah historie, og så kan de ikke smadre mere
eller slå flere civile ihjel.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Michael

Dato : 24-07-06 23:02

Jens Bruun skrev:

>Slap af. Om få uger er Hizbollah historie, og så kan de ikke smadre mere
>eller slå flere civile ihjel.

Tror du selv på den? Ellers så skal de også bombe Syrien og Iran.

--
LMBC
Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat

Fra : ThomasB

Dato : 24-07-06 23:13

"Michael" <spamhell@brandt-christensen.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat

Hvad er det der ikke er med dig og den norske stat?

Synes efterhånden det er lidt skummelt..

Fra : Michael

Dato : 24-07-06 23:22

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-07-06 08:38

In news:4ogac2d5qaih4gpdjfjmdn3ln59tcojrq6@4ax.com,
Michael <spamhell@brandt-christensen.dk> wrote:

> Tror du selv på den?

Ja.

> Ellers så skal de også bombe Syrien og Iran.

Muligt. Hvis det er det, der skal til, så napper vi dem. De to slyngelstater
har længe trængt til en gedigen afklapsning, og alle fornuftige mennesker
ved, det kun er et spørgsmål om tid, inden Iran tvinger Israel til at bombe
dem tilbage til stenalderen (hvor de forresten allerede befinder sig).

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 25-07-06 11:49

> [...]
bombe
> dem tilbage til stenalderen (hvor de forresten allerede befinder sig).

Hvad med at vågne op Hizbulla har banket Israel ud af Libanon tre gange,
Israel har allerede lidt tab i Sydlibanon, de kalder modangrebet for
nålestiksangreb, for alle i Israel er bange for at komme til sidde fast i
Sydlibanon igen. Og hvis selv Israel bliver slået ud af Hizbolla hvem skal
så ordne dem??. Og med de problemer USA har i Iraq vil du nu også i krig med
Syrien og Iran ??, Du må jo være fuldstændig blæst i hovedet. Idiot
simpelthen.

Fra : ThomasB

Dato : 25-07-06 12:06

"Poul Nielsen" <pol@lan.com> skrev i en meddelelse

> Og med de problemer USA har i Iraq vil du nu også i krig med
> Syrien og Iran ??

Det er ikke noget problem at vinde en krig mod Syrien og Iran, problemet
opstår når der skal holdes ro og orden senere hen.

>, Du må jo være fuldstændig blæst i hovedet. Idiot
> simpelthen.

Hold da op en havnearbejder vi har fået i gruppen.

Fra : B æ 9

Dato : 25-07-06 12:31

> Hold da op en havnearbejder vi har fået i gruppen.

rart med lidt forandring...

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-07-06 12:48

In news:44c5fb0b$0$15794$14726298@news.sunsite.dk,
ThomasB <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote:

> Hold da op en havnearbejder vi har fået i gruppen.

Hver fugl pipper med sit næb.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 25-07-06 13:00

> Hver fugl pipper med sit næb.

Ja, og kl 5 er der så meget gang i pipperiet (regnskovspipperi), at man
simpelthen må opive at falde i søvn igen - det er fantastisk.

Fra : Michael

Dato : 25-07-06 15:45

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev:

>Hold da op en havnearbejder vi har fået i gruppen.

Hvad har du imod havnearbejdere?

Fra : ThomasB

Dato : 25-07-06 18:37

> Hvad har du imod havnearbejdere?

Har du noget imod nogle, der har noget imod havnearbejdere?

Fra : Michael

Dato : 25-07-06 19:02

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev:

>Har du noget imod nogle, der har noget imod havnearbejdere?

Har du noget imod nogen, som har noget imod dem som har noget imod
havnearbejdere?

Fra : ThomasB

Dato : 25-07-06 23:16

> Har du noget imod nogen, som har noget imod dem som har noget imod
> havnearbejdere?

Ja lidt, for så er man sgu langt ude

Fra : B æ 9

Dato : 25-07-06 12:30