Det' da løgn?!
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-07-06 12:00

Hej i gruppen. Jeg sad lige og læste Ekstra Bladet på nettet her til
formiddag, da jeg faldt over denne ret bizarre artikel:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article209680.ece

Og jeg citerer:

"Jeg fik en pose lort med posten

– Selvfølgelig var det ulækkert at åbne en kuvert fyldt med
ekskrementer. Men det får mig ikke til at stoppe som læserbrevsskribent.

Den 33-årige Henrik Blunck fra Dianalund på Sjælland er en af mange
danskere, som i de seneste måneder har modtaget en pose lort med posten."

Hvis jeg ikke tager meget fejl, er det således den i gruppen huserende
skribent Henrik Vestergaard, der altså har ligefrem har modtaget et brev
med bæ?

Anders Peter Johnsen

Fra : B æ 9

Dato : 08-07-06 12:25

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in

> [...]
>

> Hvis jeg ikke tager meget fejl, er det således den i gruppen huserende
> skribent Henrik Vestergaard, der altså har ligefrem har modtaget et

hov hov dohh - fri mig for enhver forbindelse med postale fækalier!

--
B æ 9

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-07-06 12:52

B æ 9 skrev:
> [...]
> posten."

> brev
>>

> hov hov dohh - fri mig for enhver forbindelse med postale fækalier!

Jeg har såmænd heller ikke på nogen måde hentydet til hverken dig eller
dig koprofile brugernavn, som du vel altså ret beset også selv har
valgt, så styr nu bare din søgte personfikserede paranoia: Det er jo dig
selv, der har taget navn efter et begreb, og ikke begrebet, der bærer
navn efter dig...(Håber jeg da for din skyld!)

Imidlertid må man undres over at det tilsyneladende er lykkedes Henrik
at gøre sig SÅ meget uvenner med folk at han ligefrem oplever dette: Jeg
har nok også selv gjort mig uvenner med folk og prøvet en del på Usenet,
men jeg har nu heldigvis ALDRIG modtaget trusler - eller som i det givne
tilfælde ligefrem fækalier - med posten.

(Nu er Henrik vist så vidt jeg forstår vist noget ved computere, så det
er altså - situationens blotte, groteske absurditet taget i betragtning
- lidt svært at undlade vittig ironisering over den berømte frase
"You've got mail!", endsige spørge ind til om han nu ikke hellere
efterhånden må indrette sin nyhedslæser med mapperne "Indbakke",
"Udbakke" & "Kattebakke"? )

Anders Peter Johnsen

Fra : B æ 9

Dato : 08-07-06 13:38

> [...]
> selv, der har taget navn efter et begreb, og ikke begrebet, der bærer
> navn efter dig...(Håber jeg da for din skyld!)

tak for omsorgen!

> Imidlertid må man undres

det der undrer mig, er at få tanken, sådean på det realistiske plan, og
ikke mindst at føre tanken ud i handling.

I min verden er det helt vildt langt ude at sidde i hug midt på
stuegulvet og skide i en plastikpose.

et er at fremsige morsomheder om lort (der findes faktisk adskillige gode
vitser om emnet). Nogen nyder ligeledes at have seksuelt samkvem i og
omkring anus og nogle endda at have fækalier som objekt i samme
forbindelse, men derfra og til at skide i posen, komme den i kuverten,
slikke og sætte frimærke på (husk art vaske fingre FØR du overhovedet
river mærket af - eller hvad vedkommende nu river af...) - der skal sku
noget til

Der må sku være noget i den tidligste barndom der er kikset......

ak ja - den pottetræning......

--
B æ 9

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-07-06 14:31

B æ 9 skrev:

> det der undrer mig, er at få tanken, sådean på det realistiske plan, og
> ikke mindst at føre tanken ud i handling.

Helt enig! Det lyder som eet eller andet fra en dårlig komediefilm og
jeg har desuden lidt svært ved at finde ud af, hvem der egentlig ydmyges
mest ved dette: Afsenderen eller modtageren?

For sæt nu vedkommende rent faktisk blev opdaget? Ekstra Bladet vil jo
grangiveligt følge op på sagen og vedkommende vil således hurtigt blive
kendt som "tossen der sender afføring med posten"? Folk har så vidt jeg
ved begået selvmord for væsentligt mindre pinlige ting, og jeg gad da
nødig skulle være i familie til en person, der populært måtte være
landskendt som f.eks. "pølle-posteren", "bæbrevs-bagmanden",
"fæces-frankøren", "afførings-afsenderen" eller andre kløgtige titler,
som denne person ligesom alle andre såkaldte "store Verdenskriminelle
genier" ellers måtte gøre sig fortjent til...

> I min verden er det helt vildt langt ude at sidde i hug midt på
> stuegulvet og skide i en plastikpose.

På det i artiklen viste billede er der vist tale om et par helt
indtørrede hundelorte (eller mos?), som til lejligheden er samlet op og
smidt i en kuvert.

Der findes dog altså også folk med mave-/tarmsygdomme, som i medicinsk
øjemed er tvunget til at måtte defækere i forskellige beholdere i
prøveøjemed, så man behøver vist ikke ligefrem "sidde på hug midt på
stuegulvet og skide i en plastikpose", sådan som du så malende skriver:
Der er sikkert smartere metoder, hvis man nu endelig i første omgang
overhovedet er så f*cked up ligefrem at ville sende sin afføring som
post i en søgt melodramatisk nedladende gestus...

(Hele sagen minder mig i øvrigt om det gamle "Tæskeholdet"-radioprogram
med Casper Christensen, hvor de hævder tilsyneladende at have modtaget
en lort i et glas fra en stærkt fornærmet Jørn Hjorting...)

> [...]
> slikke og sætte frimærke på (husk art vaske fingre FØR du overhovedet
> river mærket af - eller hvad vedkommende nu river af...) - der skal sku

Vedkommende skal - ved siden af altså at være åbenlyst forstyrret i
udgangspunktet - tilmed også kriminalteknisk set være noget af et kvaj
for at slikke på frimærket, endsige sende sine egne fækalier: Der er i
hvert fald DNA i spyt, så jeg har grund til at tro at der også måtte
findes sporbare rester i afføring.

> Der må sku være noget i den tidligste barndom der er kikset......
>
> ak ja - den pottetræning......

Ja, den giver da vist tydeligvis også stadig dig selv problemer?

(Dit valg af brugernavn synes jo altså ikke ligefrem særligt højt hævet
over netop disse freudianske teorier om infantil anal-retentivitet, vel?)

Anders Peter Johnsen

Fra : B æ 9

Dato : 08-07-06 15:42

> Helt enig! Det lyder som eet eller andet fra en dårlig komediefilm

snarere en dårlig bizar pornofilm

> [...]
> blive kendt som "tossen der sender afføring med posten"? Folk har så
> vidt jeg ved begået selvmord for væsentligt mindre pinlige ting,

AHA - måske det er Malkaklanens skyld!!!!!!
Måske det er ham fra forleden der sendte en lort inden han hoppede i
havnen?????

ANDRESEN - din stemme skal atter i falcet!!

> (Hele sagen minder mig i øvrigt om det gamle
> "Tæskeholdet"-radioprogram med Casper Christensen, hvor de hævder
> tilsyneladende at have modtaget en lort i et glas fra en stærkt
> fornærmet Jørn Hjorting...)

Hva' satan - er Malka-klanen osse ksyld i hvis Jørn Hjorting dør.....

> [...]
>
> (Dit valg af brugernavn synes jo altså ikke ligefrem særligt højt
> hævet over netop disse freudianske teorier om infantil

Kommer du nogensinde på en benzintank der sælger benzin fra Kuwait?

--
B æ 9

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-07-06 17:26

B æ 9 skrev:
> Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in

> snarere en dårlig bizar pornofilm

Det skal jeg ikke kunne udtale mig om.

> AHA - måske det er Malkaklanens skyld!!!!!!
> Måske det er ham fra forleden der sendte en lort inden han hoppede i
> havnen?????

Synes du virkelig helt seriøst selv, det er "morsomt" at håne en psykisk
syg skribent for at tale åbent om sine problemer i reliation til
Kristendom i et forum, der altså blandt andet er beregnet til netop dèn
slags og dertil ligefrem yderligere at forsøge direkte at presse
vedkommende til at begå selvmord?

I så fald må man altså spørge sig selv om, hvem det egentlig er, der så
vidt jeg ellers forstår skulle forestilles at være "fanatikere" her i
butikken!

> ANDRESEN - din stemme skal atter i falcet!!

Nu ved jeg så ikke, om du forveksler mig med Andreas Falck, som
skræmmende nok var een af de få herinde, der helt forståeligt gjorde
indsigelse imod denne totalt urimelige og utilladelige opførsel.

Jeg må i øvrigt konstatere at du for dit eget vedkommende hermed lige så
klart og entydigt har besvaret mit afsluttende spørgsmål i den dertil
relevante anden tråd rungende negativt.

Anders Peter Johnsen

Fra : Vidal

Dato : 08-07-06 19:39

Anders Peter Johnsen wrote:

> Nu ved jeg så ikke, om du forveksler mig med Andreas Falck, som
> skræmmende nok var een af de få herinde, der helt forståeligt gjorde
> indsigelse imod denne totalt urimelige og utilladelige opførsel.

Jeg tror, Bæ er ved at gå i panik. Men der er da en fin
ironi i, at det netop er hr. Blunck han sender sine
mest udtryksfulde udgydelser til. Måske er det Kirsten,
der forleder ham. Eller begik hun selvmord?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-07-06 13:38

In news:44affbaa$0$933$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> Jeg tror, Bæ er ved at gå i panik. Men der er da en fin
> ironi i, at det netop er hr. Blunck han sender sine
> mest udtryksfulde udgydelser til. Måske er det Kirsten,
> der forleder ham. Eller begik hun selvmord?

Det er ikke første gang, du bringer den på bane. Kan du komme det lidt
nærmere (evt. via privat mail)?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : B æ 9

Dato : 10-07-06 18:38

Jens Bruun wrote:

> Det er ikke første gang, du bringer den på bane. Kan du komme det lidt
> nærmere (evt. via privat mail)?

hallo - osse os!!

Fra : B æ 9

Dato : 09-07-06 11:46

> [...]
> Kristendom i et forum, der altså blandt andet er beregnet til netop dèn
> slags og dertil ligefrem yderligere at forsøge direkte at presse

jnej det synes jeg ikke, men jeg synes det er morsomt at "håne"/grine af,
dig og andresen fordi i er gået fuldstændig i selvsving over en lettere
ironisk bemærkning fra cyril malka.

jeres problem er at i er så forblændede af had af en slags til det i
kalder malke-klanen, men at i ikke har ret meget at ha det i og at i ikke
har nogen "vabe". så derfor skal der kun en lille bitte prut til før i
skingrer helt op i det høje c. i kvabser rund på tastaturet, så enhver
der gider læse jeres negative gylle må trække på smilebåndet.

få dig doh et liv mand - start med at gå i aftenskole i skriftligt dansk,
og lær at udtrykke dig tydeligt i stedet for de væverier du ellers
trætter os med.

> Nu ved jeg så ikke, om du forveksler mig med Andreas Falck,

nej ikke i almindelig, men i ligner nu godt nok hinanden i denne tråd.

Tænker: (Klovn!)

--
B æ 9

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 09-07-06 13:59

B æ 9 skrev:

> jnej det synes jeg ikke,

Godt!

> men jeg synes det er morsomt at "håne"/grine af,
> dig og andresen fordi i er gået fuldstændig i selvsving over en lettere
> ironisk bemærkning fra cyril malka.

Manden bilder faktisk sig selv og andre ind at være "psykoanalytiker",
selv han sikkert næppe har en egentlig uddannelse til det, for han viser
jo med al uhyggelig tydelighed at han i hvert fald helt sikkert ikke
besidder blot den allermest fundamentale, almenmenneskelige evne til
empatisk indføling: Tværtimod misbruger han klart, overlagt og direkte
_enhver_ evt. professionel viden, han så end teoretisk måtte være i
besiddelse af, destruktivt.

Det svarer for mig at se ganske direkte til at en læge i lodret strid
med Lægeløftet misbruger sin medicinske viden til formål, der helt
sikkert _ikke_ har til hensigt at redde liv, men snarere til det direkte
modsatte, når han således brutalt forsøger at jorde en person, hvor det
måtte gøre ham mest ondt.

Han opfører sig så stinkende perfidt over for en sindslidende, at jeg
lige skal finde ud af, om han på nogen måde besidder nogen autorisation
til at arbejde som psykoanalytiker i Frankrig, for i så fald skal jeg
vist lige ha' mig en lille snak med de eventuelle udstedende myndigheder
om begrebet "autoritetsmisbrug".

Hvis han ligeledes er medlem af nogen som helst psykolog-praktisernde
fagforening med blot et mindstemål af fagprofessionel ære og
dertilhørende nødvendig selvjustits, vil han ligeledes blive indberettet
for groft misbrug af sin hævdede status som psykoanalytiker.

Jeg er i det hele taget så vidt muligt indstillet på personligt at gøre
mit til at sådan en styg psykopatskiderik _aldrig nogensinde_ mere
betros nogen former for ansvar for psykisk syge, for vi er altså i min
optik derude, hvor det direkte kan sammenlignes med en børnehavepædagog,
der bliver snuppet på fersk gerning i misbrug af et barn, om end det så
ellers "kun" måtte være privat.

Do you read me?

> jeres problem er at i er så forblændede af had af en slags til det i
> kalder malke-klanen, men at i ikke har ret meget at ha det i og at i ikke
> har nogen "vabe".

Hva'be'ha'r?

"Vibe", som i engelsk slang-forkortelse af "vibration"?

Nu skal du høre her, kammerat: Vi har med en ganske hårdt plaget
sindslidende at gøre, som grundet sin psykiske sygdom (der blandt andet
er kendetegnet ved at manden i forvejen lever i et regulært Helvede af
skånselsløse selvanklager, som du da i det mindste heldigvis for dig
selv alligevel ikke kan gøre dig det fjerneste begreb om i
udgangspunktet) mildt sagt er "lettere overfølsom" over for sådanne
chikanerier, som han lige er blevet trukket igennem.

Manden er måske i værste fald i stand til faktisk at reagere endog MEGET
selvdestruktivt på disse pissehamrende perfide, personhetzende "vibes",
han således totalt ufortjent er blevet udsat for.

Jeg har måske nok hørt at Beach Boys engang sang om "Good Vibrations",
men det er altså ligesom bare ikke rigtig sådanne "Good Vibrations", der
bliver kørt over for ham: Han kan altså dermed næppe bruge din direkte
dumsmart-bagatelliserende bortforklaringssnak om "vibes" til ret meget,
og dèt kan jeg for så vidt heller ikke for mit eget vedkommende.

(Lad mig i øvrigt gætte på at du ikke er særligt gammel, når du således
taler som en anden træls teenager med dine billige,
ansvarsforflygtigende "det var bare for sjov"-betragtninger?)

> [...]
>
> få dig doh et liv mand - start med at gå i aftenskole i skriftligt dansk,
> og lær at udtrykke dig tydeligt i stedet for de væverier du ellers

Du fatter tydeligvis simpelthen bare slet ikke en skid af, hvad der lige
er foregået her.

Jeg skal ikke holde det imod dig, da jeg må tilskrive det manglende
modenhed og medmenneskelig forståelse fra din side.

> nej ikke i almindelig, men i ligner nu godt nok hinanden i denne tråd.

Som om dèt ellers skulle ligne et argument?

> Tænker: (Klovn!)

Tjah, nu ligger det jo sådan at jeg ifølge min tro risikerer
bogstaveligt talt at ryge ad Helvede til ved at replicere dig med termer
som "narrøv", hvilket jeg i så¨fald nok bør undlade, selv om det da i
skrivende stund er ganske fristende...

Nuvel: Jeg er sådan set temmelig skideligeglad med, hvad du ellers måtte
tro eller mene om mig da det for mig at se drejer sig om noget langt
vigtigere, nemlig at forsvare en sårbar mand imod totalt uretmæssige,
nedrige flokangreb på ham.

Men okay, du fatter jo altså åbenbart ikke lige sådan noget svært,
abstrakt noget som helt simpel, medmenneskelig etik, endsige blot
anstændig, civiliseret opførsel, så jeg snakker vist desværre tydeligvis
for døve øren...

Anders Peter Johnsen

Fra : Vidal

Dato : 09-07-06 21:04

Anders Peter Johnsen wrote:

> (Lad mig i øvrigt gætte på at du ikke er særligt gammel, når du således
> taler som en anden træls teenager med dine billige,
> ansvarsforflygtigende "det var bare for sjov"-betragtninger?)

Tjah, nu ved jeg ikke, hvad 'særlig gammel' er,
men mit gæt på Bæ's alder havner omkring de 50,
på trods af de analfikserede referencer, der
bestandigt dukker op i mange af hans indlæg og
som jo godt kunne tyde på, det var en fnisende
teenager, der stod bag.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : B æ 9

Dato : 09-07-06 22:09

> Tjah, nu ved jeg ikke, hvad 'særlig gammel' er,
> men mit gæt på Bæ's alder havner omkring de 50,

hovhov dohhh - hvad bygger du det på?

--
B æ 9

Fra : ThomasB

Dato : 10-07-06 09:21

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> men mit gæt på Bæ's alder havner omkring de 50,

Så gætter jeg på 33 - hvor skal jeg hente præmien?

Fra : Vidal

Dato : 10-07-06 09:36

ThomasB wrote:

> Så gætter jeg på 33 - hvor skal jeg hente præmien?

Han er 50 (+-1 år) men føler sig stadig, som han er 16.

(50+16)/2=33. Derfor sandsynligvs din antagelse.

Men ingen præmie.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N/A

Dato : 10-07-06 10:21

Fra : Vidal

Dato : 10-07-06 10:21

Britt Malka wrote:

> Jeg er VILD med den dybdegående, psykoterapeutiske uddannelse, man får i
> Danmark.
>
> Her i Frankrig lærer vi intet om at kunne mærke eller vide, hvad folk
> føler. Suk ...

Hehe, jeg stiller gerne en diagnose, så du også
ved, hvad du tænker og føler. Jeg har også en
parat til din ven Blunck, så I behøver ikke at
mangle noget.

Hvad Bæ angår, ligger der jo biografiske data på
nettet, opdagede jeg, det, kombineret med hans
indlæg, gør det til en smal sag ...

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : B æ 9

Dato : 10-07-06 18:34

Vidal wrote:

> Hvad Bæ angår, ligger der jo biografiske data på
> nettet,

øj hvor spændende, link plz

jeg kan nemlig ikke finde noget myself

Fra : B æ 9

Dato : 10-07-06 18:30

Britt Malka wrote:

> Her i Frankrig lærer vi intet om at kunne mærke eller vide, hvad folk
> føler. Suk ...

hold da kæft hvor i så ville kunne core kassen!

Fra : B æ 9

Dato : 10-07-06 18:25

ThomasB wrote:

> Så gætter jeg på 33 - hvor skal jeg hente præmien?

præmien er et blowjob i den lokale menighed

Fra : ThomasB

Dato : 10-07-06 20:20

"B æ 9" <b@e.9> skrev i en meddelelse

> præmien er et blowjob i den lokale menighed

Det vil sige at jeg har vundet? Du er 33?

Fra : B æ 9

Dato : 10-07-06 22:36

ThomasB wrote:
> "B æ 9" <b@e.9> skrev i en meddelelse

> Det vil sige at jeg har vundet? Du er 33?

forbier - du må nøjes med din hånd

Fra : ThomasB

Dato : 11-07-06 12:28

"B æ 9" <b@e.9> skrev i en meddelelse

> forbier - du må nøjes med din hånd

Eller min lækre kæreste

Fra : B æ 9

Dato : 11-07-06 18:37

ThomasB wrote:
> "B æ 9" <b@e.9> skrev i en meddelelse

> Eller min lækre kæreste

t'lykkke med det

Fra : ThomasB

Dato : 11-07-06 20:20

> t'lykkke med det

t'aakkk for det

Fra : B æ 9

Dato : 09-07-06 22:00

> [...]

> dertilhørende nødvendig selvjustits, vil han ligeledes blive
> indberettet for groft misbrug af sin hævdede status som

uhadada

> [...]
> børnehavepædagog, der bliver snuppet på fersk gerning i misbrug af et
> barn, om end det så ellers "kun" måtte være privat.

nåda - det er måske formildende hvis det er privat??

> Do you read me?

du er hysterisk - overgangsalder eller sådan noget?

> Nu skal du høre her, kammerat:

ja - gir du en bajer?

> [...]
> begreb om i udgangspunktet) mildt sagt er "lettere overfølsom" over
> for sådanne chikanerier, som han lige er blevet trukket igennem.

du har sku retorik som en østerlænding

> Manden er måske i værste fald i stand til faktisk at reagere endog
> MEGET selvdestruktivt på disse pissehamrende perfide, personhetzende
> "vibes", han således totalt ufortjent er blevet udsat for.

ja - der er sku farligt derude på indernettet - man skal holde sig væk hvis
man er alt for følsom

> (Lad mig i øvrigt gætte på at du ikke er særligt gammel, når du
> således taler som en anden træls teenager med dine billige,
> ansvarsforflygtigende "det var bare for sjov"-betragtninger?)

Dét var ikke sjovt!

> Du fatter tydeligvis simpelthen bare slet ikke en skid af, hvad der
> lige er foregået her.

næh, sig det lige en gang til

> [...]
> termer som "narrøv", hvilket jeg i så¨fald nok bør undlade, selv om
> det da i skrivende stund er ganske fristende...

jaeh det er svært at være rettroende

> flokangreb

1 - 2 - mange

> [...]
> abstrakt noget som helt simpel, medmenneskelig etik, endsige blot
> anstændig, civiliseret opførsel, så jeg snakker vist desværre

ja - digog andresen er skyld i at jeg har fået tinnitus

--
B æ 9

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-07-06 13:42

In news:44b16e4f$0$14007$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
B æ 9 <bae@e.9> wrote:

> ja - der er sku farligt derude på indernettet - man skal holde sig
> væk hvis man er alt for følsom

Så du har intet problem med, at jeg kalder Britt Malka for en ko og værre
endnu - lader hele den forskrækkede verden se, at hun er en ualmindelig
*grim* ko?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Michael

Dato : 10-07-06 17:17

Jens Bruun skrev:

>Så du har intet problem med, at jeg kalder Britt Malka for en ko og værre
>endnu - lader hele den forskrækkede verden se, at hun er en ualmindelig
>*grim* ko?

Hvis Britt er en ko, er du så et bruunt svin?

--
LMBC
Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat

Fra : B æ 9

Dato : 10-07-06 18:44

Michael wrote:

> Hvis Britt er en ko, er du så et bruunt svin?

brun er blot hans navn

Fra : Michael

Dato : 10-07-06 20:01

B æ 9 skrev:

>brun er blot hans navn

Sikker? Var ellers helt 100 på at det var farven på hans underbukser.

Fra : Cyril Malka

Dato : 10-07-06 21:19

In article <44b291f1$0$14004$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
B æ 9 <b@e.9> wrote:

> brun er blot hans navn

Det var da noget l*rt....

.... ups...

--
Venligst,

Cyril

Det nye testamente - Fortæller man dig alt? => http://www.nytestamente.org
12 nye tegninger => http://www.malkaz.com/karikaturer

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-07-06 21:24

In news:news-366907.22192910072006@sunsite.dk,
Cyril Malka <news@nytestamente.org> wrote:

> Det var da noget l*rt....
>
> ... ups...

Halvjødisk humor? Alt for dybt til mig.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Martin Honoré

Dato : 10-07-06 22:22

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> Halvj?disk humor? Alt for dybt til mig.

Næsten "dybere" end dé som finder det vittigt, at mit efternavn rimer på
gonore.

Når vor modstandere kun kan ty til den slags flade, billige
person-angreb, kan vi med rette erklære os som sejrsherrer i debatten, da
der åbenbart ikke findes nogle rigtige argumenter mod vores holdniger.

--
Copyright© Martin Honore, 2006, alle rettigheder forbeholdes.
Overtrædelser vil blive retsforfulgt i henhold til §140 og §299b.

Fra : B æ 9

Dato : 10-07-06 23:00

Martin Honoré wrote:

> Når vor modstandere

??

> [...]

??

i debatten, da
> der åbenbart ikke findes nogle rigtige argumenter mod vores holdniger.

du er en sand kristen der vender kinden til - ku du se det, ville jeg
vende min bare røv mod dig lige her og nu (og det har ikke noget med en
sekt at heskaffe)

http://www.vestas.com/dk/Home/index.asp

Fra : Martin Honoré

Dato : 11-07-06 10:16

B æ 9 <b@e.9> wrote:
> du er en sand kristen der vender kinden til - ku du se det, ville jeg
> vende min bare røv mod dig lige her og nu (og det har ikke noget med en
> sekt at heskaffe)

Du er meget syndig, B æ 9. Hvis du prøver på, at indgyde homoseksuelle
begær i mit sind med din strip-tease, så er du på gale veje.

Dog vil jeg, som du selv siger, vende den anden kind til, der er dog dem
som gør værrer gerninger end dig med dit infantile, profane
satanisme-forgudelse - f.eks. nogle af dé mange anti-semitister, som
florerer i denne gruppe.

Fra : B æ 9

Dato : 11-07-06 11:02

Martin Honoré wrote:

> [...]
> som gør værrer gerninger end dig med dit infantile, profane
> satanisme-forgudelse - f.eks. nogle af dé mange anti-semitister, som

du vender så den anden kind til - men der en mund mellem......

i ka skutte la vær - prik prik

LOL

Fra : Martin Honoré

Dato : 11-07-06 19:22

B æ 9 <b@e.9> wrote:
> du vender så den anden kind til - men der en mund mellem......

Det var nu ikke ment som en fornærmelse, snarere en objektiv observation.
Du vil måske benægte, du er kommet med profane kommentarer? Jeg må dog
indrømme, at "infantile" er et vagt ord i denne sammehæng, men f.eks.
ordet "LOL", som du bruger, ses næsten kun brugt af unge mennesker.

Fra : B æ 9

Dato : 11-07-06 21:49

Martin Honoré wrote:

> [...]
> indrømme, at "infantile" er et vagt ord i denne sammehæng, men f.eks.
> ordet "LOL", som du bruger, ses næsten kun brugt af unge mennesker.

*ROFL*

Fra : Harald Mossige

Dato : 11-07-06 12:55

"Martin Honoré" <spamtekst-martin.honore@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> som gør værrer gerninger end dig med dit infantile, profane
> satanisme-forgudelse - f.eks. nogle af dé mange anti-semitister, som

Du vender ikke det annet kind til. Du svarer med verbale utgytelser som står
fullt på høyde med Bæ9s. Du har en vellutviklet dobbeltmoral; en som skal
gjelde for alle andre, og en som gjelder for dem selv. Det er sann
kristendom av gammel årgang

> --
> Copyright© Martin Honore,

Blir betraktet som bløff intil registreringsnummeret er angitt.

HM

Fra : B æ 9

Dato : 11-07-06 18:39

Harald Mossige wrote:

> Blir betraktet som bløff intil registreringsnummeret er angitt.
>
> HM

den eneste der har copyright på ham er hans mor, men det er ikke
nødvendigt - den slags klones ikke!!

Fra : Martin Honoré

Dato : 11-07-06 19:16

B æ 9 <b@e.9> wrote:
> den eneste der har copyright på ham er hans mor, men det er ikke
> nødvendigt - den slags klones ikke!!

I dit "videnskabelige" verdensbillede burde min far også have copyright,
men i realiteten fik vi vores udødelige sjæl af Jesus Kristus, Vor Herre,
så det er ham, som har ophavsretten ifølge dansk lov.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 11-07-06 19:33

Martin Honoré skrev:

> I dit "videnskabelige" verdensbillede burde min far også have copyright,
> men i realiteten fik vi vores udødelige sjæl af Jesus Kristus, Vor Herre,
> så det er ham, som har ophavsretten ifølge dansk lov.

Du finder intet sted i "dansk lov" der nævner noget om denne tømrerdreng
i forhold til ophavsret...

Ellers: §§ tak....

Henrik, Dianalund
.... "Subjektivitet er at aflæse et solur ved hjælp af en lommelygte."
(Piet Hein)

Fra : Martin Honoré

Dato : 11-07-06 20:04

Henrik Vestergaard <vestergaard_henr@gmx.net> wrote:
> Du finder intet sted i "dansk lov" der nævner noget om denne tømrerdreng
> i forhold til ophavsret...

Ifølge Danmarks overvældende flertal af kristne, 80%, blev mennesket
skabt af Gud. Altså har Gud ophavsretten til mennesket. Sjovt nok, så gør
Satan sig skyldig i overtrædelse af straffelovens §299b, ved at han
stjæler sjæle fra Gud, og kalder dem signe egne.

Mvh. Martin Honoré.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 11-07-06 20:12

Martin Honoré skrev:

> [...]
> Satan sig skyldig i overtrædelse af straffelovens §299b, ved at han
> stjæler sjæle fra Gud, og kalder dem signe egne.

Du skrev: "så det er ham, som har ophavsretten ifølge dansk lov."

Jeg skrev: "Du finder intet sted i "dansk lov" der nævner noget om denne
tømrerdreng i forhold til ophavsret... "

Få din sekretær til at forklare dig, at du ikke har besvaret spørgsmålet
om hvor i dansk lov dette skulle stå.

Fra : Martin Honoré

Dato : 11-07-06 20:41

> [...]
> tømrerdreng i forhold til ophavsret... "
>
> Få din sekretær til at forklare dig, at du ikke har besvaret spørgsmålet

Nej. Her er den originale artikel i sin egen kontekst :

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 12-07-06 00:06

Martin Honoré skrev:
> Nej. Her er den originale artikel i sin egen kontekst :

Jeg gentager:

Fra : AF

Dato : 12-07-06 07:24

Henrik Vestergaard skrev i

[ ... ]
> Du finder intet sted i "dansk lov" der nævner noget om denne
> tømrerdreng i forhold til ophavsret...

Hvor siger Martin at en tømmerdreng skulle være omtalt i dansk lov?

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : Martin Honoré

Dato : 12-07-06 20:22

Henrik Vestergaard <vestergaard_henr@gmx.net> wrote:

> Jeg gentager:
>
> Du finder intet sted i "dansk lov" der nævner noget om denne
> tømrerdreng i forhold til ophavsret...

Gud skabte mennesket, altså har Gud ophavsretten til mennesket.

Men du mener åbenbart ikke, dansk lov beskytter mod plagieren af folks
værker?

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 12-07-06 22:01

Martin Honoré skrev:

> Gud skabte mennesket, altså har Gud ophavsretten til mennesket.

Det er korrekt, men det har *intet* med dansk lov at gøre...

Hint: det er ikke dét Karnovs 4 bind taler om.

> Men du mener åbenbart ikke, dansk lov beskytter mod plagieren af folks
> værker?

Jeg har allerede, flere gange forsøgt, at få dig til at indse at Gud og
dansk lov er to forskellige størrelser.

i øvrigt er et plagiat først et plagiat hvis andre udgiver en tekst som
om det var ens eget. Her på Usenet bliver du krediteret dine skriverier
når folk citerer dig.

I øvrigt er det lidt tragi-komisk, at du vil (mis)bruge en tekst, for
Bibelen taler ingen steder om udødelige sjæle. Se Ezekiel 18:4, 20. Den
sjæl der synder skal dø. Hvis du havde en udødelig sjæl ville dette
modsige dette skriftsted.

Fra : Cyril Malka

Dato : 12-07-06 22:08

In article <44b56316$0$84019$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
Henrik Vestergaard <vestergaard_henr@gmx.net> wrote:

> Jeg har allerede, flere gange forsøgt, at få dig til at indse at Gud og
> dansk lov er to forskellige størrelser.

Er det det?

Prøv at fortælle det til skattevæsenet?

(Danmarks Helligånd?)

Fra : N/A

Dato : 13-07-06 09:38

Fra : B æ 9

Dato : 13-07-06 09:38

Britt Malka wrote:

> Med andre ord: Din tålmodighed er større end modtagererens intelligens.

sku det være noget?

Fra : Martin Honoré

Dato : 13-07-06 17:07

> Det er korrekt, men det har *intet* med dansk lov at gøre...

Det kommer an på, hvordan man antager Gud er.

Hvis man ser Gud som et tænkende individ, kan han passe ind i den danske
lov som alle andre.

> Jeg har allerede, flere gange forsøgt, at få dig til at indse at Gud og
> dansk lov er to forskellige størrelser.

Det er jeg ikke i tvivl om, de er, Henrik Vestergaard...

> [...]
> Bibelen taler ingen steder om udødelige sjæle. Se Ezekiel 18:4, 20. Den
> sjæl der synder skal dø. Hvis du havde en udødelig sjæl ville dette

"Og dette er vidnesbyrdet, at Gud har givet os evigt liv; og det liv er i
Hans Søn. Den, som har Sønnen, har livet; den, som ikke har Guds søn, har
ikke livet. Dette har jeg skrevet til jer, for at l skal vide, at l har
evigt liv, I, som tror på Guds Søns navn (1 Joh. 5:11-13).

Fra : B æ 9

Dato : 12-07-06 22:16

Martin Honoré wrote:

> Gud skabte mennesket, altså har Gud ophavsretten til mennesket.

er det noget der er kroner i - og hvad siger antipiratgruppen

Fra : Cyril Malka

Dato : 12-07-06 22:18

In article <44b5669e$0$13939$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
B æ 9 <b@e.9> wrote:

> er det noget der er kroner i -

I mennesket? Næppe... Det er en underskudsforretning...

Men i kristendommen... Jo! Masser af kroner i det!

> og hvad siger antipiratgruppen

At de er skiderikker, der forsøger at nedgøre søde kristne og
kristendommen?

Fra : B æ 9

Dato : 13-07-06 09:40

Cyril Malka wrote:

> I mennesket? Næppe... Det er en underskudsforretning...
>
> Men i kristendommen... Jo! Masser af kroner i det!

joda - det er bedre end sex og narko - altså rent økonomisk!

sex er bedre end religion
narko er lort

Fra : Cyril Malka

Dato : 13-07-06 09:58

In article <44b606b5$0$13952$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
B æ 9 <b@e.9> wrote:

> joda - det er bedre end sex og narko - altså rent økonomisk!
> sex er bedre end religion

Ja, men der er flere penge i kristendommen end i sex... og så kan man få
sex-bæster over til religionen "Repent, repent, thou develish soul!"

> narko er lort

Jeps, men man kan også få dem over til kristendommen.

Jeg har i et årgang arbejdet med ex-narkomaner. Det var projektet Back
to Life. Det var et europæiske projekt som var lavet i fællesskab med
Danmark, Frankrig, Grækenland og Italien. Jeg havde tegnet det danske
projekt på det psykologiske plan og gennemført et to års forløb med
disse mennesker.

Det var altså, ex-narkomaner, de var clean, men skulle sættes i fase med
samfundet igen. Mange af dem havde revet 10, 15 år af deres liv og at
blive smidt tilbage i samfundet bare sådan, det kunne være barsk.

Anyway.

Vi har faktisk været nødt til at tage to dage med undervisning i
forskellige sekter og deres metoder fordi bl.a. Jehovas Vidner var ud
med fiskerstangen. Der er nemme medlemmer at score her

Så selv om "narko er lort", kan kristendommen fange "sjæl" her...

Fra : B æ 9

Dato : 13-07-06 10:23

Cyril Malka wrote:

> [...]
> med fiskerstangen. Der er nemme medlemmer at score her
>
> Så selv om "narko er lort", kan kristendommen fange "sjæl" her...

jamen selv den "bedste" sekt skraber gerne bunden for at få proselytter.

eller

selv den bedste sekt skraber bunden, for der er mest at hente.

i øvrigt mener jeg ikke at stofmisbrugere er bunden. vi er alle lig (for
vorherre) - osse andresen og de andre skinhellige

so jeg skrev i et tidligere indlæg - vi ender ALLE med 1½ meter jord
over os - og det var det - slut prut - men det er jo ubærligt når man er
grandios (religionsfixeret), så må man opfinde noget til værn mod
dødsangsten (tror faen de reagerer når der bliver snakket om selvmord -
i øvrigt, er han død? eller var det bare film og gasballonner)

Fra : B æ 9

Dato : 13-07-06 10:28

B æ 9 wrote:

> i øvrigt mener jeg ikke at stofmisbrugere er bunden. vi er alle lig (for
> vorherre) - osse andresen og de andre skinhellige

LOL - jeg mener selvfølgelig lig_E_ - omend der måske er noget om
stavefejlen osse - who knows?

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 13-07-06 10:35

B æ 9 wrote:
> [...]
> dødsangsten (tror faen de reagerer når der bliver snakket om selvmord
> - i øvrigt, er han død? eller var det bare film og gasballonner)

Spørgsmålet er så bare om små lyserøde skyer og evig harpe-musik -
realistisk set - kan "kurere" denne dødsangst, eller om ikke den nærmere
vil forstærke den...

Fra : B æ 9

Dato : 13-07-06 15:46

Henrik Vestergaard wrote:

> Spørgsmålet er så bare om små lyserøde skyer og evig harpe-musik -
> realistisk set - kan "kurere" denne dødsangst, eller om ikke den nærmere
> vil forstærke den...

ja - jeg _har_ allerede en harpe......

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 13-07-06 16:02

B æ 9 wrote:
> ja - jeg _har_ allerede en harpe......

Jeps, og nogle er enten gift med én eller har en svigermor som hører til
i den kategori.

Fra : B æ 9

Dato : 13-07-06 16:12

Henrik Vestergaard wrote:

> Jeps, og nogle er enten gift med én eller har en svigermor som hører til
> i den kategori.

min svigermor _spiller_ harpe.... og spiser philadelfia - stakkels kone

Fra : N/A

Dato : 14-07-06 09:22

Fra : B æ 9

Dato : 14-07-06 09:22

Britt Malka wrote:

> Skilsmisse er sagen så.

nøøøøh - man ved hvad man har.....

Fra : Martin Honoré

Dato : 13-07-06 17:12

B æ 9 <b@e.9> wrote:
> er det noget der er kroner i - og hvad siger antipiratgruppen

Hidtil er der ingen, udover Clone-aid, som har klonet mennesker - altså
skabt mennesker med kunstige midler. Rael er endnu ikke blevet sagsøgt
for det.

Jeg tvivler på, nogen ikke-kristelig dommer ville vedkende hans skyld,
men måske USA's højesteret ville være den rigtige domstol for denne sag?

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 13-07-06 22:44

Martin Honoré skrev:

> Hidtil er der ingen, udover Clone-aid, som har klonet mennesker - altså
> skabt mennesker med kunstige midler.

Kloning består vel ret beset ikke i at "skabe mennesker med kunstige
midler", da der under alle omstændigheder jo både skal en "go'
gammeldaws" menneskelig ægcelle og sædcelle til fra starten, men derimod
udelukkende i at man meget tidligt deler den celleklump, der opstår af
befrugtningen sådan at man i sidste ende får to (eller hvor mange man nu
i princippet vil have) fostre ud af det.

Og disse celleklumper skal jo altså alligevel sættes tilbage i en
livmoder for at kunne blive til fostre.

> Rael er endnu ikke blevet sagsøgt
> for det.

Er det ikke ham, der blot PÅSTOD at have klonet mennesker, men som siden
trak i land?

Jeg har nemlig endnu ikke set det definitivt bevist at nogen har klonet
mennesker. Men det burde bestemt ikke være så pokkers svært, hvis man
virkelig VIL lave det: Spontan kloning sker jo for så vidt også allerede
helt naturligt hver eneste gang en graviditet resulterer i enæggede
tvillinger, hvis gener altså for så vidt burde være helt identiske...

Anders Peter Johnsen

Fra : Martin Honoré

Dato : 14-07-06 02:37

> Er det ikke ham, der blot PÅSTOD at have klonet mennesker, men som siden
> trak i land?

Rael har aldrig trukket i land. Eve's identitet forblev hemmelig for at
beskytte hende mod eventuel tvangsfjernelse eller CIA-eksperimenter.
Raels rolle i denne sag bygger på den misforståelse, at den Raeliske
Bevægelse hører sammen med Clone-aid. De to organisationer er helt
uafhængige. Clone-aid har egen forkvinde, som hedder Birgitte Boissler.

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-07-06 11:51

In news:44b6be86$0$13939$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
> [...]

> midler", da der under alle omstændigheder jo både skal en "go'
> gammeldaws" menneskelig ægcelle og sædcelle til fra starten,

Du har åbenlyst ikke forstået, hvad kloning er. Læs nu lidt på emnet.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : B æ 9

Dato : 11-07-06 21:54

Henrik Vestergaard wrote:

> Jeg skrev: "Du finder intet sted i "dansk lov" der nævner noget om denne
> tømrerdreng i forhold til ophavsret... "

nårh tømrerdrengen - ham ville faren jo ikke engang kendes ved, og så
lavede ham og konen verdens største konspirationsteori - nok for at
skjule at konen havde haft noget kørende ved siden af.....

Josef var sku et skvat

Fra : B æ 9

Dato : 11-07-06 21:51

Martin Honoré wrote:

> [...]
> Satan sig skyldig i overtrædelse af straffelovens §299b, ved at han
> stjæler sjæle fra Gud, og kalder dem signe egne.

var der ikke noget om at folk i gamle dage, før der var nogen
behandlingmuligheder, fik knald i låget af syfilis....

Fra : Martin Honoré

Dato : 11-07-06 23:10

B æ 9 <b@e.9> wrote:
> var der ikke noget om at folk i gamle dage, før der var nogen
> behandlingmuligheder, fik knald i låget af syfilis....

Jo, bl.a. "filosoffen" Nietzsche, som efter alt at dømme lå i med
komponisten Wagner. Det var desuden af denne grund, at Nietzsche havde et
had/kærligheds-forhold til Wagner, fordi Wagner valgte hetro-livsstilen.
Det var ikke noget, som behagede Nietzsche, som derfor brugte endeløse
papirsider på at overfuse Wagner, når han altså holdt pause fra at gøre
det samme mod Jesus.

Fra : B æ 9

Dato : 11-07-06 23:18

Martin Honoré wrote:

> Nietzsche havde et
> had/kærligheds-forhold til Wagner, fordi Wagner valgte hetro-livsstilen.
> Det var ikke noget, som behagede Nietzsche, som derfor brugte endeløse.....

øhøm - ser man deeeet.....

fik underligt nok lyst til at høre nibelungens ring

Fra : B æ 9

Dato : 11-07-06 21:48

Martin Honoré wrote:

> I dit "videnskabelige" verdensbillede burde min far også have copyright,
> men i realiteten fik vi vores udødelige sjæl af Jesus Kristus, Vor Herre,
> så det er ham, som har ophavsretten ifølge dansk lov.

og det kan ses på retinfo.dk *LOL*

Fra : AF

Dato : 12-07-06 07:21

Martin Honoré skrev i news:44b3eae1$0$15782$14726298@news.sunsite.dk

[ ... ]
> men i realiteten fik vi vores udødelige sjæl af Jesus Kristus, Vor Herre,

Hvorfor mon der så står i Bibelen at "den sjæl der synder skal dø"?

Hvordan kan en sjæl der er udødelig dø?

Fra : Martin Honoré

Dato : 12-07-06 20:24

AF <dewnull@tiscali.invalid> wrote:
> Martin Honoré skrev i news:44b3eae1$0$15782$14726298@news.sunsite.dk
>
> [ ... ]
>
> Hvorfor mon der så står i Bibelen at "den sjæl der synder skal dø"?
>
> Hvordan kan en sjæl der er udødelig dø?

Du er måske en af de fanatikere, som kun læser Bibelen bogstaveligt?

Snarere er det billedligt, for at Helvedes flammer er den sjæls
destination, som har syndet.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 12-07-06 22:03

Martin Honoré skrev:

> Du er måske en af de fanatikere, som kun læser Bibelen bogstaveligt?
> Snarere er det billedligt, for at Helvedes flammer er den sjæls
> destination, som har syndet.

AF kan være fanatisk på mange andre områder, ingen tvivl om det.

Men du vil altså have ting er "billedlige" når de ikke passer ind i din
teologi, og derefter "copyright" når de stemmer ind i dit univers.

Det er en helt anden slags fanatisme --> hint: selv-idolisering...

Fra : AF

Dato : 13-07-06 08:27

Martin Honoré skrev i news:44b54c57$0$15795$14726298@news.sunsite.dk

[ ... ]
> Du er måske en af de fanatikere, som kun læser Bibelen bogstaveligt?
>
> Snarere er det billedligt, for at Helvedes flammer er den sjæls
> destination, som har syndet.

Du er måske en af de fanatikere der læser teksterne om helvedes flammer
bogstaveligt og resten på skrømt?

Fra : Martin Honoré

Dato : 11-07-06 19:13

Harald Mossige <haraldmnospam@hkabel.no> wrote:

> Du vender ikke det annet kind til. Du svarer med verbale utgytelser som st?r
> fullt p? h?yde med B?9s. Du har en vellutviklet dobbeltmoral; en som skal
> gjelde for alle andre, og en som gjelder for dem selv. Det er sann
> kristendom av gammel ?rgang

Nej, det er alle de andre i denne gruppe, som tror, dé er de eneste, som
ikke lave uhøflige kommentarer.

> Blir betraktet som bl?ff intil registreringsnummeret er angitt.

Du ved udmærket, du ulovligt har gengivet min intelektuelle ejendom uden
skriftlig tilladelse. I princippet kunne du slæbes for retten - jeg må
dog indrømme, jeg ikke kender de norske regler, så det måtte skulle være
her i Danmark.

Fra : B æ 9

Dato : 11-07-06 21:47

Martin Honoré wrote:

> jeg må
> dog indrømme, jeg ikke kender de norske regler,

godt martin - du er ved at lære det

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-07-06 23:43

In news:44b40e56$0$14007$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
B æ <b@e.9> wrote:

> godt martin - du er ved at lære det

Bare man kunne sige det samme om dig, Bæ.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Harald Mossige

Dato : 12-07-06 00:29

> Nej, det er alle de andre i denne gruppe, som tror, dé er de eneste, som
> ikke lave uhøflige kommentarer.

Det er ikke sant. Du har samme gyllekjeften som de fleste andre.

> [...]
> skriftlig tilladelse. I princippet kunne du slæbes for retten - jeg må
> dog indrømme, jeg ikke kender de norske regler, så det måtte skulle være

Påstanden om "copy right" er bløff.
Jeg har ingen tillit til at dine juridiske kunskaper dekker ditt daglige
behov.

HM

Fra : Martin Honoré

Dato : 12-07-06 20:33

Harald Mossige <haraldmnospam@hkabel.no> wrote:
>Du har samme gyllekjeften som de fleste andre.

Jeg ønsker blot at mægle fred og Ordet om kærlighed. Du behøves ej
vredes, Harald Mossige.

> P?standen om "copy right" er bl?ff.

Vel er det ej, min intellektuelle ejendom er beskyttet af DRM (digital
rights management), og det er umuligt tilladt, at gemme mine værker på
din harddisk, eller ulovligt at gengive dem i tale eller skrift.

> Jeg har ingen tillit til at dine juridiske kunskaper dekker ditt daglige
> behov.

Og alligevel ønsker du at diskutere jura med mig?! -- Ad Hominem, jeg har
vundet.

Fra : Harald Mossige

Dato : 13-07-06 00:37

> [...]
> din harddisk, eller ulovligt at gengive dem i tale eller skrift.

> Og alligevel ønsker du at diskutere jura med mig?!

Nei. Du har vist deg som altfor kunskapsløs, og du har demonstrert at du er
en bløffmaker. Det har ingen hensikt å diskutere med dem.

HM

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-07-06 20:19

In news:4av4b2ddcr8jr4473p5rmmfibou6mcmjfq@4ax.com,
Michael <spamhell@brandt-christensen.dk> wrote:

> Hvis Britt er en ko, er du så et bruunt svin?

Var det virkelig det bedste, du kunne komme op med?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 10-07-06 20:23

> Var det virkelig det bedste, du kunne komme op med?

Jeg sad og ventede på at der kom et indlæg mere fra ham, men har nu fattet
at "joken" er slut.

Fra : Michael

Dato : 10-07-06 22:49

Jens Bruun skrev:

>Var det virkelig det bedste, du kunne komme op med?

Der skal ikke så meget for at komme ned på dit niveau

Fra : Cyril Malka

Dato : 10-07-06 23:09

In article <jqi5b2hith7v7kdn3pab5fo49nt4d2ckqj@4ax.com>,

> Der skal ikke så meget for at komme ned på dit niveau

Du var for højt flyvende her... Jeg er bange for at du skal forklare ham.

Fra : Michael

Dato : 10-07-06 23:42

Cyril Malka skrev:

>Du var for højt flyvende her... Jeg er bange for at du skal forklare ham.

Tror du virkelig han forstår?

Fra : Cyril Malka

Dato : 10-07-06 23:43

In article <qtl5b2p440tk9sc3k4fhb9iko8dh4nhifj@4ax.com>,
Michael <spamhell@brandt-christensen.dk> wrote:

> Tror du virkelig han forstår?

Hmmm... Kommer an på hvor god du er til at forklare ting. Hvis du
virkeligt kan forklare det med enkelte ord og meget langsomt... Måske...

Men pas på lixtallet.

Fra : ThomasB

Dato : 10-07-06 23:45

"Michael" <spamhell@brandt-christensen.dk> skrev i en meddelelse

> Tror du virkelig han forstår?

Hold da op, det bliver sørme sjovere og zjovere...

Fra : B æ 9

Dato : 10-07-06 18:39

Jens Bruun wrote:

> Så du har intet problem med, at jeg kalder Britt Malka for en ko og værre
> endnu - lader hele den forskrækkede verden se, at hun er en ualmindelig
> *grim* ko?

vi må jo ikke si din kone, så vi har ikke mulighed for at se dit
udgagnspnkt for en vurdering....

ebnny

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 10-07-06 19:52

B æ 9 skrev:

> vi må jo ikke si din kone, så vi har ikke mulighed for at se dit
> udgagnspnkt for en vurdering....
>
> ebnny

Evt.
http://www.moss-dagblad.no/multimedia/archive/00664/0902-Gunn-Bruun-Syv_664370h.jpg
??

Men det kunne godt være her, konen afsløres:
http://www.fotolog.dk/archives/091203/9-12-03.html

Men når alt skal opsummeres, så er roden til alt ondt simpelthen, at alt
startede med en skade på skinnebenet.
http://www.fotolog.dk/archives/1-5-03.html ==> Jeg siger ikke hvor
skaden er vandret hen....

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-07-06 20:23

In news:44b2a1c6$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Henrik Vestergaard <vestergaard_henr@gmx.net> wrote:

> Men når alt skal opsummeres, så er roden til alt ondt simpelthen, at
> alt startede med en skade på skinnebenet.

Jeg er glad for, du (heller) ikke er læge.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 10-07-06 20:24

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@gmx.net> skrev i en meddelelse

> http://www.fotolog.dk/archives/1-5-03.html ==> Jeg siger ikke hvor skaden
> er vandret hen....

Det kan ikke siges nok - IBM er Gud!

Fra : Cyril Malka

Dato : 10-07-06 21:33

In article <44b2a1c6$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
Henrik Vestergaard <vestergaard_henr@gmx.net> wrote:

> Men når alt skal opsummeres, så er roden til alt ondt simpelthen, at alt
> [...]

Den er nok blevet i Hvidovre.

Men med det fjæs, det døde blik og den lave pande, kan jeg godt forstå,
han er ond på omverden...

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 10-07-06 21:49

Cyril Malka skrev:

> Den er nok blevet i Hvidovre.
>

> Men med det fjæs, det døde blik og den lave pande, kan jeg godt forstå,
> han er ond på omverden...

Aha, ifølge dèn tvivlsomme viden du vel formodentlig stort set måtte
have tilraget dig fra et VUC-aftenskolekursus i psykologi kan man altså
aflæse folks intelligens og adfærd alene ud fra fysiske kendetegn?

Det er sådan noget i stil med med "folk med tætsiddende øjne stjæler",
"negere er dovne" og "finner går med kniv", formoder jeg? Virkelig
"videnskabeligt", dèt må jeg nok sige...Vorherretilhest...

--
Anders Peter Johnsen

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-07-06 21:54

In news:news-F42220.22324910072006@sunsite.dk,
Cyril Malka <news@nytestamente.org> wrote:

> Men med det fjæs, det døde blik og den lave pande, kan jeg godt
> forstå, han er ond på omverden...

Jeg kunne godt forsøge at forklare dig, hvad en voldsom sportsskade betyder
for en toptrimmet superatlet og eliteidrætsmand i sin bedste alder som mig -
med deraf følgende bistert udtryk - men et eller andet sted har jeg på
fornemmelsen, at det er som at smide perler for halvjødiske svin (fangede du
finten?).

Nu er jeg jo også "Den Inkarnerede Ondskab"[tm], så det døde blik og den
lave (hornede) pande har sin forklaring. Vi savner jer forresten ovre i
dk.snak.mudderkastning. Hvorfor kigger du og din ko-ne ikke over? Sidst, I
var der, forlod I os jo lidt pludseligt.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Cyril Malka

Dato : 09-07-06 11:31

In article <44afc41f$0$13968$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
"B æ 9" <bae@e.9> wrote:

> Hva' satan - er Malka-klanen osse ksyld i hvis Jørn Hjorting dør.....

Jeps.

Vi er skyld i folks selvmord, i at denne nyhedsgruppe opfører sig
tosset, i Danmarks underskud på betalingsbalancen...

Der er ingen grænse på vores magt.

Al magt til Malka'erne!

Yeah!

Men okay, så er vi med til at holde nogle af de mest tossede fra gaden...

Fra : AF

Dato : 10-07-06 10:10

Cyril Malka skrev i news:news-39C72F.12301309072006@sunsite.dk

[ ... ]
> Vi er skyld i folks selvmord,

Nej - men *DU* er skyldig i at opfordre en psykisk syg person til selvmord.

Og netop *DU* , der påstår at være psykoanalyter, opfører dig som en
psykopatisk fjols ved at gøre dette.

Og hvis der var blot det mindste smule mandfolk i dig, gav du uden
yderligere tøven en helt uforbeholden undskyldning til Jørgen her gennem
gruppen.

Fra : B æ 9

Dato : 10-07-06 18:32

AF wrote til CM:

> Og hvis der var blot det mindste smule mandfolk i dig, gav du uden
> yderligere tøven en helt uforbeholden undskyldning til Jørgen her gennem
> gruppen.

Bæ9 skriver:
Og du, AF, hvis du var et mandfolk, tog du en spiller nogle gange om
ugen, så du ikke var så anspændt!!

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 08-07-06 23:46

Anders Peter Johnsen skrev:

> Helt enig! Det lyder som eet eller andet fra en dårlig komediefilm og
> jeg har desuden lidt svært ved at finde ud af, hvem der egentlig ydmyges
> mest ved dette: Afsenderen eller modtageren?

Enig. Nu er det imidlertid også således at jeg *har* brede skuldre, og
da det ikke skræmte mig at jeg i sin tid modtog et postkort hvorpå der
bagpå stod: "Bare vent til vi får magten!" som enten kunne være fra en
nazistisk kilde eller en herboende nydansker, fordi jeg i det tidsrum
havde skrevet både imod nazi-Johnni og et par indlæg om udlændinges
kriminalitet, vil dette heller ikke være noget der får mig til at stoppe.

Der skulle én til at stå frem i sagen for at få fokus på sagen. See?

> [...]
> som denne person ligesom alle andre såkaldte "store Verdenskriminelle
> genier" ellers måtte gøre sig fortjent til...

Der skal nogle ret dyre undersøgelser til. Netop ved at få sat fokus på
sagen kan der komme den nødvendige opbakning til at finde personen.
Ressourcemangel er sjældent et problem når det først kommer frem i
Pressen. Det har været en gældende regel de sidste mange år - uanset
hvem der sidder ved magten.

> På det i artiklen viste billede er der vist tale om et par helt
> indtørrede hundelorte (eller mos?), som til lejligheden er samlet op og
> smidt i en kuvert.

Derfor stod der også "Modelfoto" - det ville være hygiejnisk betænkeligt
at opbevare den slags i flere måneder. Arkivering lodret en almindelig
reaktion. Jeg troede først jeg var den eneste der havde modtaget den
slags, men dette viste sig at være et stigende problem, som PostDanmarks
pressechef bekræfter i indslaget på DR.

[...]
> [...]
> for at slikke på frimærket, endsige sende sine egne fækalier: Der er i
> hvert fald DNA i spyt, så jeg har grund til at tro at der også måtte

Der er, som ovenfor beskrevet, nok heller ingen tvivl om at fokus vil
blive øget på dette nu hvor det er kommet frem i Pressen.

> Ja, den giver da vist tydeligvis også stadig dig selv problemer?
> (Dit valg af brugernavn synes jo altså ikke ligefrem særligt højt hævet
> over netop disse freudianske teorier om infantil anal-retentivitet, vel?)

APJ. Når du ellers normalt virker ret belæst, er det underligt at du
totalt misforstår den danske humor. Men ok, sådan er vi så forskellige.

Fra : Vidal

Dato : 09-07-06 08:19

Henrik Vestergaard wrote:

> [...]
> kriminalitet, vil dette heller ikke være noget der får mig til at stoppe.
>
> Der skulle én til at stå frem i sagen for at få fokus på sagen. See?

Henrik, fokus på denne sag gør ikke problemet
mindre, tværtimod. Det inspirerer andre tosser
til at gøre det samme.

Det bliver vedkommende ikke, hvis den/de, der gør den
slags, er det mindste forsigtige.

Hvor er den sne, der faldt i fjor?

> og vedkommende vil således hurtigt
> blive kendt som "tossen der sender afføring med posten"?

Jo jo, men vedkommende vil jo få anerkendelse af dem,
der har det, som han.

Mange gode navne, som såmænd kunne være alias'er
for visse, der poster her i gruppen.

> Der skal nogle ret dyre undersøgelser til. Netop ved at få sat fokus på
> sagen kan der komme den nødvendige opbakning til at finde personen.

Fokus er det sidste, du har brug for, i forhold
som dette.

> Arkivering lodret en almindelig
> reaktion. Jeg troede først jeg var den eneste der havde modtaget den
> slags, men dette viste sig at være et stigende problem, som PostDanmarks
> pressechef bekræfter i indslaget på DR.

Jeg kender flere, der har haft 'postale problemer',
når de ytrer sig offentligt.

> Der er, som ovenfor beskrevet, nok heller ingen tvivl om at fokus vil
> blive øget på dette nu hvor det er kommet frem i Pressen.

Fokus på din person i denne sag vil gøre problemet
større, ikke mindre, tror jeg.

Tror jeg da, men du rapporterer vel nye tilfælde?

> APJ. Når du ellers normalt virker ret belæst, er det underligt at du
> totalt misforstår den danske humor. Men ok, sådan er vi så forskellige.

Den/de personer, der sender dig disse små signaler,
synes garanteret, det er højdepunktet af dansk humor.
Er det ikke faldet dig ind?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-07-06 13:36

In news:44afb374$0$14046$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
> [...]

> måtte være landskendt som f.eks. "pølle-posteren",
> "bæbrevs-bagmanden", "fæces-frankøren", "afførings-afsenderen"

Stop, APJ, din fantasi løber af med dig.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : B æ 9

Dato : 10-07-06 18:37

Jens Bruun wrote:

> Stop, APJ, din fantasi løber af med dig.

LOL - hvad kan det dog ikke ende (!) med

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 10-07-06 20:29

Jens Bruun skrev:

> Stop, APJ, din fantasi løber af med dig.

Det MÅ sgu' da trods alt være temmelig pinligt at blive landskendt, om
ikke ligefrem Verdenskendt, for at sende udvalgte personer sine fækalier
pr. brev? Det er jo nærmest helt Bo Warming'sk sådan ligefrem at lege
med sin egen afføring, ikke?

Forudsat at denne person overhovedet måtte være gift - hvad jeg dog ikke
tror, da vedkommende tydeligvis ikke virker mentalt rask for at kunne
gøre sådan noget - hvad pokker tror du så en eventuel kone eller
eventuelle børn ville sige, hvis det kom frem?

I gamle dage havde man gabestokken, idag har vi medierne til samme
funktion: Når man ser på nogle af de stakkels tosser, der er røget i
Ekstra Bladet, på nettet og optræder i mere eller mindre bizarre
tv-nyhedsindslag for eet eller andet totalt himmelråbende åndssvagt, så
må jeg ærligt talt prise mig lykkelig for at jeg ikke er dem...

Anders Peter Johnsen

Fra : B æ 9

Dato : 10-07-06 22:41

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> tv-nyhedsindslag for eet eller andet totalt himmelråbende åndssvagt, så
> må jeg ærligt talt prise mig lykkelig for at jeg ikke er dem...

der er vist da kø ved håndvasken......

Fra : Vidal

Dato : 08-07-06 19:32

B æ 9 wrote:
> [...]
> ikke mindst at føre tanken ud i handling.

> I min verden er det helt vildt langt ude at sidde i hug midt på

Aha, du ved, hvordan det er foregået og du kender stedet?

> [...]
> slikke og sætte frimærke på (husk art vaske fingre FØR du overhovedet
> river mærket af - eller hvad vedkommende nu river af...) - der skal sku

Jeg tror, du har det, der skal til. Ellers kan du spørge
BW, om han vil levere varen.

> Der må sku være noget i den tidligste barndom der er kikset......

Det har vi andre skam vidst hele tiden. Din analfiksering
oser(!) langt væk af noget alvorligt. Du har sikkert aldrig
formået at komme ud af den og ind i voksenlivet. Du bryster
dig jo (sammen med Malkaerne) af din normalitet, men om der
er nogen, der har behov for analyse, er det da dig og CM.

> ak ja - den pottetræning......

Det er nu nok ikke der, den er kikset for dig. Dine indlæg
er ofte meget bæ-fikserede og dit alias for tiden tyder da
også på det er alvorligere ting, det handler om.

Men måske skal vi FUTte denne del af tråden over i en
psyk-gruppe?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 08-07-06 23:31

B æ 9 skrev:
> [...]

> noget til
> Der må sku være noget i den tidligste barndom der er kikset......

Ja, uanset hvad der måtte plage personen er det vigtigt at få standset
den slags før ubehagelighederne rammer flere.

Fra : AF

Dato : 09-07-06 06:21

Henrik Vestergaard skrev i

[ ... ]
> Ja, uanset hvad der måtte plage personen er det vigtigt at få standset
> den slags før ubehagelighederne rammer flere.

Der er da noget der er langt vigtigere end din lille bæ-kuvert.

Det ville klæde dig langt mere at gøre en aktiv og synlig indsats for at få
stopped de perfide Malka'er inden de de forøver mere skade med deres
opfordringer til psykisk syge personer om at begå selvmord.

Hvorfor står du ikke frem med dette forhold i Ekstra Bladet, i stedet for
den "brune" kuvert du har siger at du har modtaget (hvis du da i det hele
taget har modtaget en sådan).

Fra : B æ 9

Dato : 09-07-06 11:52

"AF" <dewnull@tiscali.invalid> wrote in

> Henrik Vestergaard skrev i
>
> [ ... ]
>
> Der er da noget der er langt vigtigere end din lille bæ-kuvert.

så for pokk - nu kvabser han igen på tasterne - det lyder næsten som en
der spiller på sav

--
B æ 9

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 08-07-06 23:29

Anders Peter Johnsen skrev:

> [...]
> men jeg har nu heldigvis ALDRIG modtaget trusler - eller som i det givne
> tilfælde ligefrem fækalier - med posten.

Nok ikke på Usenet, nej. Men - igen - på DR's hjemmeside kan du ved
selvsyn konstatere, at det er et stigende problem. Ved at stå frem har
sagen fået større prioritet. Det *var* formålet.

Ikke andres spekulationer om hvorfor jeg måtte være upopulær hos en
psykisk ustabil person som kan finde på den slags. Sådanne spekulationer
overlader jeg til behandlersystemet den dag personen bliver fanget.

> [...]
> "You've got mail!", endsige spørge ind til om han nu ikke hellere
> efterhånden må indrette sin nyhedslæser med mapperne "Indbakke",

Jeg værdsætter, trods alt, din humor. Den er fair nok.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 08-07-06 23:25

Anders Peter Johnsen skrev:
> [...]
>

> Hvis jeg ikke tager meget fejl, er det således den i gruppen huserende
> skribent Henrik Vestergaard, der altså har ligefrem har modtaget et brev

Jeg skal da - med en vis glæde over du viser en interesse - lede dig på
sporet. Hvis du kigger på
http://groups.google.dk/group/dk.kultur.sprog/msg/bf6b8e572e16e0e9?dmode=source&hl=da
havde du vidst jeg i august 2003 brugte mit fulde navn.

Jeg har, ligesom mange andre, mange forskellige interesser. I sin tid
var jeg også "kendt" som DOS fordi jeg brugte operativsystemet længe
efter alle andre var gået over til Windows. I dag ville de samme
IT-drenge måske kalde mig "Linux" fordi jeg også bruger Linux, men er
tvunget til at bruge Windows som del af mit studie.

DOS ville ikke være relevant som kaldenavn i en gruppe om religion, vel?

Andre kender mig, lokalt, som "advokaten" fordi jeg har hjulpet folk med
en del papirarbejde og hjulpet dem med udarbejdelse af klager i konkrete
sager. Men jeg har ikke nogen juridisk eksamen, og har heller aldrig
selv kaldt mig det.

I folkeskolen var det "fessor" fordi karaktererne var i den pæne ende.
[Jeg er jo "næsten" for beskeden til at nævne det dengang var et
gennemsnit på 9,33... ]

Hvis du kigger på Danmarks Radios hjemmeside vil du under TV-Avisen
fredag kl. 18:30 kunne finde interviewet der blev sendt kvart-i-syv. Det
er et stigende problem for PostDanmark at det skidt bliver sendt med posten.

Nu er grænsen nået. Når det kan gå ud over familien har jeg ingen
sympati for udtryksformen. Jeg har altid forsvaret andres ret til at
tænke, tro og udtrykke sig anderledes -- også selvom det måtte være
argumentation jeg er uenig i. Jeg kan modargumentere argumentet, men
nægter *aldrig* andre at komme til udtryk.

Jeg kan forstå emnet har optaget jer en del i løbet af dagen.

Fra : ThomasB

Dato : 08-07-06 23:44

> <...>
> I folkeskolen var det "fessor" fordi karaktererne var i den pæne ende.
> [Jeg er jo "næsten" for beskeden til at nævne det dengang var et
> gennemsnit på 9,33... ]

Du store problem er at du er stolt og praler af noget, der slet ikke er
praleværdigt.

9,33 i gennemsnit og så uddannelse som "multimediedesigner" som 33 årig...

Du er IKKE en af de "hårde" drenge, så lad være med at spille det (så
dårligt).

Du kunne f.eks starte med at undgå spille "Malka" - ærligtalt det er ikke
ligefrem noget at stile efter.

Med varmeste hilsener

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 08-07-06 23:52

ThomasB skrev:
> [...]
> dårligt).
> Du kunne f.eks starte med at undgå spille "Malka" - ærligtalt det er ikke

Du lider åbenbart af voldsomme problemer med din selvtillid.

Uanset hvad der måtte plage dig er der nok en grund til jeg forsøger at
formalisere min baggrund med denne uddannelse. Min erfaring er måske
pral i dine øjne, men - helt ærligt - vil jeg blæse på hvad du mener om den.

I denne sag er der helt andre ting der tæller, men i sædvanlig stil er
det lykkedes dig at få luft for dine mindreværdskomplekser. På den måde
har det tjent sit formål...

"Med varmeste hilsener" lyder noget kunstigt i lyset af det indhold du
sender i dit indlæg, men du kan da bruge søndagen på at "køle" lidt
ned....

Fra : ThomasB

Dato : 09-07-06 00:03

> Du lider åbenbart af voldsomme problemer med din selvtillid.

Det ved en multimediedesigner med 9,33 i gns.? Er du også "psykoanalytiker"?

> [...]
> formalisere min baggrund med denne uddannelse. Min erfaring er måske pral
> i dine øjne, men - helt ærligt - vil jeg blæse på hvad du mener om den.

Din "erfaring" har da så absenotly intet med lort i poser at gøre.

> I denne sag er der helt andre ting der tæller

Uha ja, for det er jo en stor sag du har gjort dig til talsmand for her.

"Vi sætter Vestergård på brev-lorte-sagen.."

Pssst.. Det er agurketid - aviserne skriver om politikerboliger mand...

>, men i sædvanlig stil er det lykkedes dig at få luft for dine
>mindreværdskomplekser. På den måde har det tjent sit formål...

Fik du hjælp af Malka til ovenstående?

> "Med varmeste hilsener" lyder noget kunstigt i lyset af det indhold du
> sender i dit indlæg, men du kan da bruge søndagen på at "køle" lidt
> ned....

I'm cool og de varmeste hilsener var varmt ment.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 09-07-06 00:31

ThomasB skrev:
> "Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@gmx.net> skrev i en meddelelse
>
> Det ved en multimediedesigner med 9,33 i gns.? Er du også "psykoanalytiker"?

Du læser ikke specielt godt. Jeg er MultiMedieDesigner-studerende, og
gennemsnittet henviste til folkeskolen.

Hvis det bliver for svært, så tager man folkeskolen før handelsskolen
etc....

> Uha ja, for det er jo en stor sag du har gjort dig til talsmand for her.
> "Vi sætter Vestergård på brev-lorte-sagen.."
> Pssst.. Det er agurketid - aviserne skriver om politikerboliger mand...

Ja, fortsæt du bare. Det er præcis personer som dig der nedgør andre, og
bagefter ligeledes forventer andres hjælp hvis det en dag skulle komme
til at gå ud over dig selv.

Fænomenet ses også hos pacifister der gerne vil "peace on earth",
hvorefter neutraliteten forsvinder den dag de *selv* trædes under fode.
Både historisk og moralsk den rene dobbeltmoral.

> Fik du hjælp af Malka til ovenstående?

Nej. Ikke nødvendigt. Jeg skriver selv mine tekster.

Og får dem offentliggjort - også udenfor Usenets rammer.

> I'm cool og de varmeste hilsener var varmt ment.

Det vil sige, der ligefrem skulle være positive intentioner fra dig.

Så må jeg vel sige: "Tak og i lige måde", omend jeg er noget overrasket
over der også kan komme noget godt fra dig. Din track-record er ikke
ligefrem overbevisende i den retning.

Fra : AF

Dato : 09-07-06 06:30

Henrik Vestergaard skrev i

[ ... ]
> Ja, fortsæt du bare. Det er præcis personer som dig der nedgør andre,

Hvad med om du for én gangs skyld opførte dig en smule anstændigt, glemte
din "brune" kuvert lidt, og tog klart afstand fra din Malka-guru´s
opfordring til en psykisk syg person om at begå selvmord.

Men Henrik hin Brune er vel så meget i lommen på Malka-parret at han *IKKE
TØR* tage afstand fra deres udgydelser, selv om det handler om opfordring
til selvmord!!!

Fra : B æ 9

Dato : 09-07-06 12:01

> [...]
>
> Men Henrik hin Brune er vel så meget i lommen på Malka-parret at han
> *IKKE TØR* tage afstand fra deres udgydelser, selv om det handler om

så hop dog i havet, mand

--
B æ 9

Fra : ThomasB

Dato : 09-07-06 13:34

"B æ 9" <bae@e.9> skrev i en meddelelse

> så hop dog i havet, mand

Uha uha uha, da ikke med alle de blågrønne alger der fiser rundt i de indre
farvande.

Fra : Cyril Malka

Dato : 09-07-06 14:40

In article <44b0e1ed$0$13977$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
"B æ 9" <bae@e.9> wrote:

> så hop dog i havet, mand

Argh!

Ve!Åh! Vé! Pyh! Fy!

Abuse! ABUSE! ABUUUUUUUUUUUUSE!

ROTFLMAO

Fra : ThomasB

Dato : 09-07-06 14:44

"Cyril Malka" <news@nytestamente.org> skrev i en meddelelse

> Argh!

Du er helt sikkert ikke rask.

Fra : B æ 9

Dato : 09-07-06 22:02

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote in news:44b10829$0
$15788$14726298@news.sunsite.dk:

> "Cyril Malka" <news@nytestamente.org> skrev i en meddelelse

> Du er helt sikkert ikke rask.

så må han en tur i døbefonden i stedet - det hjælper

--
B æ 9

Fra : B æ 9

Dato : 09-07-06 22:01

Cyril Malka <news@nytestamente.org> wrote in news:news-
B108C2.15401209072006@sunsite.dk:

> Argh!
>
> Ve!Åh! Vé! Pyh! Fy!
>
> Abuse! ABUSE! ABUUUUUUUUUUUUSE!
>
> ROTFLMAO

UPS - jeg opfordrede ham til at dø sig selv.....

--
B æ 9

Fra : Cyril Malka

Dato : 09-07-06 22:45

In article <44b16e88$0$14007$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
"B æ 9" <bae@e.9> wrote:

> UPS - jeg opfordrede ham til at dø sig selv.....

Jeps!

Fra : Michael

Dato : 09-07-06 16:23

B æ 9 skrev:

>"AF" <dewnull@tiscali.invalid> wrote in

>så hop dog i havet, mand

Hvorfor har jeg en af de kristne fanatiske skribenter her i gruppen
mistænkt for at være afsender af BÆ-brevene til Henrik?

Hvis du som kristen føler dig ramt, så er der måske en grund til det
:)

Fra : N/A

Dato : 09-07-06 18:44

Fra : ThomasB

Dato : 09-07-06 18:44

"Britt Malka" <news@foxladi.com> skrev i en meddelelse

> Så vidt jeg forstår B æ 9, er han ude i noget rigtig snavs med
> miljøforuening og alt sådan noget, når han beder AF hoppe i havet. Hvad
> har havet dog gjort B æ 9?

Ha ha ha ha, hvor var det bare overhovedet ikke sjovt - nærmest ret plat og
børnehaveagtigt.

Fra : AF

Dato : 10-07-06 10:13

ThomasB skrev i news:44b14064$0$15793$14726298@news.sunsite.dk

[ ... ]
> Ha ha ha ha, hvor var det bare overhovedet ikke sjovt - nærmest ret plat
> og børnehaveagtigt.

Det er Britt Malkas niveau når det når højest.

Fra : B æ 9

Dato : 09-07-06 22:07

Michael <spamhell@brandt-christensen.dk> wrote in

> [...]
> mistænkt for at være afsender af BÆ-brevene til Henrik?
>
> Hvis du som kristen føler dig ramt, så er der måske en grund til det

sjovt nok - jeg har haft den samme tanke......

--
B æ 9

Fra : Harald Mossige

Dato : 10-07-06 00:58

"B æ 9" <bae@e.9> wrote in message
> "AF" <dewnull@tiscali.invalid> wrote in

> så hop dog i havet, mand

Så så, rolig nå. Mannen er i den situasjonen at han har begrenset tid til å
spre sin galde. Lat han få lov til å kvitte seg med alt, så lenge han har
anledning. Det vil være synd om han har mer galde tilbake når han ikke har
anledning til å spre den

HM

Fra : N/A

Dato : 10-07-06 09:13

Fra : Cyril Malka

Dato : 10-07-06 09:13

In article <news-E74223.10114310072006@sunsite.dk>,
Britt Malka <news@foxladi.com> wrote:

> Ja, han kunne eksplodere.

Så ville vi nok få skylden for det også...

Fra : ThomasB

Dato : 09-07-06 13:33

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Du læser ikke specielt godt. Jeg er MultiMedieDesigner-studerende, og
> gennemsnittet henviste til folkeskolen.

Du læser vist slet ikke. Jeg har ikke skrevet at det var som MMD at du fik
9,33 i gns.

> Hvis det bliver for svært, så tager man folkeskolen før handelsskolen
> etc....

Hvad så hvis det ikke bliver for svært?

> Ja, fortsæt du bare. Det er præcis personer som dig der nedgør andre, og
> bagefter ligeledes forventer andres hjælp hvis det en dag skulle komme til
> at gå ud over dig selv.

[ironi on]
Ja, tænk nu hvis der var en lort i min postkasse - så ville jeg helt sikkert
skrive til ekstrabladet og ikke bare smide lorten i skraldespanden. Jeg
ville bruge min kostbare tid på at "gå i kamp mod postkasselortene". Jeg
ville gøre det til min mærkesag at få dømt og straffet denne syge og
psykopatiske lortesender. Jeg ville ovenikøbet få et billede af mig i
avisen, så jeg rigtigt kunne blive til grin.
[ironi off]

> Fænomenet ses også hos pacifister der gerne vil "peace on earth",
> hvorefter neutraliteten forsvinder den dag de *selv* trædes under fode.
> Både historisk og moralsk den rene dobbeltmoral.

Er det noget du har lært i folkeskolen eller på
multimediedesigneruddannelsen?

> Nej. Ikke nødvendigt. Jeg skriver selv mine tekster.
>
> Og får dem offentliggjort - også udenfor Usenets rammer.

Ja, det er sørme også svært.

> Det vil sige, der ligefrem skulle være positive intentioner fra dig.

Ja da, jeg er jo ikke et dumt svin.

> Så må jeg vel sige: "Tak og i lige måde", omend jeg er noget overrasket
> over der også kan komme noget godt fra dig. Din track-record er ikke
> ligefrem overbevisende i den retning.

Det hedder fordomme, gode Vestergaard.

Fra : B æ 9

Dato : 09-07-06 13:39

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote

> Ja da, jeg er jo ikke et dumt svin.

Dokumentation......

--
B æ 9

Fra : ThomasB

Dato : 09-07-06 14:43

> Dokumentation......

Nu er man jo i DK uskyldig til det modsatte er bevist

Fra : B æ 9

Dato : 09-07-06 22:02

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote in news:44b107f0$0
$15786$14726298@news.sunsite.dk:

> "B æ 9" <bae@e.9> skrev i en meddelelse

> Nu er man jo i DK uskyldig til det modsatte er bevist

du har da humor!

--
B æ 9

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-07-06 13:51

In news:44b0401d$0$84029$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Henrik Vestergaard <vestergaard_henr@gmx.net> wrote:

> Jeg er MultiMedieDesigner-studerende,

Så du har lagt taxi-kørslen på hylden? Dine evner som MultiMedieDesigner
[sic] (http://blunck.dk/) tyder ikke på det. Som man siger: Don't quit your
day job...

> og
> gennemsnittet henviste til folkeskolen.

*LOL*. 9,33 i snit fra folkeskolen. Din mor må være pavestolt.

> Og får dem offentliggjort - også udenfor Usenets rammer.

Hvorhenne? Jeg er ved at briste af spænding.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Cyril Malka

Dato : 09-07-06 11:34

In article <44b036f6$0$84019$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
Henrik Vestergaard <vestergaard_henr@gmx.net> wrote:

> Du lider åbenbart af voldsomme problemer med din selvtillid.

Jeps... For nogle, er det kun Usenet, der trykker, hvad de siger, for
andre...

Fyens Stiftstidende fra i dag (Om Solens Hjerte):

http://www.fyens.dk/article/663619

Berlingske Tidende fra sidste søndag (Om Siebenthal sekten):

http://www.berlingske.dk/kultur/artikel:aid=757904/
http://www.berlingske.dk/kultur/artikel:aid=758006/

Jeps... Du spiller Malka...

Velkommen i klubben (men pas på janteloven)

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 09-07-06 11:54

Cyril Malka skrev:
> [...]
> http://www.berlingske.dk/kultur/artikel:aid=758006/
>
> Jeps... Du spiller Malka...
> Velkommen i klubben (men pas på janteloven)

Det er blot ganske morsomt, for en søgning efter Jørgens indlæg hvori
ordet "syg" indgår er 56 indlæg. Da Rasmus Underbjerg Pinnerup basalt
siger: "Tag dig dog sammen!" i 2000 [ref:
http://groups.google.dk/group/dk.livssyn.kristendom/msg/c6a044b22a6425a4?hl=da&]
er det *kun* "Bjørn Olav Megard" der skriver:

=== citat ===
> Jeg ved ikke om paranoiaen er del af din sygdom,
> men besind dig nu blot og indse, at folk ikke er ude efter dig.

Det synes for meg temmelig åpenbart. Og du vet godt
at man ikke sier "besind deg" til en man som har det slik
Jørgen har hatt det i dag!

> Vi holder jo af dig, ligesom du også for det meste viser,
> at du holder af os.

Derfor setter Jørgen ofte pris på at vi ignorerer
slike innlegg som han åpenbart skriver i affekt.

Jørgen sletter ofte selv innlegg når han vurderer
dem i etterpåklokskapens ubarmhjertige lys, og vi kan
gjøre ham den tjeneste ikke å lage en selvforsterkende
konfrontasjon umiddelbart.
=== citat slut ===
[ref:
http://groups.google.dk/group/dk.livssyn.kristendom/msg/85e216093cf53542?hl=da&]

Når du, Britt eller jeg skriver et indlæg, er der nogen der tror at det
bagefter skal være de andre debattørers opgave indbyrdes at fortælle
Usenet hvorvidt vi *individuelt* er enige i den tekst en af os skriver.

Hvor latterligt er dette?

Er det ikke ret åbenlyst at dk.livssyn.kristendom er ved at udvikle sig
til en "Cuckoo´s Nest" (Gøgereden) så blændende spillet med Jack
Nicholson i hovedrollen?

Det er ikke *alle* kristne der opfører sig sådan, nej. Det er indset.
Enhver som har blot et perifert kendskab til verden udenfor Usenet véd
det. De kigger ind forbi denne gruppe, og forlader den hurtigt igen
fordi alle opfordringer til god tone preller af som vand på en gås.

Uanset om man siger "ja" eller "nej" er der en vinkling som
efterfølgende kan dreje svaret til et angreb.

Men det har været god anskuelighedsundervisning.

Fra : Cyril Malka

Dato : 09-07-06 14:44

In article <44b0e02f$0$84014$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
> [...]

> Er det ikke ret åbenlyst at dk.livssyn.kristendom er ved at udvikle sig
> til en "Cuckoo´s Nest" (Gøgereden) så blændende spillet med Jack

Både og, for Jack Nicholson var blændende god i denne rolle (også) og så
havde han i det mindste humor og var spirituel... I stedet for at være
åndet som denne gruppes kristne hadefulde fastskribenter.

(er "kristen" og "hadefuld" mon ikke to ord, der dækker det samme?)

> Det er ikke *alle* kristne der opfører sig sådan, nej. Det er indset.

Det ved jeg ikke, om det er alle. "Alle" er det vel aldrig, men der er
saftsuseme et flertal!

Fra : B æ 9

Dato : 09-07-06 22:05

Cyril Malka <news@nytestamente.org> wrote in news:news-
ED3723.15435409072006@sunsite.dk:

> [...]

> (er "kristen" og "hadefuld" mon ikke to ord, der dækker det samme?)

> Det ved jeg ikke, om det er alle. "Alle" er det vel aldrig, men der er

ikke enig - men i denne ng er der en del der bræger op hele tiden, og
skede ærgerligt er det.
de er nogle gale sekteriske klatrøve

men de fleste troende og kristne er nu gode nok og ganske fornuftige
mennesker - de er bare ikke her

--
B æ 9

Fra : Cyril Malka

Dato : 09-07-06 22:44

In article <44b16f92$0$14007$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
"B æ 9" <bae@e.9> wrote:

> ikke enig - men i denne ng er der en del der bræger op hele tiden, og
> skede ærgerligt er det.
> de er nogle gale sekteriske klatrøve

Jow. Enig.

Men det er vel ikke uden grund at der findes flere sekter inden for
kristendommen end inden for andre religioner.

Der er yderst få jødiske sekter, buddhiste sekter m.m.

Der er det farlige i kristendommen, at der er dette begreb om "Sandhed".
Forstås: Der _er_ en sandhed og en af de kristne retninger _har_ den.

I jødedommen ved man, der er en sandhed, men den har Gud. Vi kan kun
diskutere tolkninger og selv om man er blevet enig om en "halakha" (en
lov), så er der intet der påviser, at den er mere sandt end noget andet.
Det er blot en enighed (med modifikationer) som enhver kan stramme op om
eller føle sig mere løs fra.

I kristendommen har du den tvang at uden Jesus, uden om Jesus, så _er
der_ ingen frelse. Man er nødt til at tro på stoderen og til at opføre
sig på "kristne vis".

Bagefter er de så op at slås om hvem opfører sig mest kristent, hvem har
sandheden (og altså smutter i paradis mens alle andre skal brænde op i
helvedet).

> men de fleste troende og kristne er nu gode nok og ganske fornuftige
> mennesker - de er bare ikke her

De fleste "fornuftige" kristne jeg har talt med og haft kontakt med (og
som fik mig forvildet ind i den kristne kirke i nogle år) har vist sig
rent faktisk ikke at fortælle alting.

Falsk varebetegnelse, kunne man sige.

Når Kevin Edelvang fortæller, fx, at Jesus ikke behøver at have
eksisteret, så er det falsk reklame: Jesus _skal_ have eksisteret
(ellers har man forfulgt jøderne i over 2000 år uden grund!) for at
kristendommen skal eksistere.

Meget ofte vil du se, at når nogle "stille og rolige kristne" er stille
og rolige, så er det - ganske enkelt - fordi de er på en vis afstand af
kristendommen...

Fra : ThomasB

Dato : 10-07-06 00:01

> Men det er vel ikke uden grund at der findes flere sekter inden for
> kristendommen end inden for andre religioner.

Jeg ved ikke om du har fået den tanke, at det kunne være fordi at
kristendommen er den mest udbredte religion?

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-07-06 13:55

In news:44b18a9d$0$15781$14726298@news.sunsite.dk,
ThomasB <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote:

> Jeg ved ikke om du har fået den tanke, at det kunne være fordi at
> kristendommen er den mest udbredte religion?

Subtilt. Nok for subtilt for vores "psykoanalytiker".

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : B æ 9

Dato : 10-07-06 15:43

> Bagefter er de så op at slås om hvem opfører sig mest kristent, hvem har
> sandheden (og altså smutter i paradis mens alle andre skal brænde op i
> helvedet).

så slipper vi da af med dem til den tid....

> De fleste "fornuftige" kristne jeg har talt med og haft kontakt med (og
> som fik mig forvildet ind i den kristne kirke i nogle år) har vist sig
> rent faktisk ikke at fortælle alting.
>
> Falsk varebetegnelse, kunne man sige.

jamen - jeg handler hverken i den kristne eller jødiske eller nogen
anden kiosk - jeg er selvforsynende.

> [...]
> eksisteret, så er det falsk reklame: Jesus _skal_ have eksisteret
> (ellers har man forfulgt jøderne i over 2000 år uden grund!) for at

nu er det fame da dig der er et tudefjæs

> Meget ofte vil du se, at når nogle "stille og rolige kristne" er stille
> og rolige, så er det - ganske enkelt - fordi de er på en vis afstand af
> kristendommen...

de er nok på vej til at blive selvforsynende

bæni

Fra : Cyril Malka

Dato : 10-07-06 21:15

In article <44b2676a$0$14017$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
B æ 9 <b@e.9> wrote:

> så slipper vi da af med dem til den tid....

Det gør vi nemlig ikke, for de render folk på dørene, sender missionærer
i forskellige lande (Afrika er meget pupulær lige p.t. samt det
tidligere sovjet), de føler sig nødsaget til at blande sig i de
forskellige lands politik samt dikterer hvad vi andre må og ikke må.

> jamen - jeg handler hverken i den kristne eller jødiske eller nogen
> anden kiosk - jeg er selvforsynende.

Det ved jeg godt. Vi taler om "ganske fornuftige kristne" Hvilket
får mig mere og mere til at tænke på et oxymoron.

> nu er det fame da dig der er et tudefjæs

Næhda. Men det forekommer mig noget utroligt i så fald at man har slået
ihjel, kæmpet krige, tvangsdøbt og stadig den dag i dag gør en masse af
disse ting og vil tvinge folk til at tro på nogen, der ikke har
eksisteret...

.... eller for bagefter (when the deed is done) sige: Nå ja, i øvrigt er
det vel lige meget om stoderen har eksisteret...

Sandsynligvis, ja.

Fra : B æ 9

Dato : 10-07-06 22:52

Cyril Malka wrote:
> [...]

> tidligere sovjet), de føler sig nødsaget til at blande sig i de
> forskellige lands politik samt dikterer hvad vi andre må og ikke må.

jaja - så sent som i går var der en af de tosser der stod i sit
latterlige jakkesæt (fame en besynderligt modedesigner de bruger) og
brægede udenfor min dør: "vil du snakke om biblen?" Idiot, jeg lå og
sov, men han havde da i det mindste ikke en mindreårig ved hånden og fes
af da jeg fyrede en ubehagelighed af.

og Afrik? jo, selvfølgelig er de vilde med afrika - og danske
kræftafdelinger og andre steder hvor der er nogle stakler de kan
"frelse", og få ind i menighederne. det de gør er at udnytte svage
sjæle. Klamt og hyklerisk.

> Det ved jeg godt. Vi taler om "ganske fornuftige kristne" Hvilket
> får mig mere og mere til at tænke på et oxymoron.

hva faen er det for en dims?

bjarne - sår'n da

Fra : Cyril Malka

Dato : 10-07-06 23:08

In article <44b2cbef$0$13950$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
B æ 9 <b@e.9> wrote:

> [...]
> brægede udenfor min dør: "vil du snakke om biblen?" Idiot, jeg lå og
> sov, men han havde da i det mindste ikke en mindreårig ved hånden og fes

Jow. Det er den lette ende...

Det kan gå meget længere med at de sprænger kliniker, der laver abort i
luften, truer (og tæsker) læger som medvirker til aborter... i Dakota fx
er det gået så langt, så abort er forbudt også efter graviditet, som
følger et voldtægt.

> hva faen er det for en dims?

En modsætning i samme sætning eller modsigende ord: Military
Intelligence eller Microsoft Sikkerhed.

Fra : B æ 9

Dato : 10-07-06 23:48

Cyril Malka wrote:

> Jow. Det er den lette ende...

joda - men jeg er osse til den lette ende, men jeg gir dig da
fuldstændig ret i at kristendommen - såvel som en hver anden
virkelighedsforvanskning eller anden religion - mad - biler - sex -
fodbold - guccitasker - osv osv, er skadelig. Og noget af det endda i
forbandet ekstrem grad. Med død og ulykke til følge.

men jeg tror nu bare at religion er et skalkeskjul for forvanskede sind:

hitler - alice miller you know - men gir man blot børnene kærlighed, så
bliver der kærlige mennesker ud af det.

tæver man derimod sine unger - eller på anden måde undertrykker deres
behov i guds navn - begynder e at skrive arrige, koleriske og
spytspruttende indlæg i denne ng.

og man skal næsten ikke prikke til dem før de skræmer op - det er skide
skægt.

Næsten som når an laver hjemmesider eller anden programmering:

hvis man gør sådan og sådan kommer den en reaktion - og det er rigtig
sjovt når det virker!!

der findes en del udviklingværktøjer til formålet. for tiden bruger jeg
selv et der hedder "Anders og Andreas" ver.2 - men licensen er ved at
udløbe, så der er ikke så meget krudt tilbage i det.

Forleden ghørte jeg til gengæld om et der hed: opfordr skvat til
selvmord" ver. 1, og det skulle være særdeles effektivt. Jeg tror jeg
vil prøve det en dag.

der er osse et der hedder "villy-drengen pipper lidt", men det er lidt
svagt i det, og har slet ikke så mange features, så deeeeet...... nej
duer ikke rigtigt godt.

er der ellers nogen der kender nogle gode værktøjer - hvad med dig jens
brun, du må da kende en hel del?

birger

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 11-07-06 09:05

B æ 9 skrev:

> [...]
> duer ikke rigtigt godt.
>
> er der ellers nogen der kender nogle gode værktøjer - hvad med dig jens

Ved nærmere eftertanke, så lyder du mig mere og mere som en person med
roterende Aspergers Syndrom: Denne autismesygdom er netop kendetegnet
ved følelsesmæssig overfladiskhed ("todimensionalitet") i opfattelsen af
andre mennesker og manglende evne til at begå sig socialt, fordi man
altså ganske enkelt ikke kender til almindelige uskrevne regler for
social adfærd.

Det ville i hvert fald hurtigt forklare din påfaldende afstumpede
adfærd, samt din vrangopfattelse af alt dette som værende udelukkende
een eller anden bizar form for "leg", hvor vi andre ifølge din lettere
storhedsvanvittige selvopfattelse skulle forestilles at være "dine
værktøjer".

Du kan selv læse mere på:
http://www.psykiatrifonden.dk/sygdomme/fakta/autismeogaspergers.html

Anders Peter Johnsen

Fra : B æ 9

Dato : 11-07-06 10:56

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> een eller anden bizar form for "leg", hvor vi andre ifølge din lettere
> storhedsvanvittige selvopfattelse skulle forestilles at være "dine

prik prik

hvis du vender siden til kan jeg ikke se dig!

Balder

Fra : Vidal

Dato : 11-07-06 10:08

B æ 9 wrote:

> [...]
> virkelighedsforvanskning eller anden religion - mad - biler - sex -
> fodbold - guccitasker - osv osv, er skadelig. Og noget af det endda i

Det er lidt uklart udtrykt, eller jeg kan ikke helt
forstå det, ihvertfald. Er religion, mad, biler, sex,
fodbold, guccitasker ... - virkelighedsforvanskning? Det
må da siges at være en ganske fundamentalistisk holdning.

> Med død og ulykke til følge.

Kan du undgå døden ved at tage afstand til de ting?
Er det dødsangst, du lider af?

> men jeg tror nu bare at religion er et skalkeskjul for forvanskede sind:

Så langt tilbage vi har historiske vidnesbyrd, har
mennesket været et religiøst væsen. Så stort set
alle mennesker har til alle tider efter din
overbevisning haft forvanskede sind? Religion er
vel i mere end en forstand grundlaget for hele
vor kultur og det kan være svært, ja umuligt, at
forestille sig mennesket uden den som baggrund.

Det er selvfølgeligt din ret at have den mening.

Der var en berømt *Søren*, der sagde: Vær Piat — og
Du skal see, alle Vanskeligheder forsvinde!

Det passer vist fint på din situation.

Plat du dig blot uden om alt alvorligt i tilværelsen,
så skal du nok undgå døden. Bæ forever!

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : B æ 9

Dato : 11-07-06 11:00

Vidal wrote:

> [...]
> Du skal see, alle Vanskeligheder forsvinde!
>
> Det passer vist fint på din situation.
>
> Plat du dig blot uden om alt alvorligt i tilværelsen,

hvorfor skriver du søren i fed?

Fra : ThomasB

Dato : 09-07-06 13:21

> [...]
>
> http://www.fyens.dk/article/663619
>
> Berlingske Tidende fra sidste søndag (Om Siebenthal sekten):

Gaaab.. Selv Bo Warming er i avisen nu og da...

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-07-06 13:47

In news:44b030c5$0$84035$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Henrik Vestergaard <vestergaard_henr@gmx.net> wrote:

> I dag ville de samme
> IT-drenge måske kalde mig "Linux" fordi jeg også bruger Linux, men er
> tvunget til at bruge Windows som del af mit studie.

Du kører altså ikke taxi længere?

> I folkeskolen var det "fessor" fordi karaktererne var i den pæne ende.
> [Jeg er jo "næsten" for beskeden til at nævne det dengang var et
> gennemsnit på 9,33... ]

Flot. Giver det ekstra på uret?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Juhl

Dato : 12-07-06 00:22

Henrik Vestergaard wrote:

> I folkeskolen var det "fessor" fordi karaktererne var i den pæne ende.
> [Jeg er jo "næsten" for beskeden til at nævne det dengang var et
> gennemsnit på 9,33... ]

Wow, det er mere end mig... og alligevel blev du ikke til noget?

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-07-06 07:17

In news:44b432a6$0$67262$157c6196@dreader2.cybercity.dk,
Peter Juhl <peter@c.dk> wrote:

> Wow, det er mere end mig... og alligevel blev du ikke til noget?

Hov-hov. Taxichauffør er et fint erhverv. Jeg kørte f.eks. meget hyrevogn i
min studietid og Henrik Blunck/Vestergaard "studerer" jo også - til
MultiMedieDesigner [sic].

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : fribytteren

Dato : 10-07-06 12:36

Anders Peter Johnsen skrev:

> [...]
>

> Hvis jeg ikke tager meget fejl, er det således den i gruppen huserende
> skribent Henrik Vestergaard, der altså har ligefrem har modtaget et brev

Jeg formoder ikke, at det er een bestemt person der har set sig sur på
alle modtagerne af fækalierne.

Jeg kan i stedet bedre forstå, at det er en nær ven af de omtalte
modtagere, som har følt sig dårligt behandlet af vedkommende. Hermed
er der så tale om flere forskellige personers forsøg på at give sin
mening til kende over for rette vedkommende.

Det kan være at modtageren har flirtet med afsenderens kæreste eller
på anden vis gjort handlinger der har fået afsenderen til at føle
sig følelsesmæssigt krænket af modtageren.

Det behøver end ikke at have noget med deres offentlige skriverier at
gøre. Det kan være afsenderen blot har brugt dette for at sløre sin
rette identitet.

Med venlig hilsen

Lars kristensen

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-07-06 13:59

In news:1152531363.385786.238640@p79g2000cwp.googlegroups.com,
fribytteren <fribytteren@fribytteren.dk> wrote:

> Jeg kan i stedet bedre forstå, at det er en nær ven af de omtalte
> modtagere, som har følt sig dårligt behandlet af vedkommende.

Den teori kan med det samme afvises. Henrik Blunck/Vestergaard har
dokumenterbart ingen venner.

> Det kan være at modtageren har flirtet med afsenderens kæreste eller
> på anden vis gjort handlinger der har fået afsenderen til at føle
> sig følelsesmæssigt krænket af modtageren.

Den teori kan også afvises på stående fod. Henrik Blunck/Vestergaard kan
umuligt flirte med nogens kæreste. Se lige, hvordan han ser ud:
http://www.blunck.dk/hvb/patrick/barnedaab/kirken_6.jpg (det er Henrik til
venstre).

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 10-07-06 15:14

> Den teori kan også afvises på stående fod. Henrik Blunck/Vestergaard kan
> umuligt flirte med nogens kæreste. Se lige, hvordan han ser ud:
> [...]

Jeg sidder da godt nok og får medlidenhed med den stakkels Henrik
Vestergaard. Et eller andet sted er det sgu da vildt synd.

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-07-06 20:24

In news:44b260b8$0$15792$14726298@news.sunsite.dk,
ThomasB <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote:

> Jeg sidder da godt nok og får medlidenhed med den stakkels Henrik
> Vestergaard. Et eller andet sted er det sgu da vildt synd.

Jeg har også et lidt ambivalent forhold til det. Det var lettere inden jeg
så ham og hans hjemmeside.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 10-07-06 23:40

> Jeg har også et lidt ambivalent forhold til det. Det var lettere inden jeg
> så ham og hans hjemmeside.

Ja, samme her. Med Malkaerne havde jeg det lidt anderledes i starten. Det
føltes lidt som at drille en udviklingshæmmet, slå en spasser, vælte en
dværg, når man diskuterede med dem (især Britt).

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-07-06 09:46

In news:44b2d751$0$15785$14726298@news.sunsite.dk,
> [...]

> Det føltes lidt som at drille en udviklingshæmmet, slå en spasser,
> vælte en dværg, når man diskuterede med dem (især Britt).

Hehe. Du må huske på, de begge angiveligt er superintelligente. Vi taler
Mensa-go-home her. Det giver mening, hvis vi forudsætter, at summen af de
menneskelige egenskaber er konstant. Der var således ikke noget tilbage til
udseendet, da Britt Malka fik tildelt sine egenskaber. Omvendt er det slet
ikke sikker, det hænger sådan sammen. Måske de bare er tre ulykkelige sjæle,
livet ikke har behandlet alt for godt pga. uhensigtsmæssig personlighed?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 11-07-06 12:31

> Måske de bare er tre ulykkelige sjæle, livet ikke har behandlet alt for
> godt pga. uhensigtsmæssig personlighed?

Du er god til at ramme plet!

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-07-06 13:30

In news:44b38c0b$0$15788$14726298@news.sunsite.dk,
ThomasB <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote:

> Du er god til at ramme plet!

Måske jeg skulle slå mig ned som "psykoanalytiker"? Der er vist penge i
l*rtet, og titlen er som bekendt ikke beskyttet, så enhver idiot - herunder
undertegnede - kan jo kalde sig det.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : B æ 9

Dato : 11-07-06 18:41

Jens Bruun wrote:

> så enhver idiot - herunder
> undertegnede

*LOL* - du er god til at ramme plet

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-07-06 18:53

In news:44b3e284$0$14007$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
B æ <b@e.9> wrote:

> *LOL* - du er god til at ramme plet

Jeg synes, jeg hører et ekko. Eller det er måske dig, Bæ?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : B æ 9

Dato : 11-07-06 18:57

Jens Bruun wrote:

> Jeg synes, jeg hører et ekko. Eller det er måske dig, Bæ?

tredie gang er ellers lykkens gang, men denne gang var det en forbier

Fra : B æ 9

Dato : 10-07-06 18:36

fribytteren wrote:

> [...]
>
> Det behøver end ikke at have noget med deres offentlige skriverier at
> gøre. Det kan være afsenderen blot har brugt dette for at sløre sin

ku det måske være en nabo der er sur over at henriks hund skider på hans
fortov....

i så fald skulle hunde opfrodres til at begå selvmord

benny

Fra : Cyril Malka

Dato : 10-07-06 21:18

In article <44b29005$0$14004$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
B æ 9 <b@e.9> wrote:

> ku det måske være en nabo der er sur over at henriks hund skider på hans
> fortov....
> i så fald skulle hunde opfrodres til at begå selvmord

Det gør man nemt: Smid en pind eller en bold til hunden tværs gennem en
motorvej...

Have kameraet parat, der kan blive gode billeder.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 10-07-06 21:40

Cyril Malka skrev:

> Det gør man nemt: Smid en pind eller en bold til hunden tværs gennem en
> motorvej...
>
> Have kameraet parat, der kan blive gode billeder.

Ja, nu er det vist almindeligt at sadistisk dyrplageri "for fornøjelsens
skyld" er noget, de fleste voksne fuldblodspsykopater har gjort sig
erfaringer med i deres barndom...

Hvad er det mon i øvrigt, du ville bruge disse "gode billeder" til?

Nej, lad ved nærmere eftertanke hellere være med at fortælle det: Jeg
får nemlig mine til stadighed mere bekymrede anelser om hvor f*cked-up
forstyrret du egentlig måtte være på baggrund af din fuldstændigt
forbløffende forrykte adfærd herinde...

--
Anders Peter Johnsen

Fra : B æ 9

Dato : 10-07-06 22:54

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> får nemlig mine til stadighed mere bekymrede anelser om hvor f*cked-up
> forstyrret du egentlig måtte være på baggrund af din fuldstændigt

mandan har måske ikke humor lige dér, men han forsøger da - det er mere
end man kan sige om dig

Fra : Cyril Malka

Dato : 10-07-06 23:25

In article <44b2cc7a$0$13950$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
B æ 9 <b@e.9> wrote:

> mandan har måske ikke humor lige dér,

Selvfølgeligt har jeg det. Bare (åbenbart) ikke det samme som din lige
her

(Skal man nu til at lide hunde for at have humor?)

Fra : B æ 9

Dato : 10-07-06 23:29

Cyril Malka wrote:

> Selvfølgeligt har jeg det. Bare (åbenbart) ikke det samme som din lige
> her
>
> (Skal man nu til at lide hunde for at have humor?)

hunde smager ikke godt....
og så hyler de når man sparker dem

Fra : Cyril Malka

Dato : 10-07-06 23:32

In article <44b2d4ad$0$14012$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
B æ 9 <b@e.9> wrote:

> hunde smager ikke godt....
> og så hyler de når man sparker dem

Du er en begynder, kan jeg høre...

En gang brun tape om snuden så siger de ikke noget.

(Man kan også få en hund til at miave, hvis hyl generer dig: Smæk dem i
fryseren og bagefter gennem en rundsav: Miiiiiiiiaw)

Fra : B æ 9

Dato : 10-07-06 23:49

Cyril Malka wrote:

> Du er en begynder, kan jeg høre...
>
> En gang brun tape om snuden så siger de ikke noget.
>
> (Man kan også få en hund til at miave, hvis hyl generer dig: Smæk dem i
> fryseren og bagefter gennem en rundsav: Miiiiiiiiaw)

se - dér var du slu sjov - lol

Fra : Cyril Malka

Dato : 10-07-06 23:56

In article <44b2d96c$0$14014$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
B æ 9 <b@e.9> wrote:

> se - dér var du slu sjov - lol

Man kan også få en kat til at vuffe: oversprøjt dyret med benzin - tænd
et tandstik: WUF!

Skat? Må jeg lige låne den ene af kattene, jeg skal lige demonstrere
noget for Benny?

Fra : Michael

Dato : 10-07-06 23:49

B æ 9 skrev:

>hunde smager ikke godt....

Hvad ved du om det?
Her er der en opskrift på "hund i karry"

500 gr. Hund skåret i tern
1 dl. Kokosfløde
5 dl. Kokosmælk
3 Spsk. våd karry
5 Kardemommefrø, ristede
1 Stang kanel
2 Kartofler, skrællede og skåret i tern
1 Spsk. usaltede jordnødder
3 Laurbærblade
3 Spsk. nuac man
3 Spsk. hakket palmesukker
3 Spsk. tamarindsaft

Sauter karrypasta og kokosfløde i 5 minutter. Tilsæt kødet og steg i
8-10 minutter. Tilsæt kokosmælken, lad det komme i kog og lad det
simre i 10 minutter. Tilsæt resten af ingredienserne og kog videre til
kødet er mørt.

Burde næsten lave en kogebog sammen med prinsegemalen

Fra : Cyril Malka

Dato : 10-07-06 23:54

In article <92m5b2ts4l9u5s33n2op5du8o9995fq8jj@4ax.com>,
> [...]

> 8-10 minutter. Tilsæt kokosmælken, lad det komme i kog og lad det
> simre i 10 minutter. Tilsæt resten af ingredienserne og kog videre til

Adv!

Kanel?

Fra : Michael

Dato : 10-07-06 23:57

Cyril Malka skrev:

>Adv!
>
>Kanel?

Det er helt sikkert tilladt at eksperimentere

Fra : N/A

Dato : 10-07-06 23:36

Fra : Cyril Malka

Dato : 10-07-06 23:36

In article <news-BF4DCE.00294311072006@sunsite.dk>,

> Hunde, der lider, skal aflives. Jørgen har linket.

Jeg regner ikke med at han giver os den. Det er længe siden han sidst
svinede mig privat efter en debat (og da han fik svar på tiltale
beklagede han sig over det her i gruppen... jaja...).

Nå... Mon ikke flere her er gået over gevind (mere end sædvanligt)?

Vi er måske lidt lettere Off Topic, er vi ikke?

Men måske hvis nogle af disse hellige kristne havde en hund at sparke
til, var de mindre hadefulde i deres indlæg? De kunne måske ende med at
blive hele menneskelige?

Nå...

Skal lige ud og lufte køteren, den stakkels

Fra : ThomasB

Dato : 10-07-06 23:42

> Skal lige ud og lufte køteren, den stakkels

Ja stakkels hende, hun skræmmer naboerne den kære britt.

Fra : N/A

Dato : 10-07-06 23:45

Fra : Cyril Malka

Dato : 10-07-06 23:45

In article <news-90754F.00382011072006@sunsite.dk>,

> Stakkels? Ja, det må du nok sige. Så skal hun jo BEVÆGE sig

Nemlig!

Lige nu er hun liggende på ryggen imens hun har maven vendt mod
aircondition det sløve læs...

Mon ikke, hvis jeg kører kontorstolen lidt tilbage, så jeg kører over
halen, så rejser hun sig op?

> Jo, vi er vist offtopic.

Jeps. Vi må holde her :)

Smutter ud til terassen

Fra : ThomasB

Dato : 10-07-06 23:49

> [...]
> aircondition det sløve læs...
>
> Mon ikke, hvis jeg kører kontorstolen lidt tilbage, så jeg kører over

Det ligger bare til dig at være sadistisk.

Din søn måtte lide under at du næsten rev hans øre af, smed ham i koldt
brusebad og lod ham gå med vådt tøj, for derefter at knalde dine børns
hoveder sammen - din feje hund.

Fra : B æ 9

Dato : 10-07-06 23:54

Britt Malka wrote:

> Stakkels? Ja, det må du nok sige. Så skal hun jo BEVÆGE sig
>
> Jo, vi er vist offtopic.

hmmmm - i hygger jer da vist

(så nu blir jeg udråbt som dit og dat og dut fordi jeg siger venlige
ting til malkaerne - sikke en flok galninger)

Fra : ThomasB

Dato : 10-07-06 23:59

> (så nu blir jeg udråbt som dit og dat og dut fordi jeg siger venlige ting
> til malkaerne - sikke en flok galninger)

Hvem er malkaerne? (aka krudt og rulle?)

Fra : Cyril Malka

Dato : 11-07-06 00:05

In article <44b2da75$0$14014$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
B æ 9 <b@e.9> wrote:

> hmmmm - i hygger jer da vist

Sssshhhhht! HEr betragtes det som sindssygt at gøre den slags. Der
kommer snart indlæg om hvorfor vi skriver til hinanden over
nyhedsgruppen...

> (så nu blir jeg udråbt som dit og dat og dut fordi jeg siger venlige
> ting til malkaerne - sikke en flok galninger)

Jeps...

Det er nok fordi vi har noget på dig, en tidsindstillet bombe eller
så'an...

Fra : N/A

Dato : 11-07-06 00:06

Fra : Cyril Malka

Dato : 11-07-06 00:06

In article <news-F45756.01003211072006@sunsite.dk>,

> Nemlig. Og kom ikke og sig, at du ikke var advaret!

Jeps... han lever afgjort livet farlig...

Fra : B æ 9

Dato : 10-07-06 23:52

> Men måske hvis nogle af disse hellige kristne havde en hund at sparke
> til, var de mindre hadefulde i deres indlæg? De kunne måske ende med at
> blive hele menneskelige?

de sku bare ha lidt mere eller bare *noget* på den dumme, så ku det ske
det hjalp - med sig selv eller andre

Fra : ThomasB

Dato : 11-07-06 00:00

> de sku bare ha lidt mere eller bare *noget* på den dumme, så ku det ske
> det hjalp - med sig selv eller andre

Det er vist det man kalder en projektion

Fra : B æ 9

Dato : 11-07-06 01:07

ThomasB wrote:
> "B æ 9" <b@e.9> skrev i en meddelelse

> Det er vist det man kalder en projektion

klager ikke

Fra : Cyril Malka

Dato : 11-07-06 00:04

In article <44b2d9f6$0$14014$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
B æ 9 <b@e.9> wrote:

> de sku bare ha lidt mere eller bare *noget* på den dumme, så ku det ske
> det hjalp - med sig selv eller andre

Jamen... Det må de jo ikke... Ikke andet end på reglementeret maner (for
dem af dem, der må).

Der er rent faktisk også en "kristen styrke" XXX-kirken.

Har du ikke hørt om dem?

De går helt amok i kampen mod sex i det hele taget.

Hvordan kan man regne med, at folk med den indstilling ikke ender med at
blive uligvægtige?

Se her: http://www.kortlink.com/advsex

og her: http://www.xxxchurch.com/

Fra : Harald Mossige

Dato : 11-07-06 00:27

"Cyril Malka" <news@nytestamente.org> wrote in message

> [...]
> blive hele menneskelige?
>
> Nå...
>
> Skal lige ud og lufte køteren, den stakkels

Gode ektefeller har mange kjælenavn. Det var en ny variant.

HM

Fra : Harald Mossige

Dato : 11-07-06 00:24

"Britt Malka" <news@foxladi.com> wrote in message

> Hunde, der lider, skal aflives. Jørgen har linket.

Muslimer kaller vantro for hunder, og etter som jeg skjønner, jøder har
heller ikke nie godt forhold til hunder. Jørgen er vantro både i muslimers
og jøders øyne. Betyr det at jørgen bør - -?

HM