Hjemmesider om lidelsens problem
Fra : jørgen

Dato : 05-07-06 15:54

Jeg fandt denne hjemmeside og blev umiddelbart begejstret.
Et mødested for kristne med kroniske lidelser og sygdom men også for
pårørende og alle andre der bare vil forstå og lære.

http://www.whereisgod.net/index.html

Findes der mon et lignende sted på dansk eller svensk/norsk?

mvh jørgen.

Fra : N/A

Dato : 05-07-06 17:45

Fra : Cyril Malka

Dato : 05-07-06 17:45

In article <news-12C8CD.18425905072006@sunsite.dk>,
Britt Malka <news@foxladi.com> wrote:

> http://www.kortlink.com/lidelsens-loesning

Couldn't resist, he?

--
Venligst,

Cyril

Det nye testamente - Fortæller man dig alt? => http://www.nytestamente.org
12 nye tegninger => http://www.malkaz.com/karikaturer

Fra : B æ 9

Dato : 05-07-06 18:57

Britt Malka <news@foxladi.com> wrote in news:news-12C8CD.18425905072006
@sunsite.dk:

> http://www.kortlink.com/lidelsens-loesning

LOL

--
B æ 9

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 30-07-06 20:40

Britt Malka <news@foxladi.com> wrote:

> http://www.kortlink.com/lidelsens-loesning

Som linker til:

http://www.infosvin.dk/Haandbog/Sundhed/Generelt_sundhed/Aflivning.html

Ikke videre pænt gjort, Britt.

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Andreas Falck

Dato : 31-07-06 10:57

"Peter Bjørn Perlsø" skrev i

> Som linker til:
>
> http://www.infosvin.dk/Haandbog/Sundhed/Generelt_sundhed/Aflivning.html
>
> Ikke videre pænt gjort, Britt.

Det er jo Britt i en nøddeskal!

http://bibeltro.dk/ + http://ny.skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : B æ 9

Dato : 31-07-06 13:15

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> Som linker til:
>
> http://www.infosvin.dk/Haandbog/Sundhed/Generelt_sundhed/Aflivning.html
>
> Ikke videre pænt gjort, Britt.

ka ske nun synes kristne er nogle svin - men gyllen kommer da fra en jøde

Fra : Andreas Falck

Dato : 31-07-06 17:35

B æ 9 skrev i news:44cdf460$0$3479$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

[ ... ]
> ka ske nun synes kristne er nogle svin - men gyllen kommer da fra en jøde

Nope, kun en semijøde - eller måske endda mere korrekt: en pseudojøde.

Fra : B æ 9

Dato : 31-07-06 17:53

Andreas Falck wrote:
> B æ 9 skrev i news:44cdf460$0$3479$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
> [ ... ]
>
> Nope, kun en semijøde - eller måske endda mere korrekt: en pseudojøde.

du går ret meget op i titler ka man høre

Fra : Martin Honoré

Dato : 05-07-06 20:13

"j?rgen" <brothers_bisp@hotmail.com> wrote:
> Jeg fandt denne hjemmeside og blev umiddelbart begejstret.
> Et m?dested for kristne med kroniske lidelser og sygdom men ogs? for
> p?r?rende og alle andre der bare vil forst? og l?re.
>
> http://www.whereisgod.net/index.html

Kære Jørgen,

tag dig ikke af Britt Malka og slænget, de er bare ude på at sprede had
og tvivl med de spydige bemærkninger.

Faktisk så er det dokumenteret utallige gange, hvordan bøn har helbredt
patienter, som ellers har været opgivet af lægerne. Det er Jesus Kristus,
som bliver budt velkommen af den tro, som er stærk nok.

Har du nogle kroniske lidelser, Jørgen? Så kunne du jo prøve at bede.

--
Copyright© Martin Honore, 2006, alle rettigheder forbeholdes
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Harald Mossige

Dato : 05-07-06 20:31

"Martin Honoré" <spamtekst-martin.honore@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
>
> Faktisk så er det dokumenteret utallige gange, hvordan bøn har helbredt
> patienter, som ellers har været opgivet af lægerne.

Der finnes ingen verifiserbar dokumentasjon.

HM

ps
Det er "H" du bruker i etternavnet?

ds

Fra : Martin Honoré

Dato : 05-07-06 20:53

Harald Mossige <haraldmnospam@hkabel.no> wrote:

> "Martin Honor?" <spamtekst-martin.honore@yahoo.dk> wrote in message

> Der finnes ingen verifiserbar dokumentasjon.

Naturligtvis kan sekulært hjernevaskede videnskabsmænd ikke få Jesus
verificeret, da Jesus opleves gennem tro, og de tror jo netop ikke på
ham. Os som er stenfaste i troen, behøves ikke sådan bekræftigelse fra
Gud for at kende hans eksistens.

> ps
> Det er "H" du bruker i etternavnet?

Det er det, ja. Hvorfor spørger du?

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 05-07-06 22:11

Martin Honoré skrev:
> [...]

Er det en "åbenbaring" du fik mens du sad i Mercedes'en med din lækre
sekretær, som du påstod i
http://groups.google.dk/group/dk.livssyn.kristendom/msg/f10b880a9343cb31?hl=da&

For slet ikke at tale om, at du senere skrev:

=== citat ===
Britt Malka, jeg respekterer dig for dit intellekt og din evne til at
stave og sætte komma efter de nye komma-regler. Jeg føler mig endog
tiltrukket af dit iltre væsen på en sær måde. Og jeg er sikker på, at
der er mange ting du og jeg kan blive enige om, f.eks. synes jeg heller
ikke om folk, som staver dårligt og bruger dårlig argumentation på
Usenet.
=== citat slut ===

Den dårlige argumentation.... Er det ikke netop at skrive: "tag dig ikke
af XXXXX XXXXX og slænget", når du fuldt ud selv véd - eller *burde*
vide du har trådt i spinaten? Burde du ikke være voksen nok til at
indrømme din fejl? Eller gælder det kun for dem som *ikke* kører Mercedes?

I øvrigt: http://www.ahot.dk/bsvis.asp?ID=12881

> [...]
> verificeret, da Jesus opleves gennem tro, og de tror jo netop ikke på
> ham. Os som er stenfaste i troen, behøves ikke sådan bekræftigelse fra

Hvilken konsekvens har Guds eksistens for *dig* i forhold til løgn?

Eller den slags henhører måske også under kriteriet om man kører
Mercedes - bilen fra HerrenVolkes eget land....

> Det er det, ja. Hvorfor spørger du?

Laver du aldrig kryds-og-tværs mens du bliver kørt rundt med den smukke
sekretær?

Henrik, Dianalund
.... "Subjektivitet er at aflæse et solur ved hjælp af en lommelygte."
(Piet Hein)

Fra : B æ 9

Dato : 06-07-06 15:56

> Laver du aldrig kryds-og-tværs mens du bliver kørt rundt med den
> smukke sekretær?

husk at beskytte dig, når du boller sekretæren i den lille billige
lejlighed, ellers risikerer du at få nogle fæle baktusser ind i
tissetøjet... AV AV skulle det gøre, lissom at pisse glasskår.

Se:

http://www.kondom.dk/ hvis du er usikker på hur man gør

(hvad fanden det så har med svin at beskaffe???)

--
B æ 9

Fra : B æ 9

Dato : 06-07-06 15:49

Fra : N/A

Dato : 05-07-06 22:52

Fra : Harald Mossige

Dato : 05-07-06 22:52

"Britt Malka" <news@foxladi.com> wrote in message

> Ja, med "G" er det vist ikke en kronisk lidelse i dag, mig bekendt.

Jeg var bare usikker på diagnosen.

Fra : B æ 9

Dato : 06-07-06 15:57

"Harald Mossige" <haraldmnospam@hkabel.no> wrote in

> "Britt Malka" <news@foxladi.com> wrote in message

> Jeg var bare usikker på diagnosen.

det er nok i den anden ende (af kroppen) diagnosen sidder

--
B æ 9

Fra : Cyril Malka

Dato : 05-07-06 22:32

In article <44ac0f20$0$15789$14726298@news.sunsite.dk>,
> [...]

> Faktisk så er det dokumenteret utallige gange, hvordan bøn har helbredt
> patienter, som ellers har været opgivet af lægerne.

Nope.

Det har været påvist at folk, der var _religiøse_ havde flere chancer
til at overkomme modgang (psykologisk set), jf. APA journal, som jeg nok
kan give dig flere detaljer om, hvis det -- forbavsende nok -- skulle
interessere dig.

Men tværtimod blev det ligeledes påvist at bønner ingen kraft har, i
bedste fald. Mest almindeligt vis viser det sig, at det har det modsatte
virkning.

Kort sagt: Bønner til Jesus enten virker ikke, eller har modsat virkning.

> Det er Jesus Kristus,
> som bliver budt velkommen af den tro, som er stærk nok.

Den enkeltes tro om forbedring har højst sandsynligt et stort rolle at
spille.

Hvis vi ser på Jørgen, som piver over alt som går ham imod, så går troen
ligeledes i hans retning: skidt!

> Har du nogle kroniske lidelser, Jørgen? Så kunne du jo prøve at bede.

Tælles selvmedlidenhed med som en kronik lidelse?

.... eller er det bare almindeligt kristent væremåde?

Fra : N/A

Dato : 05-07-06 22:50

Fra : Cyril Malka

Dato : 05-07-06 22:50

In article <news-0426D3.23404505072006@sunsite.dk>,
Britt Malka <news@foxladi.com> wrote:

> Hvis Jørgen lider. Og hvis Gud elsker ham ...
>
> Mjah, en af delene er ikke til stede her i hvert fald.

Nej.

Jeg tror du har fat i noget dér... Noget som mange af disse så "herlige"
kristne ikke har fanget endnu (her går vi nok over til jødisk
forståelse, så Jørgen og andre selvretfærdige lidende kristne vil nok
blive sat af).

Fakta er: Livet _er_ køn. Livet er dejlig. Livet er skøn og fuld af
overraskelser og fuld af muligheder. Kan man fange dem, så bliver ens
dagligdag fantastisk forskønnet og forbedret.

Nu er der nogle, som udelukkende ser det som en lidelse, som ikke kan
sætte pris på det og på de småting der ellers kan betyde så meget.

Sandsynligvis fordi de er så egoistiske, så de regner med, at det
skylder "man" dem. Hvorfor skulle deres liv være bedre end andre? horfor
skal de ikke gøre noget for at forbedre hverdagen for sig selv og for
andre? hvorfor skal verden dreje sig om _dem_? Hvorfor skal deres bønner
dreje sig om hvad de kan få? Hvorfor er det så vigtigt for dem, at _DE_
skal være elsket? (af Gud, Jesus, whatever)... Mage til kvalmende
egoisme!

Big news kammerater: Verden er lige ræcis sådan som _I_ gør den til.

Og Jørgen: Er livet så stor en lidelse for dig: Begå selvmord! Så er vi
fri for din evindelig piveri og så koster du mindre til samfundet (altså
til os andre, der betaler skat for at holde liv i en piverik som dom
dig).

Eller også tag dig sammen og begynd at sætte pris på det du har fået!

Utaknemmelig bæst!

Fra : AF

Dato : 06-07-06 07:45

Cyril Malka skrev i news:news-EC49E0.23502405072006@sunsite.dk

[ ... ]
> [...]
> fri for din evindelig piveri og så koster du mindre til samfundet (altså
> til os andre, der betaler skat for at holde liv i en piverik som dom

Ja, her kom så Malka-klanens egentlig sande jeg til udtryk! Bare sig til en
person der lider af psykiske problemer, at de skal begå selvmord.

I optræder da også mere og mere usympatiske, når I kan lave et sådant udfald
mod personer der har psykiske lidelser.

Og nu mangler vi så kun at Henrik Vestergaard Blunck lige kommer med en
uforbeholden støtte til Cyrils selvmordsopfordringer.

Godt gået Cyrill Malka, du er vel nok et stort menneske.

Og den med at du betaler skat! Efter dit eget og Britts udsagn, betaler I
ikke én krone i skat til det danske samfund, så hold dit skatteklynkeri for
dig selv.

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok den mest besøgte landsby-webside

Fra : B æ 9

Dato : 06-07-06 16:07

> Ja, her kom så Malka-klanens egentlig sande jeg til udtryk! Bare sig
> til en person der lider af psykiske problemer, at de skal begå
> selvmord.

når man kaster en sten ind i en flok hunde er det den der blir ramt der
hyler........

--
B æ 9

Fra : AF

Dato : 06-07-06 16:30

B æ 9 skrev i news:44ad272c$0$13974$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

> når man kaster en sten ind i en flok hunde er det den der blir ramt der
> hyler........

Er det derfor du altid hyler op med en masse uvedkommende?

Fra : B æ 9

Dato : 06-07-06 19:33

"AF" <dewnull@tiscali.invalid> wrote in news:44ad2d88$0$15786$14726298
@news.sunsite.dk:

> B æ 9 skrev i news:44ad272c$0$13974$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

> Er det derfor du altid hyler op med en masse uvedkommende?

præpositionerne andresen præpositionerne - ellers blir du ufrivlligt morsom

--
B æ 9

Fra : Vidal

Dato : 06-07-06 16:53

AF wrote:
> [...]
>

> Ja, her kom så Malka-klanens egentlig sande jeg til udtryk! Bare sig til
> en person der lider af psykiske problemer, at de skal begå selvmord.

Svineri er det.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : AF

Dato : 06-07-06 16:59

Vidal skrev i news:44ad31b8$0$906$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

> Svineri er det.

Ja, og da deres lille trofaste puddel Henrik Blunck Vestergaard ikke tager
afstand fra udtalelsen, skyldes det jo nok at han støtter op om den. Og
dermed sætter han sig selv i bås med psykoterapeuten Cyril Malka, der
opfordrer psykisk syge mennesker til at begå selvmord.

Der er åbenbart ingen grænser for hvor nederdrægtig Britt og Cyril Malka og
Henrik blunck Vestergaard vil synke i deres had mod kristne og
kristendommen.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-07-06 12:30

AF skrev:
> [...]
>
> Og nu mangler vi så kun at Henrik Vestergaard Blunck lige kommer med en
> uforbeholden støtte til Cyrils selvmordsopfordringer.

Jeg kan kun give dig ret i ovenstående betragtninger.

Jeg har sjældent bevidnet mage til stygt svineri i denne gruppe.

Een ting er at Malka-ægteparret i sig selv leger sekt med alt hvad
dertil hører, når denne selvbestaltede "psykoanalytiker" og
"sektsekspert" Cyril i rollen som "ufejlbarlig guru" og hans ligeledes
selvindbildte "ypperstepræstinde" fører sig frem i denne gruppe med i
efterhånden enhver henseende både dybt tarvelig og forkastelig adfærd.

Men jeg har dog for så vidt langt sværere ved at forstå Henrik
Vestergaards til decideret hjernevask åbenlyst grænsende ukritiske
forsvar og fandyrkelse af dette dybt perfide Malka-ægtepar. På et
tidspunkt var jeg ligefrem af dèn opfattelse at brugernavnet "Henrik
Vestergaard" faktisk blot dækkede over Britt Malka, som således - som
set før herinde - skrev under psudonym, idet jeg undrer mig stærkt over,
hvorfor det tilsyneladende er er manden klinisk umuligt at være uenig
med dette åbenlyst selvdyrkende ægtepar: Man skulle tro at de har een
eller anden personlig klemme på ham og nu brugte den til at afpresse ham
(han kunne f.eks. have været i behandling hos "psykoanalytikeren" Cyril
og frygter således med god grund nu, hvad denne selvbestaltede guru og
hans gås ville kunne misbruge imod ham på nettet, hvis han modsiger dem
offentligt? Det virker i hvert fald ofte som om der kunne være tale om
en sådan afprsningsituation, og det skulle vel desværre bare ligne de
megalomane Malka'er at benytte sig af sådanne modbydelige metoder...)

Det er i hvert fald ikke rart at se dem og deres sammenrend af erklæret
antikristne medløbere nu paradoksalt nok ligefrem har degraderet sig så
afgrundsdybt som til personlig forfølgelse af en plaget psykisk syg
kristen bruger, som de perfidt sammenligner med et "svin" der åbenbart
"for sit eget bedste" skal "aflives". Det er jo udtryk for et så
uhyggeligt nedladende menneskesyn (hele denne grundlæggende
sammenligning til laverstående dyr samt "løsningsmodellen") at det
automatisk synes at invitere til oplagte Godwin's...

Hvis disse vederstyeggelige wannabe-jøder ellers overhovedet kendte til
dèn Moselov, som de ellers frækt nok hævder at dyrke højere end sig
selv, så ville de nok værdsætte vor kulturs allermest fundamentale,
etiske betragtinger om at man altså uvilkårligt stilles til direkte
medansvar for medmenneskers liv. Tværtimod synes de dog at praktisere en
eller anden for mig at se helt uforståelig trang til at ville nedkalde
sig uskyldigt blod over deres egne hoveder i etisk forstand.

Til Jørgen - hvis han altså overhovedet magter at læse med i denne tråd
længere - kan jeg kun anbefale f.eks. at læse Salme 140, som ligesom så
mange andre af Salmerne skildrer de situationer, hvor selveste David
såmænd så sig omgivet af uretfærdige fjender, der direkte stræbte ham
efter livet både verbalt og fysisk...

Anders Peter Johnsen

Fra : B æ 9

Dato : 08-07-06 13:41

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in

> [...]
> har een eller anden personlig klemme på ham og nu brugte den til at
> afpresse ham (han kunne f.eks. have v...........

hertil kom jeg og så stod jeg af - sikke da en gang ævl

--
B æ 9

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-07-06 16:33

B æ 9 skrev:
> Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in

> hertil kom jeg og så stod jeg af - sikke da en gang ævl

Een ting er at Cyril og Britt Malka fører sig frem herinde i værste
hærværksagtige "Bonnie and Clyde"-stil (eller hvis man ka' li Oliver
Stones film, vil man nu nok snarere sige "Mickey and Mallory" jvf.
"Natural Born Killers"): Disse to ynkelige mennesker får tilsyneladende
således sikkert deres privatlivsmæssige "kick" af bla. at svine kristne
brugere til i denne gruppe, idet de for nyligt hævder at være
konverteret til Jødedommen. (De var vist oprindeligt katolikker, men
blev hysterisk sure på Kristendommen over Mel Gibsons film "Passion of
the Christ"!)

At vi således har disse to samspilsramte skiderikker rendende og gøre
deres til under al mulig udvisning af synligt store anstrengelser at
genere og chikanere ellers fredelige kristne burde således være slemt
nok i sig selv.

Men når de så tilsyneladende griber til direkte og personligt at jorde
een af gruppens gamle skribenter (som altså desværre grundet pyskisk
sygdom angiveligt ikke har ret stor omgangskreds ude i den virkelige
Verden og derfor bruger denne gruppe som eet af sine meget få fristeder
til at snakke om sin tro og sine problemer) med direkte opfordringer til
at begå selvmord, finder jeg det så stinkende samvittighedsløst svinsk,
at jeg for en sjælden grads skyld savner ord for tilstrækkeligt at
udtrykke min harme!

Dog bliver denne sitatution BESTEMT ikke meget bedre at de åbenbart
tilmed har bred støtte fra skribenter som denne Henrik Vestergaard og
dig selv (hvem Fanden du så ellers måtte være, for jeg har nemlig aldrig
har oplevet dig fremføre eet eneste tilnærmelsesvist seriøst
Kristendomsdebatterende indlæg herinde!)

Een ting er at I sikkert har jeres små respektive personlige, pubertære
antipatier imod Kristendom og kristne, som I tydeligvis har brug for at
kompensere for ved tvivlsom "deltagelse" i denne gruppe, men er I
virkelig SÅ direkte dæmoniske, at I faktisk ville betragte det som en
"sejr" for jer, hvis det altså ved kollektiv indsats skulle lykkes jer
psykisk at presse en sindslidende kristen til at tage livet af sig selv?

Det vil nok kunne virke ret retorisk selvindlysende at spørge til om I
overhovedet ejer skam i livet, da det desværre tydeligvis IKKE er
tilfældet med dén psykopatlignende samvittighedsløse socialdarwinisme, I
desværre både direkte og indirekte giver udtryk for i denne tråd...

Anders Peter Johnsen

Fra : B æ 9

Dato : 09-07-06 11:29

> [...]
> tilfældet med dén psykopatlignende samvittighedsløse socialdarwinisme,
> desværre både direkte og indirekte giver udtryk for i denne tråd...

jamen, som du dog kan lille ven - er det dig de kalder "den indskudte
sætning" ude i byen

i øvrigt - sindslidense kristen - slulle det ske at de sindslidense
kristne gik hen og himlede, så lukkede gruppen.....

.......og sekterne

--
B æ 9

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 08-07-06 23:36

B æ 9 skrev:
> Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in

> hertil kom jeg og så stod jeg af - sikke da en gang ævl

Hr. APJ bryder sig ikke om, at jeg ikke vasker linned offentligt. Hvis
jeg har et forbehold imod nogens skriveri kan jeg godt selv skrive til
folk uden jeg behøver at gøre alle andre opmærksom på fejlen.

Den opmærksomme læser ville have opdaget jeg for en stund siden begyndte
kun at skrive om netikettebrud og ellers enten har undladt at blande mig
og ellers har skrevet privat. Denne besked fik den herboende AF også da
han spurgte om emnet. At han, og andre vil have fløjkrige om hvem der er
enige med hvem er hans valg. Ligeså alle andre der nyder at putte folk i
kasser.

Jeg har intet yderligere til tråden om konspirationsteorier om hvad jeg
er enig i eller uenig i.

God søndag. Håber vi kan holde varmen.... Dejlige Danmark har tændt for
varmeapparatet i år.

Fra : AF

Dato : 09-07-06 05:53

Henrik Vestergaard skrev i

[ ... ]
> Den opmærksomme læser ville have opdaget jeg for en stund siden begyndte
> kun at skrive om netikettebrud

Det er dog besynderligt, at du *har undladt* at kommentere det værste af
alle nedrige netikettebrud overhovedet i denne gruppes levetid.

Det er i sig selv meget sigende at netop *DU* som en trofast Malka-lefler
IKKE én eneste gang har påpeget de utallige netikettebrud Malka-parret har
foretaget i denne gruppe. Og dette stempler dig som aktivt medskyldig i
deres ondskabsfulde adfærd, især i deres sidste helt modbydelige adfærd over
for en psykisk syg person.

Havde der været blot den mindste smule anstændig tilbage i dig, som
Malka-parret via deres perfide had mod alt kristent, endnu ikke havde fået
helt udraderet, havde du øjeblikkeligt sat dig til tastaturet og her i
gruppen helt klart og tydeligt taget afstand fra Malka-parrets hidtil mest
usle angreb på en person der aldrig har udtrykt eller skrevet noget der på
nogen måde kunne støde hverken dig eller Malka-parret.

Men som Anders skriver, så må Malka'erne jo nok have en frygtelig klemme på
dig, siden du er sådan i lommen på dem. Det er næsten lige før man kunne gå
hen at få medlidenhed med dig.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 09-07-06 11:38

AF skrev:
> [...]
> hidtil mest usle angreb på en person der aldrig har udtrykt eller
> skrevet noget der på nogen måde kunne støde hverken dig eller Malka-parret.

Hvis nu det kunne bevises, at denne Jørgen ikke altid har opført sig nær
så fåreklædeagtigt, hvad ville din teori så vise sig at være?

Det rene bullshit, ikke sandt?

Så læs:
http://groups.google.dk/group/dk.livssyn.kristendom/msg/c6a044b22a6425a4?hl=da&
hvor Rasmus Underbjerg Pinnerup retfærdigvis tilbageviser et af Jørgens
angreb på Knut tilbage i år 2000.

Hint: drop dine provokationer. Du får *intet* ud af det, andet end at
gøre dig selv til grin.

Google Gruppesøgning fås ved at skrive "www.google.dk" (uden gåseøjne) i
din adresselinje (eller ved at trykke F6), hvorefter du klikker på
Grupper. Brug evt. "Avanceret gruppesøgning" hvis du vil søge lidt nærmere.

> Men som Anders skriver, så må Malka'erne jo nok have en frygtelig klemme
> på dig, siden du er sådan i lommen på dem. Det er næsten lige før man
> kunne gå hen at få medlidenhed med dig.

Igen: Lars Bugge skrev to bøger om konspirationsteorier. Nu kan du jo så
skrive bind 3.

God skrivelyst.

EOD herfra.

Fra : AF

Dato : 10-07-06 10:01

Henrik Vestergaard skrev i

[ ... ]
> Hvis nu det kunne bevises, at denne Jørgen ikke altid har opført sig nær
> så fåreklædeagtigt,

Jeg konstaterer at du endnu engang tilbageviser at ville tage afstand fra
Cyril Malkas opfordring til en psykisk syg person om at begå selvmord.

Din kontinuerlige nægtelse af at ville tage afstand fra den afstumpede
psykopatiske Malkas nedrige adfærd, viser tydeligt og klart at du støtter
betingelsesløst op om den sekteriske guru Cyril Malka og de mest nedrige og
onskabsfulde gerninger fra hans side.

Var der blot en anelse anstændighed i din usle krop, ville du ikke tøve et
sekendt med at tilkendegive din uforbeholdne afstandstagen.

Hvis det ikke var fordi netop denne sag er så alvorlig som den, ville man
nok have nøjes med at trække på skuldrene af dig. Og her har vi en sag der
er langt alvorligere end de kuverter med afføring du angiveligt sender til
dig selv for at kunne komme i medierne.

Ja, du bliver mere og mere yndeklig med tiden.

Fra : B æ 9

Dato : 10-07-06 18:29

AF wrote:

en masse af hans sædvanlige arrige gylle bl a:

> Ja, du bliver mere og mere yndeklig med tiden.

jeg skriver:

snakker du med dig selv . fjols. husk dog at ta din medicin

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 09-07-06 12:54

Henrik Vestergaard skrev:

> Hr. APJ bryder sig ikke om, at jeg ikke vasker linned offentligt.

Jaså? Du opfatter det altså virkelig helt alvorligt som at "at hænge
snavset vasketøj ud til offentlig beskuelse" (som det vist oprindeligt
hedder) blot i det hele taget at være uenig med Malkaerne?

Du finder det dermed for direkte "blufærdighedskrænkende" (spørgsmålet
er så her, om det mon egentlig er for Malkaerne eller dig selv?), hvis
du altså blot for en efterhånden helt påfaldende enestående gangs skyld
skulle tillade dig noget for ellers nok så i øvrigt tilnærmelsesvist
"allierede" usenetdebattører afsindigt almindeligt som at kunne modsige
hinanden kritisk?

> Hvis jeg har et forbehold imod nogens skriveri kan jeg godt selv skrive
> til folk uden jeg behøver at gøre alle andre opmærksom på fejlen.

Jeg forstår helt ærligt ikke din for mig at se ret mistænkelige hægen om
Malka-ægteparret: Du synes på een eller anden måde at være dybt
personligt involveret i dem, og jeg har som sagt engang af nøjagtigt
samme årsag været forledt til at tro at du blot måtte være en til
lejligheden opdigtet "skyggeskribent" for Britt, idet du tilsyneladende
med usvigelig sikkerhed dukker op og forsvarer dem ganske ensidigt ved
enhver modsigelse, de måtte møde, selv endda når de - som det altså så
krystalklart fremgår her - går LANGT over grænsen for forsvarlig
Usenetadfærd, endsige for almindelig, civiliseret opførsel?

> Den opmærksomme læser ville have opdaget jeg for en stund siden begyndte
> kun at skrive om netikettebrud og ellers enten har undladt at blande mig
> og ellers har skrevet privat.

Det kan vi andre skribenter herinde jo ligesom ikke rigtigt bruge til
ret meget, da hele ideen i et forum som dette er at man åbent modsiger
hinanden "offentligt" i stedet for at krybe langs panelerne og føre
privat korrespondence.

Jeg har da også - klart indrømmet - selv i specielle særtilfælde
angående mistanke om en sandsynligvis tilbagevendende "troll" i gruppen
måtte skrive privat til andre af mig personligt betroede "gamle"
skribenter herinde, men problemet er altså at det lynhurtigt nærmer sig
uværdigt og underlødigt bagtaleri ikke bare at skrive "offentligt" her i
stedet.

Således skal jeg da beklage det sikkert ret uheldige i åbent at omtale
dig lettere uhøfligt i tredje person i det forudgående indlæg, men jeg
fandt det immervæk bedre at skrive noget, du således selv fik mulighed
for at modsige: Og ja, det virker altså fortsat meget mærkeligt for mig,
at du så konsekvent afholder dig fra at modsige Malka-ægteparret, mens
det tydeligvis omvendt ikke er det mindste problem for dig at modsige
alle mulige andre.

Derfor mine måske lidt søgte og nærgående - men i det mindste også til
dig selv hermed ganske åbent meddelagtiggjorte - spekulationer i, hvad
pokker der dog danner basis for denne tvivlsomme "troskab", du altså
åbenbart så ensidigt og ubetinget føler dig forpligtet på over for
Monsieur et Madame Malka.

Jeg håber såmænd ikke at jeg måtte have ret i min specifikke mistanke,
da jeg altså som sagt finder deres adfærd og din for mig at se sære,
selvpålagt "skyldige" medvirken dertil helt alarmerende identisk med
PRÆCIS de mekanismer, som man ellers ser i sådanne sekter, som den
selvudnævnte "ekspert" i, Cyril Malka, mener at være så klog på:

Faktum er altså, at jeg i stigende grad opfatter manden som en kynisk
kvaksalver, der i åbenlyst forrædderi imod enhver ellers nok så ivrigt
selvhævdet "professionel", "psykoanalytisk" "ekspertise" stærkt synes at
aspirere til NØJAGTIGT SAMME storhedsvanvittige selvophøjelse, som man
jo altså desværre lige præcis ser hos psykopatiske sektsledere.

Dette ret åbenlyse paradoks bliver altså bestemt heller ikke det mindste
kønnere eller mindre absurd af at hans kone Britt desværre tilsvarende
gi'r den som "Sektslederens allernådigst udvalgte Hustru /
Førstediscipel / Ypperstepræstinde / Formidlende Medie" ud fra en ret
primitiv og letgennemskuelig halv-hierogamisk hævdelse af sin egen,
indirekte position: Man føler sig jo næsten hensat til Moon-Bevægelsen
eller andre lignende sekter, hvor den selvudnævnte "Profet / Guru /
Prædikant" følges tæt af en stærk og måske egentlig gennem ham styrende
kvinde med en ganske afgørende magtposition som "dennesidigt kvindeligt
familieoverhovede" for eventuelle tilhængere.

Alt dette ville for så vidt være til at hyle af grin af, hvis det dog
blot ikke netop var fordi at disse to mennesker altså sandsynligvis
måtte have held til at bilde folk ind, at de gennem Cyrils hævdede
"psykoanalytiske kompetence" faktisk måtte kunne REDDE folk fra, hvad
der ifølge min mening ret beset blot reelt må opfattes som andre,
konkurrerende, religiøse sekter:

Gud da nåde og trøste de stakkels mennesker, der således måtte falde i
kløerne på disse to eklatante egomanikere i en tilstand, hvor de af gode
grunde måtte være rigeligt sårbare for en indoktrinering, der netop til
umiddelbar forveksling ligner alt dèt, de ellers netop flygter fra!

Jeg håber virkelig ikke at Cyril har nogen patienter, da disse
eventuelle stakler således bare reelt sendes fra asken til ilden i troen
på, at Cyril vitterligt måtte kunne tilbyde dem personlig hjælp i form
af saglig og professionel(??!!) psykoanalyse.

Jeg har ham nemlig - på baggrund af hans dybt skændige adfærd her i
gruppen over for Jørgen, der er så nedladende at den forekommer
almindelige mennesker direkte afstumpet - stærkt mistænkt for på det
groveste at misbruge alle de personfølsomme oplysninger, han overhovedet
måtte komme i besiddelse af, til selv at hjernevaske og indoktrinere,
for slet ikke at tale om AFHÆNGIGGØRE, eventuelle patienter, der måtte
komme for skade at stole på ham: Han søger givetvis langt snarere egen
magt end at ville hjælpe patienten til et eventuelt lovet psykisk
velbefindende.

> [...]
> enige med hvem er hans valg. Ligeså alle andre der nyder at putte folk i

Hèr er det netop så, at du selv kommer ind i billedet:

Du er lidt nedladende og drillende blevet kaldt Malkaernes "proselyt"
nogle gange her i gruppen - på baggrund af din for mig at se ret åbent
udviste, umiddelbart forekommende og dog for undertegnede direkte
uforståelige _afhængighedsrelation_ i forhold til Malkaerne, som du (så
vidt jeg ellers mener at erindre) aldrig nogensinde har været åbent
uenig med om noget som helst - men jeg frygter som sagt at der rent
faktisk måtte være en langt dybere alvor bag disse kække drillerier, end
jeg overhovedet måtte bryde mig om at tænke på.

> Jeg har intet yderligere til tråden om konspirationsteorier om hvad jeg
> er enig i eller uenig i.

Nuvel, det tilkommer mig aldeles ikke at snage uretmæssigt i dit
privatliv, endsige dit personlige forhold til Malka-parret, men det
virker altså umiddelbart bare langt mere komplekst og nært, end hvad en
eventuel deltagelse i deres såkaldte "e-skole" objektivt set synes at
konstituere.

(Du står nemlig noteret på den fuldt offentligt tilgængelige
Malka-hjemmeside:

http://www.e-skole.com/user/view.php?id=3&course=1 )

Okay, så har de altså måske egentlig bare - når jeg lige et kort øjeblik
dropper mine frygtsommeligheder på dine vegne - undervist dig i
computerbrug, når det kommer til stykket? (Eller du underviser måske
selv assisterende på deres fjernkurser?)

Imidlertid finder jeg det dog altså alligevel ret påfaldende, når du (så
vidt jeg altså ellers mener at kunne forstå på dig gennem tidligere
skriv herinde) ligefrem skulle dele religiøs observans med Malka-parret,
på trods af at du altså på din hjemmeside har nogle søde billeder fra
dine børns udmærket kristne barnedåb? Eller det var måske udelukkende
din (kristne?) kone, der ville have børnene døbt?

Jeg håber ikke at du hermed føler dig gået for nært ved dette spørgsmål,
da det dog altså immervæk er en debatgruppe om kristent livssyn, vi p.t.
skriver i...

> God søndag. Håber vi kan holde varmen.... Dejlige Danmark har tændt for
> varmeapparatet i år.

Ja, det er heldigvis den vidunderligste sommer, vi meget, meget længe
har haft rent vejrmæssigt!

Vi skrives ved.

(Du burde i øvrigt sagtens kunne dechiffrere min private e-mail-adresse,
hvis du altså måtte foretrække at besvare mig under mere private former.)

Anders Peter Johnsen

Fra : Jan-Erik

Dato : 06-07-06 13:48

Klip
> Utaknemmelig bæst!
> --
> Venligst,
> Cyril

Puha! Jeg er ikke ny på Usenet, men dog ny i denne gruppe. Og det var da et
af de mest ubehagelige indlæg jeg har stødt på i min tid på Usenet.

Det er da OK at være uenige, og måske specielt i denne gruppe er det
spændende at læse forskellige meninger - men det der Malka-svineri er verden
da bedre tjent foruden!

Kunne man ikke ændre tonen? En sober debat ville være spændende.. og jeg er
sikker på at der ville komme en masse interessante og seriøse indlæg. Det må
være min opfordring til jer.. I ved godt hvem I er (Og I ved godt hvad
jeg mener).

Nå, jeg giver det lige en uges tid.

Mange hilsner
Jan-Erik

Fra : B æ 9

Dato : 06-07-06 16:10

"Jan-Erik" <jan-erik@rasmussen.FJERNMIGmail.dk> wrote in

> [...]
> jeg er sikker på at der ville komme en masse interessante og seriøse
> indlæg. Det må være min opfordring til jer.. I ved godt hvem I er

Glem det. Her erfor mange skinhellige og gamle bitre mænd

--
B æ 9

Fra : Cyril Malka

Dato : 06-07-06 16:23

In article <44ad066f$0$15794$14726298@news.sunsite.dk>,
> [...]

> Puha! Jeg er ikke ny på Usenet, men dog ny i denne gruppe. Og det var da et
> af de mest ubehagelige indlæg jeg har stødt på i min tid på Usenet.

Tak.

> Det er da OK at være uenige, og måske specielt i denne gruppe er det
> spændende at læse forskellige meninger - men det der Malka-svineri er verden
> da bedre tjent foruden!

Tak skal du have

> Kunne man ikke ændre tonen?

Man?

> En sober debat ville være spændende..

"Malka-svineri" er sober?

Det var det med bjælken i øjet ik´?

> [...]
> være min opfordring til jer.. I ved godt hvem I er (Og I ved godt hvad

Din ego fejler ikke noget?

Mage til opblæshed kan man (dog heldigvis) kun finde her på Usenet...
Fordi der er vel ingen andre der vil trykke det, du siger, vel?

Fra : Jan-Erik

Dato : 07-07-06 10:58

> "Malka-svineri" er sober?
>
> Det var det med bjælken i øjet ik´?

I denne tråd var syntes jeg at ordet var rammende - det virkede som om, det
fra din side, kun handlede om at tilsvine andre.
Men du må undskylde hvis jeg har sået dine følelser, det var ikke min
mening.

> Din ego fejler ikke noget?
>
> Mage til opblæshed kan man (dog heldigvis) kun finde her på Usenet...
> Fordi der er vel ingen andre der vil trykke det, du siger, vel?

Du ved godt hvad jeg mener, gør du ikke?

Jeg giver det stadigvæk en uges tid :)

Mange hilsner
Jan-Erik

Fra : AF

Dato : 07-07-06 14:34

Jan-Erik skrev i news:44ae3045$0$15781$14726298@news.sunsite.dk

[ ... ]
> I denne tråd var syntes jeg at ordet var rammende - det virkede som om,
> det fra din side, kun handlede om at tilsvine andre.

Kigger du lidt tilbage i denne tråd, vil du meget hurtigt opdage at
semijøderne Britt og Cyril Malka udelukkende skriver i denne gruppe med det
formål at forhåne og nedgøre Jesus, kristne og kristendommen, og de bliver
hjulpet godt på vej af deres trofaste følgesvend Henrik Blunck Vestergaard.

Især Britt og Cyril Malka går heller ikke af vejen for at forvanske og
fordreje kendsgerninger og fakta, udtale sig bevidst løgnagtigt og meget
andet lignende, for at opnå deres mål med deres deltagelse i denne gruppe:
nemlig den nævnte forhånelse og nedgøring.

Og som du kan i denne tråd går Cyril end ikke af vejen for at opfordre
personer med svære psykiske problemer til at begå selvmord.

Du vil også hurtigt opdage, at hvis du ikke er enig med Malka-klanen (Britt
Malka, Cyril Malka og Henrik Blunck Vestergaard) vil du hurtigt blive udsat
for tilsvining og personangreb, for så at få at vide at du er endt i deres
killfilter. Det pudsige er blot, at selv om de siger at man er puttet i
deres killfilter, læser de hvert eneste indlæg, og kommer ofte med slet
skulte hentydninger til indlæg de "aldrig har læst" fordi man er i deres
filter.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 07-07-06 14:42

AF skrev:
<...>
> [...]
> man er puttet i deres killfilter, læser de hvert eneste indlæg, og
> kommer ofte med slet skulte hentydninger til indlæg de "aldrig har læst"

Du ville, hvis dit it-kendskab oversteg dine sprogevner, være klar over
der samtidig kan filtreres så direkte navnehenvisninger kan gøre at et
indlæg bliver læst.

Det er såmænd ikke fordi du ellers er så pokkers interessant. Men drøm
bare videre. Du kunne følge i Lars Bugges fodspor og skrive den tredie
bog i serien om "Konspirationsteorier"....

Det kan du vel lige klare, når du alligevel elsker at skrive?

Fra : AF

Dato : 07-07-06 14:48

Henrik Vestergaard skrev i

[ ... ]
> Du ville, hvis dit it-kendskab oversteg dine sprogevner, være klar over
> der samtidig kan filtreres så direkte navnehenvisninger kan gøre at et
> indlæg bliver læst.

Banker du stadig din kone og voldtager genboens gamle hankat?

Det interessante er jo at I netop læser *alle* indlæg, *især* fra dem I
*påstår* er puttet i jeres filter!!

Men den dag I aflægger jeres hånlige og nedgørende hadkampangne mod kristne
og kristendom, ville der ganske givet være grobund for saglige og seriøse
dialoger, måske ikke med de to Malka'er, men i al fald med dig.

Fra : Martin Honoré

Dato : 07-07-06 15:34

> [...]
> deres killfilter, læser de hvert eneste indlæg, og kommer ofte med slet
> skulte hentydninger til indlæg de "aldrig har læst" fordi man er i deres

Os som blot ønsker at kende sandheden nærmere gemmem diskution, må se om
ikke vi kan være store nok, til at lade denne lave hån gå hen over
hovedet på os. Det er alligevel ingen nytte til, at bruge energi på
sådanne hadefulde mennesker. Jesus lærte os at tilgive vores forfølgere,
således må vi også forsøge, om vi kan tilgive Malkaernes spydige
galde-udspyelser.

Fra : B æ 9

Dato : 07-07-06 16:28

> må se
> om ikke vi kan være store nok, til at lade denne lave hån gå hen over
> hovedet på os.

tjae - hvis hånen er lav og den skal gå hen over eders høveder, må i jo
være nogle undermålere?

--
B æ 9

Fra : B æ 9

Dato : 07-07-06 15:55

"AF" <dewnull@tiscali.invalid> wrote

en masse lirum-larum

er der dog ikke en der kan sparke til den grammofon - den kører i samme
rille-ille-ille......

Den hule røst fra andresens (G)Ravsted -hans helvedeslære på jorden......

ABUSE ABUSE - uhh jeg ryster

--
B æ 9

Fra : AF

Dato : 06-07-06 15:16

Cyril Malka skrev i news:news-EC49E0.23502405072006@sunsite.dk

[ ... ]
> Og Jørgen: Er livet så stor en lidelse for dig: Begå selvmord!

Jeg synes ærlig talt at denne er så grov at det er helt på sin plads at
sende en klage til abuse.

Og jeg kan håbe at der er mange der vil gøre det.

Fra : B æ 9

Dato : 06-07-06 16:10

> Jeg synes ærlig talt at denne er så grov at det er helt på sin plads at
> sende en klage til abuse.

LOL

--
B æ 9

Fra : B æ 9

Dato : 06-07-06 16:04

> [...]
> dig).
>
> Eller også tag dig sammen og begynd at sætte pris på det du har fået!

klar snak - mere af den slags i stedet for de skinhelliges tågesnak

--
B æ 9

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 06-07-06 16:14

B æ 9 skrev:

> klar snak - mere af den slags i stedet for de skinhelliges tågesnak

Uha da da.

Nej slet ikke. Tværtimod.

Man må nemlig godt kalde tre navngivne personer for dumme xxxx i denne
gruppe, også helt uden hensyntagen til nogen som helst billedlig tale.
Ve den som gjorde det samme overfor de hellige køer i denne gruppe.

Bæ9, du træder i farligt vande. Du vil nedkalde dig vrede fra gruppens
selvbestaltede "dommere" der bestemt ikke kunne drømme om at sige noget
lignende //// men hvorvidt de har tænkt noget endnu værre skal du ikke
engang tænke på. Det giver ligesom sig selv. Nu fik de benzin til bålet.

Fra : AF

Dato : 06-07-06 16:34

Henrik Vestergaard skrev i

[ ... ]
> Uha da da.
>
> Nej slet ikke. Tværtimod.

Tager du mon afstand fra Cyrils opfordring til selvmord, eller støtter du op
om hans udsagn?

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 06-07-06 17:07

AF skrev:
> Henrik Vestergaard skrev i
>
> [ ... ]

> Tager du mon afstand fra Cyrils opfordring til selvmord, eller støtter
> du op om hans udsagn?

Nu er jeg ikke, ligesom du, én der vasker linned til offentlig
beskuelse. Derfor kan jeg sagtens give udtryk for mine holdninger helt
privat uden på nogen måde at skulle stå til regnskab overfor dig, Andreas.

Uanset min holdning, som du troede du kendte på forhånd da du tidligere
udtalte dig ret skråsikkert kl. 08:44, kan jeg kun bekræfte dig i, at du
bestemt ikke skuffede dit publikum. Enhver mulighed for at tilsvine
andre blev udnyttet efter dine sædvanligt nedladende evner.

Jeg skal ikke delagtiggøre dig så du - uanset svaret - bagefter kan
bruge det imod andre, for din politik er jo tavshed når du tages med
bukserne nede (eller med fingrene i kagedåsen) og stor entusiasme når du
kan drive en sensation.

Til sidst: når du ikke forstod tidligere indlæg fra min pen ser jeg ikke
nogen grund til du blander dig overhovedet. Andet end din sædvanlige
trang til navlebeskuende jantelovs-rytteri hvor du kan ridde på din
kæphest som vist er: "gør ikke som jeg gør, men gør som jeg siger."

Du er, for at sige det så selv du kan forstå det, simpelthen for dum.

Er det tydeligt nok til at du i fremtiden kan koncentrere dig om emnet?
Eller skal vi have en runde 2 med dine tilsvininger. Der findes en
gruppe til den slags...

FUT: alt.dk.malkasekten

Fra : AF

Dato : 06-07-06 17:23

Henrik Vestergaard skrev i

> [...]

[ ... ]
> Uanset min holdning, [ en masse vås ]

Du tager altså ikke afstand fra psykoterapeuten Cyril Malkas opfordring til
at en psykisk syg person bare skal begå selvmord!!

Det havde jeg egentlig heller ikke forventet at du gjorde, for der er vist
ikke én eneste gang hvor du har taget afstand fra Cyril Malkas nederdrægtige
ondskabsfuldheder. Tvært imod så har du altid ubetinget støttet op om alt
hvad denne psykopatiske person en gør og siger.

Dermed har du sat dig selv i en bås hvor du ikke er et hak bedre end denne
psykopatiske Cyril Malka. Men det er da udmærket at du nu så klart og
tydeligt bekender fuld kulør så ingen kan være den mindste smule i tvivl om
hvem du er og hvad du står for.

Og med den hadefulde og hånende indstilling i semijøder (havde I så dog i
det mindste været rigtige jøder) har over for kristne, kristendommen og
Jesus, er det egentlig helt ufatteligt hvad I vil i denne nyhedsgruppe om
kristendom.

I deltager jo aldrig seriøst og sagligt i debatter der har med kristendom at
gøre. I gør jo aldrig andet end at håne og nedgøre kristne, kristendom og
Jesus.

Og nu som det sidste opfordrer i en syg mand til at begå selvmord. Man kan
ganske enkelt ikke synke lavere!! Jeres opførsel bliver ganske enkel mere og
mere ækel og ildestinkende.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 06-07-06 17:31

AF skrev:
> Henrik Vestergaard skrev i

> [ ... ]

Bare fordi *du* ikke forstår det, er det ikke nødvendigvis vås.

Jeg har, som bekendt, ikke mere at sige til dig i dette medie. Fat det.

Fra : AF

Dato : 06-07-06 17:38

Henrik Vestergaard skrev i

[ ... ]
> Bare fordi *du* ikke forstår det, er det ikke nødvendigvis vås.

Jeg forstår udmærket at du *IKKE* tager afstand fra psykopaten Cyril Malkas
opfordring til at en psykisk syg person skal begå selvmord!!!

Havde du taget afstand havde du også gjort tydelig opmærksom på det, og det
har du ikke gjort!!!

Fra : B æ 9

Dato : 06-07-06 19:40

> [...]
> Malkas opfordring til at en psykisk syg person skal begå selvmord!!!
>
> Havde du taget afstand havde du også gjort tydelig opmærksom på det,

har du kunstige tænder, for så må de da falde ud af dit hoved en gang
imellem sådan som du galper op - er der vinduesvisker på din skærm

--
B æ 9

Fra : B æ 9

Dato : 06-07-06 19:38

> Og nu som det sidste opfordrer i en syg mand til at begå selvmord. Man
> kan ganske enkelt ikke synke lavere!!

joda - at opfordre en rask mand til at ta billetten

--
B æ 9

Fra : Cyril Malka

Dato : 06-07-06 20:38

In article <44ad58a3$0$14008$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
"B æ 9" <bae@e.9> wrote:

> joda - at opfordre en rask mand til at ta billetten

Jamen det kan jeg vist ikke gøre her i nyhedsgruppen...

Fra : B æ 9

Dato : 06-07-06 22:30

Cyril Malka <news@nytestamente.org> wrote in news:news-
5A0FF1.21373406072006@sunsite.dk:

> Jamen det kan jeg vist ikke gøre her i nyhedsgruppen...

måske sådan her:

"begå selvmord"

--
B æ 9

Fra : Cyril Malka

Dato : 06-07-06 23:18

In article <44ad80e4$0$13992$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
"B æ 9" <bae@e.9> wrote:

> måske sådan her:
> "begå selvmord"

Héhé

Nej, jeg hentydede mere til at jeg vil få det svært ved at finde en rask
person her i gruppen...

Fra : B æ 9

Dato : 06-07-06 19:09

Henrik Vestergaard <vestergaard_henr@gmx.net> wrote

> [...]
>
> Er det tydeligt nok til at du i fremtiden kan koncentrere dig om
> emnet? Eller skal vi have en runde 2 med dine tilsvininger. Der findes

returfuttet da det sku er for sjovt at smide i en gruppe hvor der kun er
to båtnakker der skriver hver tredie år.

og mht andresen med bukserned ned og fingrene i kagedåsen...... har du et
link til nogle billeder????

--
B æ 9

Fra : B æ 9

Dato : 06-07-06 19:05

> Henrik Vestergaard skrev i
>
> [ ... ]

> Tager du mon afstand fra Cyrils opfordring til selvmord, eller støtter
> du op om hans udsagn?

hop i havet dit fæ men tag et møllehjul om halsen først

ABUSE ABUSE

--
B æ 9

Fra : B æ 9

Dato : 06-07-06 19:03

> Bæ9, du træder i farligt vande. Du vil nedkalde dig vrede fra gruppens
> selvbestaltede "dommere"

jeg vil skide dem en meter!

--
B æ 9

Fra : Vidal

Dato : 07-07-06 22:05

B æ 9 wrote:

> jeg vil skide dem en meter!

Send hellere resulatet til Henrik. Måske
kommer du også på TV, så.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-07-06 11:08

In news:news-EC49E0.23502405072006@sunsite.dk,
> [...]

> overraskelser og fuld af muligheder. Kan man fange dem, så bliver ens
> dagligdag fantastisk forskønnet og forbedret.

Du kan sgu' da ikke bilde nogen ind, du selv mener ovenstånde, når du er
gift med en grim ko som hende her:
http://www.sekter.org/images/brittpatrick.jpg (det er koen til højre).

> Nu er der nogle, som udelukkende ser det som en lidelse, som ikke kan
> sætte pris på det og på de småting der ellers kan betyde så meget.

Enhver, der er gift med
http://www.blunck.dk/hvb/patrick/barnedaab/kirken_6.jpg (bemærk finten), må
da nødvendigvis opfatte livet som én stor lidelse.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Martin Honoré

Dato : 07-07-06 15:43

> Du kan sgu' da ikke bilde nogen ind, du selv mener ovenst?nde, n?r du er
> gift med en grim ko som hende her:
> http://www.sekter.org/images/brittpatrick.jpg (det er koen til h?jre).

Jeg synes faktisk hun er meget pæn - jeg har også altid haft en svaghed
for piger med temperament. Ikke fordi jeg ikke er herre i eget hus, som
Bibelen forskriver.

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-07-06 15:50

In news:44ae72f6$0$15788$14726298@news.sunsite.dk,
Martin Honoré <spamtekst-martin.honore@yahoo.dk> wrote:

> Jeg synes faktisk hun er meget pæn

Du er jo også lystløgner, så mon ikke vi kan rubricere dig i kategorien
"mentalt forstyrret" med den nye oplysning in mente? Fortvivl ej - du er så
langt fra den eneste i nærværende gruppe, der ikke er *host* helt normal
oven i hovedet.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : B æ 9

Dato : 07-07-06 16:30

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in

> [...]
> Fortvivl ej - du er så langt fra den eneste i nærværende gruppe, der
> ikke er *host* helt normal oven i hovedet.

ingen nnævnt - ingen glemt

--
B æ 9

Fra : B æ 9

Dato : 07-07-06 16:02

> [...]
> http://www.blunck.dk/hvb/patrick/barnedaab/kirken_6.jpg (bemærk
> finten), må da nødvendigvis opfatte livet som én stor lidelse.

ka vi få et link til din kone - med elelr uden tøj - det er ligegyldigt,
medmindre du overrasker positivt.....

--
B æ 9

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-07-06 16:27

In news:44ae7761$0$14006$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
B æ 9 <bae@e.9> wrote:

> ka vi få et link til din kone - med elelr uden tøj - det er
> ligegyldigt, medmindre du overrasker positivt.....

Hvorfor vil du dog have det - er du en wanker, der bliver tilfredsstillet
ved at sidde bag skærmen og lure på andre mænds koner? Hvorfor tror du
forresten, jeg har en kone? Måske jeg i virkeligheden tænder på unge mænd og
anonyme usenet-skribenter med fækale nicks?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : B æ 9

Dato : 07-07-06 22:47

> Måske jeg i virkeligheden
> tænder på unge mænd og anonyme usenet-skribenter med fækale nicks?

du drømmer

--
B æ 9

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 30-07-06 20:40

> [...]

> dig).
>
> Eller også tag dig sammen og begynd at sætte pris på det du har fået!

Gemt for eftertiden som dokumentation.

Fra : N/A

Dato : 31-07-06 06:44

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 31-07-06 06:44

Cyril Malka <news@nytestamente.org> wrote:

> Uha-uha... Jeg bliver heeeelt bange.
>

> Dejligt at se, at så mange synes, det er så yderst spændende, det jeg
> foretager mig og skriver.
>
> Tak. Af hjertet tak

Hvis du har opfattet det som en kompliment at jeg bevarer beviser på dit
kvaksalveri og misantrope indlæg i debatten, så skal du have undskyld og
dementi, for det var absolut ikke hensigten.

Jeg finder det skræmmende at en mand der opfordrer et lidende menneske
til selvmord, kan se sig selv i spejlet til daglig og stadig smile af
det.

Fra : Andreas Falck

Dato : 31-07-06 10:59

"Peter Bjørn Perlsø" skrev i

[ ... ]
> Jeg finder det skræmmende at en mand der opfordrer et lidende menneske
> til selvmord, kan se sig selv i spejlet til daglig og stadig smile af
> det.

Det er Cyril i en nøddeskal.

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-08-06 17:22

In news:1hjbxck.h2y1hqd09h8gN%peter@DIESPAMMERDIE.dk,
"Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:

> Jeg finder det skræmmende at en mand der opfordrer et lidende menneske
> til selvmord, kan se sig selv i spejlet til daglig og stadig smile af
> det.

Jeg finder det mere skræmmende, han kan leve sammen med denne ko:
http://www.foxladi.com/cook.jpg

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : B æ 9

Dato : 01-08-06 17:55

Jens Bruun wrote:

> Jeg finder det mere skræmmende, han kan leve sammen med denne ko:
> http://www.foxladi.com/cook.jpg

de ER jo en forsmået bejler

Fra : B æ 9

Dato : 31-07-06 13:27

Cyril Malka wrote:

> Uha-uha... Jeg bliver heeeelt bange.
>

> Dejligt at se, at så mange synes, det er så yderst spændende, det jeg
> foretager mig og skriver.
>
> Tak. Af hjertet tak

er du lidt wannabe?

Fra : B æ 9

Dato : 31-07-06 13:21

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> Gemt for eftertiden som dokumentation.

måske hårdt sagt, men måske alligevel en sandhed.

sommetider skal man klappe folk på ryggen og sige nårh hvor er det synd
for dig, men på et tidspunkt ka det bli nødvendigt at ruske dem så de
vågner.

vi andre der sommetider skal være samen med dybt appellerende
neurotikere ka sku ind imellem nok bli lidt træt at deres evindielige
klynkeri - der er nogen af dem der nasser følelsesmæssigt på os andre,
med deres piveri og så skal de fame ha det at vide.

så jørgen og alle i andre piphøns - tag jer sammen -
jeres mor
-var der ikke
- er der ikke
- og kommer der adrig,

og vi andre vil ikke være jeres mor - så tag og bliv voksne

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 31-07-06 15:42

B æ 9 <b@e.9> wrote:

> [...]
> - er der ikke
> - og kommer der adrig,
>
> og vi andre vil ikke være jeres mor - så tag og bliv voksne

Vi kan ikke alle til enhver tid stå å egne ben. Nogle gange må vi smide
håndlædet i ringen og indrømme at vi har hjælp, og det er der intet
pinligt i.

Fra : B æ 9

Dato : 31-07-06 17:51

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> Vi kan ikke alle til enhver tid stå å egne ben. Nogle gange må vi smide
> håndlædet i ringen og indrømme at vi har hjælp, og det er der intet
> pinligt i.

enig - absolut enig - men engang i mellem har folk der jamrer sig i et
væk sku osse brug for at blive vækket

man gør somme tider folk en tjeneste ved ikke at gøre dem en bjørnetjeneste

man skal lære at ku selv - og så er der selvfølgelig dem der IKKE KAN
lære det - man kan jo heller ikke sige til en blind: Så se dog dog for
osv , men tudefjæsene, dem gidr vi ikke

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 31-07-06 19:29

B æ 9 <b@e.9> wrote:

> enig - absolut enig - men engang i mellem har folk der jamrer sig i et
> væk sku osse brug for at blive vækket

Sandt, man kan til tider også blive for selvmedlidende.

Fra : B æ 9

Dato : 06-07-06 16:02

Kan man kalde _F_ælles selvmedlidenhed for en meighed?

--
B æ 9

Fra : B æ 9

Dato : 06-07-06 15:59

> Men tværtimod blev det ligeledes påvist at bønner ingen kraft har,

Dér må jeg protestere! Og det har INTET med mit nick at gøre!!

De var skyld i en masse ekstraarbejde under rengøringen af toilettet!

--
B æ 9

Fra : B æ 9

Dato : 06-07-06 15:48

> [...]

> Jesus Kristus, som bliver budt velkommen af den tro, som er stærk nok.
>
> Har du nogle kroniske lidelser, Jørgen? Så kunne du jo prøve at bede.

og hvis der er nogen der er skudt i pæren - lissom grisene - så lad os
bede en bøn for dem - og grisene.....

--
B æ 9

Fra : H. P. Holm

Dato : 06-07-06 13:47

jørgen skrev:
> [...]
>
> http://www.whereisgod.net/index.html
>
> Findes der mon et lignende sted på dansk eller svensk/norsk?

Indre Mission driver et websted hvor de kommer vidt omkring, f.eks.:
<http://jesusnet.dk/svar/showpage.php?action=vissvar&id=72> og der
er en imponerende masse artikler under linkene "lidelse" og "sygdom".