Email fra Gud
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 17-06-06 13:02

Fra : tpct

Dato : 17-06-06 21:32

Jeg har også en gang fået en mail fra gud.

Han skrev at han var bøsse, og spurgte om han måtte sutte min pik..
Men jeg takked Nej!

Fra : struer

Dato : 18-06-06 05:06

tpct (slet YYY) skrev:

> Jeg har også en gang fået en mail fra gud.
>
> Han skrev at han var bøsse, og spurgte om han måtte sutte min pik..
> Men jeg takked Nej!

IH du milde, hvor dk.livssyn.kristendom har forandret sig på 3-4 år

Men hvorfor lyver du om Gud, han har da ikke gjort dig noget og slet
ikke tilbudt dig sexuelle tjænester.
Med min erfaring vil Gud ikke engang se/høre på dig, før du afholder
den form for beskyldninger imod ham.

Erik L

Fra : Michael

Dato : 18-06-06 07:05

struer skrev:

>IH du milde, hvor dk.livssyn.kristendom har forandret sig på 3-4 år

Ja men dk.snak.vittigheder har ikke ændret sig en tøddel

>Men hvorfor lyver du om Gud, han har da ikke gjort dig noget og slet
>ikke tilbudt dig sexuelle tjænester.

Hvad ved du om det

>Med min erfaring vil Gud ikke engang se/høre på dig, før du afholder
>den form for beskyldninger imod ham.

Nu snakker du igen for egen regning.

--
LMBC
Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat

Fra : AF

Dato : 18-06-06 09:13

struer skrev i news:1150603577.064698.199780@r2g2000cwb.googlegroups.com

[ ... ]
> IH du milde, hvor dk.livssyn.kristendom har forandret sig på 3-4 år

Ja, efter at bl.a. Rasmus Underbjerg Pinnerup fik ændret gruppens fundats
til et udvandet plagiat, er gruppen blevet mere og mere overrendt af
useriøse, spottende og lalleglade størrelser.

Det er ikke længere muligt at føre saglige og seriøse kristendomsdebatter
længere.

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://bibeltro.dk + http://ravsted.dk/ + *DebatForum*

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 18-06-06 12:30

AF wrote:

> Ja, efter at bl.a. Rasmus Underbjerg Pinnerup fik ændret gruppens
> fundats til et udvandet plagiat, er gruppen blevet mere og mere
> overrendt af useriøse, spottende og lalleglade størrelser.

Nu er/var Rasmus jo faktisk en af de debattører, der holdt det mest
lødige debatniveau.

> Det er ikke længere muligt at føre saglige og seriøse
> kristendomsdebatter længere.

Nej, men det er bestemt ikke de useriøse, pubertære typers skyld. Dem
kan man bare ignorere. Faktum er, at de fleste "seriøse" debattører har
gravet sig så dybt ned i deres skyttegrave, at debat efterhånden er umuligt.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : B æ 9

Dato : 18-06-06 18:01

Kevin Edelvang sagde:

> [...]
debattører
> har gravet sig så dybt ned i deres skyttegrave, at debat

der er da vist en pointe dér. det er ofte en noget skinger
debat der er - andresen holder sig ikke tilbge for at hyle som
en båndsav.

og så kan det sikkert være svært for nogen - ingen nævnt ingen
glemt - at lade være med at drille.

--
B æ 9

Fra : AF

Dato : 18-06-06 21:43

Kevin Edelvang skrev i news:4495391a$0$15792$14726298@news.sunsite.dk

[ ... ]
> Mvh
> Kevin Edelvang

Har du ikke adskillige gange lovet mig at jeg både kom og var i dit filter??

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 19-06-06 09:03

AF wrote:

> Har du ikke adskillige gange lovet mig at jeg både kom og var i dit
> filter??

Endnu et udmærket eksempel på skyttegravskrigen, jeg just beskrev ovenfor.

Jeg har én gang haft dig i filteret i en periode og har så et par gange
forklaret dig, hvorfor du ikke var der mere. Enten ignorerer du den
information bevidst, eller også glemmer du den igen og igen.

Jeg er ked af at sige det, Andreas, men du og dine ærkefjenders retorik
herinde er nok den vigtigste grund til, at denne gruppe er gået ned ad
bakke.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Workingmom

Dato : 19-06-06 19:54

Kevin Edelvang skrev:
> Mvh
> Kevin Edelvang

Kevin - hvorfor bliver du ved med at poste til dk.snak.vittigheder?
Prøver du at være vittig? I bekræftende fald er du velkommen - vi har
alle forskellig humor.

Hvis ikke, så er du ufrivilligt en vittighed, og det er det de færreste,
der kan lide.

Tine

Fra : Workingmom

Dato : 18-06-06 16:15

struer skrev:

> [...]
> ikke tilbudt dig sexuelle tjænester.
> Med min erfaring vil Gud ikke engang se/høre på dig, før du afholder

Er det med vilje, at du poster i dk.snak.vittigheder??

Tine

Fra : B æ 9

Dato : 18-06-06 17:55

"struer" <erikelarsen@hotmail.com> wrote in

> [...]
og slet
> ikke tilbudt dig sexuelle tjænester.
> Med min erfaring vil Gud ikke engang se/høre på dig, før du

jaja - misundelsens brød skal også spises....

--
B æ 9

Fra : struer

Dato : 26-06-06 02:57

Michael skrev:

> Ja men dk.snak.vittigheder har ikke ændret sig en tøddel

> Hvad ved du om det

Alt,

> Nu snakker du igen for egen regning.

Som sagt, hvis du læser det jeg skrev " > >Med min erfaring " altså
ikke på andres erfaring.

Erik L

Fra : struer

Dato : 26-06-06 03:05

AF skrev:

> [...]
> til et udvandet plagiat, er gruppen blevet mere og mere overrendt af
> useriøse, spottende og lalleglade størrelser.

Jeg han huske vi var nogle der ønskede ikke kristne grupper som JV og
Mormonerne væk fra dk.livssyn.kristendom, men fik det ikke.

> Det er ikke længere muligt at føre saglige og seriøse kristendomsdebatter
> længere.

Nej det forstår jeg, med denne fornyelse her, er dk.livssyn.kristendom
jo faktisk ferdig som en Kristen debat gruppe.

Erik L

Fra : AF

Dato : 26-06-06 09:20

struer skrev i news:1151287511.110451.152140@b68g2000cwa.googlegroups.com

[ ... ]
> Nej det forstår jeg, med denne fornyelse her, er dk.livssyn.kristendom
> jo faktisk ferdig som en Kristen debat gruppe.

Jeps, og derfor er de fleste seriøse debatter flyttet til f.eks. Giraffens
debatforum (http://giraffen.dk)

Fra : struer

Dato : 28-06-06 07:00

B æ 9 skrev:

> "struer" <erikelarsen@hotmail.com> wrote in
>

> jaja - misundelsens brød skal også spises....
> B æ 9

Du behøver ikke æde misundelsens brød, i nadveren får alle rigeligt

Erik L

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 28-06-06 11:25

"struer" <erikelarsen@hotmail.com> writes:

> Du behøver ikke æde misundelsens brød, i nadveren får alle rigeligt

Det er da vist kun åndelig føde - synes ikke oblater mætter nævneværdigt.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 28-06-06 19:24

On Wed, 28 Jun 2006 12:25:14 +0200, Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Det er da vist kun åndelig føde - synes ikke oblater mætter nævneværdigt.

Hvor mange har du prøvet at spise på en gang?

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 28-06-06 19:41

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> writes:

> Hvor mange har du prøvet at spise på en gang?

Ikke flere end jeg blev budt. Jeg skulle måske have insisteret på at
få anden gang?

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 28-06-06 22:41

On Wed, 28 Jun 2006 20:41:16 +0200, Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Ikke flere end jeg blev budt. Jeg skulle måske have insisteret på at
> få anden gang?

Sig du er sulten mens du kigger indforstået på præsten og tager hele
fadet fra ham (eller hende hvis det er sådan en). Insister på at der må
følge drikkevarer med i tilsvarende mængde, da der ellers bliver
ubalance i Jesus.
Jeg er sikker på at du så vil møde stor forståelse.

Fra : jørgen

Dato : 29-06-06 12:55

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i en meddelelse

> [...]
> ubalance i Jesus.
> Jeg er sikker på at du så vil møde stor forståelse.

Hvorfor krydsposter i jeres vittigheder til dk.livssyn.kristendom, hvor de
kan opfattes som sårende og hånende overfor ens tro?

mvh jørgen.

FUT : dk.snak.vittigheder

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-06-06 14:52

In news:44a3bf76$0$13981$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
jørgen <brothers_bisp@hotmail.com> wrote:

> Hvorfor krydsposter i jeres vittigheder til dk.livssyn.kristendom,
> hvor de kan opfattes som sårende og hånende overfor ens tro?

Hvilken tro har du da, siden du kan føle dig forhånet eller såret over
andres vittigheder? For det er da vel ikke på guds vegne, du føler dig
forhånet/såret, vel? Er du muslim?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 29-06-06 15:00

"jørgen" <brothers_bisp@hotmail.com> writes:

> Hvorfor krydsposter i jeres vittigheder til dk.livssyn.kristendom, hvor de
> kan opfattes som sårende og hånende overfor ens tro?

Svaret på det spørgsmål afhænger af om _du_ er såret og hånet.

Er du det?

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : B æ 9

Dato : 29-06-06 16:00

> Hvorfor krydsposter i jeres vittigheder til dk.livssyn.kristendom,
> hvor de kan opfattes som sårende og hånende overfor ens tro?
>
> mvh jørgen.
>
> FUT : dk.snak.vittigheder

tænk dig dog om mand - det er fordi det er sjovt at såre og forhåne dig!

ta den!

--
B æ 9

Fra : struer

Dato : 28-06-06 07:03

Workingmom skrev:

> Er det med vilje, at du poster i dk.snak.vittigheder??
>
> Tine

Ja,

Erik L