Tilsvining af jødekristen
Fra : Lyrik

Dato : 14-06-06 10:03

Af hvem?-Såmænd af den måske mest berømte jødiske rabbi som med et kælenavn
bliver kaldt
-Lubavitcher rebbe-

Videoen stammer fra en hebraisk video lagt op i public domain. En video som
skal skildre "lubavitcher rebbes" fortræffeligheder.

Jeg har lagt den op i 3GPP format tilpasset en Nokia 6280 mobiltelefon. Har
du den,- har du med dig en kold karklud, hvis din jødedomsbegejstring skulle
tage overdrevne proportioner.
Rebben står ikke tilbage for Bin Laden i edder og forgift.IMHO.
Fundamentalismen har heldigvis ikke det store greb om jøderne. I hvert fald
ikke her i DK. Kun ca. 200 ud af 7000.

Videoen spiller kun i Quicktime ud over på telefonen.
http://www.luen.dk/Lubavitcher_Rebbe.zip

Hilsen
Og Jesus være med dig og det jødekristne offer, i dag og i al tid fremover.
Jens

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 16-06-06 14:50

Lyrik skrev:
> [...]
> tage overdrevne proportioner.
> Rebben står ikke tilbage for Bin Laden i edder og forgift.IMHO.

Hold nu, du ved jo udmærket godt at det KUN er os kristne, der
overhovedet kan være fanatisk-religiøse, for det si'r Cyril jo selv!

> Fundamentalismen har heldigvis ikke det store greb om jøderne. I hvert fald
> ikke her i DK. Kun ca. 200 ud af 7000.

Som ikke er for noget at regne imod de rigtigt begejstrede
bosætter-typer i Israel...

> Videoen spiller kun i Quicktime ud over på telefonen.
> http://www.luen.dk/Lubavitcher_Rebbe.zip

Hmmmm....

Da jeg ikke kan hebraisk er den altså ikke meget bevendt uden lyd - er
det min Quicktime, der er fejl i eller er der bare slet ikke lyd på skidtet?

(Du har vel ikke et link til videoen i et mere gængst kompressionsformat
(*.avi eller *mpg)? Jeg prøvede manuelt at fjerne det sidste .3GP
filsuffix, men det hjælper mig ikke...)

Anders Peter Johnsen

Fra : Lyrik

Dato : 16-06-06 22:39

meddelelse news:4492b70a$0$46977$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]
>
> (Du har vel ikke et link til videoen i et mere gængst kompressionsformat
> (*.avi eller *mpg)? Jeg prøvede manuelt at fjerne det sidste .3GP

++++++++++++++++++++++++++++++++++
Du må ruste dig til nye tider. Vi skriver mpeg4 efterhånden og
mobilformaterne er H263, H264, mpeg4.
Lyden er AMR og AMR wide samt mp3 og AAC.
Udgangsfilnavnet er 3GP og 3GPP.
Afspilleren skal være nyeste Quicktime eller ned på din Nokia 6280 3-telefon
med internet, streaming video og e-mailmodtagelse fra post.tele.dk

No mercy))

Hilsen
Jens

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 16-06-06 23:51

Lyrik skrev:

> ++++++++++++++++++++++++++++++++++
> Du må ruste dig til nye tider. Vi skriver mpeg4 efterhånden og
> mobilformaterne er H263, H264, mpeg4.

Og hvad så? Jeg har ikke mobil, og har ikke nogen planer om at skaffe
een, før jeg evt. måtte få brug for det i professionel sammenhæng.

> Lyden er AMR og AMR wide samt mp3 og AAC.
> Udgangsfilnavnet er 3GP og 3GPP.
> Afspilleren skal være nyeste Quicktime

Det har ikke hjulpet mig synderligt at opdatere Quicktime...

> eller ned på din Nokia 6280 3-telefon
> med internet, streaming video og e-mailmodtagelse fra post.tele.dk

Nå, du er altså begyndt at bruge d.l.k. til at reklamere for (bestemte)
mobiltelefoner?

Du synes totalt ubevidst om at der findes tusinde mobiltelefontyper,
eller hvad? Det virker i alle fald ret underligt at du insisterer på at
sende et link til et så snævert fil-format, at det tilsyneladende kun
kan ses på een bestemt Nokia-model, nemlig din egen...

> No mercy))

Okay, thanks for nothin'!

Jeg finder selv et filkonversionsprogram, hvilket nok er væsentligt mere
end andre læsere af dit indlæg formodentlig gider: Det er
formidlingsteknisk ikke særligt smart af dig at insistere på alt dette
popsmarte "Ih, hvor har jeg altså bare den fedeste mobil og hvor er I
andre bare primitive, hvis I ikke har een magen til"-blær, hvis du altså
overhovedet har som egentligt formål at inddrage andre brugere af denne
nyhedsgruppe i denne angiveligt relevante video - og ikke bare plat
prale af din lille nye yuppie-bamse, sådan som jeg efterhånden synes det
begynder at lugte lige vel kraftigt af...

Jeg vender tilbage, når jeg har set filmen MED lyd...

Anders Peter Johnsen

Fra : Martin Honoré

Dato : 17-06-06 01:04

Lyrik <lyrikfjern@heaven.dk> wrote:
> ++++++++++++++++++++++++++++++++++
> Du m? ruste dig til nye tider. Vi skriver mpeg4 efterh?nden og
> mobilformaterne er H263, H264, mpeg4.
> Lyden er AMR og AMR wide samt mp3 og AAC.
> Udgangsfilnavnet er 3GP og 3GPP.
> Afspilleren skal v?re nyeste Quicktime eller ned p? din Nokia 6280 3-telefon
> med internet, streaming video og e-mailmodtagelse fra post.tele.dk
>
> No mercy))

Det lyder meget spændende. Er det det nyeste fra Microsoft? I hvertfald
lyder det meget mere kompliceret, end at indstille sit tegnsæt til
iso-8859-1 i sin juicenet nyheds-læser.

Mvh. Martin Honore, Ph.D..

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 17-06-06 13:00

Martin Honoré skrev:

> Det lyder meget spændende. Er det det nyeste fra Microsoft? I hvertfald
> lyder det meget mere kompliceret, end at indstille sit tegnsæt til
> iso-8859-1 i sin juicenet nyheds-læser.
>
> Mvh. Martin Honore, Ph.D..

Hmmmm...

Må jeg spørge, hvad du er ph.d. (som altså normalt staves med småt i
dette land) i?

Jeg tillader mig nemlig søriøst at betvivle denne påstand, hvis du altså
er identisk med webmasteren for denne Linux-baserede hjemmeside:

http://www.geocities.com/martinhonorejohansen/

og står bag denne:

http://kogtsnotogtis.tripod.com/

som minder mig lige vel meget om følgende geniale, satiriske
"oplysningsvideo" om Scientology:

http://zipperfish.net/free/yaafm11.swf

Hvis manden på billederne på de første to hjemmesider vitterligt ER dig,
og du virkelig SKULLE være være ph.d., så må det vel næsten være som
antropolog eller sociolog, som nu under en påtaget dækidentitet som
"nyomvendt kristen" har sat sig for at infiltrere kristne nyhedsgrupper
i studieøjemed...

På den anden side kunne det jo også - hvilket efterhånden forekommer
absolut mest sandsynligt - bare være endnu et udslag af de i denne
gruppe efterhånden så sørgeligt trivielle "gør de kristne til
nar"-troll'erier, som visse tankeforladte tabertyper altså forsøger at
føre sig frem på i mangel af et egentligt livsindhold...

Anders Peter Johnsen
stud.mag (Historie/KU)

Fra : Vidal

Dato : 17-06-06 13:54

Anders Peter Johnsen wrote:

> Hmmmm...
>
> Må jeg spørge, hvad du er ph.d. (som altså normalt staves med småt i
> dette land) i?

Det er vist Martin 'sekratær', der har lidt staveproblemer,
når de kører rundt i hans limousine.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin Honoré

Dato : 17-06-06 17:26

Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:
> Det er vist Martin 'sekratær', der har lidt staveproblemer,
> når de kører rundt i hans limousine.

Kære Villy Dahlsgaard,

jeg har kæmpet meget gennem min opvækst mod datidens fordomme om os
ordblinde. Jeg er klar over, at jeg staver elendigt. Og for hver task jeg
trykker på, lyder en rungende remse i mit sind i stil med "den der
skriver D i gjordt, han skal have sin ende smurt". Det er dybt pinligt
for mig. Og jeg er på dupperne, for at ikke også min egen søn skal blive
elendig staver og komma-sætter, så han ikke også skal blive forhånet på
Usenet, eller andre af den ophøjede ånds Mekkaer.

Mvh. Martin Honore, ph.d..

Fra : Vidal

Dato : 17-06-06 18:44

Martin Honoré wrote:
> Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> jeg har kæmpet meget gennem min opvækst mod datidens fordomme om os
> ordblinde. Jeg er klar over, at jeg staver elendigt.

Kære Martin.

Man skal selvfølgeligt ikke gøre sig lystig over andres
(stave)fejl, det er vel så direkte ukristens, som det
kan være, så det vil jeg gerne undskylde.

Faktisk deler du skrivestil med en vis Martin Johansen,
kristen filosof, som også går meget op i lunix-hackere,
hvad det så end er. Han udfolder sig bl.a. på religion.dk.

I er måske beslægtede sjæle?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 17-06-06 22:32

Vidal skrev:

> [...]
> kristen filosof, som også går meget op i lunix-hackere,
> hvad det så end er. Han udfolder sig bl.a. på religion.dk.

Åh, ham fra:

http://www.religion.dk/religionsdebatten:ktg=filosofi:aid=283939

Nu hedder hans mor vel ikke Kirsten eller sådan noget, vel?

Anders Peter Johnsen

Fra : Harald Mossige

Dato : 17-06-06 18:48

"Martin Honoré" <spamtekst-martin.honore@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> elendig staver og komma-sætter, så han ikke også skal blive forhånet på
> Usenet, eller andre af den ophøjede ånds Mekkaer.

Til (mager) trøst.
Usnett er åpent for alle, især for dem som har lese og skrivevansker, nettop
fordi slike mennesker, især, har behov de mulighetene usnet og Internett
gir. Nettop av den grunn er det direkte uhøflig å bemerke, selv åpenbare.
skrivefeil; det er å angripe mannen isteden for ballen.

Men, når du blir vist respekt, så bør også du vise samme respekt overfor
andre. I diskusjonsgrupper betyr det at du bør besvare og begrunne
motargumenter i forhold til egne skriverier.

Du lærer det nok, her i gruppen finnes der en god del meget uhøflige
personer.

HM

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 18-06-06 00:47

Martin Honoré wrote:

> [...]
> elendig staver og komma-sætter, så han ikke også skal blive forhånet på
> Usenet, eller andre af den ophøjede ånds Mekkaer.

Forhånelsen ville nok ikke komme hvis ikke du var sådan en forb*ndet
lystløgner... Men stort tillykke hvis du skulle befinde dig iblandt en
nok meget særpræget gruppe ordblinde ph.d.'ere...

Henrik, Dianalund
.... "Subjektivitet er at aflæse et solur ved hjælp af en lommelygte."
(Piet Hein)

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 18-06-06 00:45

Vidal wrote:

> Det er vist Martin 'sekratær', der har lidt staveproblemer,
> når de kører rundt i hans limousine.

Mercedes.... Mens de uddeler 1-kroner i "dusør" for leje af værelser til
2.000,-/mdr. [http://www.ahot.dk/bsvis.asp?ID=12881]

Fra : Martin Honoré

Dato : 17-06-06 17:35

> Jeg tillader mig nemlig søriøst at betvivle denne påstand, hvis du altså
> er identisk med webmasteren for denne Linux-baserede hjemmeside:
>
> http://www.geocities.com/martinhonorejohansen/

Kære Anders Peter Johnsen.
Hvordan har du fundet min hjemmeside? Du er måske en Lunix-hacker, som
kan tvinge sig adgang til sådanne oplysninger? Jeg kender ikke til den
anden "side", heller ej scientology siden.

> [...]
> antropolog eller sociolog, som nu under en påtaget dækidentitet som
> "nyomvendt kristen" har sat sig for at infiltrere kristne nyhedsgrupper

Det lyder som paranoide vrangforestillinger. Hvorfor skulle den
forklaring have nogen rod i virkeligheden?

> [...]
> nar"-troll'erier, som visse tankeforladte tabertyper altså forsøger at
> føre sig frem på i mangel af et egentligt livsindhold...

Det er jeg da ked af, du tror, Anders Peter Johnsen. Men din
argumentation er personfikseret, og holder ikke vand. Hvis du ikke har
noget mere sagligt at byde på, når du næppe at få færdiggjort dine
studier. Desuden ville jeg have det meget skidt, med at såre nogle af de
flinke folk, som benytter Usenet, med sådanne løgnehistorier.

Mvh. Martin Honore, Ph.D..

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 17-06-06 22:21

Martin Honoré skrev:

> Kære Anders Peter Johnsen.
> Hvordan har du fundet min hjemmeside?

ER det din?

> Du er måske en Lunix-hacker, som
> kan tvinge sig adgang til sådanne oplysninger?

Næh, du har bare lagt linket offentligt i et offentligt tilgængeligt forum?

Og jeg googlede dig altså?

> Jeg kender ikke til den
> anden "side",

Okay?

Jeg synes da ellers at du - ifølge dette billede:

http://www.geocities.com/martinhonorejohansen/martinjohansen.html

godt (på trods at der altså skæres grimasser) kunne ligne personen
afbildet på den anden hjemmeside:

http://kogtsnotogtis.tripod.com/ (og velbekomme da?)

som desværre ikke nu er tilgængelig længere. Du har altså lige pillet
den ned? Eller var det "ham den anden" som du absolut intet har med at gøre?

> heller ej scientology siden.

Dèt var snarere en joke ment om indholdet af den nu ganske pist bort
forsvundne hjemmeside:

http://kogtsnotogtis.tripod.com/

Nogen har tilsyneladende i øvrigt skrevet en lille besked, da den blev
pillet ned...

> Det lyder som paranoide vrangforestillinger. Hvorfor skulle den
> forklaring have nogen rod i virkeligheden?

Det var præcis dèn yderst usandsynlige optimistiske tvivl, jeg måtte
lade dig komme til gode, efter at jeg har set din nu nedpillede anden
hjemmside.

Men nu skal vi altså til at lege Hitchcock-thriller med både mystisk
forsvundne lig og hastigt nedpillede hjemmesider for at du kan få lov at
more dig på andres bekostning?

Som jeg skriver:

> Det er jeg da ked af, du tror, Anders Peter Johnsen. Men din
> argumentation er personfikseret, og holder ikke vand.

Du har tydeligvis tidligere lavet en ret spøjs parodi på en nyreligiøs
hjemmeside (den nu nedpilne med det ret klamme navn), hvilket blot får
mig til at betvivle, hvor seriøs du mon egentlig er med det kristne, når
det nu kommer til stykket....

> [...]
> studier. Desuden ville jeg have det meget skidt, med at såre nogle af de
> flinke folk, som benytter Usenet, med sådanne løgnehistorier.

Du vedkender dig altså at stå bag "Tågehornet"-siden, men du nægter at
være ophavsmand til den hjemmeside, der lå på den ganske muntre adresse:

http://kogtsnotogtis.tripod.com/ ?

> Mvh. Martin Honore, Ph.D..

Som tidligere spurgt: I hvad?

Anders Peter Johnsen

Fra : Michael

Dato : 18-06-06 07:02

Anders Peter Johnsen skrev:

>Som tidligere spurgt: I hvad?

Mytomani

--
LMBC
Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 18-06-06 11:48

Michael skrev:

> Mytomani

Ja, dèt skulle næppe undre mig!

Denne gruppe har vist desværre et helt utroligt "appeal" for diverse
legesyge lystløgnere, der tydeligvis søger at afreagere for deres
ubændige hang til manisk manipulation.

Dette må vel skyldes en generel modvilje mod et mere eller mindre
selvkonstrueret og således fiktivt "Fanden på væggen"-fjendebillede om
"farlige og fanatiske danske fundamentalist-kristne" modelleret over
nogle bogstaveligt talt Fandenivoldske, våbensvingende militante,
sekterikere i USA.

(Ligeledes søges sådanne "fundamentalistkristne" fjendebilleder endda
ganske ofte fremmanet i den politiske debat af visse oikofobiske
personager, der desperat leder efter en tilstræbt vestlig "modvægt" til
de islamistiske terrorister, vi i øjeblikket har den yderst tvivlsomme
"glæde" af...)

Dertil kommer åbenbart fordommen om at kristne partout skulle være dybt
naive, hvorved det tilsyneladende af nogle erklærede ikke-kristne
ligefrem opfattes som en anden slags "hellig pligt" med alle til
rådighed stående midler at chikanere os personligt:

Dette synes - som også jeg så mange andre gange har været inde på før -
faktisk at være en ganske reel "religiøs besættelse" og dertilhørende
inverterede "korstog" eller "inkvisition" vi således her er ude i; Man
ville jo ikke et øjeblik være i tvivl om at der var tale om åbenlys
religiøs fanatisme, hvis kristne i samme grad stillede sig arrogant an
og ligefrem mente sig berettigede til at kunne AFKRÆVE folk en
"forklaring" af deres _tro_ eller mangel på samme, endsige forsøgte sig
med lignende chikane, vel? Hvis nu jeg f.eks. begyndte at chikanere
muslimske indvandrere på gaden (verbalt eller fysisk) så ville de
ovennævnte erklæret antikristne agitatorer jo - forståeligt nok! -
straks opfatte mig som såkaldt "racist" (altså fremmedhader), men samme
almindeligt civiliserede krav til ordentlig opførsel over for kristne
mener de altså sjovt nok tydeligvis ikke gælder dem selv?

Det forekommer mig således at være en noget søgt tolkning af begrebet
"religionsfrihed", der p.t. gør sig gældende når den åbenbart kun er
noget, der gælder erklærede atiester og folk tilhørende visse religiøse
minoriteter (først og fremmest jøder og muslimer), men man derimod som
tilhørende den statistiske kristne majoritet ikke kan få lov til i fred
og ro at skrive med andre kristne og oprigtigt Kristendominteressede i
en usenet-gruppe om kristne livssyn, uden at der straks kommer alle
mulige præmature, anal-retentive ballademagere og bøh-tosser styrtende
for at få afløb for deres åbenlyse neuroser og antikristne antipatier.

Imidlertid er det dog ret ironisk at disse sørgelige stakler faktisk
begår DOBBELT tidsspilde, idet de selv bruger så ubegribeligt meget tid
og så mange kræfter på andres tro; noget, som de jo paradoksalt nok i
enhver anden henseende hævder sig helt ligeglade med og frigjorte fra.
Det er vist lidt ligesom i børnehavens proverbielle sandkasse, hvor dèt
forkælede barn, som pludselig måtte føle sig overset eller sat uden for,
fordi de ikke selv gider at deltage, hurtigt får travlt med at ødelægge
de andres fredelige leg og skabe problemer...

Anders Peter Johnsen

Fra : Lyrik

Dato : 17-06-06 23:12

"Martin Honoré" <spamtekst-martin.honore@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det lyder meget spændende. Er det det nyeste fra Microsoft? I hvertfald
> lyder det meget mere kompliceret, end at indstille sit tegnsæt til
> iso-8859-1 i sin juicenet nyheds-læser.
>
> Mvh. Martin Honore, Ph.D..
+++++
Kære Doktor Martin.
Nu er jeg mystificeret.
Hvis jeg foretager et lommepsykologisk skøn af dit indlæg får jeg følgende:
Du hader Microsoft og bruger Linux. Det sidste bevises af problemerne med
tegnsættet.
Du erkender Linux mangel med hensyn til videofilkonvertering. Derfor håner
du de nye filformater ved at kalde dem ved det værste navn du
kender:"microsoft!"))

Du må have problemer med tegnsættet i mit indlæg. Har jeg instillet det
forkert? Det står til "Vesteuropæisk iso". Der er kun den ene vesteuropæiske
iso i mine valg. Ellers er der vesteuropæisk Windows! Den vil du vel ikke
have at jeg bruger?))

Forklaringen er nok at Linux har lidt problemer med tegnsættene. Jeg ser dit
indlæg med ?(spørgsmåltegn) istedet for "å"

Jeg bruger selv Linux Suse 10.1 som supplement og håber på en
totalkonvertering en dag.(håbe, håbe)-Men jeg har selv konstateret lidt
problemer med tegnsættene i newsreaderen.
Det synes dog at blive bedre ved valg af Adobes skrifttyper.
Jeg har kun kort erfaring med den, men det bliver jeg ikke ved med at have.
På videokonverteringsfronten er den temmelig svag, så vidt min viden rækker
endnu.

Disse nye filmformater er udviklet specielt til brug i mobiltelefoner. Det
er en international standard som M$ mig bekendt ikke har noget at gøre med.
Snarere mobiltelefonfabrikanterne.
Mpeg4 har M$ derimod noget at gøre med. Det er den naturlige efterfølger til
MPEG2.
Linux er smuk, sikker og giver et roligt miljø. Ingen genstarter ved
installation og ingen irriterende anmasning omkring rettigheder.
Jeg glæder mig til at udvide mit Linux-brug.
Men der må fanden dundreme styr på de tegnsæt!))

Hilsen
Jens

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 18-06-06 00:13

Martin Honoré wrote:
> Lyrik <lyrikfjern@heaven.dk> wrote:
<...>
> Det lyder meget spændende. Er det det nyeste fra Microsoft? I hvertfald
> lyder det meget mere kompliceret, end at indstille sit tegnsæt til
> iso-8859-1 i sin juicenet nyheds-læser.
>
> Mvh. Martin Honore, Ph.D..

Hvis den "Ph.D." er lavet af det samme som din "Mercedes" så er det vist
en flyvende doktorgrad [læs: lånte fjer]

Fra : H. P. Holm

Dato : 17-06-06 07:53

Lyrik skrev:

> [...]
> Afspilleren skal være nyeste Quicktime eller ned på din Nokia 6280 3-telefon
> med internet, streaming video og e-mailmodtagelse fra post.tele.dk

Det er noget pjat at bruge AMR 44.1KHz stereo til en rabbi der
står og snakker, og det lyder ærlig talt ikke ret godt.

<http://home1.inet.tele.dk/hpholm/Lubavitcher_Rebbe.wmv>
5,3MB WMV9 150kbps/20kbps 11khz mono.

<http://home1.inet.tele.dk/hpholm/Lubavitcher_Rebbe.3gp>
2,2MB 3GP kompatibel 64kbps/AMR narrowband 8khz mono

Der er forresten også <http://home1.inet.tele.dk/hpholm/Jens/>
selv om den oprindelig er beregnet til en anden Jens!

Fra : Lyrik

Dato : 17-06-06 11:25

"H. P. Holm" <hp@holm.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er noget pjat at bruge AMR 44.1KHz stereo til en rabbi der
> står og snakker, og det lyder ærlig talt ikke ret godt.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Kære H.P.
Når du nu vil skilte med din ekspertviden, så skal du ikke komme med falske
oplysninger.
Der er ikke brugt AMR lyd, men AAC lyd. AAC skulle give den ultimativt
bedste lyd, så du er ikke ærlig hvis du siger at den ikke er god.))
AMR er billigmandslyden til mobiler. Den går som standard op på en
samplingrate på 8000.
AMR Wide går op til 13000, men spiller ikke på de gamle mobiler.
Sammenlign lyden på din AMR version. Den er gyselig!,-)-Din AMR version
altså.

> [...]
>

> Der er forresten også <http://home1.inet.tele.dk/hpholm/Jens/>
> selv om den oprindelig er beregnet til en anden Jens!
++++++++++++++++++++++++++
Det sidste blev jeg skuffet over. At der er en mordersjæl gemt i dig skulle
du tænke lidt over.

Måske er det Guds vilje at du skal havne på en gruppe for kristendom.

Hvis vi nu kalder det hele spøg, så handler det om at vi danskere hele tiden
har godt af at være på forkant af udviklingen.

Fundamentalismen er en dinsaur hvis dage er talte. Det gælder
fundamentalismen i enhver form.
Når Moses Hansen render rundt med en jødestjerne og det Israelske flag, så
er det hans ret, men han skulle tænke på hvordan Jesus beskrev farisæismen.
Det er der en del andre kristne der også ville have godt af at tænke på.

Hilsen
Jens