PCI Expres (når nu AGP åbenbart næsten er ~
Fra : JMN

Dato : 28-08-06 18:42

Hej

Som emnet siger er det en del år siden jeg sidst købte grafikkort og skal
til at se på et. Hvordan ved jeg om jeg
har PCI expres på mit bundkort (ja, undskyld - men nogen skal jo stille de
dumme spørgsmål).

Jeg har MSI bundkort - tror det hedder 875P.

vh.
JMN

Fra : Lasse Jensen

Dato : 28-08-06 19:55

www.google.dk/search?q=msi+875p er et godt sted at starte.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Ole N

Dato : 29-08-06 13:54

Ser ikke ud til set - kun AGP

mvh
Ole

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 29-08-06 20:08

"JMN" <Guffe@guffe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til at se på et. Hvordan ved jeg om jeg
> har PCI expres på mit bundkort (ja, undskyld - men nogen skal jo stille de

Har du AGP har du næppe også PCI-E. Det er kun ganske enkelte mobo's
der har begge dele.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 30-08-06 06:30

-=* DANELAW *=- wrote:

> "JMN" <Guffe@guffe.dk> skrev i en meddelelse

> Har du AGP har du næppe også PCI-E. Det er kun ganske enkelte mobo's
> der har begge dele.

Og dem der har, har ikke en rigtig AGP port. De har en PCIe til AGP bro og
derfor dur alle AGP kort ikke i den.